*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

mm-79 tsemppiä ekaan clomikiertoon ja inssiin! Kunpa toisi tärpin teille :)

Milk@lle pahoittelut menkkojen alkamisesta ja uuteen kiertoon joutumisesta. Voihan kysta sentään! Joskus sitä miettii, että miksi ihmeessä sitä samaan kroppaan osuu kaikki mahdolliset kivut, säryt ja muut probleemat. Kateellinen välillä niille, joilla kroppaa tuntuu pelittävän täydellisesti asiassa kuin asiassa :D Tuollaiset gynen käppänät saisivat kyllä vaihtaa alaa. Eipä elämässä ja lasten hankinnassa kaikki mene aina tosiaankaan niin kuin suunnittelee. Klinikalta saat varmasti paljon parempaa palvelua ja asiallista neuvoa! Haleja sinulle!!

Starfish onnea hirmuisesti plussasta! Aivan mahtavaa!

Tervetuloa Joiku ! Itse olen tilaillut testejä Halpa-testiltä ja Raskauskeijulta. Pitäisi varmaankin tsekkailla myös tuo Miss_piggyn antama vinkki. Maailma tosiaan kun on nykyään niin pieni, että testejä voi ihan hyvin tilata ulkomailtakin :)

Tervetuloa Lise meidän ensikertalaisten joukkoon!

Tervetuloa Mutantti :) Mä olen suurimmassa osassa kierroista tikuttanut ovista, koska mun kierto heittelee niin himputin paljon. En saa jotenkin muuten mielen rauhaa. Mulla vatsan nippailut ja muut saattaa vaihdella hyvinkin paljon eri kierroissa, joten en ole oikein niihin uskaltanut luottaa.

Dazzlerille mukavia öljynvaihtopäiviä :D Ajattele, kohta se hetki jo koittaa kun pääsette ekaan pakastealkion siirtoon. Ja eka kerta jääköön sitten viimeiseksi ja plussa pärähtäköön tikkuun ;)

LilyAlice voi kurjuuden kurjuus! Voin niin samastua fiilikseesi. Viime kierrossa mulla kävi melkeinpä juuri noin. Bongasin haamulaisen ja olin jo varovaisen innoissani ja ajatukset laukkasi täysillä, seuraavana päivänä ei enää näkynytkään mitään testissä ja sitten parin päivän päästä alkoi vuoto. Ekat päivät meni niin järjettömässä ketutuksessa ettei mitään rajaa. Voin vaan kuvitella kuinka pahalta niistä tuntuu, jotka kokevat sen viikkoja plussauksen jälkeen :( Mutta tästähän on vain yksi tie ja se on ylöspäin, eiks je? :heart:

Sitten omaa napaa... Nyt on vihdoinkin jotain konkreettista tapahtunut :) Eli ensikäynti klinikalla takana. Lääkäri oli oikein mukava ja suhtautui kovin valoisasti projektiimme. Kuten vähän arvelinkin, niin monirakkulaiset munasarjat tämäkin nainen omistaa. Ilmeisesti ei kuitenkaan täysin pcos tyyppiset, vaan jotakin sinnepäin. Sen verran jännittyneessä tilassa taisin olla kun en oikein tarkkaan diagnoosin hienoa nimeä muista :D Limis oli kovin ohut ja suurin rakkula vielä pieni, joten pitkä kierto tästäkin tulee niin kuin arvelinkin.

Miehen simppanäytteestä saatiin jo alustavat tulokset ja ne oli todella lupaavat. Alustavien tulosten perusteella niissä ei ole mitään häikkää ja lääkäri piti hyvin eoätodennäköisenä, että siltä osin ilmenisi mitään mullistavaa lopullisten tulosten valmistuttua. Jotenkin olin niin helpottunut tästä, koska mies oli niin suurella itseluottamuksella asian suhteen :D joten olisi ollut varmaan aikamoinen paukku hänelle jos tulokset eivät olisi olleet hyvät.

Ovulaation induktio on nyt meidän juttumme sitten seuraavien kiertojen ajan. Vielä ei kuulemma kannata sen järeämpiin keinoihin ryhtyä. Tämä kierto siis luomuillaan ja seuraavassa kierrossa alan syödä Femaria alkukierron ajan. Eli pyritään siis varmistamaan rakkulan kypsyminen ja sitten pyritään saamaan ajoitukset kohdilleen ja jännäillään miten käy :) Käsittääkseni ainakin 4-6 kiertoa mentäisiin näin ainakin tämän hetkisen suunnitelman mukaan.
Kun seuraava kierto pyörähtää käyntiin, varaan ajan lekurille ja sitten ultraillaan kp 12-14 miten Femar on vaikuttanut, pitääkö annosta muuttaa jne + tehdään aukiolotutkimus ja saan verikokeiden tulokset. Lekuri oli kovin positiivisella mielellä kuitenkin aukiolotutkimuksenkin osalta.

