3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Naadis mulla on "flo" niminen ja sekin nykyään jotenkin tulkitsee kiertoa ja tarkentaa ovisennustetta kun merkitsee Appiin oireita. Onko se sun appin nimi siis "omakalenteri"? Teilläpä vilkasta tallettelua (y), hyvä juttu! Ja ihanalta kuulostaa viikonloppu :)

Kiitti @Miljamaaria :). Mulla on nyt oviksen jälkeen taas eilen jomotellut, liekö keltarauhanen. Ihana että sulla parempi fiilis <3 :love:. Mä uskon kyllä että ne letrot voi hyvin vaikuttaa vielä tässäkin kierrossa. Toihan on jo tosi hyvän vahvuuden viiva.

Mulla siis oli vähän jomoja eilen, tänään ei oo ollut. Eli siis kuten yleensäkin oviksen jälkeen noita on/off. Mun mieli yrittää suojella jo tässä vaiheessa pettymykseltä ja huomasin eilen taas ajatusten kulkevan sitä rataa että oon taas varma että ei nytkään tärppää. Voisinko jostain saada uuden pään joka osaisi olla vähän positiivisempi ja toiveikkaampi ;). Nyt leipomaan mustikkapiirakkaa kuitenkin 
 
Hei mahtavaa paneutumista vauvaprojektiin @Naadis :LOL: ja mielenkiintoinen tuo Omakalenteri! Täytyy varmaan itekkin pruuvata!

@Tiituu kiitos kysymästä:love: eilen oli selkeesti vaaleempi testi! Koklaan tänään uudelleen. Huomenna lähetään pienelle reissulle, ni vähän mietin, että otanko tikkusavottaa mukaan vai annanko olla.

Jännä tää heinäkuu @Miljamaaria kun tulee näemmä enempikin aikaisia oviksia:eek::LOL: Ehkä se enteilee kunnon plussasumaa....:whistle:(y) Ihanaa että teillä miehen kanssa ollu nyt parempi jakso sen huonomman pätkän jälkeen:love: toivotaan et jatkuu!!(y)

On: Eilen oli aivan hirvittävän järkyttävät alavatsakivut illalla:eek: Panadolia oli pakko ottaa eikä meinannu siltikään toeta. Tänään aamullakin vielä pientä arkuutta, mutta lämmöt 35,8, niin ei se voinu eilen mikään ovis olla. Tai mistä noista tietää, mein kovamittari nyt ei mikään luotettavin oo... Aattelin, että tässä kierrossa en testaa, ennen kuin menkat on selkeesti myöhässä, jos ovat myöhässä ollenkaan. Koitan tällä kertaa ihan tosissaan elää kuin mitään oviksia ei koskaan ois ollukaan ja että fiilis edellä mennään! Jos nyt ois tosissaan se ovis päällä/ollu jo, niin ens viikon viikonloppuna jo näkyis. No, minäpä en testaa, sillä silloin la on kavereiden häät ja aion olla ja elää siellä "like there's no tomorrow" enkä piitata tuon taivaallista mistään muusta. Sen viimekerran pettymyksen lohdutukseksi tilasin uuden mekon juhliin ja jääkaapissa oottelee jo mustikka fresita kylmänä häitä. Sen lisäksi saadaan olla miehen kanssa ekaa kertaa lapsen syntymän jälken kahestaan kotona, niin en tod rupee mitään tikkuja ihmettelee silloin :ROFLMAO::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Hei kaikki! Aim päk!

Tänään kp 1 ja yritys alkaa tästä kierrosta.:p:censored::love: Jännää!

En ole liiemmin seuraillut ketjua, tuntuu, ettei ole aikaa. :unsure: Käytän tietokonetta hyvin harvoin ja tätäkin selaan ja näpytän puhelimella ja ei ole helppoa. Voi kun olisi kaksplus keskustelusta oma appi.

