3-kymppiset toista lasta yrittävät

Voi @Tiituu, olen pahoillani :cry: Onneksi saat olla reissussa niin ei ehkä tunnu ihan niin pahalta. On se plussa vaan meillä tiukassa :(

@Naadis Muutama päivä lisää voi kääntää negan haamuksi ja plussaksi ;) Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

Tänään testattu olematon viivanpaikka. Niin olematon ettei sitä saa edes kuvaan eikä siinä ollut väriä. Kohdunseutu on vähän rauhoittunut, THANK GOD, ja olo on vallan mainio. Tissit ei arista, ei väsytä poikkeuksellisen paljoa... eipä tässä pieniin päin olla. Toki se olo on ollut koko ajan joten ainakin nyt tuntuu etten pahemmin pety negaan kun sen parin päivän päästä tikutan. Jos tiistaina pissisi uuden tikun :whistle: Nyt mä vaan NIIN toivon ettei menkat pilaisi ensi viikonlopun mökkireissua! Siellä ei ole edes juoksevaa vettä joten olisi todella jees jos luteaali venyisi vaikka ne viime kierrosta puuttumaan jääneet kaksi päivää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Äsh @Tiituu mä niin luotin et nyt on sun vuoro :( Ihan hanurista tää tämmönen!!! Missä meidän kesäplussatuulet on??? Varmaan samassa Siperian nurkassa, jossa maleksii meidän kesä :cautious: Yritä tässä s**tana pitää mieliala korkeella kun mittari tikkaa heinäkuussa 15° :mad::devil:

Noh, ehkä elokuussa.......
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hironea
| 38v | yk 1 | kp 21/25 | esikoinen 12/15
Iltasatu | 33v | yk2 | kp20/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp27/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp12/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp3/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk7 | kp3/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk3 | kp7/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp5/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp10/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
Selvisi oireiden syy. Ilmeisesti uusi kemiallinen. Nyt on testissä samanlainen tuhru kuin viimeksi ja eilinen vuoto loppui alkuunsa. On kyllä p*rkeleen turhauttavaa. Eli täällä ei olekaan kp2, vaan kp 31:mad:
 
@Miri81 no johan nyt on! Voisko kuitenkin olla jotain kiinnittymis vuotoo, tai jotain vastaavaa..o_O

Kauhee määrä negoja ja kp1siä :(

Mitäs @Miljamaaria ,sulla jo dpo10, millanen fiilis?

ON: täällä "oireet" tulee ja menee.. Välillä muka repäsykipuja ja painetta alavatsassa ja välillä ei. Nyt kyllä kiellän kokoajan itseäni tunnustelemasta noita fiiliksiä ja koitan malttaa loppuviikkoon sen testin kanssa..!
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Mun tekis mieli heittää nyt pyyhe kehään koko touhun suhteen! Me ollaan molemmat oltu miehen kanssa niin väsyneitä ja ärtyneitä, että ei paljoa jaksa seksi kiinnostaa. Ollaan vaan riidelty :devil:. Tää kierto ja ovisaika(?) meni ilmeisesti ihan sivusuun. Yhden kerran harrastettiin seksiä viime viikolla. Nyt kai kp17, siitäkään en oo kyl ollenkaan varma. Äh, ehkä mä vaan odotan, että menkat muuttuu normaaliksi ja säännöllisiksi, ennenku alan elättelemään mitään toiveita kakkosesta. Jos tää väsymyskin vaikka helpottais siihen mennessä.

Teille toivottelen kovasti plussatuulia! :love:Pistäydyn tänne taas joku kaunis päivä! :)
 
Kiitos tsempeistä @Naadis :love: Vaikea uskoa että näin myöhään ois semmosta. Viimeksi alkoi pikkuvuoto samalla tavalla, meni pois ja sitten 4:n päivän päästä aökoi uudelleen ja sitten ihan todella. Menee nyt niin samalla tavalla, että vaikea uskoa sen kummallisempaan lopputulokseen. Eteenkin kun tosiaan esikosta plussasin haamun jo dpo 10 eikä ollut mitään vuotoja. Nyt eilisen masiksen tilalla on onneks enää vaan kevyt v*tutus :D Juteltiin, että laitetaan loppukesäks yrittäminen syrjään kun on kavereiden häät ja muuta mukavaa. Nautitaan kesästä, lemmitään jos siltä tuntuu ja katotaan syssymmällä sit uudestaan. Mut voihan tietty olla, et seuraavan oviksen aikoihin on taas hullu kuume ja tikut tulessa, silmät kiiluen touhutaan...:whistle::LOL: Se ois sitä mun normaalia "eiku ihan rauhassa juu otetaan" -touhua...