Jotenkin tuo ensikäynti sai keskusteluyhteyden miehen kanssa entistä paremmin auki ja jopa huumoria on pystytty heittämään simppatutkimuksista, munasarjoista jne. :) Niin helpottavaa, että mieskin on alkanut puhua asioista. Hän tulee varmasti olemaan se joka saa mun hermot pysymään kasassa edes jollakin tavalla. Onneksi lisäksi mulla on aivan ihana sisko, joka jaksaa aina kysellä ja kuunnella. Samoja asioita joutunut itsekin aikoinaan käymään läpi, joten keskustelut hänen kanssaan on aivan valtavan suuri henkireikä mulle.

Kovasti ovista nyt tikuttelen tässäkin kierrossa ja toivotaan luomuplussaa. Mutta jos sitä ei tule, niin ainakin tiedän asioiden vihdoinkin etenevän. Koko ajan olen ollut vahvasti siinä uskossa, että vika on mun epäsäännöllisessä ja ylipitkässä (tai ylilyhyessä) kierrossa. Toivon niin kovasti, että Femarilla kierto tasaantuu. Hiukan vaan pelottaa, miten migreenini asiaan suhtautuu. Olen jo melkein neljä vuotta ollut ilman hormonaalista ehkäisyä juurikin sen vuoksi, että migreeni+e-pillerit, minipillerit, ehkäisyrengas yms ei ole osoittautunut kohdallani toimivaksi ratkaisuksi. Mutta turhahan sitä on vielä murehtia. Nyt luomuillaan ensin täysillä ja katsotaan miten käy :) Tietenkin tyylilleni uskollisesti erittäin malttamattomana! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Torstai 11.4.2013



Lise...................35v...........kp 1/30....................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 2/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 3/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 5/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 7/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 10/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 11/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 18/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 20/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 22/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 22/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 30/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 31/28....................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 34/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 47/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 58/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
LilyAlice, pahoittelut :hug: Toivottavasti kuitenkin taas jaksat pettymyksen jälkeen uskoa, että kyllä se vielä joskus onnistuu!

Bling, hienoja uutisia klinikalta! Tosi kiva kuulla, että miehellä on simpat kunnossa - eihän sitä tiedä, vaikka saisitte sen luomuplussan tässä vielä! Pidän peukkuja!!! :) Ja toivon sydämestäni, että migreeni pysyy poissa.. Muutenkin kiva kuulla kokemuksistanne, koska meilläkin lähestyy ensikäynti.

Olen itsekin miettinyt, miten tää mun kroppani nyt temppuilee näin.. Tuli vaan mieleeni, että olin 4,5 vuotta erittäin stressaavassa paikassa töissä, ja kun palasimme Suomeen, stressi varmaankin alkoi laueta. Ehkä sen takia kroppa reagoi niin voimakkaasti. Ja sen takia on varmaankin ollut ihan hyvä asia, että oon joutunut olemaan sairaslomalla - oon todellakin saanut kunnolla levähtää raskaan rupeaman päälle. En nimittäin pitänyt lomaa Suomeen tullessani kuin pari viikkoa, ja sitten jo aloitin uuden työn.

Se eilinen gyne oli tosiaan sellainen yli 60-vuotias ukkeli, enkä olis todellakaan edes mennyt hänen vastaanotolleen, jos omalla gynelläni olisi ollut aikoja nopeammin kuin ensi viikolla. Mun oli vaan saatava toi kysta pois mielestä, ja se oli pääasia. Kaiken muun hänen sanomisistaan aion unohtaa. Mieheni kanssa kyllä eilen puhuttiin asiaa taas läpi, ja sivuttiin myös vaihtoehtoa, ettei me saataiskaan lasta. Tultiin siihen tulokseen, että elämä on silti hyvää, vaikka se iso pettymys olisikin. Ja että murehdimme asiaa vasta sitten, jos niin käy.

Luin muuten mielenkiintoisen jutun eilen, laitanpa linkin tähän, jos kiinnostaa: Yksi asia, jota l

Mukavaa torstaita kaikille.