Yo asiasta tulikin mieleeni, olisiko porukalla kiinnostusta liittyä faceryhmään, jos sellaisen perustaisi? Itse käytän facea paljon enemmän ja se on helpompi käyttää puhelimella kuin tämä kaksplus. Sinne ryyhmään voisi luoda piinailuketjut, päiväketjut jne. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Geesa
| 29v | yk1 | kp3/24-26 | esikoinen 12/15
Hironea | 38v | yk2 | kp11/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk3 | kp8/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk2 | kp33/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp11/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp25/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp16/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk7 | kp16/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk2 | kp20/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp19/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp22/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Tiituu
dpo5

Taustailijat

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
@Miljamaaria joo hedelmällisyystestissä negatiivinen tulos merkitsee hyvää mahdollisuutta tulla kyseisesssä kierrossa raskaaksi, positiivinen taas munasarjojen tuotannon alkavaa heikkenemistä tai pco. En edes tiedä miksi noita tilasin, kun vissiin tarkotettu vähän vanhemmille. Mutta ylihuomenna pääsen taas testaamaan, se testi tehdään kierron 3. ja 8. päivä. Jos näyttää negaa niin ehkä rauhotun ja uskon munasarjojen olevan kunnossa :ROFLMAO: tuon testin jälkeen voikin pian aloittaa oviksien tikuttelun, aloitin tänään ekaa kertaa ikinä lämpöjenkin mittailun :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Miri81
@Naadis Hyvältähän tuo kuulostaa, hyvää ruokaa ja perheen kesken nautiskelua :love: Ja hyvä tahti vauvantekopuuhissa :LOL: Meilläkin menee noin että talletusten määrä riittäisi mutta tikutan ovista menkkojen ennustamisen helpottamiseksi.

@Tiituu Kyllä mulla ainakin on automaattisesti se ajatusmaailma ettei tärppiä käy. En edes masistele vaan se vaan tulee jostain. Toki, jos mä olisin joka kierrossa varma että NYT, pää olisi varmaan jo levinnyt pettymysten määrästä. On se vaan epäreilua että joillain raskaaksi tulo on vaikeaa ja saattaa kestää vuosia ja joku toinen joka ei lasta edes halua, tulee raskaaksi vahingossa. Kyllä me kaikki vielä plussa saadaan, ennemmin tai myöhemmin :love: Ja onneksi meitä kaikkia on siunattu esikoislapsella jota saa rakastaa, halia ja suukotella :love:

@Miri81 Hyvä suunnitelma (y) Näin kesällä tuo rennosti ottaminen voi onnistuakin, on niin paljon kaikkea muuta. Sullahan on nyt lomakin? Saa elää aikatauluista vapaana ja tehdä mieluisia juttuja :love: Ja todellakin nautit hääjuhlasta ja kahdenkeskisestä ajasta miehen kanssa! :love: Jos sitten kävisikin niin ihanasti että testaisit plussan, alkio ei kärsi hääskumpasta koska yhteistä verenkiertoa ei vielä ole. Ja kiitos, toivotaan todellakin että tämä ihku vaihe kestäisi - vaikka vaatimattomasti hautaan asti :D

ON: Mun tämänpäiväinen melkein ovisplussa oli vain PCOn keppostelua, nyt viiva oli haalennut jo tosi paljon. Olen aiemminkin saanut värillisiä viivoja mutta noin tummaa en muista saaneeni tämän kuumeilun aikana ellei kyseessä ole ollut oikea ovisaika. Viime kierrossakin sain just kp9 sellaisen semivahvan, ehkä puolet kontrollista. Silti oikea ovisplussa tuli silloin vasta kp14 mutta menkkojen venymisestä ja kivuista voisi ajatella että oikea ovis oli vasta kp16. Melkoista tähtitiedettä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Hellou ja aurinkoisia terveisiä lomalta!

@Geesa Tervetuloa :) Mäkin olen tämmöinen omituinen mukanaroikkuja joten fb ryhmä ei innosta. Se on kyllä totta, että tää kaksplussa on tosi raskas ja hankala selailla puhelimella. Sen tähden se jäi minullakin lomalla oikeastaan ihan lukuasteelle, kun tuntuu niin vaivalloiselle ja bugiselle alkaa vastailla luurista.

