3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Hyrräpää Hyvältä näyttää (y) Melkein testaisin illasta uudestaan, huippu voi tulla piankin! Huomenna hormonitaso voi olla jo laskenut. Peitto pöllyämään ;)

@Tiituu Meillä on omassa pihassa omana rakennuksenaan puusauna ja sen eteen nousi just noin 20m2 katettu terassi :love: Hommaa siis riittäisi! Loppuu vaan tunnit vuorokaudesta kesken ja pikkuherra 3v on hyvinkin innokas apulainen :whistle: Ja ampiaiset perhana tehneet jonnekin lähelle pesän ja hyökkii päälle :cautious: Mä allergikkona sit kirmailen tuli hännän alla pakoon ja varjelen poikaa kun pelkään että se on perinyt multa ampiaisallergian. Jos tulee anafylaksia, tulee pirunmoinen kiire. Mulla on onneksi oma Epipen mutta pojalla ei.
 
Täytyy testata illalla uusiksi :) harmi vaan kun miehellä on just miesflunssa alkamassa, valittaa kipeää kurkkuaan ja on ihan voimaton :confused: noh, jos testin viiva on illalla tummunut entisestään niin täytyy silti yrittää mies kellistää :ROFLMAO: onneksi eilen sentään peitto heilui :LOL:
 
@Tiituu Niinpä, tämä alkaa tuntua niin monimutkaiselta että ihan ihme että joku joskus onnistuu raskautumaan! Mutta kiitos tiedoista, en ollut ajatellut että testeissä on eroja ja toiset voi olla parempia. Täytyy kokeilla jotain toistakin merkkiä. Tuo 28 pv kierto oli epätavallisen lyhyt joten yritin tähtäillä jonnekin lähemmäs noita pidempiä kiertoja, mutta ehkä tosiaan syytä aloittaa aikaisemmin ensi kerralla
 
Voihan viivat taas.. testasin eilen päivällä ja illalla uudestaan, päivällä testiviiva oli haaleampi kuin aamulla, illalla taas saman vahvuinen eli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Äsken testasin taas ja viiva oli hitusen eilisiltaista vaaleampi. Että mitä ihmettä? Menikö ovis jo vai eikö vielä tullutkaan? Miten noi viivat oli kuitenkin noin tummia :eek: yleensä kun olen testaillut, niin on ollut ihan selkeitä negoja. Kauheen vaikeeta tällanen analysointi :ROFLMAO:
 
@Miljamaaria ihan luksusta puusauna ja terassikin vielä :). Mullakin on niin innokas apuri että paljolti oon noita järjestelyhommia tehnyt päikkäriaikaan ;). Aika pelottavaa tommonen kun ei tiedä jos lapsellinen olis paha allergia :eek:
eikä kai sitä voi oikein selvittääkään? Onko hänellä muita allergioita todettu?

@Hyrräpää voi hitsi noita miesflunssia :devil:
miten ne aina iskee juuri "silloin". Nimim. Kokemusta on. Niin mun ymmärtääkseni joskus se hormoonitaso vähän seilaa ennen kuin se tekee sen huipun. Sit tietysti jonkin verran voi vaikuttaa tulokseen juodun nesteen määrä ehkä. Mä testaan vaan kerran päivässä aina samaan aikaan eli päivällä (ensimmäisestä aamupissasta ei kaiketi suositella testaamaan). Joskus testasin 2krt pvssä ja se ei jotenkaan toiminu kun ennemmin just vähän sekoitti. Mutta ehkä sun kannattaa vielä tänään myöhemmin päivällä testata miten kehittyy?

@Esmenet ok, joo pidemmällä kierrolla ehtii jos aloittaa myöhemminkin. Lähinnä ajattelin et jos kovin vaihtelee kierron pituus niin eihän sitä sit etukäteen tiedä onko lyhyt vai pitkä kierto tulossa. Onko sulla mitään ovisoireita? Nekin auttaa paikantamaan ovisajankohdan varsinkin jos vielä testit tukena :)
 
@Esmenet ok, joo pidemmällä kierrolla ehtii jos aloittaa myöhemminkin. Lähinnä ajattelin et jos kovin vaihtelee kierron pituus niin eihän sitä sit etukäteen tiedä onko lyhyt vai pitkä kierto tulossa. Onko sulla mitään ovisoireita? Nekin auttaa paikantamaan ovisajankohdan varsinkin jos vielä testit tukena :)[/QUOTE]

@Tiituu Juu tämä kierto on niin vaihteleva että voi tulla mitä vaan, hyvä vinkki siis aloittaa testailu aiemmin! Tänään tuli taas tosi haalea viiva eli taisi ovis jo mennä, jos sitä siis koskaan tulikaan. Lopetin pillerit syksyllä ja sen jälkeen on uutena oireena ollut kierron puolivälissä sellaista kipristelyä alavatsalla muutaman päivän ajan. Useamman kerran kuukautiset alkoi tasan 14 päivää ensimmäisen kipristelypäivän jälkeen, mutta sitten heittikin viikolla, joten menin taas ihan sekaisin (n)
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Esmenet
| 38v | yk6 | kp20/28-37 | esikoinen 11/12
Geesa | 29v | yk1 | kp12/24-26 | esikoinen 12/15
Hironea | 38v | yk2 | kp20/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk3 | kp17/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk2 | kp42/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp20/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp9/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp25/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk7 | kp25/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk2 | kp29/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp28/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp31/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo3
Miri81 dpo12
Tiituu dpo14

