*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Säihkiss Juu mercilon e-pillerit mulla oli ennen ja 1.8.13 oli eka pilleritön päivä. Voi tosiaan olla, että mun kierrolla kestääkin ensin tasoittua jonkin aikaa hormonitoiminnan käynnistyessä, kuten sanoitkin.

Nyt kp7, 28-34, yk4.

Tsemppiä myös kaikille alkaneeseen viikkoon:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu "uusi" 31-vuotias yrittäjä =). Lainausmerkeissä uusi, koska perjantaina alkoi jo yk5. Nyt siis yk5 kp4/28-31. Olen vasta muutaman päivän ajan lukenut näitä palstoja ja mietin, että täältä saisi varmasti vertaistukea ja seuraa jännäilyyn. Ensimmäistä lasta siis yritetään. Kummassakaan ei mitään tiedossa olevaa vikaa, joka estäisi raskautumisen, mutta piilossa olevistahan ei voi koskaan tietää.

Ehkäisynä oli yli viiden vuoden ajan cerazette-merkkiset minipillerit ja niiden lopettamisen jälkeen kuukautiset alkoivat 28 päivän päästä. Jännäilin jo tuon lopettamisen jälkeen raskautta ennen kuukautisten alkamista, koska olen lukenut jostain, että minipillereiden jälkeen voisi raskautua heti. No niin ei kuitenkaan käynyt, kun täällä kirjoittelen.

Kuvittelin tulevani helposti raskaaksi. Se oli ilmeisesti jonkinlaista lapsellista uskoa siitä, että kaikki menee hyvin ja asiat järjestyvät. Vaikka yrityskertoja on takana vasta näin vähän, alkaa lapsenteko jo stressaamaan. Vaikka en haluaisi ajatella, mielessä pyörii, saammeko lasta kuitenkaan koskaan. Jokainen kuukausi kuukautisten alkaminen on ollut myös itkunsekainen pettymys. En osaa kuvitellakaan, miten pahalta saattaa tuntua niistä, joita tälläkin palstalla näyttää olevan, jotka ovat yrittäneet lasta yli vuoden ja kauemmankin. Toivon teille isosti onnea ja plussauksia :heart:.

Itsellä ei ole vielä ovistikkuja ollut käytössä. Luulen tietäväni, milloin suurinpiirtein ovuloin. Itse ovulaatiota en tunne, mutta ovislimat tulee kyllä bongattua. Ne vain näyttävät kestävän kaikkiaan kuuden päivän ajan. Jos tässäkään kuussa ei onnistu, taidan kyllä ovistikuilla kokeilla, milloin ovulaatio oikeasti tulee vai onko sitä ollenkaan.

Kuten jo kirjoitin tuosta jokakuukautisesta pettymyksestä niin myös stressi on puskenut pintaan. Elämä tuntuu jotenkin pyörivän lapsenteon ympärillä. Olemmekin mieheni kanssa sopineet, että hän huolehtii tässä kuussa yrityksestä ja minä saan olla stressaamatta. Ei se taida ihan onnistua. Pitäisi pystyä heittämään mielestä kokonaan pois lapsenteko ja vain olemaan ja elämään normaalisti.
 
Moikka taas kaikille :wave:

pienestäkii, testasin aamulla, eli dpo oli arviolta tänään 11. Ei kyllä näkyny yhtään mitään... Kovasti yritän tarrata siitä syrjästä, mut jos ei niin ei, ja ens kierrosta sit molemmat plussataan... deal! :D

Iitukka, mä oon lueskellut samnlaista kokemusta macasta, ja nyt alko mulla viikon tauko... jänskättää, miten sitten ensi viikolla, kun taas käyttöön otetaan :)

Säihkiss, en tietenkään pahastu :) tuohan on vaan taidokasta friikkiyttä, että tulee selkeempi :D Oireet omalla kohdalla aika perus-alavatsakipuilua; joka toisaalta ei ole yhtään harvinaista ennen menkkoja... Ihana kuulla, että oot löytäny semmosen onnellisen ja rauhallisen olotilan asian kanssa :heart: tulee aina niin hyvä fiilis, kun sulla on jotenkin niin ihana asenne tähän asiaan :)

