*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Kiitos Milk@ pikaisesta vastauksesta. Näin minäkin sen olen päätellyt. Eihän Lugen pitäisi istukkahormooniin vaikuttaa. Mun kaveri kertoi toisesta ystävästään, joka oli tuoresiirron jälkeen saanut plussan jo pp7. Jotkut sanovat, että irrotuspiikki voi vaikuttaa testiin väärin, mutta esim. mullahan siitä on jo kauan..varsinkin ensi maanantaina...
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Nopsaan työn äärestä vastaan minäkin :)

Lady ystäväiseni, yritä vaan vielä malttaa. Kovin vaikeeta on, tiedän.
Noi sun vihlasut kyllä kuulostaa todella lupaavilta ja hurjan paljon toivon,
että ei johdu muusta, kun tärpistä <3
Ja mitä lugeihin tulee, niin ei tod näy testissä. Pregnyl sis. istukka hormoonia.
Mutta ei sekään näkynyt mulla enään pp 4 ja olin pistäny sitä 5000 iu :)
Niin ja mullakin siis siirto 7pv irrotuspiikistä, kun oli pitkä viljely.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja lady1979
Kiitos Dazzler sullekin vastauksesta. Eli lugeista ei haittaa testailuissa. Nyt vaan ootellaan! :) ja suuri kiitos tsempeistä, hugs!

miss_piggy mulla on blogi, oletko kurkannut sinne? Mikä sun blogin osoite on? Se on kivaa puuhaa. Mulla on myös toinen blogi, enemmän muotiin ja sisustukseen liittyvä. Kyllä mä tuonne kultahippuseen aion myös laittaa muoti-ja sisustusaiheisia postauksia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Hei onnea LilyAlice ja mm-79!!! :hug:


Iloista menkkojen odotusta milk@! Tsemppiä siirtoihin dazzlerja iiris_lorealle myös onnea hoitoihin, sit kun niiden aika koittaa!

Hätäilijöille ja jännäilijöille voimia... mutantti, oispa se kiinnittymisvuotoa!

Olen seuraillut vähän sivusta keskustelua ja jännäilen vaan.... Dpo 12 taitaa olla nyt. Jännittää!!! Ei menkoista mitään merkkejä, yleensä tässä vaiheessa jo on! Lisäksi mulla on ollut koko viime viikon flunssaoloa, tukkoisuutta, vatsanippailuja ja ripulia (argh...) ja olen kovinkin toiveikas. Mutta en uskalla edes ajatella testaamista. Haluan säilyttää tän toivonkipinän mahdollisimman kauan. Ensi viikon alussa ajattelin testata, jos mitään ei tapahdu.

Niin ja mulle sais päivittää iäksi 36 :(

No, mutta iloa ja valoa kevääseen kaikille! Suomikin meni just johtoon! :D
 
Keskiviikko 15.5.2013



Dazzler..............36v...........kp 3/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 8/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 13/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 13/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 17/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 20/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 25/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 26/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 27/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 31/28-34...............yk 6
Lise...................36v...........kp 32/30-34...............yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 36/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 45/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 52/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
juu-u, tiputtelua ei käytännössä ookkaan enää ja mahanippailut katos lähes myös. ihanihan pikkasen toiveikas oon. Mut yritän olla olematta liikaa. lämmöt yhä ylhäällä ja rintamukset aristaa.

miss_piggy, oliko sulla vaan yhtenä päivänä sillon kiinnittymisvuotoa? Uskallatko paljastaa sen sun blogin meille, olis kiva käydä kurkkimassa? Ite en oo blogia alottanu, vaikka joskus mietinkin.

Ladylle peukkuja pitelen! Viekö kiinnittyminen saman ajan siirron jälkeen kun luomunakin?