"Jos lakkaat toivomasta, et saa koskaan selville,
mitä on toiveiden toisella puolen."
- Klemens Aleksandrialainen
 
  • Tykkää
Reactions: mutantti
Huomenta neidot!

OMG mikä gynepappa Milk@lle on sattunut! Onni onnettomuudessa, että sä tunnut meistä olevan sieltä seesteisimmästä päästä etkä anna tuollaisten häiritä. Hyvä juttu, että nesterakkula hävisi ;) Tuo kropan reagoiminen stressin laukeamiseen kuulostaa tutulle, mulla on nimittäin käynyt juurikin noin… eli olin melkein kaksi kuukautta kipeänä stressaavan työn lopettamisen jälkeen. Ehkäpä se vain luonto ottaa aikaansa, että kroppa ja mielikin palautuu… Tiedä näistä sitten. : /

Suuren suuret onnittelut plussasta Starfish! Mahtavuutta! :heart:

Tsemppaukset LilyAlice! Uskomatonta, että ehditte saada haamulaisen testiin… Ainakin siis raskautuminen on mahdollista ja ensi kerralla toivotaan, että tyyppi tarrautuu mukaan.

Hyvältä kuulostaa Blingin jatkotoimenpiteet ja ennen kaikkea, kun tietää että jotain tapahtuu koko ajan. Tässä oppii samalla itsekin kaikenlaista uutta kuten ovulaation induktiosta :) Asenteesi ainakin vaikuttaa niin positiiviselle, että jo pelkästään sen pitäisi tehdä plussa testiinkin!

).( Täällä on taas googlailtu kokemuksia raskaaksi tulosta kapselin poiston jälkeen ja löytyihän sieltä joku kommentti, että jo ennen ensimmäisiä vuotopäiviä oli ollut pullat uunissa. Eli saahan tässä jo jänniteltävää heti tähän alkuun, kun on se gynenkin varmistama folli :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Hei ihanat naiset ja terveiset kauniista mutta kylmästä Budapestista!

Tervetuloa mahtavaan joukkoomme Joiku, Lise ja mutantti! Kuten olette jo huomanneetkin tämä on aivan huippujengi. :)

Milk@, oot ollut kovasti mielessä ja voi surkeuden surkeus että harmitti kun uusi kierto taas alkoi vaikka olin ihan varma että plussaa sieltä tulee. Mutta sun positiivisella asenteella ei ole epäilystäkään, miten teillä tässä projektissa vielä käy. Tsemppiä klinikkakäynnille!

Starfish, onnea hurjasti! Ihanaa että täällä alkoi tulla plussia enemmänkin!

LilyAlice, olen niin pahoillani, tuo olisi ollut viimeinen asia mitä olisi toivonut. Ensin annetaan hetken ilo ja sitten se viedään pois. Mutta se tärppää vielä, usko pois, ja sitten se kestää matkassa 9 kk! :hug:

Bling, loistavia klinikkakuulumisia, tuosta on hyvä jatkaa! :)

Dazzler, onnea matkaan!!! :)

mm-79, onnea clomiertoon! Kyllä niin kovasti toivoisin että tämä toisi teille ansaitun tuloksen.

Omaa napaa: Kp:t huitelee yli kolmenkymmenen mutta kuukautisia ei näy. Tosin oireista päätellen ovulaatiokin oli vähän myöhässä, joten eiköhän ne huomenissa ala. Sunnuntaina tein varmuuden vuoksi testin, kun halusin varmistaa voinko huoletta ottaa vähän viiniä ruuan kanssa (ja vaikka pari lasia muutenkin ;) ) mutta negaahan se toki näytti. Nyt en enää testaile vaan odotan menkkoja ihan rauhassa. Toki vähän harmittaa kierron venyminen mutta elämä on niin järjettömän ihanaa tällä hetkellä muuten, niin ei tämäkään asia häiritse oikeastaan ollenkaan. :heart:

Aurinkoisia päiviä, positiivisia ajatuksia ja tietenkin keväisiä plussatuulia kaikille! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Milk@
Bling jes, nyt on ensikäynti hoidettu ja hyvältä näyttää ja kuulostaa. =)
Muistan kanssa silloin, kun miehen simppatestin tulokset tuli ja kaikki oli just niinkun pitääkin, niin kyllä meillä miehen stressi loppui siihen.. Vaikka niillä sillon oltiin jo kaksi tärppiä saatu aikaiseksi, niin kyllä se silti sitä jännitti, et niissä onkin jotain häikkää.. Kai se sit vaan ottais niin miehisyyden päälle. ;)
Luomu plussa tuulia puhaltelen täältä, kaikesta huolimatta! ++ :whistle:

Milk@ tossa linkissä oli kyllä kohta kohdalta pelkkää asiaa. Juuri noin sitä
pitäis vaan kaikkeen asennoitua. =) Sä vaikutat kyllä sellaiselta ihmiseltä, että varmasti pystyt elämääsi just noilla opeilla elämään. :D Samaan olis tarkoitus kovasti pyrkiä itsekin. Ei se näissä hoito asioissakaan varmaan huono asia olisi. =)

Joiku ajatteleppa, jos säkin olisit yksi niistä jolla ei kapselin jälkeen vuotoa ehtis ees tulemaan... Never know, never know.. =)
Onhan sulla tosiaan se hyvä follikin siellä.. b:Dd

Säihkiss kiva kuulla, että elämässä on kaikki kohillaan ja pieni kierron venyminenkään ei harmita. =) Kyllä tää vauva kuumeilu on välillä sellasta hommaa, että on tosi hyvä, että elämässä on muitakin ihania asioita mihin keskittyä.. :heart:

(.) Täällä käyty tänään ottamassa vähän fysikaalista hoitoa niska/hartia seudulle, on meinaan pikkusen kireenä kaikki korvien alapuolelta lapaluihin asti, auts!! Mutta josko ne siitä lähtis aukeemaan.. =)
Niin, ja noista estrogeeni lääkkeistä tulee aika ajoin todella huono olo ja vatsaa ne pitää löysällä (jos jotain kiinnostaa ;)). Ehkä ne alkaa sivuvaikutukset helpottaan, kun pidemmän aikaa käyttää.. =) Eipä mulla sitten muuta valitettavaa tähän hätään.. :D

Aurinkoista torstaita kaikille! :cool:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja Milk@
Milk@, onpas ollu oikeen reilukerhon puheenjohtaja se gyne sitten!

miss_piggy, sama dpo (tai dpo6, en tiedä varmaksi kun en tikuta) menossa täälläkin ja samat tunnelmat. Niin oon huono oottamaan mitään ja elämään epätietoisuudessa : / Pakko on ensi kierrossa tikutella että onko se ovis siellä päinkään kun kuvittelen, että tietää ees sen. =)
 
Onnea plussasta, Starfish! Tuon kun saisi itsekin pian kokea!

LilyAlicelle myös multa suuret pahoittelut, varmasti todella rankkaa!

Klinikkakäynnit ja hoitojen eteneminen on kiinnostavaa luettavaa, koska olen henkisesti valmistautunut siihen, että se on itselläkin edessä. Onneksi niin moni teistä on niin myönteisellä fiiliksellä! Esimerkin voimalla jaksaa itsekin tsempata.

Mutta joo, mulle vois nyt laittaa kp 1/30 yk 6 - näin kävi tänään. Onneks näyttäisi kuitenkin olevan säännöllinen tää kierto. Ja nyt ovistestejä tilailemaan...

Hyviä fiiliksiä kaikille!
 
Perjantai 12.4.2013



Lise...................35v...........kp 2/30....................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 3/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 4/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 6/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 8/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 11/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 12/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 19/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 21/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 23/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 23/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 31/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 32/28....................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 35/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 48/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 59/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Kylläpä tänään on ollut sumuinen päivä eikä paljoa ole aurinko pilkistellyt… Onneksi on viikonloppu edessä.

Mahtavan positiivinen meininki tällä palstalla! Kyllä vaan alkaa hymyilyttämään, kun saa näin hienossa seurassa olla mukana! Kuten Säihkiss totesitkin, huippu jengi! :heart:

Liselle tsemppaukset uuteen kiertoon. Itse nyt tilailin suurensuuren paketin raskauskeijusta eli 20 digitaalista ovistestiä 58 euroa (lähiapteekissa olisi ollut 7 kpl/40 e?!!). Muutamassa päivässä tulivat eli valittamista.

ON: Ei mitään uutta tällä rintamalla… |O Joka paikassa vaan näkee naisia pyöreine mahoineen. Olishan se jännä kokea tuo ihme itsekin. Käytiin muuten joku aika sitten katsomassa teatterissa Isyyspakkaus, joka oli Jukka Rasilan monologi aiheeseen ja voin suositella ihan kaikille. Olin itse varmaan ainoa, joka ei ollut pallomahainen siellä, mutta esitys toimi kyllä ilman mahaakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Helou beibet!
Nyt tulee lyhyt, mutta ytimekäs viesti. Hmpf, mies katsoo golfia MUN läppäriltä, joten mä olen iPadin varassa ja tällä kirjoittelu e edelleenkään ole mukavinta hommoo :).