Kerttuli, tervetuloa :hug: Toivottavasti pääset täältä jo nopeasti pois :D Jotenkin mitä kirjotit, on niin lähellä tuota omaakin kokemusta :heart: Omaa yritystä takana (vain!?) se 4 kk, ja silti tuntuu, että asia ahdistaa kuukausi kuukaudelta enemmän. Tai ehkä se on semmosta pelkoa, että jos se ei vielä ole onnistunut, niin miksi se onnistuisi vastasuudessakaan... :/ Tsemiä sulle kamalasti uuteen kiertoon, toivottavasti tää on just teidän SE kierto...

Oma napa jakselee täällä hyvin tavallisenlaisesti. Tänään tosiaan arviolta dpo 11, ja yksi hätäinen nega testattu aamulla. Perjantaina dpo 14, joten silloin testaan seuraavan kerran, ellei nyt sitten ennen täällä punastella. Olot ihan normi enne menkkoja :/ eli alamahaa satunnaisesti jomottelee ja vilua värisyttelee... Toisaalta meillä on miehen kanssa ens kesälle suunnitteilla justiinsa meno heinäkuulle, joten yritetään tsempata, että jos tässä kuussa en raskaudu, on siinä JOTAIn hyvääkin :D

Kaikille kamalasti haleja ja hyviä ajatuksia sateisen kylmään viikkoon :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Päivitelty listaa, jotta saatu Kerttuli82 mukaan :)

Tiistai 5.11.2013


Pienestä kii.........31v..........kp 3/30.....................yk 3
Mariah33............33v...........kp 5/27-30................yk 6
Kerttuli82...........31v...........kp 5/28-31................yk 5
Sofila.................31v..........kp 6/27-32.................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 6/27.....................yk15 (kkm 1/13)
babygreen..........34v...........kp 8/28-34................yk 4
Yritys10.............30v...........kp 9/29-33................yk 12
Miminda..............31v..........kp 10/28.......yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Periferia..............29v..........kp 13/n.39...................yk 6
Kaisla78.............35v...........kp 14/n.32...................yk 7
Säihkiss..............34v..........kp 25/27-30.................yk 12
LilyAlice..............34v...........kp 27/23-38................yk 14
Marjee................29v..........kp 29/30-36..................yk 4
Dazzler...............37v..........kp 30/35..........yv 3 (3km2ku 1.IVF 3.PAS)
Kukkaislapsi.........35v..........kp 40/n. 34..................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 41/33.....................yk 6
M11su...............35v...........kp 51/26-31................yv 2
Joiku.................32v...........kp 55/22-28................yk 6
iiris_lorea...........................kp 95.........................yk 40(?)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi


Plussanneet:

NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Pidän täällä jonkinlaisia monologeja! :D
Tulin vain ilmoittamaan, että menkat alkoi aamulla, eli tänään on kp1/30-36 ja yk5 aluillaan.
Suhteellisen kivutonta. En kerinnyt kuin yhden hätäisen negan testata ja olen tavallaan helpottunut, että nyt tuli täti ajoissa ja normaalisti.
Mutta aina se vähän kirpasee.
 
Marjee: Voin vastata sinun monologiisi ;) Ei tarvitse yksin rupatella. Harmi, ettet raskautunut vieläkään. Vaikka jossakin kuussa ei edes olisi sellaisia tuntemuksia, että olisi tullut raskaaksi, niin silti se kuukautisten alkaminen tuntuu aina pahalta. Itseäkin viimeksi vähäsen itketti, vaikka ei edes ollut minkäänlaisia raskaustuntemuksia. Tyhmää kauttaa sanaa aina. Eihän tätä ole tapahtunut itsellänikään kuin vasta neljä kertaa. Nyt pitäisi jostain saada hieman positiivisempaa mielialaa yrittämisen suhteen.

