3. Lapsi

  • Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti
Sanna
Onko palstalla muita kuka haaveilee tai puuhastelee jo kolmatta lasta? Minkä ikäisiä lapset ovat? Entä sinä ja miehesi? Minä 32v ja mies kohta 37v, esikoinen tyttö 5,5v ja kuopus poika 2,5v. Olisi kiva kuulla teistä muistakin! :-D!
 
nennu
Meillä puuhaillaan kolmatta :) Jo useampi kuukausi yritystä takana. Olen pian 29 ja mies 34. Lapset täyttävät myös piakkoin, poika 5 ja tyttö 7. Kolmannen alulle saanti ei näytä olevan yhtä helppoa ja nopeaa. Sillä asenteella ollaan, et tulee jos on tullakseen, ei liikaa paineita...vaikka kyllä valtava vauvan kaipuu on :) On oltava ilonen kahdesta ihanasta lapsesta.
 
Sanna
Hei nennu! Kiva kun ilmottauduit! Mistäpäin olet? Me keski-uudeltamaalta, etelä-suomesta. Joo, ei näytä tuo kolmas onnistuvan yhtä helposti kun 2 muuta.. Yritys aloitettiin 8/05 ja jouluna tein positiivisen testin joka päättyi 6+5 keskenmenoon. :'(! Nyt sit odotan ekoja menkkoja km:n jälkeen, et päästäisiin edes yrittämään!
 
nennu
Ollaan savosta :) Ikävää keskenmenosi! Eiköhän se yritys vielä palkita, toivotaan. Onkohan se näin, et hedelmällisin aika/ ikä alkaa olla takanapäin :) Minusta ihan oikeesti tuntuu, et ovuloinnitkin on havemmassa? Mistäs noita tietää...Ja onhan se niin, et pedissäkään ei enää aina niin vilkasta ja virkeetä oo, kun joskus nuorempana ;)
 
Sanna
Nennu: niin, kai meillä vielä kroppa toimii.. Ei heitetä pyyhettä nurkkaan vielä! ;)! Mistä asti olette kolmatta yrittäneet? Me siis viime elokuusta. Outoa et muita kolmosen yrittäjiä ei ole ilmaantunut.. Tosin varmaan moni täällä yrittää ekaa tai sit toista. Oletko töissä vai kotona? Minä kotona, kun nuorempi on vasta 2,5v! Palaan myöhemmin, nyt pyykit kuivumaan! :-D!
 
nennu
.... :D Eiköhän joo, kyllä kroppa vielä toimii, ei mitään ikäloppuja vielä. Ei ehkä vaan niin virkeetä enää. Mekin aloteltiin elokuussa, sattupa somasti :) Kotona olen ollut lasten kanssa. Töitä olen 3vuotta tehnyt tässä kotosalla (pph). Onko sinua vielä huolettanut tai vaivannut jotenkin, kun ei ole tärpännyt. Itse olin sata varma, että tulen raskaaksi tosi nopeasti, kuten aikasemmin...Vähän alkoi ahdistamaan jossain vaiheessa, kun mitään ei tapahtunut. No nyt jo olo tasaantunut ja osaa odottaa maltillisemmin. Kai se myös tuo luottamusta ja toivoa, kun kahdesti on jo raskaaksi tulllut, et miks ei kolmatta kertaa...Lapset jo odottelee unipusuja...palaillaan! Toivottavasti muitakin kolmosen yrittäjiä ilmaantuu.
 

Yhteistyössä