Lise, synttärionnea! Jospa se olisi onnekas ikävuosi tämä. =)

Joiku, vau kun osaat olla maltillinen maanantaihin odottaja! Säilyypähän negan tuottamilta pettymyksiltä, jos jaksaa odottaa. Mä en oo vielä ees ikinä päässy testaamiseen asti, että sillein kivasti ei oo pettymyksiä tullu sen puolesta, ja rahatkin säästyy! :p

Mayinka, teitkö parillisen päivän testin?

Eilen suoritin positiivisen ajattelun harjoituksia, eli mietin mitä kaikkee voinkin tehdä jos tästä nyt menkat alkaa. Aika paljon on nyt menoa parina seuraavana viikkona. harkkaviikonloppu, seuran kevätjuhlat ja matkallekin lähdetään. Noista kahteen ekaan voi sit osallistuu täydellä teholla ja onhan Saksanmaallakin ihan hyvä oluttarjonta =) Harrastan siis roller derbyä, sillehän tulee tauko jos, eku kun, plussaa. onko teillä mitään harrastuksia tms, josta täytyy tinkiä plussan saapuessa?
 
miss_piggy
lady:Annatko sen sun blogin osoite, niin käyn lukemassa :)

Mun blogi löytyy tästä Enkeleitä ja elämää

En paljon sinne oo vielä kerennyt kirjoitella, mutta jotain, lähinnähän se liittyy tähän naisen ihmeelliseen elämään :D

mutantti:
Mulla tosiaan tuli sitä kiinnittymisvuotoa silloin vain yhtenä päivänä ja vain paperiin pyyhkäistessä :)

).( Ei edelleenkään ovista, äh... Nippailee kyllä että on varmaan tulossa loppuviikosta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh, täällähän on ehtinyt muutaman päivän aikana tulla tekstiä vaikka kuinka :)

Lady1979 Maltti on valttia, mutta mistä sitä oikein löytäisi???? Mä en osaa lugeista ottaa kantaa, mutta ainakin tosiaan Pregnyl saattaa kai antaa virheellistä plussaa peräti kymmenen päivän ajan? Näin olin lukevinani ja sillä olen itseä yrittänyt psyykata etten testaisi liian aikaisin.
Toivotaan, että tuntemasi vihlaisut tietää hyvää!! :) Olis niin superhienoa lukea kohta sinun kirjoittamia plussauutisia!

Mayinka ei ollut tarkoitus pelästyttää aukiolotutkimus sepustuksillani. Hengissä siitä varmasti selviät jos se sinulle päätetään tehdä. Ja voithan sinä kuulua juuri siihen jengiin, jolla se ei tunnu yhtään missään ja on ohi ennen kuin huomaatkaan :)

Kiitos Dazzler peukutuksista :) Ja pahoittelut sinulle uuteen kiertoon joutumisesta. Nopsaa kävin lukemassa täällä pähkäilyäsi, että lähdettekö uudelle rundille heti vai vasta kesän jälkeen. En ehtinyt tulla heti kommentoimaan, mutta oli hienoa lukea nyt, että olette sata lasissa menossa kohti uutta yritystä. Tällä kertaa varmasti tärppää. PAKKO!!! Peukut pystyssä myös sinun puolesta :heart:

Iiris_lorealle oikein aurinkoista kesää. Nyt keräät kaikki energiavarastot kesän aikana täyteen ja sitten syksyllä kohti hoitoja. Tulehan sitten heti kertomaan kuulumisia kuinka hommat on edenneet :)

LilyAlicelle haamulainen iik, toivottavasti vahvistuu! :heart: :hug: Vai oliko jo vahvistunut? Niin paljon tullut tekstiä, etten ole varma onko multa mennyt ohi jotakin.

