3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mä kans @Infinity testaisin silloin aamulla ja jos ei mitään näy niin aika vapain mielin ja hyvällä omallatunnolla kyllä nauttisin illasta :) Kun vaikka siellä joku perustuksia itelleen oiski kaivamassa, vaikkei näy testissä, niin ei teillä ois vielä yhteistä verenkiertoa. Tai näin neurologi mulle noiden migreenilääkkeiden suhteen jutteli.
 
  • Tykkää
Reactions: Infinity
@Infinity Paskamutsi tässä moi, mä rellestin esikoisen tärppikierrossa juhannuksen pohjanmaan kautta koska testasin negan sitä ennen. Kyse ei ollut ihan parista lasista viiniä vaan kunnon festarimeiningillä. Yhteinen verenkierto sikiön kanssa tulee vasta silloin kun sikiön sydän alkaa lyödä eli noin rv7-8.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
@Infinity komppaan muita :)

Mun ovistesti näytti tänään edelleen haaleaa, suht samanlainen ollu nyt 2-3 pv. Tänään tuli kunnon kananmunalimat et oon vähän hämmentynyt, taas. Yleensä mulla limat alkaa jo kp8-10 ja sit päättyy noihin kananmunalimoihin oviksen aikaan. Nyt ollu poikkeuksellisen kuivaa ja sit nyt yhtäkkiä noi limat. Ja halut on tipoteissään kun yleensä ovisaikaan on päinvastoin. Tekis mieli luovuttaa tän kierron suhteen jo, liian mystistä ja stressaavaa :cautious:
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | rv5+4/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk1 | kp38/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp27/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp7/35 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk10 | kp18/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp14/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp12/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk1 | kp21/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp15/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Infinity
dpo13

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Minä täällä taas. Vielä ovistesti tältä päivältä tekemättä, toivon et ois plussa tai lähes edes. Limoja tänäänkin eli vois olla kohta jos niikseen nyt tulee. Huomaan että tää yritys ottaa taas koville, mieli ailahtelee. Nyt ollut pari päivää tosi ankeeta. Jospa mieli paranee jos sen ovisplussan edes saisin.

@Miljamaaria kiitos listasta! Mikä meininki? :)
 
@anscu Päivä merkattu listoille oikeaksi! (y)

Älä @Tiituu vielä luovuta! Toki, omasta kokemuksesta, hanskat tiskiin-kierto voi joskus olla SE kierto :LOL: Välillä ottaa tosi koville, tiedän tunteen. Pitkään tahkoaminen tuppaa tehdä hallaa uskolle ja toivolle :unsure:

Kiitos kysymästä, ihan jees meininki :) Krapulainen olo :LOL: Ei johdu miestä väkevämmistä vaan töistä, tällä viikolla pitäisi tahkota hullun lailla töitä. Laskeskelin just että töihin ja työmatkoihin menee tällä viikolla yli 70 tuntia :eek: Ei tässä paljoa ehdi kuin nukkua ja tehdä töitä :ninja: Onneksi sunnuntai on vapaa! :love: Nyt on tylsä kierron vaihe menossa, kp6, tokavika letro syöty tänään ja ovista voisi alkaa tikutella kp10. Jussina mahtaa olla tärppipäivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Mininen85 on se ehkä himpun verran haaleampi kuin kontrolliviiva mutta yleensä mun vahvin viiva on tota luokkaa ja sit jo seuraavana päivänä haalistunut. Aion kyllä huomenna vielä testata et näen kehityksen :geek:. Et nyt tosiaan pitäisi hypätä pukille ja oon kyllä jo juuri melkein priima pukittelukunnossakin :LOL:, ei nyt ehkä kovin halukas olo, ja sekin vaan et mun miestä ei noin vaan pukittella, pitää olla ovela :ninja: ettei tuu paineet. Mies tulee myöhään vasta töistä mutta yritän parhaani :rolleyes:. Mitäs sulle kuuluu?
 
