3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Naadis Meillä mä olisin ollut valmis yhteiseen lapseen jo puolitoista vuotta sitten. Koin että tämä parisuhde tuntuu oikealta ja uskallan sitoutua vauvan kautta ukkoon piiiitkäksi aikaa, vielä kun ollaan jo näin "iäkkäitä" ja mulla on tämä p*rkeleen PCO niin olisin ollut jo silloin valmis aloittamaan sen vuoden odotusajan ennen hoitoja. Ukko taas oli enemmän katsellaan-meiningillä, ei kiirettä mihinkään ja kuvitteli kai että liioittelen hedelmättömyyttäni. Totesikin että eihän se sit ole kuin naks ja kops kun jätetään ehkäisy pois. Nyt vasta se on tajunnut ettei se vaan mene niin, ei mun kanssa. Välissä tapahtui paljon ja yhtäkkiä viime lokakuussa ukko itse alkoi ehdotella että jätettäisiinkö ehkäisy pois. Eli vuosi siitä kun mä aloin puhua vauvasta, päätettiin lopulta ukon ehdotuksesta jättää pillerit pois.

@Tiituu Voihan se olla että oli ejakuloimaton orgasmi (n) Esikoisen tärppikerralla tosin mulle kävi niin että satsista ei valunutkaan oikeastaan mitään ulos. Silloin tiesin että tavaraa tuli mutta kun pyyhin, paperiin ei jäänyt oikein mitään. En tiedä mihin ne katosi mutta sen tuloksena tuossa vieressä on tuo pikkuherra 3v :LOL: Mutta nyt vaan viettelymoodi päälle illalla ja ukko kuivaksi :ROFLMAO: Tänäänkin onneksi ehtii vielä hyvin! (y)

@Infinity Ikävä tulee mutta oma aika tekee hyvää ja lapsikin pärjää kyllä. Äidille se taitaa pahinta ollakin :LOL: Nauti viikonlopusta!

@Suzu85 Synnytys ei herkistänyt millekään. Joskus nuorenpana tunsin oviksen silloin tällöin mutta en enää vuosiin. Menkkojen alun kyllä tunnistan koska ne on aina olleet kipeät ja tulee varmasti olemaankin. Mulla ei ole selkeitä oviskipuja tai edes limoja, vain viime kierrossa oli irrotuspiikin jälkeen päivän ihan järkyt kivut. En tiedä oviksen ajankohtaa ellen tikuta. Menkat runsastui hieman synnytyksen jälkeen, siinäpä se. Ei kyllä olisi tarvinnut :cautious:

ON: Kp7 ja vika letro syöty. Harkitsin ultraa mut mitäpä sillä, ei se tieto mitään muuta. Ukko vei tänään simppanäytteen mutta tuloksissa menee varmaan elokuun loppuun kun siittiöiden muodon tutkiva labra jää juhannukselta kesätauolle :cautious: Kun hain purkin labrasta, hoitsu sanoi että antavat sieltä perustiedot samana päivänä, nyt kun ukko vei näytteen, olikin eri ääni kellossa ja ei kuulemma saa mitään infoa ennen kuin koko tutkimus on tehty :notworthy:

Vielä kaksi työvuoroa, väsyttää ihan sikana jo nyt. Juhannuksena mä niin nukun! :LOL: Maanantaista ovistikkusavottaa niin pysyy kärryillä kierrosta (y)
 
On tää kyllä...me naiset suostutellaan, vietellään ja pukittellaan ja vaikka mitä noita miehiä, tikutellaan ja sit tutkitaan ja ihmetellään mihin "tavarat" hävisi :LOL::ROFLMAO:. Hyvä kuulla @Miljamaaria että "katoavasta tavarasta" huolimatta voi onnistua :LOL:. Tänään siis vielä yritystä peliin vaikka oonkin epäillyt että miehellä ois hitaat siittiöt jotka vaatii useamman matkapäivän päästäkseen perille.