@Miljamaaria Totta, välillä tuntuu että tää ovistikuttelu on sen sortin rakettitiedettä, että oksat pois.

@Miri81 Toi kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta! Nyt vain nautiskellen ja iloiten kesästä (niinku se ois nii heleppoa kun mielenpohjalla vaanii tikut :D )

@Tiituu Mä kanssa tavallaan olen aina etukäteen asennoitunut, että eihän se nyt onnistu. Jotenkin meilläkin kun on menty sen kaikkein vaikeimman kautta esikon eteen niin jotenkin tää luomuna meneminen ja tikuttaminen tuntuu niin yhdentekevältä ja turhanpäiväiseltä. Se valmistaa tuohon uuden kierron alkuun aina sen verran ettei suuremmin enää mieltä pahoita.

@Hyrräpää Tervetuloa minunkin puolesta :)

@Naadis dis ihanaa hääpäivää näin jälkikäteen

ON: On ollu häiskettä ja huisketta taas koko alkukierto, että vähän niinkuin säikähtäen tajusin et mennään jo kohta ovisaikoja!

Tänä aamuna ei oikein mikään taas menny niinku piti ja tikuttelu ei tullu mieleenkään. Nyt sitten huomisesta lähtien on taas otettava itseään niskasta kiinni. Mä olen nyt taas päättänyt (taas kerran todellakin) vähän tarkkailla syömisiäni ja yrittää liikkua enemmän. Ennen esikon kyytiin hakua mulle sanottiin suoraan klinikalta, että painoa on saatava pois. Nyt jos tekis tolle painolle jotain jo ennen niin olispahan yksi projekti sitten alta pois ja päästään suoraan sitten tositoimiin :D
 
@Hironea Te menette yksityiselle? Vai lähetteellä julkiselle? Onko molemmissa sama ns. "painoraja"? Mielenkiinnosta kyselen, mullekin olisi suotavaa saada kiloja pois vaikkei paikallisen sairaanhoitopiirin "hoitoraja" ylity. Taitavat silti tykätä mitä lähempänä BMI on 25?

@Geesa Mä viihdyn anonyyminä täällä, sitten jos sattuisi tärppäämään, voisin harkitakin odottavien ryhmään liittymistä. Meillä on ihana ryhmä esikoisen odotusajalta yhä aktiivisena, on ollut upeaa jakaa siellä iloja ja suruja ja saada vertaistukea ja neuvoja. Hitto, siitäkin on jo neljä vuotta! :eek:

@Hyrräpää Ai nuo testit reagoi myös jos on PCO? :oops: Damn, olisin voinut mielenkiinnosta tilata ja testata mutta ei siitä ole mitään iloa kun sit se vilkuttaa punaisena hätähuutoa kun tiedän että on PCO :cautious: Olisi kyllä kiva tietää miten surkea mun hedelmällisyys oikeasti on. Ts. onko tämä luomuilu täysin turhaa.
 
@Miljamaaria Me mentiin silloin aikoinaan julkisen polun kautta. Nyt on jo alkioita pakkasessa odottamassa niin polku on lyhkäisempi. En ole vielä selvittänyt miten toimitaan varsinaisesti, mutta ensimmäisenä ajattelin soitella suoraan meitä hoitaneelle lääkärille julkisella puolella ja kysyä miten jatketaan.

Silloin aikoinaan kun julkiselle puolelle mentiin niin mulle sanottiin, että olisi saatava painoa pois. Mä silloin pudotin ennen hoitojen alkua yli 10 kg, kun oli kunnon motivaattori. Mun BMI oli silti reilusti yli 25, mutta ei kukaan sanonut mitään. Kai ne ajatteli, että koska olin niin vakavissani tuon pudotuksen kanssa ja saanut tuloksiakin niin eivät niin keskity siihen.

