3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Tiituu Just sitä... "möhnää" tarkoitin :ROFLMAO: Siittiöt ei varmaan putkissa näy mutta toivottavasti sitä itse nestettä ei tunne tai huomaa :ninja: Luonnollinen asiahan se on ja koko yrityksen elinehto mut silti olisi noloa jos se sieltä jostain haaroista huikkisi että täällähän näkyykin että on huolehdittu talletuksista :oops::LOL:

3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | kp19/26-30 | esikoinen 4/16
Infinity | 38v | yk2 | kp7/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk7 | kp13/35 | PCO, Letrozol, Metformin, Pregnyl | esikoinen 3/14
Mertt1 | 32v | yk6 | rv5+4/28-30 | kem yk1, yk2 | Lugesteron | esikoinen 3/16
Miri81 | 36v | yk2 | kp27/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp1/?? | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp24/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo-1
anscu dpo5
Tiituu dpo8
Miri81 dpo10

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017
Mertt1 14.5.2017 (yk6)

Viimeksi muokattu:
@Miljamaaria joo mä mietin kanssa et jos nesteitä tai jostain hajusta huomaa :X3::LOL:. Hyvä tää keskustelun aihe :LOL:. Mut ei se mitään huomaa se gyne, sitä vaan ajattelee itse sitä kun tosiaan olis vähän "noloa". Pakko kertoa ku sillon ku esikoisen yritysaikana käytiin hakee lähetettä tutkimuksiin tk lääkärillä ja hän teki sisätutkimuksen niin selosti että "ei mitää hajuja vai mitäs oot ite mieltä" ja työnsi sitä spekulaa mun nenään :eek:. Mun mieskin kysy et onks tollanen ihan normi käytäntö... Joo ei todellakaan. Mut et sillain.

@Miljamaaria , mustakin tuntuu, että tuskin gyne tommosta huomaa :ROFLMAO:(n) ja jos huomaa, niin so what:D
Mä muuten laskiskelin, että mulla on vissiin nyt dpo 4 tai ainakin 3, kun plussa ovistestiin tuli sunnuntaina (n) i think:rolleyes:
No nyt tässä ei auta kuin odotella, mitään tuntemuksia ei kyllä oo:confused:

Muokkailin listaa vähän selkeämmäksi ja laitoin kuvaksi tuon minkä @babygreen oli ekalle sivulle laittanut ketjun aloittaessaan. Nyt on helpompi itsekin muokkailla jos mulle käy enemmänkin näppäily- tai laskuvirheitä :)

@Tiituu Jessus mikä gyne! :eek::ROFLMAO: Joo, kai niille pitkän uran tehneille tuollaiset käy niin arkipäiväiseksi et voi kadota kosketus siihen miten tavalliset tallaajat suhtautuu haarovälijuttuihin. Mutta silti... :LOL:

@anscu Sori, mulle on jossain vaiheessa käynyt joku aivopieru :barefoot: Muokkasin sulle tälle päivälle dpo3 jos su oli dpo-1 :)

• Tykkää
Reactions: Tiituu ja anscu
Tjänks @Miljamaaria, ja siis mä en oikein näistä dpo:ista tiiä, netistä vaan luin ja yritin laskella tota mun dpo :ta ja aina tuli vaan eteen että on se se 3 tai 4 :rolleyes: mutta siis eihän se nyt niin tärkeetä oo päivä sinne tänne (paitsi tämmöiselle malttamattomalle ;):LOL:)
Ja mulla muuten on esikoinen punaisella :love: sitä en ookkaan vielä sanonu (n)
Kiitos tosi paljon @Miljamaaria kun päivittelet meidän listaa! :)

• Tykkää
Reactions: Miljamaaria
Siis mun on pakko tulla teille kertomaan! Ku eilen miehen kaa juteltii ja mietittiin tätä et mikähä sii on et tärppiä joutuu oottaa eikä het natsaa jne. Mies oli ihan et no tietäähän tuon mikä meilläki autto, et ku "sinä lopetit turhan vaahtoamisen ja stressaamisen asiasta ni het tärppäs" :alien: Niiku et no anteeks vaa, et ihan ei näin menny, en vaa vaahdonnu enää miehelle, ettei sille tulis niitä paineita :LOL: Voi hyvää päivää ku olin ihan et nonih, ei kommentoitavaa! :whistle:

@tahuna ihania uutisia :love:

@Miljamaaria ei ne siittiöt näy ultrassa tms :LOL: Ja se gynehän on vaan tyytyväinen jos on touhuiltu jos yritys on päällä :LOL: Esikoista ku yritettii ni jouduin käymää ihan muista ku yrityksestä johtuen gynellä ja se ultras munasarjat. Ties toki et yritetää. Oli pitkää sii hiljaa ja kysy et millos ootte viimeks harrastanu seksiä. Olin et no ed päivänä. Gyne kääns ultraruudun mua päin, sano et tää tässä on just puhkeamas oleva munarakkula, et nyt kiireen vilkkaa soitat miehelle et tänää ei sit muuta ku suoraa kotiin touhuilee :D Tästä päivästä 38vkoa eteenpäin oliki sit esikoisen la :LOL: Et ei kyl tartte mun mielestä yhtää noloilla vaiks siel lemmen merkit näkyskii :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Tiituu ja Naadis
Mulla on sellanen muistikuva, että suositeltaisiin "pidättäytymistä" pari päivää ennen gynellä käyntiä, ettei mahdollinen siemenneste aiheuttaisi vääri epäilyitä esim. tulehduksista tai hiivasta.. Mutta eiköhän siinä oo kyse enemmän sellasista "peruskäynneistä".. Tuskin nuo lapsettomuusgynet pikkusista "ylimääräisistä" eritteistä säikähtää :ROFLMAO::ROFLMAO:

on/off -tuhruttelu vaan jatkuu..edes mitään pikkuhousun suojaa ei tarvi, vaan vessareissuilla huomaa pyyhittäessä :cautious: vajaan viikon päästä olis gyneaika, toivottavasti sillon ei sitten vuoda kun häränkurkusta.

Oon miettiny että mun kellaria ei oo koskaan ronkittu lääkäreiden toimesta näin paljoa, kun mitä nyt viimisen puolenvuoden aikana! Siis ei varmaan koko mun elämän aikana :LOL: mutta alkais kyllä kohta jo riittämään..

Hei!
Oon viettänyt vähän hiljaiseloa täältä, kun palasin pari viikkoa sitten töihin ja on ollut vähän hiusketta totutella näihin uusiin rutiineihin taas! Esikoinen on onneksi vielä isänsä kanssa kotona, eikä tarvinnut vielä hoitoon mennä. Saavat hekin vähän isä-lapsi laatuaikaa. Toiveissa tietenkin olisi, että tämä töihin paluu jäisi tällä erää mahdollisimman lyhyeksi :D

Onnittelut @Mertt1 lle plussasta! @Geesa lle tervetuloa mukaan joukkoon!
Täällä tuli ja meni menkat, joten uutta yritystä peliin vaan. Tai siis jos joskus olisi sille yritykselle edes aikaa. Tuntuu että esikoinen onnistuu sabotoimaan kaikki yritykset ja sit kun olis aikaa, ei ole enää jaksamista. Haluaakohan se pysyä ainoana lapsena? :p Kellään muulla vastaavaa tunnetta?

Minutkin voisi lisätä listalle seuraavin tiedoin:
Infinity | 38v | yk 2| kp 6/26-28 | esikoinen 8/16

ps. ja nyt vasta tajusin, että tän ketjun otsikkohan oli kolmekymppiset, ei "yli kolmekymppiset", niinkuin jotenkin sen luin alunperin. No toivottavasti mun yli-ikäisyys ei haittaa ketään :p Henkisesti tunnen kuitenkin olevani lähempänä kolmea kymmentä kuin neljääkymmentä. :)

Viimeksi muokattu:
No ei haittaa @Infinity :). Meilläkin esikoinen jonkun kerran onnistunut sabotoimaa mut se on kyllä pienempi ongelma kuin se että pitää pitää mies pimennossa kierron vaiheista. On tää yritys kyllä monimutkaista :ROFLMAO:

Kävin aamulla verikokeissa, eli progesteroni ja kilpirauhasarvo, ja nyt mietin et kauankohan mahtaa kestää et vastaukset tulee. Mulle jäi siis mysteeriksi miten saan tietooni tulokset et soittaako se gyne jos niissä jotain ihmeellistä on vai pitääkö mun ne josta katsoa. Jotenkin aina kun käy lääkärissä niin jää joku tällainen epäselväksi (n)

@Infinity Sähän olet kolmekymppinen eli just oikeassa ryhmässä (y) Lisäsin sut listalle. Haluatko listaan esikoisen sinisellä tai pinkillä? :)