Luulin jotenkin @Miljamaaria ett sun mies olis jo tutkittu mutta siis onpas kyllä pitkä aika odotella tuloksia :devil:. Juhannuksena sitten lepoa ja lempeä kun eikös se sun ovis sinne ajoitu :)

@Infinity tsemppiä erossaoloon. Mä olin esikoisesta ekan kerran nyt yhden yön erossa viime kuussa ja tosi hyvin oli mennyt kotona (isän kanssa) eikä mulle kova ikävä edes tullut kumma kyllä :). Pieni oma aika teki kyllä hyvää vaikka olinkin työreissussa.
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | rv6+1/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk1 | kp42/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp31/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp11/35 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk10 | kp22/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp17/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp16/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk1 | kp25/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp19/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Miri81
dpo0
Tiituu dpo4
Mininen85 dpo11
Infinity dpo17 (+ 17.6.2017) :love:

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
@Mininen85 tsemppiä piinailuun, vielä kaikki mahdollista :)

Voikohan ovis tapahtua tosi pian plussan jälkeen tai samana päivänä, täällä pohdin, kun eilen tosiaan se vahva plussa ja eiliselle myös ajoittui oviskivut. Tänään ei mitään kipuja enää ja limat loppu. Et voiko ovis tapahtua samana päivänä kun saa plussan, tosin olihan se viiva aika vahva jo to. Tänään en enää ajattellut testata vaan nautitaan nyt viikonlopusta ja yritän ottaa ihan rennosti. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Onnea @Infinity !! Ihan päivänselvä viiva! Vahvempi kuin mulla kemiallisessa ykskään!:) Lämpimästi onnea :love:

@Tiituu ihan tosi hanurista ettet voi avoimesti miehelle kertoa oviksesta :( Mut hyvä että sait "pukitettua" :LOL: Meillä on kans välillä "katoavaa" tavaraa, mutta selkeesti oon kyllä tuntenut silti "kliimaksin". En tie mihin jengi on oikeen kroolaa ja kuin nopeesti, mut eipä juuri jälkeäkään välillä näy :ROFLMAO: Oot kyllä uuttera ja todellinen tsemppari, kun jaksat jallittaa miestä:)

On: oon kaverin polttareissa. Edellispäiväinen ovistesti oli nega, ihan vaan haamu. Laskurin peusteella ois vasta maanantaina ovis, mutta eilen tuli yhtäkkii ihan stnallisia nänni"ruuveja" ja tissijomotuksia ja alavatsavihlontoja, niin voiko se ovis olla niin varoittamatta?? Ja tottakai miehen kanssa eri osoitteessa!:mad: Varoiksi kyllä edellisyönä talleteltiin, mutta ähh, miten silti ärsyttää!!:X3: Tein netissä jonkun alkolaskurin, jonka mukaan oon vasta yhden-kahden aikaan ajokunnossa, eli ei ehditä ees esikon päikkäriaikaa "hyödyntämään" :mad: Kallis hinta yhden päivän juhlimisella :confused:
 
Oi ihanaa, onneksi olkoon plussasta @Infinity! :)

Mä olen yrittänyt tarkoituksella siirtää vauvakuumeilua taka-alalle mielessäni, kun pelkään, että muuten alan pakkomielteilemään ja masistelemaan oikein urakalla. Täälläkään ei tule sen takia käytyä kovin aktiivisesti.
Kävin eilen kirpputorikierroksella ja bongasin ihania odotusvaatteita. Ihan läheltä liippasi, etteivät tarttuneet mukaan. Voi kun olisi mukavaa taas pukeutua pian sellaisiin!

Mulla taitaa vihdoin olla menkat taas alkamassa. Ihan kummalliset tosin ovat, kun jo toissapäivänä näin pisaran verta, eikä vieläkään ole kunnolla alkaneet. Näköjään reippaasti pitempi kierto kuin normaalisti. Toivottavasti kierrot nyt nopeasti asettuisi paikalleen säännöllisiksi, niin tietäisi paremmin, missä mennään.
 
@Miri81 joo on se kyllä. Toisaalta nyt tässä yrityksessä tää tuntuu sujuvan näin suht hyvin, esikoisen yritysaikana mies oli jotenkin valveutuneempi asiassa ja usein tuli paineita kun aavisti et nyt on h hetki. Hehe, naureskelen täällä tätä keskustelua "katoavasta tavarasta" :ROFLMAO:
. Teitkö siis tänään ovistestiä? Siis myöhemmin? Ja kyllähän noi edelliset tallettelut on kelpoja vielä ja vielä tänään illallakin ehtii? Mut tiedän ton fiiliksen kun meinaa mennä tallettelut pieleen tai tulee jotain esteitä yms., se on ärsyttävää ja stressaavaa.

@Iltasatu ymmärrettävää ja toivottavasti saat pidettyä mielen tyynenä.
 
