Huhhei, viikonloppu meni niin hulluissa hulinoissa etten ehtinyt edes netissä käydä
Oli upea ilma
Ja yllättäen ripakopallinen rästihommia, lauantain siivosin ja kuurasin ikkunoita. Ukkokin on ollut nyt pari päivää tosi ihku, voi kun olisi tuollainen aina
@Tiituu Kp korjattu!
Laitoin sut piinailulistalle sillä oletuksella että ovis oli tuntemusten mukaan nopea. Voi kun nyt sitten alkaisi ropista plussia!
@Miri81 Kyllä kai se plussa on jos vaan viiva on tummempi kuin kontrolli, mun mielestä leveys ei ole niin tärkeä juttu. Oletko jatkanut testailua? Haaleniko viiva? Ei kai alkoholi vaikuta muuten kuin elimistöä kuivattamalla, jos pissa on "liian vahvaa" niin voi kai vääristää
Kerro kuinka kävi! Ja rappioviikko my ass, joskus tekee hyvää laittaa tanssikengät jalkaan ja rikkoa arki
Mites
@Naadis, tuliko viikonlopun aikana enemmän ovisoloja? Teittekö jotain erityistä hääpäivän kunniaksi?
@Hyrräpää Millainen tuo hedelmällisyystesti on? Siinäkö ei ole hyvä juttu jos tulee plussa?
Menkat on viimeinkin lusittu! Päättivät kestää viikon tällä kertaa
Mulla on tissejä kihelmöinyt alkukierrosta ja alavatsallakin ollut vähän jotain tuntemuksia. Voikohan nuo letrot saada aikaan sen että keho toimii hetken tavallista tehokkaammin vaikkei niitä söisikään?
Tein äsken ovistestin ja viiva on aika tumma vaikkei tuo toki vielä plussa ole. Luomuna mulla on "ovis" yleensä kp20.
Onneksi tavallista aikaisempi ovis ei haittaa harrasteita - menot on laskettu letrokierron mukaan joten bring it on!
Kaikki ok kunhan vuoto pysyy poissa seuraavat 14 päivää
Fiiliskin on tällä hetkellä parempi ja nyt tuntuu ettei tulevat menkat ehkä olekaan maailmanloppu. Totuuden näkee loppukuusta
Hyvää alkanutta viikkoa ja plussatuulia!