Kyllä me vielä onnistutaan :heart:
 
Marjee, harmi että menkat alkoi. Mutta hyvä kuitenkin että ihan ajallaan. Siitä on hyvä ponnistaa uuteen kiertoon ja yritykseen.
Kerttuli 82, tiedän niin sen pettymyksen tunteen. Vaikka tietäisi tasan tarkkaan, ettei raskautuminen olisi osunut kohdalle, niin silti niistä menkoistapettyy. Palaan taas entiseen elämään, jossa raskautta yritettiin lähes 8 vuotta. Vaikka raskaus olisi ollut maailman suurin ihme, niin aina vaan menkkojen aikaan tuli suru puseroon. Kyllä siihen ihmeeseen silti yritti uskoa. Ja aina se pettymys riipaisi rintaa, kun menkat alkoi. Sama se on nytkin, vaikka ei ole vielä "yritys" edes päällä. Pientä vahinkoa sitä kuitenkin odottaa.

Mutta kyllä me tästä noustaan ja tehdään plussat ennemmin tai myöhemmin.
 
Justiina79:lle synttärionnittelut ja paljon tsemppiä kaikille uuteen kiertoon siirtyneille! :hug: Kyllä se aina ketuttaa, kun menkat alkaa, mutta onneksi se menee muutamassa päivässä ohi. Meillä ainakin mies taitaa olla jo aika tottunut siihen, että ekana menkkapäivänä pitää vähän vollottaa ja sitten parin viikon päästä ollaan taas ihan intona testaamassa ovista ja houkuttelemassa miestä sängyn puolelle. :)

Me oltiin viime viikko reissussa Espanjassa ja teki kyllä hyvää vaihtaa maisemaa (ja säätä). Clomit oli taas tässä kierrossa käytössä, tällä kertaa vähän isommalla annostuksella, ja sainkin ovisplussan yllättäen jo kp 13 - tänään siis dpo 2. Tiedossa siis meikäläisittäin lyhyt kierto, siitä voi olla tyytyväinen. Sen sijaan oviksen aikaan suunniteltu hedelmällisyystesti jäi nyt ensi kiertoon, kun aika oli varattu normikierron mukaisesti paria päivää myöhemmäksi. Se tietysti tarkoittaa myös sitä, että mahdolliset hoidot siirtyivät taas ainakin kuukaudella eteenpäin... Mutta jospa niihin ei edes tarvitsisi lähteä, vaan lopultakin tärppäisi tässä kuussa.

Nyt vaan hurjasti plussatuulia kaikille!
 
Kaisla78 kiitos onnitteluista :) Espanjan reissu kuulostaa ihanalta. Toivotaan, että aurinko ja lupaavaan aikaan tullut ovisplussa toisivat toivotun tulokset jo tässä kierrossa. Me saatiin lähete tutkimuksiin ja mielenkiinnolla kyselen mikä on hedelmällisyystesti?

Marjee Tsemppiä paljon uuteen kiertoon! Ymmärrän niin noi tylsät fiilikset, mutta ovulaatiota kohden mieli alkaa aina paranemaan :)

Kerttuli Tervetuloa! Täällä kanssa tuttua ajatukset siitä, että koko elämä pyörii lapsenteon ympärillä :( Vaikkakin pitäisi osata nauttia hetkestä ja asioista mitkä elämässä on hyvin. Siihen olen täällä yrittänyt keskittyä. Ja se voi olla ykskaks, kun asiat loksahtaakin paikoilleen :)

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Ovisaika alkaa lähestymään ja mielikin taas parempi. Kävin työterveyslääkärillä juttelemassa ja sain lähetteen julkiselle tutkimuksiin + musta otettiin iso kasa verikokeita. Mietityttää vaan noi julkisen jonot ja voi hyvinkin olla, että yksityisen puoleen käännytään piankin, jos ei ala mitään tapahtumaan. Malttamaton luonne olen ja kyllä tää projekti on jo tätä puolta itsessäni koetellut. Mutta mukavaa viikonloppua kaikille :) Ja loppukiertolaisille peukkuja!!!
 