ON: Gynekäynti ohi! Ja siellä oli loistavia uutisia :love: Nyt siis kp12 ja limis jo 11mm! Vasen munasarja on niin PCOn runtelema et siellä ei tullut lääkevastetta mut oikealla kasvoi kaksi munasolua :love: Toinen 18mm ja toinen 20mm, ihan näillä näppylöillä jo irtoamassa! :cool: Sain reseptin Pregnyl-irrotuspiikkiin ja tuolla se odottaa jääkaapissa :rolleyes: Saisin tuikata sen vaikka heti ja sit vaan pöllyttämään peittoja :giggle: Toinen rakkula näytti kuulemma siltä että olisi saattanut jo puhjeta mutta eilinen ovistesti oli täysi blanco. Tein äsken varalta testin ja se oli heikko haamu eli nyt ei ainakaan ole ovis päällä (y) Voi vitsi, nyt kun olisi niin hyvä tuuri että sattuisi siihen 10-15% :love:

Ihania uutisia @Miljamaaria :love:. Milloin meinasit pistää? Onko muuten tietoa minkä kokoinen munasolu on yleensä kun se irtoaa? Mulla oli silloin gybekäynnillä ke 17mm ja se oli kuulemma hyvä ja ehkä se sit pe irtosi....verikoe sen paljastaa. Voi kun tää ois se teidän kierto, kuulostaa niin lupaavalta :)

• Tykkää
Reactions: Miljamaaria
@Tiituu Kiitos tsempeistä! :love: Mä tässä yritän arpoa koska pistän. Taidan tänä iltana yrittää kun saan lapset nukkumaan. Hain tänään gynen jälkeen miehen lapset meille viikonlopuksi ja koska ukko joko tekee töitä tai nukkuu, olen nyt väliaikaisesti kolmen lapsen yh :LOL: Lapset ei tiedä tästä vauvanteosta mitään ja pitää salassa pistää. Jos sit sen päälle tallettelisi ;) Kypsä munasolu on mun ymmärtääkseni 20-25mm (vai oliko 20-22mm...) ja kasvaa noin 2mm päivässä. Ja munasolu irtoaa noin 24 tunnin päästä pistoksesta eli molemmat ehtii täysin kypsiksi :love: Ellei tuo toinen ehdi irrota itsekseen :ROFLMAO: Voi apua kun on toiveet katossa! :X3:

Muoks. Ja sitten vielä lisäpiinaa tähän kiertoon, Pregnyl näkyy noin 10 päivää pistämisestä raskaustestissä eli en voi edes paniikkitestailla ennen aikojani! :censored::eek::ROFLMAO:

Ääääääk! Mä tein sen! :cool: Mä pistin itseäni! :eek: Minä, joka kammoan neuloja! Nytkin jo ampulleja sekoittaessa veri pakeni ja kädet oli ihan kohmeessa. Olin ihan varma etten pysty siihen ja herätin ukon pistämään - sitten petti kantti enkä uskaltanut antaa senkään pistää :LOL: Sitten iski jokin kahden sekunnin mittainen rohkeudenpuuska, ei se nyt p*rkele voi niin vaikeaa olla :cool: Mäntä hitaasti pohjaan ja silmissä musteni :ROFLMAO: Ihan ei mennyt taju mutta tovin jouduin keräillä itseäni vaaka-asennossa. Nyt se on ohi ja 11 päivän kuluttua testaan (y)

Kiitos ihanaiset @Tiituu ja @Miri81 :love: Ehdin jännäillä hetken teidän kanssa, menkäähän sit edeltä helmikuisten ketjuun niin mä yritän tulla perästä :rolleyes: Kaikkeni olen todellakin tehnyt, tämä itseni pistäminen oli kovempi paikka kuin tupakoinnin lopettaminen :ROFLMAO: Ja ilman tupakkaakin on tässä oltu jo 26 päivää (y) Jospa edes toinen munasolu hedelmöittyisi! :love:

• Tykkää
Reactions: Tiituu
@anscu Mä olen vähän tällainen nörtti :LOL:
Mä tykkään näprätä ja tuo listan päivittely on mukavaa hommaa :)

@Mertt1 Aikamoinen heitto sun mieheltä :ninja: Voi kun tietäisi! Sitä paitsi mä en usko siihen että esimerkiksi kiertopäivien laskeminen tai oviksen tikuttelu aiheuttaisi vielä niin isoa stressiä että se haittaisi kiertoa tai estäisi kiinnittymisen. Eri asia sit jos stressi kasvaa niin isoksi ettei elämään mahdu enää mitään muuta kuin raskautuminen ja menkkojen alku aiheuttaa parin päivän pettymyksen sijaan lamaannuttavaa masennusta. Silloin varmaan joo stressitaso on jo sen verran korkea et siitä voi olla oikeasti haittaa. Mun mielestä on vaan fiksua pysyä kartalla kierron vaiheista, se ei vaan saa määritellä elämää tai haitata normaalia oloa ja eloa.