@Tiituu Laitoin sulle piinailulistalle dpo2 koska sen perusteella mitä olet kertonut, sulla on tosi nopea LH-huippu eli voi helposti olla et oviskin tapahtuu nopeasti huipun jälkeen. Upea juttu et sait miehen kellistettyä (y) Nyt on niin hyvin puuhailut alla tässä kierrossa että on todella mitä piinailla! ;)

@Mininen85 Tsemiä piinailuun! Piiiitkiä päiviä mutta toivottavasti odotus on sen arvoista - tai sittenhän se vasta alkaakin :LOL: Kun vaan kesä veisi meidät kaikki tuonne odottavien puolelle... :whistle:

@Miri81 Voi viineri :notworthy: Oletko testannut vielä, jos niin näyttikö plussaa tänään? Toisaalta, munasolu pysyy hengissä vuorokauden ja siittiöt pääsee perille parissa kolmessa tunnissa joten mahiksia on! Toivotaan parasta! (y)

Oletko @Naadis tikuttanut ovista?

Toivottavasti @Iltasatu sun kierto tasaantuisi pian. Mulla on ikäni ollut epäsäännöllinen kierto ja on suoraan sanottuna perseestä odotella menkkoja :cautious:

ON: Kp9 ja tein huvin vuoksi ovistestin. Kappas, testiviiva jo puolet kontrollista :confused: Eka letrokierto aikaisti ovista 6 päivällä joten epäilin et saattaisi lyhentää vielä päivän pari, katsotaan miten käy. Viime kiertohan oli säälittävät 26 päivää entisen 35 sijaan, kevyt kulttuurishokki :LOL: 70 tunnin työviikko takana, vapaapäivä lusittu ja sain kasvimaankin kylvettyä loppuun :love: Itää tällä markilla edes jokin kun emännälle se tuntuu olevan haastavaa ;):ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81 ja Tiituu
@Miljamaaria mikä Kp sulla nyt viimeksi olikaan ovis? Meinasit et vielä olis aikaisemmin tässä kierrossa sit. Tollanen kasvimaa olis kyllä mullekin niin hyvää rentoutusterapiaa, haluaisin sellaisen mutta ei mulla oo ku kukkalaatikko :LOL:. Kiitos taas listasta :)

Tänään alko aamu lievillä menkkajomoilla. Keltarauhanen siis ehkä? Tulee kyllä varmaan piinaava loppukierto vaikka en kyllä oikein uskaltais toivoa että tämäkään kierto toisi sen toivotun tuloksen. No tämä viikko enää töitä ja sitten aloitan kesäloman :love:
 
@Tiituu Viime kierrossa ovis oli mun laskujen mukaan kp14, laskin sen siitä irrotuspiikistä. Kp12 folliultrassa lääkäri tosin sanoi että toinen rakkula näytti muodoltaan vähän siltä että olisi saattanut jo puhjeta :ninja: Jos ovis onkin ollut jo kp12, silloin luteaali olisi ollut normaalit 14 päivää, laskennallisesta oviksesta se oli poikkeuksellisesti vain 12 päivää. Toivotaan että tämä kierto toisi sulle sen toivotun tuloksen, on sen eteen kyllä kaikki voitava ainakin tehty! (y)

Pihalla tonkiminen on kyllä ihan parasta :love: Mulla on viisi isoa kukkapenkkiä ja suunnilleen 4x5m kasvimaa jossa on tänä vuonna kelta- ja punasipulia, silpoydinhernettä, babyporkkanoita ja retiisiä. Sit on mustaa ja punaista viinimarjaa, keitän ne syksymmällä mehuksi :p Mulla varmaan leviäisi pää ilman noita omia juttuja :D On jotain muutakin elämää kuin vauvakuume ;) Neljä työvuoroa ja juhannus! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Miljamaaria , tikutellut olen, mutta vielä vaan haamuilee, eilen vähän vahvempi haamu ja limoja alkoi eilen tulla, tänään iltapäivällä taas tikunuittoa tiedossa. Miestä kellistetty (ihan harjottelumielessä :whistle::whistle: ) vähintään joka toinen päivä, ja toivottavasti saadaan rytmi pysymään oviksen ylikin :) Kunnon plussaa odotan parin päivän sisään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Miri81
Kiitos @Tiituu ja @Miljamaaria tsempeistä :love: Eilen kun palasin reissulta tein vielä ovistestin, jossa oli vähintään yhtä vahvat viivat. Teen vielä tänään samoihin aikoihin, niin nään että onko vahvistunu tai miten. Eilen sitten vielä talleteltiin, että josko tosiaan ois tuuria matkassa!!(y)