Mutta tosiaan kaikki on vielä ihan mutua, koska en ole vielä saanut isännältä lupaa alkaa selvitellä ja höösätä :D Me kuulemma pidetään tiukasti kiinni siitä, että vielä on kesää jäljellä ja lomaillaan... syksyllä sitten taas painetaan verenmaku suussa :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hellou! Täällä on niin jännät paikat! Kp 25 ja dpo 13. Eli hu viimeistään pitäis alkaa menkat.. :p talletteluthan osu ja uppos mut mriän kohdalla sei meinaa mitää. En mä usko tärppiin mut toivoa ei saa menettää.

Mun pitäis saada kans rutkasti painoa pois, oon tosi läski tällä hetkellä. Suunnitelmissa täälläki julkisen puolen kautta mennä kartottaa tilannetta varmaanki elosyyskuussa. Tai soittaa, onhan sinne toki 4kk jono lääkärille.

@Geesa ja @Hyrräpää tervetuloa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Käytiin "the" keskustelua miehen kanssa kun tuli sopiva tilanne ja nyt oon kyllä sit ihan murheen murtama :cry::cry::cry:. Mies ei kykene ymmärtämään tätä mun voimakasta toivetta toisesta lapsesta. Jonka se on huomannut vaikka kuvittelin että oon sitä hyvinkin osannut peitellä. Ja esikoisen yritysaika ilmeisesti myös närästää. Sen mielestä toinen lapsi ois ihan kiva mutta kuten aiemmin sanoin niin ajatuksella tulee jos tulee. Sano kamalia asioita niinkuin että siitä tuntuu että se on vain "mahdollistaja" ja että mä haluan vain ovulaation aikaan jne. :(:( ja että se ajattelee että mä vaihdan miestä heti jos selviäisi että "vika" olis siinä. Puhui jotenkin ristiriitasesti että en oikein tiedä mitä se oli mieltä loppujen lopuksi. Ensiksi jotenkin puhui siihen malliin että mulla jo toiveet heräs ja sitten torpedoi kaiken. Ja on muuten tehnyt näin aiemminkin. Enhän mä pysty sammuttamaan mun toivetta noin vaan. Mä en tiedä, oon ihan surkeaa, että mitä tässä pitäisi ajatella. Tää nyt ei voi olla ihan normaalia. Sellainen olo että en mä jatkossa uskalla mitään toivoa enkä mitään aloitteita tehdä etten vaikuta liian epätoivoiselta. Taitaa sit jäädä yritys tähän ja ehkä muukin. En tiedä. Oon tosi pettynyt. Todella :poop: fiilis.
 
@Tiituu ei oo tuntemuksia, äsken testasin negan joten...

Sun äskeiseen viestiin niin älä heitä kirvestä kaivoon. Mie oon sitämieltä että KAIKISTA naisista tulee vähän hysteerisiä kun yritys aloitetaan. Etkä tietenkään sammuta toivoa mutta pitäisi varmaan tehä miehelle selväksi että haluat ja rakastat sitä ensisijaisesti, et halua häneltä pelkästään vauvaa?

Kaikki miehet ei toki ole samanlaisia mutta mun mies ei halua jauhaa aiheesta koska on niin pessimisti. Ja esim miehille ottaa hirveesti ylpeyteen kun he ei saa sitä vauvaa tehtyä ja miehisyys on mennyt jos vika on heissä.

Monesti luulee että miehet on yksinkertaisia kapistuksia mutta kaikkea muuta :D

Nää on vain mun mielipiteitä enkä tosiaan mistään mitään tiiä...

Pitääpä alkaa ootteleen menkkoja dpo14 ja kp26 tosiaan nyt...
 