Milk@ hienoa, että hormonit on kohdillaan. Menkat vaan pian kehiin ja sitten pääsette etenemään rytinällä! :)

Mutantti tämä on tosiaan jatkuvaa odottelua. Menkkojen loppuminen, ovis, oireet, ei oireita, testailua, toiveilua ja sitten se kaikki alkaa taas alusta... Mutta on ihmismieli hassu miten se vaan sitten aina pettymyksen jälkeen jaksaa taas lähteä toiveita elättelemään ja jatkamaan kuumeilua :D
Ja mitä tuhruiluun tulee niin se on niin hermoja raastavaa!!! Mulla meni pari kesää niissä merkeissä ja meinas aivan satasella hermot mennä. Koko ajan oli sellainen olo, että täytyy pitää jotain suojaa. Aargh

Tsempitykset Joikulle piinapäiviin. Se on toisaalta hyvä, että päättää etukäteen testipäivän niin sitten EHKÄ malttaa odottaa sinne asti. Taikka sitten lipsuu viimeistään pari päivää aiemmin :D

Lisen oireet kuulostaa lupaavilta. Tulehan pian kertomaan hyviä uutisia :) Ja onnea synttärin johdosta. Nainenhan vaan paranee ja kaunistuu iän myötä :heart:

Piinapäivät taitaa olla aika monella menossa. Tsempitykset myös niille, joita en huomannut nimeltä mainita :heart:

ON Malttamaton olen minäkin. Blaah, vaikka on ollut tosi kiirettä ja päivät menee nopsaan niin silti yksi ja ainut asia pyörii mielessä joka toinen sekunti. Pakko vaan malttaa.

Mulla oli ihan ihmeellisen kosteat meiningit alkuviikosta vaikka Pregnylin myötä oviksen olisi pitänyt tapahtua jo viikonloppuna. Toivottavasti oli silloin meinaan alkuviikosta ei olla keretty peittoja heilutella. Kunpa ajoitus nyt olisi mennyt kohdilleen, ettei mene tämäkin kierto kiville. Toivottavasti kroppa vaan sekoili muuten vain. Huomenna suuntaan matkalle ystäväni kanssa viikonlopuksi. Tulee ihan loistavaan väliin, että saa ajatuksia pois testaamisesta. Sen jälkeen pitäisi vielä viikko malttaa. Mitenköhän se oikein onnistuu????

Vatsassa oli viikonloppuna melkoisesti kaikkia tuntemuksia, nippailuja, pientä kipua jne. En tiedä oliko ovistuntemuksia, vai johtuiko Pregnylistä vai molemmista vai jostain ihan muusta. Pistos kohta oli myöskin pari pv hiukan arka.

Jännittää ihan huisisti miten nyt käy, mutta mitään oireita tai oireettomuutta on vielä ihan turha miettiä. (Tätä järkipuhetta yritän pitää mielessä, mutta mutta...)
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja Dazzler
LilyAlice, nythän mä vasta tajusin, että olit saanut ensin illalla sen raskaana –tekstin ja vasta seuraavana aamuna sen ikävämmän… Pahoittelut hölmöstä kommentistani! :ashamed: Oletko testaillut uudelleen? Toivottavasti olisi viivat vahvistuneet! :heart:

mutantti Mä kanssa olen yrittänyt henkisesti varautua pitkään yritykseen, vaikka aika vaikeaa se on.. Ja taisin liittyä myös johonkin välivuoto/tuhruilu-kerhoon, katsotaan miten tämä tilanne tästä kehittyy. Hyvältä kuulostaa sun positiivisuusharjoitukset! Mulla ei varsinaisesti ole mitään harrastusta, joka olisi vaarallista, mutta kuin mieltymys kaikkiin sellaisiin ruokiin, joita ei saa paksuna syödä :p

Lise Tsemppiä viimeisiin jännäilyihin ja peukut on täällä pystyssä =) Ja onnea synttäreiden johdosta!