Perjantai 8.11.2013


Marjee...............29v..........kp 2/30-36................yk 5
Pienestä kii.........31v..........kp 6/30.....................yk 3
Mariah33............33v...........kp 8/27-30................yk 6
Kerttuli82...........31v...........kp 8/28-31................yk 5
Sofila.................31v..........kp 9/27-32.................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 9/27.....................yk15 (kkm 1/13)
babygreen..........34v...........kp 11/28-34................yk 4
Yritys10.............30v...........kp 12/29-33................yk 12
Miminda..............31v..........kp 13/28.......yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Periferia..............29v..........kp 16/n.39...................yk 6
Kaisla78.............35v...........kp 17/n.32...................yk 7
Säihkiss..............34v..........kp 28/27-30.................yk 12
LilyAlice..............34v..........kp 30/23-38................yk 14
Dazzler...............37v..........kp 33/35..........yv 3 (3km2ku 1.IVF 3.PAS)
Kukkaislapsi.........35v..........kp 43/n. 34..................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 44/33.....................yk 6
M11su...............35v...........kp 54/26-31................yv 2
Joiku.................32v...........kp 58/22-28................yk 6
iiris_lorea...........................kp 98.........................yk 40(?)


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi


Plussanneet:

NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
No voi pöh Marjee, että ne menkat sitten sieltä kuitenkin tuli. Mutta tosiaan positiivisin mielin vaan kohti uutta ovulaatiota! :)

Kerttuli82 lämpimästi tervetuloa! :)

Täällä ootellaan myöskin menkkoja rauhallisin mielin. Maanantaina eka akupunktioaika ja sitä odotan jo innolla. Oon pistänyt ruokavaliota uusiksi oikein urakalla tässä parin viikon aikana ja olo on huippuhyvä. Jätin käytännössä kaikki gluteeniviljat pois, erityisesti valkoiset vehnäjauhot ja voi vide miten voi olla energinen olo ja turvotukset ja muut mahavaivat tiessään. Jos ei tämä kroppa kohta raskaudu niin ei sitten mikään! :D

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille ihanille tsempistä :heart: Kp 2, heti jo paremmilla viiliksillä :) Kuten Kerttuli ihanasti sanoikin, kyllä me vielä onnistutaan - tavalla tai toisella :hug:

Säihkiksen ruokaremontti kuulostaa hyvälle - kiva että on tullut noin hyvä olo! :) Mä oon pari viikkoa jättäny leivän kokonaan pois, ja sekin teki jo ihmeen hyvän olon.
Ja Justiina sitten kertoilee, mitä verikokeista näkyy :)

Ihanaa viikonloppua kaikille. Täällä valmistaudutaan tuon oman isän luokse matkustukseen. Ajatelkaa, että ens vuonna kaikki juhlitaan isänpäivää omien miekkosten kanssa. Näin sen on mentävä tällä ryhmäenergialla. :)
 
Ihanaa kun täällä on pyörähtänyt meidän "vanhoja konkareita" :heart:

iiris_lorea todella pidän peukkuja teidän uutta ivf:ää varten! Hienoa että muniskut on piristynyt, ja saalis kasvanut :heart: kerrohan sitten miten prosessi etenee.

Kaisla, kyllähän toi lomailu muissa maisemissa on aina niin pirun voimaannuttavaa :) superisti onnea piinailuun! Just niin että nyt plussataan eikä tartte ajatella tulevia kiertoja ja hoitoja :heart:

Säihkiss ihanilla viiliksillä oot :heart: mulla ainakin aku-hoito oli todella hyvä, ja sain sieltä kyllä erinomaiset ohjeet ruokavalioonkin, toisinkin sitä täällä kertoa. Nyt on kyllä jaksaminen ollut aivan toista luokkaa, kun aamulla täräyttää luomuhirssipuurot naamariin ja päivälläkin syö jotain lämmintä. Vehnää hänkin suositteli välttämään. Mähän kävin hänen suosittelemalla kiropraktikolla, kun tuo alaselkä juilii välillä ja sehän oli kyllä kanssa hieno kokemus. Jumit aukes ja kivut loppu ja asento suoristu. Mulla oli mm. yks lukko vasemmassa lantiossa, mistä menevät suurimmat verisuonet kohtuun ja munasarjoihin...

