@anscu Mä olen vähän tällainen nörtti
Mä tykkään näprätä ja tuo listan päivittely on mukavaa hommaa
@Mertt1 Aikamoinen heitto sun mieheltä
Voi kun tietäisi! Sitä paitsi mä en usko siihen että esimerkiksi kiertopäivien laskeminen tai oviksen tikuttelu aiheuttaisi vielä niin isoa stressiä että se haittaisi kiertoa tai estäisi kiinnittymisen. Eri asia sit jos stressi kasvaa niin isoksi ettei elämään mahdu enää mitään muuta kuin raskautuminen ja menkkojen alku aiheuttaa parin päivän pettymyksen sijaan lamaannuttavaa masennusta. Silloin varmaan joo stressitaso on jo sen verran korkea et siitä voi olla oikeasti haittaa. Mun mielestä on vaan fiksua pysyä kartalla kierron vaiheista, se ei vaan saa määritellä elämää tai haitata normaalia oloa ja eloa.
Oletko
@Naadis päässyt jo uuteen kiertoon? Vai tuhruaako aina vaan?
En ole päivitellyt sulle kiertopäiviä kun jäi vähän auki mitä tuo tuhruvuoto on. Mä kyllä toivoisin niin kovin että saisit aloittaa jo puhtaalta pöydältä!
@Tiituu Tuosta progesteronista mulla ei ole mitään tietoa mutta kilppariarvot saa ihan parissa kolmessa arkipäivässä. Mulle sanottiin että tulee omakantaan mutta terkka oli unohtanut kuitata ne niin soitin neljä päivää kokeesta. Mut jos niissä olisi jotain häikkää niin sittenhän ne kai soittaa kun sit pitää varailla lääkäriaikakin.
ON: Tissit kihelmöi, kuin maito nousisi
Kuumottaa ja pistelee. Kiva "olla raskaana" olematta raskaana
Muita oireita ei onneksi ole
Ovis- ja raskaustestit on nyt 10 päivää pannassa, tulee piiiiitkä odotusaika... Yöllä talleteltiin vaikka ukko meinasi vetää suorituspaineita
Ei onnistunut ekalla kerralla, pidettiin luova tauko ja otettiin uusintakierros. Jos vielä kaksi talletusta saisi niin sit on kaikki voitava tehty. Munasolu(je)n pitäisi irrota n. 36 tuntia piikistä eli huomenna 10 aikaan aamulla ja munis elää siitä vuorokauden. Pregnyl on haihtunut 6.6. ja jos huonosti käy, menkat alkaa 11.6. Ajattelin testata 8.6. dpo11