Joo rintaliivit on todella epämukavat. Olen löytänyt muutamat imetysliivit, mitkä nyt käytössä, koska tavallisia en pysty pitämään, eikä nämä raskauden jälkeen tule kyllä enää mahtumaan. Tosi hankalaa arvioida sitä kokoa mikä se sitten imettäessä/ kotiin lähtiessä sairaalasta on, joten otin sairaalakassiin hieman venyvät kaarituettomat liivit ja ostan sitten kotiuduttuani uusia kunnollisia.
Seksiä meillä ei ole, koska olen täysin haluton ja limakalvot rutikuivat. Onnettomasta B-streptokokki kokeestakin alkoi emättimen suu vuotamaan verta. Ikävä juttu mutta minkäs teen :/ Toivon todella, että ne mun entiset superhalut palaa vielä joskus. Veikkaan, että imetysaikanakin on aika hiljaista "sillä saralla". No onneksi mieskin kestää ja ymmärtää oikein hyvin.
Ajattelin kohta steriloida tutit ja rintakumit, ne kumit otan nimittäin mukaan sairaalaan (paitsi just totesin ne liian pieniksi!). Kassi on tosiaan kokonaan pakattu ja mukaan tuli sampoo, hoitoaine, hammasharja- ja tahna, hiusharja, kasvovoide, siteitä, liivinsuojia jne. Vauvalle toppahaalari, tumput ja villasukat, body, housut ja haalari sekä pari pipoa. Itselle mukavat kotiutumisvaatteet ja ennen lähtöä sitten otan vielä mukaan kännykät, kamerat sun muut. Niin ja jotain juotavaa + evästä otetaan ainakin miehelle mukaan.
Rintapumpussa päädyin itsekin ihan käsikäyttöiseen, siitä oli jotain puhetta. Manducaa en lähtenyt tilailemaan, vaan tyydyin Baby Björnin kantoreppuun, johon voi myös laittaa melko pienen vauvan.
Aika kuluu super nopeasti, mulla se ei ainakaan vielä matele yhtään, vaikka periaatteessa lähtö voi kohta tulla milloin vain ja olen lähinnä lukenut loppuajan matelusta sekä tukaluudesta. Ei ole mulla, kopkop, kumpaakaan... Isomman vauvan kanssa voisi olla toisin, en tiedä.
Poppie ja poika 37+0