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! :) En oo nyt käynyt aika pitkään aikaan katsomassa , onko plussia tullu , mutta nyt tulin pistäytymään :) Meillä on nyt raskaus edennyt viikoille 11+2 ja toissapäivänä oli eka ultra ♡ siellä näytti hyvältä ja LA siis on 13.2.2018. Toivon niin koko sydämestäni, tulisi taas lisää plussia tai kunnon plussatuuli tähän ryhmään! ♡ Tsemppihalit kaikille! ♡
 
Täällä ollut vähän hiljaista mun osalta, oltiin perheen kanssa reissussa lauantaista lähtien ja eilen kotiuduttiin :) nytkin selailen puhelimella, niin muden viestien lukeminen on aika raskasta :cautious:
Ovistikku näytti lähes plussaa la aamuna, sen jälkeen en testannut, kyn unohdin tikut kotiin :ROFLMAO:
Ollaan kuitenkin talleteltu ennen reissua ja reissussa joka päivä, kumpa se nyt tuottaisi tulosta :cautious:
Mun kälyllä (hän on myös mun paras ystävä) on laskettuaika ihan näillä näppäimillä ja nyt odotellaan, että koska syntyy. Tod. näk. Vauva syntyy samana päivänä kun mulla alkaa menkat:notworthy:
 
Mun ei varmaan kannattais ollenkaan tikutella oviksia, kun meen vaan ihan hämmennyksiin :ROFLMAO: tän päivän viiva taas tuollainen semitumma. Aamulämpö oli yllättäen 36,8 C, mutta olin kyllä eilen vähän viihteellä niin en tiedä voiko sillä olla lämpöä nostavaa vaikutusta? Onneksi kohta alkaa työt taas niin loppuu tämä jokapäiväinen analysointi ja kummastelu :ninja:

@Tiituu oletko jo testaillut? (y)
 

Attachments

@Hyrräpää Itse täällä tikuttelen vasta ensimmäisiä kertoja joten olen ihan pihalla näistä, mutta toivotaan että tuosta semitummasta olisi jotain hyötyä! Itse onnistuin pääsemään vaan melkein yhtä tummaan kuin kontrolliviiva, nyt näyttää aika haalealta. Mitä testiä käytät, ja nàyttääkö se yleensä jotenkin selkeämmin?
 
@Esmenet käytän OneStepin puikkotestejä. Olen käyttänyt niitä aiemminkin, mutta en näin tunnollisesti :D kahdessa aikaisemmassa kierrossa en tikutellut ollenkaan, ja raskauteen johtaneessa kierrossa testasin vain kerran ja silloin oli selkeä plussa muistaakseni. Eli ei mullakaan pahemmin kokemusta ole. Mutta ennen esikoisen odotusta tikuttelin silloin tällöin ja testiviivat olivat kyllä paljon haaleampia kuin nyt. No, ei auta kuin antaa vain ajan kulua, kai sitä kahden viikon päästä sitten huomaa että oliko ovis nyt vai ei :D
 
@Miri81 no toivotaan todella! koskas sä meinaat testata?

Ja mites @tiitu joko on tikkua uitettu?

Nyt pääkoppa taas kehittää jos jonkinmoista oiretta ja fiilistä..Äskenkin tuli itku, kun luin IL sivuilta uutisen jostain kauan kadonneena olleen hääkuvan löytymisestä.. hohhoijaa..
Usko vaan siihen pysyvään plussaan on jotenkin niin olematon. Aina välillä tulee sellanen olo, että kyllä tää tästä ja löydän itteni selailemasta lastenvaatteita -ja vaunujam ja sit taas seuraavana päivänä ihan maissa.
 
Mun mielestä noissa ovistestailussa menee oma aikansa että pääsee kärryille :). Meinaatko vielä jatkaa testailua @Hyrräpää?

@Naadis teillä ainakin talletukset kunnossa! Toivottavasti ois nut sit se kierto :love:

Ai niin @Hyrräpää ja @Naadis en oo testannut. Meen nykyään periaatteella et sit vasta testaan kun jos menkat myöhässä. Menkkajomoja on jo että odottelen kyllä uutta kiertoa alkavaksi vkl.
 
Viimeksi muokattu:
@Hyrräpää Näinhän se on että ajastaan asia selviää joka tapauksessa :LOL: Taitaa kyllä vaatia vähän systemaattisuutta tämä tikuttelu että tàstä pääsee jyvälle. Yritän ottaa aika rennosti asian kanssa mutta tuntuu että tällä iällä on pakko ottaa kaikki irti joka kierrosta :rolleyes:

@Naadis Mulla on vähän samanlaisia fiiliksiä, katselen jotain esikoisen vanhoja tavaroita että eihän noita kannata heittäà pois kun kohta niitä tarvitsee... En tiedä sun tarinaa, mutta tsemppiä :)

@Tiituu toivotaan että jomottelut onkin jotain muuta kuin menkat! Itse huomaan joka kierrossa tunnustelevani että tuleeko niitä samoja tuntemuksia kuin ensimmäisessä raskaudessa, mutta voihan ne oireet olla ihan erilaiset toisella kertaa. Pidän peukkuja!
 
Niin @Esmenet kaks plussaa oon saanut ja ei nyt kyllä tunnu samalta. Tossa edellisessä joka meni kesken niin tuli tosi aikaisin ennen plussaa oireita.

No, otinpa pari lasia viiniä kavereiden kanssa, kylläpä oli kivaa! Ja ajattelin tässä tilata uuden kuukupin :LOL::ROFLMAO:.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Hei kaikki!

Olen jonkin verran lukenut teidän juttujanne, mutta kuten tuolla aiemmin kirjoitin, tämä kaksplus on niin työläs käyttää, että päätin siirtyä kokonaan fb.n puolelle. Siellä on olemassa vauvaa yrittävien oma pieni ryhmä. Toivotan teille kaikille plussatuulia oikein kovasti ja ihanaa loppukesää! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu

Yhteistyössä