Muakin kiinnostaa, et mikäs @Miljamaaria lla on meininki?:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@Miri81 Ei ole aiemmin tullut viivanpaikkoja mutta pistän testin piikkiin, nämä halppikset vissiin antaa niitä jopa mulle :p Kokeilin aamulla ja tällä kertaa ei antanut edes viivanpaikkaa.

Ei perhana, viime kierto uudestaan? :confused: Toivottavasti tällä kertaa lopputulos olisi erilainen! :rolleyes:

ON: Kp24, dpo10. Viime kierrossa menkat alkoi kp26 eli jos samalla kaavalla menisi niin keskiviikkona hanat auki :cautious: En tykkää :mad: Mä en ymmärrä mitä maailmankaikkeudella on mua vastaan kun lähes kaikki mikä voi v*tuiksi mennä, menee. Mulla oli ennen letroja yli kuukauden pituinen kierto ja tämä on kahdeksas kierto ilman ehkäisyä. Mulla on ollut nyt seitsemät menkat lokakuusta lähtien joten millä todennäköisyydellä perä vuotaa joka kerta kun meillä on kahdenkeskinen reissu! :devil:
 
Kiitos @Miljamaaria ja @Miri81 <3. Kyllä tää on vaikeaa. Alkaa olla katkerat fiilikset. Ihme hyytymäinen vuoto ollut, ei yleensä ole, outoa. Mut joo, ymmärrän @Iltasatu ton fiiliksen et haluis heittää pyyhkeen kehiin koska mullakin on nyt todella luovuttanut olo. Mieskin kiukuttelee vaikka reissussa ollaan :devil:

Äh, sullakin @Miri81 ikävä tilanne jos kemiallinen :(

Tsemppiä piinailuun @Naadis ja @Miljamaaria. Kaikki on vielä mahdollista :love:
 
@Tiituu Ymmärrän kyllä tuon luovutusmielialan :unsure: Voi kun tämä vaan olisi helpompaa! Olisi vaikka satavarmaa että vuoden sisään tärppää, hitto kun olisi helppoa olla ja odottaa kahta viivaa. Tai saisi edes ajatuksensa hälläväliä-moodiin et tulee jos on tullakseen muttei vituta vaikkei tulisikaan. Jaksamista noihin oloihin.

Mites @Miri81?

Täällä ei ole oloja eikä kahta viivaakaan. Aamulla siis odotettu nega. Nyt vaan jännäämään koska menkat alkaa, saisivat alkaa vaikka heti mutta ei, mun kohdun juilimiset on rauhoittuneet ihan tykkänään :LOL: Pitää pakata kaikki maailman suojat ja kosteuspyyhkeitä mukaan. Voi kun olisi jo loma! Onneksi lapsukainen on äidin kultarakas ja ihanin ikinä, eletään seesteistä vaihetta uhmien välissä :love:
 
Kiitos @Miri81 :love: Mutta, olen varautunut siihen että tässä kestää. Raskautuminen oli jo esikon aikaan tosi vaikeaa ja munasolut on vanhentuneet viime raskaudesta jo neljä vuotta. Ukonkaan tavara ei ole parasta mahdollista. Epäilen ettei pelkkä ovulaation induktio välttämättä riitä - tai varmasti ennen pitkää riittäisi jos vaste olisi joka kierrossa samanlainen - vaan joudutaan turvautumaan järeämpiin keinoihin. Uskon kyllä että jos vain ollaan molemmat valmiita tekemään töitä tämän eteen, ennen pitkää saan kaksi viivaa myös raskaustestiin. Päästäkseni sinne täytyy vain kulkea tavallista pidempi tie. Aika näyttää toteutuuko unelma yhteisestä lapsesta vai tuoko tulevaisuus mukanaan muutoksia joiden vuoksi se ei syystä tai toisesta toteudukaan.

Olen tosi pahoillani sun puolesta että taas kävi näin :( Ihanaa ja rentoa kesää kaikesta huolimatta :love:
 
Voimia pettymykseen kaikille naisille <3 on tää hanurista kyllä tää homma.