Marjeelle tsemppistä! Mahtavalla asenteella säkin uuteen kiertoon puksutat :heart: toivotaan ettei enää tarttis kohta päiviä laskea - voi siirtyä laskeen viikkoja! :)

).( Dpo 9 ja piinaileva odotus. Taas haamuilee puikkotestissä, oih jospa se tällä kertaa vahvistuisi, please please pretty please.
 
Heipästä hei pitkästä aikaa!

Ensimmäisenä tsempit uuteen kiertoon joutuneille :hug: Eikös sovita, että tämä seuraava kierto on The Kierto!

Babygreen: Kyselit tuolla aiemmin Teroluteista ja Clomeista. Mulle ihan perusgyne määräsi Terolutit, jotta oma kierto (joka on ollut aikas sekaisin pillereiden poisjäämisen jälkeen) säännöllistyisi eli sinällään ei ole vielä kyse lapsettomuushoidoista, mutta suotavaahan se olisi, että ne lääkkehet myös vauvaa toisivat hiukan lähemmäs. Tuo Terolut on tosiaan keltarauhashormonia ja sen olisi itselläni tarkoitus potkia kroppaa, jotta se tajuaisi taas, että mitenkä ja millä syklillä tämä homma toimiikaan. Katsotaan miten käy :popcorn:

Säihkiss:Ei se gyne kertonut suoraan limakalvon paksuutta ja en silloin tajunnut kysyäkään. Mulla oli muistaakseni kiertopäivä 11 silloin ja gynen mukaan (jos on 28 päiväinen kierto) silloin pitäisi olla paksumpi limakalvo ja sen pitäisi olla kolmikerroksinen UÄ:ssä. Terolutin pitäisi ehkä siihen limakalvon ohuuteenkin vaikuttaa eli se periaatteessa tuli hoidoksi ja sitten vaan katellaan. Oon kyllä itse pähkäillyt, että voisiko tuo limakalvo olla se meidän ongelma. Jos siis oletetaan että meillä olisi vain yksi ongelma :LOL:
Ajattelin, että jos plussaa ei kuulu joulukuun loppuun mennessä, niin varailen uutta aikaa gynelle lähelle ovulaatioajankohtaa ja käyn katsastamassa miltä siellä alhaalla näyttää.

Tervetuloa Kerttuli!

Tsemppiä ja erittäin plussaisia tuulia kaikille!! Erityisesti pitelen sormia ristissä täällä Iiris-Lorealle, plussaaaplussaaa ++++++++++ :whistle:

Lyhyt omanapailu loppuun. Olen ollut hiukan masiksessa tämän vauva-asian kanssa, mikä on ihan naurettavaa näillä yrityskerroilla...Testasin muutama päivä sitten raskaustestinkin, kun menkat oli tosi niukat ja on ollut sellasta kuvottavaa oloa, mutta täydellinen negahan sieltä ilmestyi. Nyt yritän nousta tästä suosta positiivisemmalle mielelle. Tänään aloitin jo ovistestailut, kun tilasin uusia one stepin liuskoja. Aiemmin testailin digillä ainoastaan, mutta ne on niin kalliita, että ajattelin nyt aloittaa näillä liuskoilla ja sitten varmistella digillä. Vähän ajoissa olen, mutta tuntuupahan ovulaatio jotenkin olevan lähempänä näin.
Tyhmä kysymys tähän loppuun. Oletteko ovulaation jälkeen rajoittaneet jotenkin liikuntaa? Mä olen käynyt normaalisti stepit, pumpit ja vatsatreenit ja nyt aloin miettiä, että pitäisköhän niitä jatkossa vähän himmailla ja tehdä vain jotain rennompaa liikkumista...Jos siitä liiasta rehkimisestä on jotain haittaa kiinnittymiselle tai jotain : /
Tulipa pitkä viesti!

LilyAlice Oi, toivotaan plussan vahvistumista!!! :heart:

Ihanaa viikonloppua ihanaiset! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
LilyAlice Tosi jännät paikat sulla =) Toivottavasti haamut vahvistuu:heart:.

