Kiitos kysymästä
@Mininen85.
Ei ole täällä vielä mitään uutisoitavaa. En oo testannu, kp 27/26-28 menossa. Tänään palasi taas semmonen ällö olo, mikä oli koko edellisen raskauden alku kuukaudet.
Nyt lähden viikonlopuksi reissuun. Ekaa kertaa olen tytöstä erossa yön yli, nyt siis jopa kaksi yötä kerralla. Olen ihan varma, että tyttö ja mies pärjäävät, mutta mulle tulee hurja ikävä
Luulen, että testailut jää maanantaille, jos sitten on vielä syytä testata. Uskon, että mies pahastuisi, jos testailisin yksinäni. Ekankin kohdalla jännättiin testin tulosta yhdessä.
Hurjasti tsemppiä teille, joilla on pitkä yritys jo takana. Voin vaan kuvitella sitä tunteiden vuoristorataa, kun joka kuukausi toivoo ja sitten se toivo taas viedään. Meillä tärppäsi esikoisen kanssa kolmannesta kierrosta, vaikka olin oman, jo ensisynnyttäjäksi korkeahkon iän takia vähän huolissani asiasta ennen yrityksen alkua. Ja sama huolihan se on nyt läsnä, vaikka sinänsä siihen ei vielä mitään syytä olekaan, kun yritystä on niin vähän aikaa takana. Katsotaan miten käy nyt toisella kerralla.
Iloista viikonloppua kaikille ja plussatuulia