Omanapapikanapaviesti: luomultu on tämä kierto ja ens torstaina klinikalle meno ja hoitosuunnitelman teko. Onneksi mies pääsee mukaan, vaikka uskon kyllä selviäväni pistoksista itse, mutta yhteinen projekti anyway.

Mieliala on ollut ihmeen hyvä, vaikka uskon noiden homeopaattisten rohtojen heilauttavan tätä mun mielialaa välistä. Sitä se hoitaja sanoi, että välillä saattaa kärpäsestä tulla härkänen, hehehe.

Nyt kun olen vapaaherratar hetkellisesti, niin olen käynyt salilla pumppaamassa rautaa oikein olan takaa! Huh huh! Toki katson työpaikkoja ja yhteen jo sanoinkin, että kiitos mut ei kiitos. Huonoon mestaan en lähde, varsinkin kun on hoidot alkamassa. Ei yhtään stressiä kiitos:). Ajattelin, että jos rasva% sais vähän tiputettua, niin sitten olisi biksukunnossa kesällä... Ainakin omalla takapihalla :D!

Olen lukenut kaikki viestit, uusia ihmisiä tullut mukaan (tervetuloa) ja paljon tapahtumia. Nyt vaan plussatuulia tälle meidän supernaisryhmälle! Kommentoin myöhemmin(kun saan tuon oman läppärin joskus taas takaisin).

Ottakaa lasi jos toinen viiniä, lakatkaa kynnet ja lukekaa hömppälehtiä. Rentoo menoo niin plussiakin tulee. Tätä mä kailotan kakofonisesti itselleni, hahahah. En suinkaan viinin tai kuplivan vuoksi... Heheh!

Ihanaa viikkistä rakkaat kanssakulkijani! <3
 
miss_piggy
Ite alotin kans jonku Jutta-dieetin, melkosen ykspuolista ruokaa, kasviksia, kanaa, raejuustoa, mehukeittoa, vihanneksia, kaurapuuroa, rahkaa, vissyä ja hanavettä. Leipää, maitotuotteita ei ollenkaa :p Neljä viikkoa pitäis tätä jaksaa ja nyt 2 päivää takana, hihih :D Ei sillä, oon kyllä tottunu jo tälläseen ruokavalioon ku oon ollu sillä vähähiilarisella. Nyt on paino jo alle 69kg, joten ihan jees kun lähtöpaino oli keskenmenon jälkeen 72kg.
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Lauantai 13.4.2013



Lise...................35v...........kp 3/30....................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 4/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 5/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 7/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 9/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 12/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 13/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 20/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 22/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 24/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 24/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 32/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 33/28....................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 36/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 49/?......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku, ansarikukka


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
miss_piggy
Aamupaino oli tänään 67,8kg, jipii! :D Hätähousuna piti testailla tollanen joku uusi raskaustesti kun sain kolme kpl ilmatteeks kotitestistä kun liityin johonkin testiryhmään.
No negahan se tieten oli ku on vasta dpo 8...Ja muutenki. En usko että olis tärppi käyny :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
miss_piggy Sulla on hyvä boogie menossa! Go girl!
Mun kaverille tuli raskauden aikana kiloja tuollaiset pienet kolkytjarisat (siis anteex ja mitäh!!!???..oikein luit..kröhöm) ja hän vetäisi Jutan superdietin ja kyllä kilot lähtivät sen sileän tien. Mulla itselleni tulee hiivaa todella helposti ja siksi en puputa mitään vaaleita jauhomössöruokia. Olen noudattanut sattumalta aika pitkälle tuota Jutan metodoliaa. Nyt päätin, että hiilarit syödään vasta treenin jälkeen.
Pienilläkin asioilla on iso merkitys. Itse olen ns. normaalipainoinen, mutta lihasmassaa olisi kiva saada lisää... :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kävispä tärppi nyt mahdollisimman monelle!:heart:

Itsekin join punaviinia just ne illat kun pupuiltiin eli oviksen aikoihin, se oli viime viikonloppuna. Viiniä jäi paljonkin mut en oo jaksanut ottaa arkena, ajattelin tänään hemmotella ja ottaa lasin kun pääsen eka töistä!
 