Viimeksi muokattu:
Voi @Tiituu :cry: Olisin niin toivonut että teidän keskustelu olisi mennyt paremmin! Tuntuu että miehillä ei ole samaa vauvakuumetta kuin naisilla, samaa tunnetta tyhjästä sylistä tai lähes fyysistä kaipuuta saada odottaa, synnyttää ja hoitaa pientä ihmisen alkua. Näköjään esikoisen pidempi yritysaika on jäänyt silläkin mieleen mut aika jännästi ajattelee jos luulee että käytät siemenpankkina. Tai siis, kuka haluaisi edes tehdä lapsen jos kumppanin naama on niin nähty että menee vaihtoon jos ei ajassa X natsaa. Lapsen kauttahan toiseen sitoutuu oikeasti tavallaan elinikäisellä siteellä - avioliitosta pääsee eroon paperityöllä, lapsensa toisesta vanhemmasta ei. Mutta, ainakin sanoi että ajatus toisesta lapsesta olisi kiva ja sehän on positiivista. Miehet on kyllä niin mahtavia kun ne osaa (tai ainakin tuo mun ukko osaa) vähän kierroksia ottaessaan sanoa aika kauheita asioita. Myöhemmin sitten käy ilmi ettei tarkoittanutkaan. Toivon todella että teilläkin kyse olisi siitä ja että nyt esiin tuli vain ne mustimmat ajatukset joita ei itsekään pyöritä oikeasti koko aikaa. Miehille tuntuu olevan todella kova paikka jos jokin saa epäilemään kyvykkyyttä. Okei, olihan tuo PCO mullekin aluksi kova pala. Ajan kanssa sen vaan "hyväksyy" että mä en tälle mitään voi enkä voi taikoa sitä kadoksiin. Täytyy vain tehdä enemmän töitä vauvan alulle saamisen eteen ja olla valmis odottamaan tärppiä - ja sietämään pettymyksiä kun sitä ei tulekaan - pidempään. Yhtä lailla kuin sun mieskin, säkin olet oikeutettu toiveisiisi, haaveisiisi ja tunteisiisi. Sun ei tarvitsekaan voida sammuttaa toivetta toisesta lapsesta eikä sun mies sitä voi vaatiakaan. Onhan teillä mies kuitenkin näyttänyt vihreää valoa toiselle lapselle. Toivon että yöllinen keskustelu sai sun miehen miettimään ja pyörittelisi tulevina päivinä ja viikkoina asioita mielessään. Ehkä sitten kirkastuisi että rakastat yhä sellaisena kuin on ja ehkä juuri siksi haluat teille toisen yhteisen lapsen.

@Mininen85 Pahoittelut negasta :unsure:

Alavatsalla jomottelee, tissit kihelmöi. Samoja "oireita" kuin letrokierrossa ja suoraan sanottuna näitä ei olisi ollut ikävä. Tai ei tuo rintavarustus mitään mutta alamaha :cautious: Ärsyttävää kun kaikki jomot tuntuu menkkajomoina! Kolme viikkoa kuukaudesta on fiilis että pian lirahtaa housuun :confused: Sitä suuremmalla syyllä jatkan tikuttelua, jos saan LH-huipun kiinni niin tiedän suunnilleen koska on oikeasti syytä alkaa käyttää vaippaa. Ovista odotellessa :cool: Tässä kierrossa se oireista päätellen voi oikeasti tapahtuakin :love:
 
@Mininen85 oon kyllä yrittänyt tehdä selväksi miehelle että häntä ensisijaisesti rakastan ja että se ei ole vauvasta kiinni. Mutta hän ei tunnu uskovan, en tiedä mitä pitäisi tehdä tai sanoa että voisi luottaa siihen.....Oon kyllä ollut tyhmä kun oon kuvitellut ettei se paljoa tätä asiaa oo miettinyt. Mies jopa ilmeisesti laskee kiertopäiviäkin :eek:. Mutta ei noi miehet tosiaan mitään yksinkertaisia ole, päinvastoin, mäkään en nyt sit oikein ota selvää mikä se eilisen keskustelun lopputulema sit loppujen lopuksi oli...