Miljamaarian kasvimaa kuulostaa upeelta!!:eek: Ootko aina ollu kova puutarhuri?
Tiituulla on todellakin piinapäivät isolla peellä!! Ootko jo päättänyt milloin testailet?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Miljamaaria niinhän se oli. Tosiaan aika veikeä tilanne että kumman oviksen mukaan sitten noi dpo:t laskisi jos tosiaan oli ensin se ovis ilman piikkiä ja sit toinen piikin jälkeen. Sullahan on hyvän kokoinen kasvimaa, oon kade ;)

@Naadis toivottavasti saat plussan pian :geek:

@Miri81 hieno homma että ei menny ovis ohi :). Onpas mystinen tilanne, en tiedä kumpi lasketaan dpo-1 tollasessa tilanteessa (n). Mä en itse sen pe plussan jälkeen enää testannut kun silloin tosiaan vähintään yhtä vahva, jopa vahvempi se testiviiva. To oli jo melkein yhtä vahvat. Et en tiedä mitä ois la näyttänyt. Laskin kuitenkin sen pe plussaksi mut sit kuten täällä oireista kerroin niin epäilen et pe oli myös dpo 0. Eli ei nää ehkä aina mee ihan justiinsa. Mites sun oireet? Jos ne auttais tarkentamaan, ainakin jälkikäteen, et mikä oli ovispäivä. Ainakin teillä on talletukset kunnossa. Parempi etupainotteisesti kuin myöhemmin :)
 
@Miri81 Yleensä vahvin viiva on plussa ja se päivä on dpo-1. Mutta tietty jos tunnet oviksen niin menisin sen mukaan. Mä en tunne tai joo, onhan sitä kaikkea ihme juilintoja alamahalla mutta en todellakaan tunnista mikä niistä nyt sit tarkoittaa sitä että munasolu irtosi :LOL: Mulla on niin hidas kroppa (35 päivän luomukierrolla) että lasken että kontrollia vahvempi on dpo-1.
 
Kiitos @Tiituu ja @Miljamaaria vinkeistä! Nyt on tänään ollu tosi voimallisia, toispuoleisia alavatsakipuja täs illalla, niin tää päivä on varmaankin joko -1 tai 0. Jos menee varoiks tolla -1:llä, niin ei ainakaan tu liian varhaisia testailuja tehtyy :D Ne eiliset vihlomiset oli ehkä sit jotain enteilevää vaan...
 
Moikka! @Miri81, miehän en saanu paljo mittää viivoja. Laskin kipuilupvän dpo0. -0 en oo ikkää kuullukkaan mut olenki keltanokka
Oi että mä tulen hulluksi =D kokoajan kaivelen kaikkia olemattomia oireita. KOSKA mä voin testata? Vaikka tiedän, ei ole mitään syytä testata ellei menkat ole ees myöhässä... mutta niin. Sekoan.
 
Moikka! @Miri81, miehän en saanu paljo mittää viivoja. Laskin kipuilupvän dpo0. -0 en oo ikkää kuullukkaan mut olenki keltanokka
Oi että mä tulen hulluksi =D kokoajan kaivelen kaikkia olemattomia oireita. KOSKA mä voin testata? Vaikka tiedän, ei ole mitään syytä testata ellei menkat ole ees myöhässä... mutta niin. Sekoan.
:ROFLMAO: joo toi piinailu on kyl nimensämukaisesti piinaavaa :confused: ja "oireita" on AINA, ainakin mulla. Kyllä mä oon aina kyllä testannu reippasti ennen menkkojen alkamisajankohtaa. Esikko näkyi tikussa dpo 10 :) Haaleana, mutta ihan selvänä kuitenkin :)
 
@Mininen85 Mä testaan ekan hätänegan joko dpo11 tai dpo12. Esikosta näkyi dpo11 haamu - tai olisi näkynyt jos olisin malttanut odottaa reaktioajan loppuun :LOL: Kun plussasin dpo14, tongin vanhan testin roskista ja kappas, kaksi viivaa. Viime kierrossa taisin testata ekan kerran dpo11.
 

Yhteistyössä