3 lasta - kaikilla eri isät

  • Viestiketjun aloittaja miukumauku
  • Ensimmäinen viesti
miukumauku
Mitä ajattelette tälläisestä naisesta? Ikää noin 30-v ja lapsia tosiaan kolme ja kaikilla eri isät...
Mun on pakko sanoa, että en ajattele hyvää.. Sen vielä ymmärrän, että ihmiset eroaa ja kahdelle miehelle voi lapsia olla, mutta kyllä se kolmas menee jo vähän yli.
 
No en yhtään sen kummempaa kun naisesta jolla on lapsia yhden miehen kanssa. Elämä kun ei aina mene yhtään niinkuin sitä voisi etukäteen suunnitella tai kuvitella. Jos minulla olisi samanlainen tilanne niin kaikista vähiten miettisin sitä mitä joku toinen siitä saattaa ajatella.
 
  • Tykkää
Reactions: jessix
vieras
Mulla on kaksi lasta kahdelle eri miehelle. Oltiin (ja ollaan ehkä edelleen) eron partaalla ja koska ikää on 32, niin päätin tehdä tälle miehelle vielä yhden lapsen mieluummin kuin kolmannelle, mutta ei sekään olisi poissuljettu vaihtoehto ollut... sitten joskus tulevaisuudessa. Mun kaverilla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, mutta musta se ei ole paha, koska tiedän mitä sen tilanteet on olleet aikasempien miesten ja nyt tän nykyisen kanssa.
 
ap
Tässä tapauksessa eroamassa kolmannen lapsensa isästä. Yksi lapsista ei esim. koskaan tapaa oikeaa isäänsä ja kärsii siitä kun kahdella muulla on oma isä. Kaikilla eri sukunimi ja yksi lapsista häpeää sitä (on omani kanssa samalla luokalla).
Eli kyllä joskus on syytä ajatella mitä muut ajattelevat. Myös mitä ne LAPSET siitä ajattelevat!!
 
ap
Kyse on nimenomaan siitä, että lapset eivät ole PIDEMMISTÄ suhteista. Tai miten kukin mieltää sanan PIDEMPI. Naisella siis ikää vajaa 30 ja on ehtinyt tutustua, asua yhdessä ja erota kolmesta miehestä ja kaikille piti lapsi tehdä. Kaikkien kanssa siis kuitenkin asunut yhdessä.
Itse en aina ymmärrä, ettei virheistä opita... miksi se lapsi pitää vääntää heti pian, vaikkei kunnolla tunneta.. Ei ne lapset yleensä eroista nauti!
 
vieras
Meidän esikoisen isällä on esikoisen lisäksi tyttö edellisestä suhteesta, tulossa nykyisen kanssa uusi vauva ja tällä nykyisellä kaksi lasta entisestä liitosta. Vieläkö ootte kärryillä? Niin ihan jo sen takia ajattelin, että lasten kannalta selkeämpää, jos näillä kahdella nuorimmalla sama isä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta luoja mua suojelkoon tekemästä enää lapsia tämän jälkeen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
No en yhtään sen kummempaa kun naisesta jolla on lapsia yhden miehen kanssa. Elämä kun ei aina mene yhtään niinkuin sitä voisi etukäteen suunnitella tai kuvitella. Jos minulla olisi samanlainen tilanne niin kaikista vähiten miettisin sitä mitä joku toinen siitä saattaa ajatella.
Näimpä juuri, elämä on, eikä aina voi onnistua kaikessa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä tapauksessa eroamassa kolmannen lapsensa isästä. Yksi lapsista ei esim. koskaan tapaa oikeaa isäänsä ja kärsii siitä kun kahdella muulla on oma isä. Kaikilla eri sukunimi ja yksi lapsista häpeää sitä (on omani kanssa samalla luokalla).
Eli kyllä joskus on syytä ajatella mitä muut ajattelevat. Myös mitä ne LAPSET siitä ajattelevat!!
Tämä olisi kannattanut kertoa ekassa viestissä...

Siinä tapauksessa on tietysti tosi inhottavaa sillä yhdellä lapsella, joka ei isäänsä tapaa, kun kaksi muuta tapaavat.
Mutta siinä ei taas ole vikaa äidissä, vaan sen lapsen i s ä s s ä. Eli miten tähän nyt sitten vaikutti se, monelleko miehelle äidillä on lapsia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En ajattele mitään. Serkkupojalla on 6 lasta ja kaikilla eri äidit.
Ohhoh. Ei teidän sukunimi sattumoisin ole Auervaara tms? :D
Joo, mullakin tuli mieleen että ehtiväinen kaveri! Jos utelias saa olla, ja kaihan aina kysyä saa - vastauspakkoahan en voi asettaa - että millaisilla ikäeroilla lapset ovat?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Ohhoh. Ei teidän sukunimi sattumoisin ole Auervaara tms? :D
Ei sentään :D Mutta minkäs mies sille mahtaa, että 6 naista haluaa just tän miehen geenit omalle lapselleen? Surullisempaa se musta olisi, jos kukaan ei olisi halunnut lisääntyä serkkuni kanssa. Hyvät geenit vissiin serkkupojalla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä tapauksessa eroamassa kolmannen lapsensa isästä. Yksi lapsista ei esim. koskaan tapaa oikeaa isäänsä ja kärsii siitä kun kahdella muulla on oma isä. Kaikilla eri sukunimi ja yksi lapsista häpeää sitä (on omani kanssa samalla luokalla).
Eli kyllä joskus on syytä ajatella mitä muut ajattelevat. Myös mitä ne LAPSET siitä ajattelevat!!
Tämä olisi kannattanut kertoa ekassa viestissä...

Siinä tapauksessa on tietysti tosi inhottavaa sillä yhdellä lapsella, joka ei isäänsä tapaa, kun kaksi muuta tapaavat.
Mutta siinä ei taas ole vikaa äidissä, vaan sen lapsen i s ä s s ä. Eli miten tähän nyt sitten vaikutti se, monelleko miehelle äidillä on lapsia?
Kyllä kai se vika on äidissäkin, jos hetken huumassa hankkiudutaan raskaaksi, eikä ajatella sen syntyvän lapsen elämää eteenpäin? On paljon miehiä, jotka varmasti ovat mahtavia sängyssä, mutta joista ei isäksi ole.
 

Yhteistyössä