@Miljamaaria joo mun mies ei tunnu ymmärtävän tota tyhjän sylin surua ja sitä vauvan kaipuun fyysisyyttä. Vaikka yritin selittää että se on biologinenkin asia. Sanoi että haluan vaan sen vauvan jonka kanssa voin olla siinä imetyssymbioosissa tms. Se alun äiti-vauva tiiviys olikin miehelle esikoisen vauva-aikana ehkä hiukan vaikea asia. Toi kolahti kyllä pahasti että ajattelee että pidän häntä siemenpankkina :(
mutta mun miehen tuntien niin hän juuri osa kyllä sanoa tosi ikäviä asioita vaikkei niitä sitten ihan tarkoitakaan. Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu kun pöly laskeutuu. Se on ainakin varmaa että tää "yritys" on nyt jatkossa ihan eri tilanteessa kuin aiemmin ja saa nähdä miten tässä edes edetään jos edetään.

Mut jo riittää omanapa. Toivottavasti @Miljamaaria saat oviksen kiinni ja @Mininen85 jospa ne menkat ei alkais :love:
 
Viimeksi muokattu:
voi kurjuus @Tiituu noi on niin inhottavia keskusteluja.. Meillä mies on myös sillon tällön protestoinut sitä, että käyttäisin häntä vain siemenpankkina, eli haluaisin seksiä vain oviksen aikaan. MUTTA niinhän se on, että naisilla ovulaation aika on sitä kiima-aikaa, jollon luonnollisestikin tekee mieli, ne hormoonit ne hormoonit.. Meillä esim. mies on ollut aina halukkaampi ja innokkaampi, ajelisi vaikka punasia päin, jos vain antaisin :ninja::whistle: Ja itsellä se suurin halupiikki keskittyy juurikin siihen ovikseen. Mutta olen opetellut nyt tässä yrityksen aikana, että puuhataan, vaikka aluksi ei tekisikään niin mieli. Ja etenkin jos tulee pidempiä taukoja (viikko-pari) niin se "vauhtiin pääseminen" kestää kauemmin.
Toivottavasti mies sa pähkäiltyä asiaa ja tee hänelle selväksi, että on sinulle tärkeä ja rakas kumppani, ei pelkästään siemenlinko :love:

@Mininen85 pahoittelut negasta :(

Täällä ei omassanavassa tapahdu mitään.. testit edelleen ihan negoja ja ei oikeen tunnetta suuntaan eikä toiseen. puhelinappi just muistutti, että nyt alkaa hedelmällisyysikkuna, ja ovis olisi su-ti
 
@Tiituu Voi harmitus! Toivotaan että mies ei oikeasti osannut pukea sanoiksi ja tahattomasti satutti. Mä oon läpikäyny tuon aikalailla saman. Meillä mä olen hyvin harvakseltaan haluavaa sorttia ja puuhat osuu yleensä vain ja ainoastaan oviksen aikaan. Sitten vielä se, että miehen siittiöiden määrä on mitätön ja eläviä ihan muutama hassu sai sen pähkäilemään myös meidän suhteen vahvuutta. Juteltiin juteltiin ja juteltiin... aikaa meni, kyyneleitä litratolkulla ja ääni käheänä juteltiin. Nyt kun se vaihe on ohi ja esikko tuossa katselee telkkaria mies on ymmärtänyt että se yrittäminen vaikutti häneenkin ihan uskomattoman paljon. Nyt meillä on enemmänkin sellainen tilanne, että mies haluaa toista kiihkeämmin kuin minä, mutta minä taas haluaisin sitten kiihkeämmin tuumasta toimeen. Eli mä vähän jännitän sitä miten pärjäisin kahden kanssa. Pystynkö antamaan molemmille riittävästi ja huomioimaan tasapuolisesti. Mies taas pelkää ja omin sanoin inhoaa sitä, että oman "vikansa" takia joudun läymään läpi rankat hoidot. Tähänkin auttaa vain keskusteleminen ja tuntojen avaaminen.