@Tiituu Vertaistuki on hirveän tärkeää ja ainakin mulle sitä merkityksellisempää mitä kauemman menee ilman plussaa. Olen täällä varmaan sanonutkin että esikoista "tehtiin" kaksi vuotta ja sain elämäni ensimmäisen (ja tähän mennessä viimeisen...) plussan raskaustestiin yrityskierrolla 22. Siksikin profiloin itseni nyt jo pitkään kuumeilleeksi vaikka yritystä tulee kuun lopussa "vasta" 8kk täyteen. Mä tiedostan olevani todella heikosti raskautuvaa sorttia ja senkään takia en uskalla vauvahaaveista puhua IRL kenellekään - eli pettymykset täytyy kierrosta toiseen kantaa yksin :unsure: Miehelle en hirveästi viitsi puhua koska se on saanut jostain päähänsä että kierron seuraaminen stressaa niin etten sen vuoksi tule raskaaksi :cautious: Mutta, vaikka yritystä ei vielä tämän kauempaa olekaan takana, on esikoisen kuumeiluaika vielä yllättävän tuoreena muistissa. Ensimmäinen vuoden rajapyykki oli aika paha, luulin että olisin ollut jo raskaana silloin. Toisen lähestyminen... se oli triplasti pahempaa. Nyt uskon että ilman apua kaksikaan vuotta ei riittäisi. Voi olla ettei luomuna enää onnistuisi lainkaan ja se oli - ja on - ollut yllättävän raskas asia käsitellä. Joten jep, feel you :ninja:

Sullahan muuten nousee tosi nopeaa LH! En ihmettele yhtään jos korkein huippu jää tuolla vauhdilla kahden tikun väliin. Tsemiä talletteluihin! Toivottavasti natsaa (y)
 
@Miljamaaria <3 täydellisesti puit sanoiksi sen mitä itsekin koen. Mäkin jotenkin profiloin itseni jo melko pian keskenmenon jälkeen, kun alkoi näyttää että ei tärppää, pitkään kuumeilleeksi juuri tuon takia että esikoisen yritysaika ja sen pettymykset vielä muistissa tai kai se on jättänyt jonkin pysyvän jäljen. Että meille ei suoda plussia tai pysyviä sellaisia helpolla, tosin tässä toisessa yrityksessä on sentään se tieto että raskautumisen pitäisi kyllä olla mahdollista kun kerta on esikoinen ja se km. Tuo että teillä todennäköisesti ei luomuna onnistuis on varmasti raskas käsitellä ja se kun vielä olis tässä lisäksi, en tiedä miten itse sellaisen pystyisin käsittelemään. Voimia siihen @Miljamaaria

Saatiin tallettelut tehtyä tai no, oon vähän hämmentynyt kun ihmettelen nyt aamusta tuliko mieheltä niitä siemeniä kun mitään ei oo ulos valunu :oops:(n)
 
Tuosta kuumeilusta ja pitkään yrittämisestä, mistä @Miljamaaria ja @Tiituu tuossa puhui. Meillä on sellanen historia, että ollaan oltu miehen kanssa jo yli 13 vuotta yhdessä, ja ekaan lapseen (ja sen yrittämiseen) jouduin puhumaan miestä yli yli 3 vuotta, ennen kun näytti vihreää valoa. Noh, esikoinen tärppäsi ekasta yrityksestä. Pojan vauvavuoden jälkeen alotin taas ylipuhumisen (lähtökohta miehellä oli että yksi riittää), ja vuosi sitten alkoi pehmenemään ajatukselle (eli taas mun kuumeilu ja miehen vastarinta kesti pari vuotta) ja hänen päätöksestä ehkäisy jätettiin pois viime elokuussa. Sillon meillä tärppäsi taas laakista, ja meni kesken. Perjaatteessa kai olen "helposti sikiävää sorttia" mutta nyt on tullut pelko persiiseen, että mitä jos se ei onnistukaan enää. :notworthy:
Itsellä on ollut aina selkeä kuva päässä, ennen 30vuotta mä olen naimisissa, meillä on omakotitalo, vakkariduunit ja kaksi lasta. Noh, kaikki muu on, mutta ei sitä toista lasta.. Noh, ovulaatiota odotellessa :ROFLMAO:
 