Blingille mukavaa reissun odotusta ja niitä iänikuisia tsemppejä viimeisiin kärvistelyihin! Toivotaan nyt todella, että kaikki odotus ja pistokset tuottaa tulosta! :)

ON: Oh nou! Liian aikaista oli tämä iloilu, eilen illalla tuli pyyhkiessä oikein kirkuvan punaista verta ja sama on jatkunut, toki vähän vähäisempänä tänään siis vain paperiin jää) :stick: Täytyy nyt seurata, että oliko eilen kp1, vai mitä tämä on. Edellisten menkkojen aikaan oli vatsakipu todella kovaa, mutta nyt ei koske laisinkaan… Mutta, jos tämä nyt on jo menkkojen alkua, on oviksesta kulunut vasta viikko – ei taida tarkoittaa kovin hyvää eli ei se kroppa vissiin pelannutkaan :(
 
Apua, kun kaikkia vaivaa pienimuotoinen puhe ripuli, tekstiä tuntuu tulevan
ja paljon (mikä on kyllä ihan tosi hyvä juttu =)). Ja mä kun ajattelin tosta noin vaan alkaa kommentoimaan kaikille jotain..
Jos nyt kaikkille en kommentoi, niin silti yhtä tärkeitä on teidän kirjoitukset ja tsemppaukset, kun niidenkin, joille tässä nyt jotain pientä kirjottelen.. :heart:

miss_piggy käväsin lukaisemassa sun blogia ja täytyy sanoa, että vaikutti kyllä hyvältä. =) Ja jotenkin näytät ihan uuden puolen itsestäsi. Älä ymmärrä väärin, hyvä tyyppi olet, mutta blogi kirjoituksissa paljastut jotenkin paljon herkemmäksi ihmiseksi, kun täällä olen ymmärtänyt.
Ja siis, sehän on ihan vaan hienoa, että herkkyyttä löytyy. =)

Bling Hauskaa reissua! :D Pääset sinäkin vähän eroon piinailu pätsistä. Onse vaan niin ihanan kamalaa! =) Ja kyllä mä uskon, että teillä ajoitukset on mennyt ihan nappiin. Ne kosteudet on saattanut olla vaan jotain oviksen jälki maininkeja ja vaikka se ovis olis ollukin vasta alku vkosta, niin eiköhän siellä ole ollut öbaut 200 miljoonaa simppaa oottamassa oikeeta hetkeä.. :LOL:
Mutta joo, varmasti ovis oli vkonloppuna, nyt natsaa!!!! :heart:

mutantti sä niiiin plussaat tässä kierrossa.. :heart:
Mulla oli kanssa sillon, kun elämäni 2. plussan sain niin kiinnittymisvuotoa.
Tai sitä sen oletin olevan.. Mulla se oli sellaista vaalean punaista/ruskeaa vuotoa pyyhittäessä, kesti muistaakseni max. yhden päivän.
Ja siis mulla ainakin lukee noissa hoito ohje lappusissa, että: "Kiinnittymisvuotoa saattaa esiintyä. Tämä vuoto voi olla runsastakin. Jopa kuukautisvuotomaista."
Että näin, se vuoto taitaa olla minkälaista vaan. Kyllä vaan niin hyvältä kuulostaa tuo lämpöily ja aristelu. :D

Lise ONNEA PALJOSTI :flower: :heart: Me ollaankin nyt sit tällä hetkellä porukan kolmekutoset. :D (ei ikä eikä mikään ;) ) Tosin mä kyllä sit pompsahdan 37 puolelle tuossa syksymmällä. HUI KAUHEETA!! Mä oon varmaan täällä vielä perustamassa 4- kymppiset ensikertalaiset -ketjua. :LOL: Hope not.

LilyAlice Oliko niin että haamulainen kurkkii?? ++++ :whistle: sinne!! Mikäs nyt tilanne?