@Mininen85 pahoittelut negasta
 
Äh kuinka huolinttomasti @Mininen85, olikin negan testannut, pahoittelut :(

@Naadis hyvä kuulla että jonkun muunkin mies ajattelee tollaisia. Ehkä se on joku miesjuttukin eikä sit vaan mun vika. Mutta ehkä munkin pitäisi yrittää vielä enemmän olla lempeä myös ei-ovisaikaan. Mulla on kyllä tosi voimakkaasti halut keskittyneet ovisaikaan tai itse asiassa ennen sitä ja usein ovispäivänä ei enää tekis mieli. Ja huomaan kanssa että ovisaikaan kaikenmaailman kaksilahkeiset alkaa näyttää haluttavilta vaikka muuten ei eli ihan selvästi hormoonit pistää sekaisin. Toivottavasti sä saat oviksen kiinni, kohta pääsette tositoimiin sit (y)

@Hyrräpää en tiedä uskallanko vähään aikaan ottaa puheeksi vaikka hyvä olisikin. Kaduttaa että eilenkin otin puheeksi ti oikeastaan mies alunperin mutta joo...no, olisi se keskustelu pitänyt käydä piakkoin kuitenkin.

@Hironea ihana että teillä on samankaltainen tilanne kääntynyt noin päin parempaan :love:. Mä uskon kanssa ett mun miestä pelottaa kun se huomaa kuinka kova mun toive on ja ehkä se sitten tekee epävarmaksi tai juuri niitä ajatuksia että lähtisin muille maille jos vika olisikin siinä. Ehkä pitää vielä yrittää vakuuttaa ja vakuuttaa.

Kiitos kaikille tsempeistä ja kokemusten jakamisesta! <3 Hyvä että on joku paikka missä näitä purkaa vaikka mietin kyllä voiko ja kehtaako näitä asioita kirjoittaa, että tää ei oo ihan normaalia tällainen.
 
Voi veenus @Tiituu :( Ihan järkyn raskas tilanne teillä. Toivotaan, että kyseessä oli vaan jonkunnäköinen henkinen aallonpohja miehelläsi ja että tästä tilanne lähtee parempaan kun sai nyt ahdistuksensa ilmoille ja pääsee pohtimaan asiaa uudemman kerran. Täällä myös yksi nainen, jota ei tod peitonheilottelut kiinnosta kuin ovisaikaan. Ei vaan kertakaikkiaan ei. Ja jos joskus kiinnostaisikin, niin mun kroppa ei vain kertakaikkiaan silloin toimi ja usein oma "o" jää haaveeks vain. Se sit taas entisestään vähentää haluja jatkossa tyyliin "why bother?" Myös toi on mulla sama, että halut on suurimmillaan ennen ovista, mut ovispäivänä on jo taas semmonen "onkspakkojoshaluuvaannukkua?" -meininkio_O Mä niin kadehdin semmosia minkkejä, jotka on aina valmiina vaakajumppaan. Ois ainakin yks jatkuvan riitelyn syy vähemmän...

Tsemppiä ovisbongailuun @Miljamaaria !! Ja pahoittelut negasta @Mininen85 , se on aina yhtä hanurista :(
 
Ihana @Miri81 toi ilmaus minkeistä jotka on aina valmiina vaakajumppaan :LOL:. Sain päivän parhaat naurut :ROFLMAO:. Mut siis joo tosiaan mullakin kroppa ei ihan oo mukana hommissa niin helpolla sillon jos ei oo ovisaika. Hyvä kuulla et jollain muullakin samanmoista. Toivottavasti tosiaan tää oli vaan aallonpohja, varmasti sen tuleva näyttää miten on asian laita sitten :unsure:

Te ootte kyllä täällä kaikki mitä parhaimpia minkkejä :love:
 
Niin tuli vielä mieleen tosta asioista puhumisesta että kun selitin miehelle että ajattelin että ehkä asiasta on hyvä puhua kun ei olla kauheasti asiasta keskusteltu niin miehen näkemys oli että "onhan me puhuttu" ja kun sanoin et niin et ehkä kerran suunnilleen niin mies siihen että "no kuinka monta kertaa siitä pitää sit puhua" o_O. Vissiin aika "klassinen" tapaus toikin musta tuntuu.
 

Yhteistyössä