Sori
@Naadis, käyn vähän hitailla
Jotenkin ei klikannut yhtään että sut saa lisätä piinailulistalle. Aivopieru korjattu
Meilläkin yksi onnistunut talletus juhannuksena, toinen tapahtui liian myöhään. Samaa mäkin olen miettinyt että eikö ne voisi perseillä joskus muulloin, oviksen aikaan tuntuu aina olevan jotain
@Tiituu Olen samoilla linjoilla kuin
@Miri81 että mulla on suojelumekanismina negan tikuttaminen ennen menkkoja
Ymmärrän kyllä sunkin tyylin ja esikkoa kuumeillessa mulla oli sama tyyli ekan vuoden. Samoin nyt ennen OI:n aloitusta, tiesin että en luomuna raskaaksi tule joten en tehnyt raskaustestejä. Mut mä olen tällainen kaikkihetimullenyt-tyyppi
Haluan tietää asap onko tärpännyt. Mua lohduttaisi tosi paljon jos saisin tikulla kiinni edes kemiallisen, tietäisi että edes jotain yrittäisi tapahtua. Apua, tuo taisi kuulostaa aika kamalalta
Tarkoitin että vaikka olisikin vain kiinnittymisyritys mutta saisin testiin haamun, tietäisin että meidän sukusoluilla on saatu aikaan hedelmöittyminen. Tietäisi että olisi edes mahdollista tulla raskaaksi.
Täällä ei kummempaa. Eilen aamupäivästä oli jostain syystä aika rajuja kipuja, ensin pisti vasemmalle puolelle ehkä puoli tuntia ja sitten alamahalle tuli ihan järkyttävä paineen tunne. Tuntui että suunnilleen koko alapää putoaa pois ja sattui niin ettei päässyt kunnolla kävelemään. Sekin meni onneksi puolessa tunnissa ohi. Eilen huoletti mitä mahtoi olla mut kun siitä ei seurannut vuotoja tai vastaavaa niin totesin että ei kai se vaarallista ollut. Naisen kroppa on mystinen vempele
Tässä kierrossa ei juuri toiveita ole. Talletuksia oikeaan aikaan tuli tasan yksi ja muutenkin nyt vaan on se fiilis ettei natsaa. Taas
Menkkojen pitäisi alkaa just kun lähdetään mökille ihan kahdestaan
Ärsyttää! Me ollaan oltu tänä vuonna kerran kahdestaan kylpylässä tammikuussa, silloin oli menkat. Huhtikuussa meillä oli ukon ammatin puolesta lyhyt ulkomaan matka, koko sen ajan haitari vuoti
Nyt sitten pitäisi vielä mökkireissunkin ajan vuotaa. Mulla kun on menkat tyyliä moottorisahamassamurha niin onpa tosi ihkua. Ja ainoa helpotus tuohon on e-pillerit
Menopaussia odotellessa...