Milk@ hienoa, että on hormoonitkin tasapainossa. =) Menikö se nyt niin, että jo tulevassa kierrossa alkaa hoidot? Otahan nyt rennosti ja nauti auringosta. :heart: Täällä ollaan menossa mukana, kun alkaa tapahtumaan. :D

Mayinka mikäs siellä tilanne? Joko testi polttelee kätösissä? :D Tulehan kertomaan sitten niitä parhaita uutisia. :heart:

Lady onko yhtään, piina helpottanut?? :hug: Mä tänään mietin, että sullahan on blastokysti vaiheeseen viljelty pallero, ja nehän on siis jo kiinnittymis vaiheessa, siirtoa tehdessä, eli kiinnittyy lyhyempään viljeltyä alkiota nopeammin.. JOS nyt ihan hirmuiset testaus paineet on, niin huomenna voisi jo jotain näkyä.. =)
Enkö ole kiva kaveri, kun eilen jarruttelin sitä testausta ja tänään kannustan testaamaan.. :stick: Anteeksi. :ashamed:

Joiku Ihan tyhmä tuollanen vuoto, kun ei tiedä onko sitä itteensä vai ei. :(
Tosin, onko mitään mahkuja tuolle kiinnittymisvuodolle? Jos oliskin kyse sellaisesta, jos on kivutonta ja hiipumaan päin.. Toivottavasti saat pian selkoa, onko ne nyt menkat vai mitä. Mä kovasti toivon tuota parempaa syytä vuodolle.. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
iiris_lorea, ihanaa ja aurinkoista kesää ja rentoutumisen aikaa sulle :) Ja hyvää matkaa! Mullakin on jo hyvän tovin ollut matkakuumetta mutta mun lompakolla ei, joten könnään kotona ja haaveilen aurinkorannoista :D Nähdään sitten syksyllä!

Lily_Alice, nämä piinapäivät on ihan haitarista! Ja syvältä! :D Iik, ja sulla vielä kahta mojovampi piina päällä - onko viiva vahvistunut? :heart: Voi, mä niin toivon että tämä kierto oli sulle se viimeinen ennen laskettua aikaa! :)

Dazzler, mä pidän täällä haarahiuksiakin ristissä että huurunenän sulatus sujuisi kaikkien taiteen sääntöjen mukaan! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja pikkuinen pakkasukko tarraa lujasti kiinni :) Kerrothan sitten kuulumisia kun siirto on tehty?

mutantti, taidettiinpa naputella :) Ja tänäänhän se kaksinumeroinen eli testipäivä ja malliesimerkki negativisesta tuloksesta. Eli täällä ei taideta paksu(mpa)na olla. Miten sulla sen tuhrun kanssa, alkoiko vuoto ihan tosissaan vai jäikö tuohon eiliseen? Typerää jos noin tuhruttaa, ei ehdi pikkuinen tarrata kiinni :( Nuo positiivisen ajattelun harjoitteet olisi muuten ihan poikaa mullekin, ei saisi niin masistella menkkoja, onhan niissä aina jotain hyvääkin :)

Joiku, ai miten niin mä muka olisin jotenkin hätäinen...? :LOL: Aiotko jättää raskaustestit odottamaan vai oletko miettinyt jo jännäpäivää? Toivotaan sulle parempaa säkää kuin mulle, plussaa sä nyt niin me tullaan mutantin kanssa ensi kierrosta perässä :)

Hyvää synttäriä Lise, paljon onnea! :flower:

Bling, jotenkin mä luulen etten mä taida olla sellainen ei-tunnu-missään-tyyppi, mutta ei se silti niin pelottanut... oli kiva lukea jonkun kokemus, kun itsellä ei ole mitään käryä mitä odottaa. Nyt tietää vähän :) Pelottelihan jotkut kaverit ennen ekaa papaakin, että sattuu ja mä rystyset valkeina jännitin, odotin ja tuijotin kattoon ja kun näin lääkärin nousevan, ajattelin että nyt se ottaa jotain kidutusvälineitä mutta ei - otti hanskat pois, oli kuulemma jo ottanut näytteen :LOL:

(.) Dpo10 eikä muuta kuin älyttömän kipeät puskurit. Menkkaränkkää odotellessa pitää koittaa mutantin mainitsemia positiivisuusajatelmia, sillä täällä mennään tasaisella tappiomielialalla. Aamulla tehty kaksinumeroisten testi siis tyylipuhdas nega. Mutta, eteenpäin sanoi mummo lumessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
KÄÄÄK! Mä hätähousu testasin ja kaksi viivaa! Eka tein Elivolla ja meni ehkä 7 minsaa ennekuin toinen viiva näkyi haamuna. Äkkiä Prismaan ostamaan Pregcheck ja 2,5 tunnin pissatauon jälkeen testasin ja viivahan siihen pätkähti! Se vahvistui kunnon viivaksi about 8 minuutissa. Mene ja tiedä... voiko vahvistua vaikkei olisikaan raskaana? Ja pregnylin mä otin tasan kaksi viikkoa sitten ke iltana kello 22. Voikohan vaikuttaa vielä...Voi hitto mun kanssa!

Et tällaista tänne...

:attn::popcorn:

Ja se mun blogin osoite: Kultahippusia
 
LADYYYYYYYY :heart::heart:
Sinä olet suoraan sanottuna... vahvasti pieniin päin!!! :heart: :heart:
Olen 100% varma, että irrotuspiikki ei enään näy.. Monta yksikköä pistit??
Tai siis, silläkään ei kyllä ole yhtään mitään merkitystä. Enään se ei näy. :D

Mä niin tiesin tän. I'm soooo exited!! Ihanaa!! :D
Tottakai varovaisesti vielä katsellaan, mutta pirun hyvältä näyttää. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lady1979
NoooohNoh, nyt rauhassa mimmit. Mä olen niin realistisen pessimisti vielä. Ei ne viivat heti tulleet, vaan meni muutama minuutti. Voiko testit "väärentää"? Onhan tämä aikamoista... Nyt pakko saada unta kuuppaan, viime yö meni pyöriessä jostain syystä.

Ehkäpä testailen huomenna.

Ihania olette Dazz ja Lise (sorry etten saa boldauksia tällä luurilla).
<3 <3
 
Torstai 16.5.2013



Dazzler..............36v...........kp 4/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 9/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 14/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 14/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 18/22-48...............yk 13
Mayinka.............30v.......... kp 21/??....................yk2, ya 09/2011
lady1979............33v...........kp 26/28-30................ya 10/2011
Joiku................. 32v..........kp 27/??.....................yk 1
mutantti.............33v...........kp 28/28-29...............yk 4
Säihkiss.............33v...........kp 32/28-34...............yk 6
Lise...................36v...........kp 33/30-34...............yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 37/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 46/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 53/33-36.................yk 1




Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

mm-79.................33v ...........yk 23 ........plussa 06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ...........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Lady mahtavaaa!!! Mullahan oli tosi haaleat plussaviivat vielä kp32 vaikka menkat oli jo neljä pvää myöhässä. Eli kuten ohjeissa sanotaan, haaleakin viiva tarkoittaa raskautta :heart:. Että usko pois, totta se on!!
Ja mulle lekuri sanoi että se Pregnyl näkyy testeissä vain viikon. Joten ei ne viivat siitä aikanaan johdu =). Hurjasti onnea!!!

Itse olen vieläkin hieman epäuskoinen tämän raskauden kanssa. Vaan kyllä siellä jotain tapahtuu koska digitestiin pärähti tänäaamuna 3+ :heart:. Viikon päästä varhaisultraan tsekkaamaan että onko siellä oikeasti joku tyyppi tuolla massussa, siis apua, mä nään sen ekaa kertaa!