Oletko @Naadis päässyt jo uuteen kiertoon? Vai tuhruaako aina vaan? :devil: En ole päivitellyt sulle kiertopäiviä kun jäi vähän auki mitä tuo tuhruvuoto on. Mä kyllä toivoisin niin kovin että saisit aloittaa jo puhtaalta pöydältä!

@Tiituu Tuosta progesteronista mulla ei ole mitään tietoa mutta kilppariarvot saa ihan parissa kolmessa arkipäivässä. Mulle sanottiin että tulee omakantaan mutta terkka oli unohtanut kuitata ne niin soitin neljä päivää kokeesta. Mut jos niissä olisi jotain häikkää niin sittenhän ne kai soittaa kun sit pitää varailla lääkäriaikakin.

ON: Tissit kihelmöi, kuin maito nousisi :barefoot: Kuumottaa ja pistelee. Kiva "olla raskaana" olematta raskaana :cautious: Muita oireita ei onneksi ole (y) Ovis- ja raskaustestit on nyt 10 päivää pannassa, tulee piiiiitkä odotusaika... Yöllä talleteltiin vaikka ukko meinasi vetää suorituspaineita :eek: Ei onnistunut ekalla kerralla, pidettiin luova tauko ja otettiin uusintakierros. Jos vielä kaksi talletusta saisi niin sit on kaikki voitava tehty. Munasolu(je)n pitäisi irrota n. 36 tuntia piikistä eli huomenna 10 aikaan aamulla ja munis elää siitä vuorokauden. Pregnyl on haihtunut 6.6. ja jos huonosti käy, menkat alkaa 11.6. Ajattelin testata 8.6. dpo11 :censored:

• Tykkää
Reactions: Miri81
Voihan kurjuus @Naadis :poop::(. Toivottavasti kohta alkais kunnon vuoto, tollanen tuhruttelu on kyllä hermoja raastavaa.

@Miljamaaria hyvä että onnistu! Mun mies ihan 100varmasti ottais niin hirveet paineet tossa tilanteessa (jos tietäisi) että edes luovat tauot ei riittäisi. Huh, kyllä me naiset saadaan jännätä ihan kaikkea tässä yrityksessä. Mut nyt on teillä hyvä tilanne kun on siittiöitä odottamassa munasolun irtoamista :)
@Miri81 mäkin kyselen onko testaus suunnitelmaa :geek:.

Itse ajattelin että en testaa etukäteen vaan sit jos kun menkat on myöhässä oikeasti. Esikoisen kohdalla odotin viikon! En tajua miten pystyin, kai oli toivo niin menetetty. Keskenmenneessä testasin jo dpo10. Kiinnittymisen on täytynyt siinä tapahtua tosi nopeaan koska mielestäni repäisykivut alkoivat tyyliin dpo 4 tai jotain.... Onko se edes mahdollista. No nyt repäisykivutkaan ei ton km jälkeen oo tae mistään koska sen jälkeen niitä on välillä ollut oviksen ja menkkojen välillä. Mä yritän olla kuvittelematta oireita mutta mutta nyt tosiaan on niitä menkkajomoja vaan edelleen, välillä vähän huonohko olo ja imetys sattuu.....Mietin et jos ei ovulaatio tapahtunutkaan niin voiko joku sen seurauksena muodostunut kysta aiheuttaa näitä oireita. Sori taas pitkä sepustus :ROFLMAO:. Mulla on tylsää eikä tosiaan oo ketään muuta kenelle näitä mietteitä höpöttää.

Huuh, kiitos kanssajännittämisestä @Tiituu ja @Miljamaaria :love: Täytyy myöntää, että tänään aamulla testasin pregcheckillä. Testiajalla ei niin mitään, mutta n. 5 minsan päästä, kun oli kuivunut, erotin aivan aavistuksen tummuutta testiviivan paikalla. Mies sanoi, ettei siinä ole mitään, niin sitä ei lasketa. En luota itseeni:rolleyes: Mutta huomiseksi mulla on rfsu:n VARHAINEN testi, niin josko sillä jotain näkyis. Jos ei mitään, niin sit tuo tänpäivänen on vaan joku suttu. Alavatsa ja selkä on tosi kipeet, mut se nyt voi olla mitä vaan. Tipun kyllä korkeelta ja kovaa, jos huominen tikku on blanko!!

Yhteistyössä