Mie oon taas nii pihalla ko voi ihiminen olla. Menossa on nyt kp11...
Oon silloin tällöin tikutellu ja emmä tajuu. Perjantaina eli kp7 tuntu kummaa kipua, luulin jo että ovis? nooo sittemmin ovistikut on haamuillu ja eilen taas kp10 tuntu yhtä kummallista kipuilua. Tänä aamuna edelleen ovistesti näytti kahta viivaa, jo vähän vahvempi oli toinen viiva. Ottaa tästä nyt selvää...mitä noi kaikki kivut sitten on =D.

Ja voi vee kuin ärsyttävää on toinen "pakottaminen" köyrimishommiin. Tai siis kun on kuuma ja väsyttää ja ei kerkee ja vituttaa kiire ja ja ja niin koittaa siinä nyt sit sanoo et no ei se lapsi ainakaan pyhästä hengestä saa alkuaan. Kestää siinä sitten miehelläki masistella joka kerta ku menkat alkaa!

Ollaan kuitenki sekstailtu la-su yönä ja eilen illalla ja kai mun täytyy vielä se muutamaan otteeseen saaha nalkkiin, torstaina se lähtee onneks työreissuun ni pääsee musta eroon =D Oikeesti oon kyl miettiny sitäki jos hautais nää vauvahaaveet pariksi kuukaudeksi (vai kokonaan!?) :(
 
Tulin pitkästä aikaa tsekkaileen, mitä täällä ihmisille kuuluu. Kovasti voimia yritykseen kaikille, rankkaa on, ja kun ei tiedä milloin se palkinto siit yrityksestä palkitaan, niin ottaa voimille. Tsemppiä <3

@Miri81 sun tunteen tiedän niin täysin! Mullaki esikoinen tärppäs nopee, yk2. Kun tätä pikkukakkosta alettiin yrittää, oli kemialliset yk2 ja yk3. Sitä pettymyksen määrää :cry: Tuntu ettei siit selviä. Sit yk4 ja yk5 oli niin high hopes... Eikä mitään :cry: Mut no, yk6 toi plussan. Kyllä se vielä tulee teillekin! Kemiallisen jälkeen tulee se pysyvä plussa. Voimia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Naadis Voi video :poop::poop::poop: Olisiko voinut olla jokin yritys kun yhtäkkiä näin heitti menkat?

ON: Kp26 ja dpo12. Taas viivanpaikka mutta ei edes haamua joten otin itseni jo pois piinailulistalta. Menkkoja edeltävät vatsamurinat on alkaneet eli saattavat alkaa jo huomenna. Saisivat alkaa heti :LOL: Huomenna sit jo pakataan valmiiksi ja perjantaina töiden jälkeen lähdetään tukka putkella kohti lyhyttä mökkilomaa :love:
 
Kiva kun kävit pitkästä aikaa @Mertt1 (y) Miten raskaus on sujunut?

@Mininen85 Mulla ainakim tuntuu ovistikut haamuilevan aina silloin kuin ei tarvitsisi :LOL: Ovista odotellessa ja menkkojen alun aikaan sahaa ihan puskista eri vahvuisia viivoja. Ärsyttävää mutta jatka vaan tikuttamista, kyllä se plussa sieltä pärähtää :) Nauratti niin tuo pakkoköyriminen :ROFLMAO: Meillä oli tooosi pitkään tilanne että mä halusin useammin kuin ukko, ennen mitään vauvapuheita. Oli muuten aika kamalaa :ninja: Aina piti olla vonkaamassa :LOL: Sit ukko tottui ja nyt se kaipaa toimintaa yhtä usein (y) Aina sanotaan että naiset pihtaa - just joo!

@Tiituu Ymmärrän kyllä tarpeen pitää pieni breikki. Täällä lueskellessa vauvahaave on koko ajan aktiivisesti mielessä. Tulehan kuitenkin kertomaan kuulumisia! Nauti kesästä ja lomasta vaikka sää onkin "hiukan" arktinen... :cautious:

Kp27. En jaksanut testata, eilinen oli vain viivanpaikka eikä se miksikään muutu pelkällä tahdonvoimalla. Uskon että tällä kertaa menkat alkaa ajallaan, yöksi side varmuuden vuoksi. Saapa ottaa mökillä oluen :giggle: Kiva mennä sinne rentoutumaan, siellä ei ole sähköä joten tulee oltua ilman telkkua ja kännykkää :love: Silti on kaasuliesi ja -hella ja itse mökki on aika uusi joten kaikki muut mukavuudet löytyy.
 

Yhteistyössä