Heipä hei Lady myös. Piti tuota sun neuvoa noudattaa :)

Onpas miss_piggyllä jännää!

Mulla ei kovin jännää. Dpo 7 tai 8. Maha ollu jumissa noin viikon (ihan suoli vaan :) ), eli ei oo mitään mahista huomata vaikka joku asfalttiporan kanssa tekis itelleen paikkaa. Eli ei auta kun oottaa :D
Rinnat on yhä kipeet, aika paljonkin, mutta niinku sanoin, aika ennen pillereitä on hämärän peitossa, eli voi olla ihan normaalia. Ja luultavasti onkin näillä päivillä.
Jep, rentouttavaa lauantaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Iik, eilen illalla alkoikin sit mahaa juilia siihen tapaan kun menkat alkais, mut pienemmin. Aamulla tuli vähän vaaleenpunasta tuhruu. Ja yhä mahaa juilii. Saattoikin mennä jännäksi tämä!
pakko oli tulla tänne jännäämään, kun ei viiti turhia toiveita vielä kotonakaan herätellä. :)

Mitenkäs muilla aamu lähtenyt?
 
Milk@ voi hyvinkin olla niin, että pitkän stressitilan laukeaminen on osa syynä kropan oikutteluun. Tiettyyn pisteeseen asti kroppa kai pystyy toimimaan normaalisti stressitilassa, mutta jossakin vaiheessa vaan tulee seinä vastaan ja keho lyö hanskat tiskiin. Mutta pääasia on, että olet kaikesta huolimatta niin positiivisella mielellä :heart:

Säihkiss, onko menkkoja kuulunut? Lasillinen viiniä, tai pari kummasti piristää mieltä ja viikonloppua :)

Kiitos Dazzler plussatuulien puhaltelusta. Toivottavasti tuuli kantaa tänne asti :) Toivotaan, ettei estrogeenilääkityksen sivuvaikutukset sulla liiaksi ylly ja ennen kaikkea pidetään peukkuja, että tuo kaikki on vaivansa väärti :)

Pahoittelut Lise uuteen kiertoon joutumisesta, mutta kyllä se plussa vielä tulee. Voi häämöttää vaikka jo ihan kulman takana ;)

Joiku, tsenppiä oviksen tikuttamiseen. Digitaaliset on mun mielestä ihan parhaita. Miinuksena tietty hinta. Apteekista niitä ei kannata tosiaan ostaa missään nimessä.

Lady1979 biksukuntoon kesäksi kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Kunpa tulisi sellainen kesä, että pääsisi ihan rantsulle asti :D Viime kesänä se ilo jäi multa väliin kokonaan. Mun kohdalla kesä=pitkiä helvetillisiä duunipäiviä. Onneksi on kuitenkn täydet lomat, niin ehtii hiukan kesästä nauttiakin :)

Mutantti, jännää!! Voisko toi tuhru olla kiinnittymisvuotoa!??!

ON viime päivät vatsaa nippaillut melkoisesti. Ei olekaan vähään aikaan oviksen nurkilla näin paljon kipuilua ollut. Toivottavasti merkkaa hyvää. Kovin on siis enteillyt oviksen lähestymistä ja tänään aamulla sainkin sitten tikutettua liuskalla ja digillä niin selkeät ovisplussat, että oksat pois! :D

Mua on ihan hirmuisesti jännittänyt tällä viikolla. Hih. Kyllä mä niin sekopää olen, kun jännitän ihan turhasta. Kai mua vaan niin kovasti jänskättää tuoko tämä viimeinen luomuilukierto plussan ja kahta kauheammin jänskättää miten hommat sitten etenee seuraavissa kierroissa jos plussaa ei nyt tule. Voi nainen, rauhoitu!!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja LilyAlice
Sunnuntai 14.4.2013



Lise...................35v...........kp 4/30....................yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 5/25-38................yk 8
Dazzler..............36v...........kp 6/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Milk@................37v....... ...kp 8/28-33..................yk 6
mm-79..............33v...........kp 10/27-29..................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 13/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 14/32-50..................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 21/33-36..................yk 1
mutantti.............33v..........kp 23/28-29..................yk 3
lady1979............33v...........kp 25/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 25/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 33/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 34/28....................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 37/26-32...............yk 32
miss_piggy.........31v...........kp 50/?......................yk 9 (kkm 2/13)



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku, ansarikukka


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 

Yhteistyössä