Sofila Juu, kyselin tuota tuossa aikaisemmin. Hyvä tietää tuokin, jos tämä vauvan yittäminen pitkittyisi.

Marjee Tsempit sulle myös uuteen kiertoon :heart:.

Mulla nyt kp13 menossa ja tikutin tänään ovisplussan ja pupuiltu on tänään=).

Olen ruvennut pitämään myös ovisblogia, missä kuvia ovistikuista.

Edit: Saapa nähdä oliko tämä kp13 sittenkään oikea ovisplussa, koska googlaamalla ovistestikuvia, oli joidenkin viiva vahvistunut tästäkin lisää seuraavina lähipäivinä. Pitääpä seurata nyt päivittäin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Maanantai 11.11.2013


Marjee...............29v..........kp 5/30-36..................yk 5
Dazzler...............37v..........kp 7/30..........yv 3 (3km2ku 1.IVF 3.PAS)
Pienestä kii.........31v..........kp 9/30.......................yk 3
Mariah33............33v...........kp 11/27-30................yk 6
Kerttuli82...........31v...........kp 11/28-31................yk 5
Sofila.................31v..........kp 12/27-32.................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 12/27.....................yk15 (kkm 1/13)
babygreen..........34v...........kp 14/28-34................yk 4
iiris_lorea...........................kp 15/24-32................yv 3, 1 IVF
Yritys10.............30v...........kp 15/29-33................yk 12
Miminda..............31v..........kp 16/28.......yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Periferia..............29v..........kp 19/n.39...................yk 6
Kaisla78.............35v...........kp 20/n.32...................yk 7
Säihkiss..............34v..........kp 31/27-30.................yk 12
LilyAlice..............34v..........kp 33/23-38................yk 14
Kukkaislapsi.........35v..........kp 46/n. 34..................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 47/33.....................yk 6
M11su...............35v...........kp 57/26-31................yv 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku


Plussanneet:

NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta naiset!

Täällä ollaan ihan täpinöissään edelleen LilyAlicen plussauksesta. Joko saan laittaa sut plussanneisiin?? :)

iiris_lorea, kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Nyt on ihan varmasti myös teidän vuoro, kun LilyAlice aloitti taas pitkästä aikaa tämän ketjun plussatuuloset. Eikös täältä ole aina lähdetty muutaman naisen ryppäissä odottajien puolelle :) Onnea tämän päivän punktioon, tulkoon sieltä huippusaalis! Ja määrähän ei korvaa laatua..

Sofila, kyllä mä ainakin olen ihan normaalisti harrastanut liikuntaa ja elänyt muutenkin täysin normaalia elämää kierron vaiheesta riippumatta. Käyn salilla ja juoksemassa ja tahti on sama, eletään mitä kp:tä tahansa :) Ja tuosta limakalvosta.. Mulla oli muistaakseni elokuussa n. kp 19 eli ovulaatio oli mennyt ja limakalvo oli n. 6 mm, josta gyne sanoi, että on "hyväksyttävä tilanne" mutta jotenkin jäi semmoinen kutina, että ohut se kyllä on. Kyseli, onko joskus tehty kaavintaa tai muita toimenpiteitä, kun on niin erinäköinen kuin runsasvuotoisilla naisilla. No eipä ole, ja tällä nyt mennään niin kauan kunnes mahdollisesti joskus aletaan asiaa tarkemmin tutkia. E-vitamiinia aloin ottaa isolla annoksella tuon käynnin jälkeen, kun olen lukenut että sillä pitäisi olla limakalvon koostumukseen hyvä vaikutus. Käytän Solgarin E-vitamiinitippoja, aluksi tupla-annoksella ja nyt 5 tippaa päivässä. Samasta syystähän vehnänalkioöljyä ymmärtääkseni käytetään, E-vitamiini siinäkin lienee se tärkein vaikuttava aine on mutta määrällisesti sitä pitää ottaa enemmän kun ei ole niin vahvaa.