Edelleenkin hurrrjasti tsemppiä ja plussatuulia kaikille ++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Naiset! Tein testin tässä aamulla vielä ja kyllä sinne kaksi viivaa piirtyy vaikkakin haaleana vielä! IHANAA! Vaikka olen onnellinen, en oikein osaa vielä hyppiä ja pomppia, sillä tämä taival oli ja tulee olemaan pitkä. Soitin klinikalle (en kertonut että testasin), vaan kyselin noista vatsavihlaisuista ja he kehottivat tekemään testin huomenna ja verikokeisiin sitten maanantaina. Mittaavat hormoonimäärän silloin. :heart:

Kiitos mm-79 kommentista ja noiden viivojen hailakkuudesta. Melkein mennään samaa tahtia :)

Kiitos kaikille tsemppauksista. Tämä on paras ryhmä ikinä enkä tule teitä jättämään, vaikka siirtyisinkin toiseen pinoon. Täällä taustamörkö vaanii :vampire:

Laittelen viestiä huomenna ja maananaina...

En voi todeksi uskoa... :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa ihanaa lady!! :heart: Lämpimät onnittelut ja tarrasukkia!! Mahtavaa! :)

mm-79 onnittelut sulle myös hienosta digituloksesta, tuntuu ihanalta nähdä se 3+ testiruudussa! :heart:

Tulkaas molemmat jutustelemaan tuonne odotuspuolelle! :) Ja kaikki muut kans pian perässä, plussatuulia! ++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
miss_piggy
Ladylle onnittelut!

Dazzler: Kyllähän sitä aika herkkis on mutta yleensä sen vaan salaa ;)

).( Täällä on kp 14, ja ovistestit negaa, siis voi vihtori jos nuo clomit nyt ei toimi niinku pitäis :( En vaan jaksa oottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Moi kaikki mahtavat kuumeilija ystikseni :heart:

Mä tuossa ruokaa tehdessäni taas pysähdyin miettimään tätä meijän porukkaa ja oli ihan pakko kesken kaiken poiketa koneelle ja näpytellä pikkusen tekstiä... =)

Tää on ihan mieletön ryhmä täytyy sanoa. :heart:
Kaikki niin aidosti tsemppaa toisiaan ja ollaan onnellisia toisten onnistumisten puolesta. =)
Varmasti kaikki ryhmät täällä KaksPlussalla on hirmu kivoja, mutta kyllä tää meidän poppoo on ihan omaa luokkaansa.
Silloin, kun näitä hoitoja aloittelin, siitä alusta aina tuoresiirron negaan asti, kirjottelin kuulumisia myös yhdessä lapsettomuus puolen ketjussa. Mutta kertaakaan en sitä porukkaa kyllä omakseni tuntenu enkä yhtään kotoisaksi, toisin kun tunnen tän meidän maailman mukavimman 3-kymppisten porukan. :D
Vaikka siellä painittiin samojen juttujen kanssa, niin musta se tunnelma oli siellä aika kylmä... :(

Toki meillä kaikilla on "tosi elämässä" omat tukijamme ja tsempparimme, mutta on tosi tosi kivaa, että saa jakaa näitä tunteitaan, onnistumisia, epäonnistumisia yms. kaikkea maan ja taivaan väliltä, myös teidän kanssa ketkä olette siellä omien ruutujenne takana. :heart:

Ja mun on ihan pakko myöntää, että vaikka aina olen 100% ONNELLINEN kaikkien plussaajien puolesta, niin silti usein tunnen haikeutta, kun tästä joku lähtee kirjoittelemaan tuonne odottajien puolelle.. Olisi vaan niin kiva kuitenkin jatkaa kirjoitusten lukemista ja ajatusten vaihtoa vielä täällä tutussa paikassa. =) :heart:
Mutta siis silti, ihan parasta että niitä plussia tulee, älkää vaan ymmärtäkö väärin.=)

Mulle tuli nyt tällanen herkkis olotila kesken ruoanlaiton. Taidän lähteä hoitaan homman loppuun. =)

Ootte parhaita! :heart:
 

Yhteistyössä