Nipsunen - voi kyllä! Enää huomenna lyhyt työpäivä, ja sit saa keskittyä omaan napaan kaikessa rauhassa (mä siis kyllä oikeasti tykkään työstäni tosi paljon, mutta nyt on jo varsin hyvä aika jäädä kotiin) Tällekkin päivälle mulle oli enää lähinnä jotain nimellistä pikku puuhastelua, kylläpä päivä mateli. Mieluummin sitä olis kyllä jotain kunnon töitä oikeastikin tehnyt, kun vaan kuluttanut aikaa. Katoin muuten tuota "oot niin ihana"-vauvakirjaa, oli ihan uus tuttavuus. Todella kiva idea ja varmaan sais upeita tuotoksia, jos jaksaa näperrellä! Mulla on paha tapa vähä alkuun innostua, ja sit hetken päästä unohtaa täysin, niin luulen et kävis tuonkin kanssa niin.
Jenifer - vauva-ajan ryhmä kuulostaa kyllä kivalta ajatukselta!
Fabula - meillä oli ensin suunnitelma, että jos sukupuoli tiedetään etukäteen, niin sanotaan silti muille että ei kysytty. Mut nythän mieskin tuli ennen ru:ta siihen tulokseen, ettei kysytä sukupuolta, joten saadaan kaikki jännitellä yhdessä. Mut muutama kaveri on myös ihan suoraan sanonut, että he tietävät sukupuolen, mutta muille kertovat vasta lapsen synnyttyä, eikä se sen kummempia uteluja tai ihmetyksiä ole herättänyt.
Tänään on muuten tuntunut ekaa kertaa, että sormet ja jalat olis vähän turvoksissa. Ei kyllä silminnähtävästi, mutta aamulla piti vähän verrytellä sormia. Söin kyllä eilen illalla vähän sipsejä . Täytyy koittaa nyt juoda vettä ja liikuskella, ettei rupea enempiä turvottelemaan.
Jenifer - vauva-ajan ryhmä kuulostaa kyllä kivalta ajatukselta!
Fabula - meillä oli ensin suunnitelma, että jos sukupuoli tiedetään etukäteen, niin sanotaan silti muille että ei kysytty. Mut nythän mieskin tuli ennen ru:ta siihen tulokseen, ettei kysytä sukupuolta, joten saadaan kaikki jännitellä yhdessä. Mut muutama kaveri on myös ihan suoraan sanonut, että he tietävät sukupuolen, mutta muille kertovat vasta lapsen synnyttyä, eikä se sen kummempia uteluja tai ihmetyksiä ole herättänyt.
Tänään on muuten tuntunut ekaa kertaa, että sormet ja jalat olis vähän turvoksissa. Ei kyllä silminnähtävästi, mutta aamulla piti vähän verrytellä sormia. Söin kyllä eilen illalla vähän sipsejä . Täytyy koittaa nyt juoda vettä ja liikuskella, ettei rupea enempiä turvottelemaan.