Joiku, ethän pahasti että siirsin sinut taustalle, kun susta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Olet enemmän kuin tervetullut takaisin listalle, jos siltä tuntuu! :)

Tänään sitten on se eka akupunktio ja kyllä täytyy sanoa, että LilyAlicen uutisten jälkeen suhtaudun siihen entistäkin suuremmalla mielenkiinnolla... Pakkohan se oli raskaustestikin tänä aamuna tehdä kun ei ole menkat alkaneet ja pitäähän se osata sille hoitajalle kertoa onko raskaana. Tyylipuhdas negahan se oli, kuten aina ennenkin.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
LilyAlice: Ihania, mahtavia uutisia! Onneksi olkoon! :heart:

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Aika hiljaista on muuten plussasarakkeessa ollut, ehkä kohta tulee oikein rytinällä plussia. Luotetaan tilastoihin! :D

ON: Täällä on pitänyt hiljaisuutta. Karistan usein kuukautisten alettua vauva-asiat mielestä ja vasta lähestyvä ovis saa taas taas aktivoitumaan... Yritän pitää jonkun tolkun näissä asioissa, muuten alkaa liikaa ahistamaan. Hyvin on tällä "systeemillä" pysynyt tsemppimieli yllä. Eli ovisplussaa odottelen tikkuun tämän viikon lopulla, tosin eilen oli jo ainakin limat sitä luokkaa, että pieni riski olisi kierron lyhenemiselle. Toivotaan niin. Viikonloppuna oli kummallisia repiviä kipuja. Nauraessa ja aivastellessa pisteli alavatsaan oikein urakalla. Omituista, toivottavasti on normaalia...

Anopilta tuli eilen (taas) utelua vauva-asioissa, kun isänpäiväkyläilyllä kävimme. Uhosin jo miehelle, että ensi kerralla räväytän suoraa puhetta tiskiin. Toisaalta hyväähän rakas anoppi tarkoittaa, mutta ajattelemattomuuttaan saa meille aikaan vaan lisästressiä, mikä taas ei ole hyvä asia. Aaargh! :(
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Paljon onnea, LilyAlice, ihan mahtava juttu! <3 Edellisistä plussista onkin jo aikaa. Eiköhän aloiteta tästä oikea plussabuumi, naiset! :)

Justiina79, ilmaisin itseäni hieman epämääräisesti, kun puhuin hedelmällisyystestistä. Meillä pitäisi miehen kanssa tehdä nk. Hühnerin testi (post-coital test), jossa tarkistetaan siittiöiden liikkuvuus ovislimassa. Tulosten perusteella sitten päätetään, kannattaako esim. inssiä yrittää vai pitääkö siirtyä heti muihin hoitomuotoihin. Me ei olla miehen kanssa vielä virallisesti hoitojonossa, mutta insseihin kuulemma pääsee täällä nopeasti ihan gynekologin kautta. Muihin hoitoihin onkin sitten kuulemma parin vuoden jonot ja kaikenlaisia muita ehtoja mm. naimisissaolosta. Mutta me elätellään vielä toivoa, nyt on dpo 6, joten loppuviikosta voi jo alkaa testailemaan... :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Voi LilyAlice, onnea ihan kamalan paljon :heart: Mä oon niin onnellinen sun puolesta!
Nyt kaikki otetaan mallia ja tartutaan tähän kiertoon :D Ihania uutisia :)

Periferia, täsmälleen sama täällä isänpäivänä : / Anopin mielestä miehen siskon nukensängylle pitäisi saada leikkijä. Mä olen kyllä just tämmösissä asioissa vähän liiankin herkkänahkanen, ja tiedän että loukkaannun liian herkästi hyvää tarkoittavasta ihmisestä, mutta lähtökohtasesti mulla ei oo parhaat välit anopin kanssa niin lähinnä vaan ärsyttää :D ei jaksa kaikkia aina ymmärtää.

Täällä ei täti älyä lähteä pois! noh, seuraavaa ovista odotellessa. Sattuu muuten laskujen mukaan todella lähelle mun 30-v synttäreitä. Mä aion ottaa sen hyvänä enteenä :D

Touhukasta viikkoa kaikille :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice

Yhteistyössä