Oon nyt analysoinut tilannetta ja tosiaan kyllä nyt luulen että vaikka lempeä ja kivaa oli niin tais jäädä siittiöt lähtemättä o_O:eek: :cautious:. Kerran aiemminkin itse asiassa ollu tällainen epäilys. Kellään muulla tällaisia ongelmia? Musta tuntuu välillä ihan järjettömältä että miten uskomattoman vaikeeta tää voi olla. No uus yritys sit tänään :ninja: vielä ehtii, yritetään ajatella positiivisesti.
 
@Naadis meilläkin minä kuumeilin jo monta vuotta ennen kuin mies "antoi luvan" yritykselle. Monesti oon miettiny että ihan turhaan odotettiin monta vuotta että annettiin lupa esikoiselle tulla. Ymmärrän siis ton kun itse ois valmis mut joutuu odottamaan et toinen antaa luvan, sekin on aika raskasta kyllä. Ja kyllähän myös keskenmenot pitkittää yritystä ja lisää pelkoa siitä että ei onnistukaan. Ja ihan yrityksen pituudesta riippumatta se nega kuukauden lopussa on pettymys kun niin kovasti toivoisi sitä plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Kiitos kysymästä @Mininen85. :)
Ei ole täällä vielä mitään uutisoitavaa. En oo testannu, kp 27/26-28 menossa. Tänään palasi taas semmonen ällö olo, mikä oli koko edellisen raskauden alku kuukaudet.
Nyt lähden viikonlopuksi reissuun. Ekaa kertaa olen tytöstä erossa yön yli, nyt siis jopa kaksi yötä kerralla. Olen ihan varma, että tyttö ja mies pärjäävät, mutta mulle tulee hurja ikävä :( Luulen, että testailut jää maanantaille, jos sitten on vielä syytä testata. Uskon, että mies pahastuisi, jos testailisin yksinäni. Ekankin kohdalla jännättiin testin tulosta yhdessä.

Hurjasti tsemppiä teille, joilla on pitkä yritys jo takana. Voin vaan kuvitella sitä tunteiden vuoristorataa, kun joka kuukausi toivoo ja sitten se toivo taas viedään. Meillä tärppäsi esikoisen kanssa kolmannesta kierrosta, vaikka olin oman, jo ensisynnyttäjäksi korkeahkon iän takia vähän huolissani asiasta ennen yrityksen alkua. Ja sama huolihan se on nyt läsnä, vaikka sinänsä siihen ei vielä mitään syytä olekaan, kun yritystä on niin vähän aikaa takana. Katsotaan miten käy nyt toisella kerralla.

Iloista viikonloppua kaikille ja plussatuulia (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Naadis
Tsempit kyllä pitkään yrittäneille! Ootte kyllä supernaisia kun jaksatte kierrosta toiseen (y) Itellä meinasi levitä pää puolessa vuodessa esikon yritysaikaan.

Sitten semmosta että: Kuinkas muilla synnytyksen jälkeen on tuntunu ovis? Mulla ei ennen ollu mitää oireita, mutta nyt saa monta päivää kulkea kaksinkerron o_O
 
@Suzu85 mulla on synnytyksen ja erityisesti ton km jälkeen ovisoireet voimistunut, paremmat limat ja oviskivut tulleet kuvioihin. Esikoista yrittäessä en tuntenut mitään oviskipuja ja mielestäni ovislimatkin oli huomaamattomasti. Oviskivut vaihtelee vähän kierrosta toiseen mutta joka kierrossa jotain on.
 

Yhteistyössä