*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

miss_piggy, mä plussasin kaksi kertaa "menkkojen" jälkeen. Mä luulin vuotoa normaaliksi menkkavuodoksi. Sitten oli ekalla kerralla parin päivän vuototauko, toisella kerralla pidempikin aika, jonka jälkeen alkoi vuoto uudestaan>testasin>sain plussan. Tosin molemmat meni kesken, eli vuodot oli varhaisia keskenmenoja :(
Mutta tosiaan mulla vuoto kesti niin kuin normaalit kuukautiset eli 4-5 päivää. Sullahan ne voisi olla ihan normaalia valemenkkoja *sormet ristissä*

(.) Nyt kp36. En tiedä mikä DPO ja olenko ovuloinut ollenkaan. Olen saanut 5 negaa parin päivän välein. Pitää ehkä alkaa uskoa mutta ei vielä verta näy... erittäin piinaavaa.
 
Kirpukka on viettänyt ihan hiljaiseloa ja pysytellyt pois täältä palstalta. Nyt tulin kurkkimaan ja ehkä nyt päivitän kuitenkin kuulumiseni, vaikka ajattelin, etten tule teitä masentamaan...

Mullahan oli plussan jälkeen alusta asti sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa. Oireettomuus oli tietty yks syy siihen tunteeseen, mutt myös jokin muu vaisto sanoi, ettei tää hyvin pääty. Sen takia juoksin ultrissakin melkein viikon välein. Reilu kaks viikkoa sitten alkoi pieni tuhruvuoto ja muutaman päivän sitä seurattuani varasin taas kerran ajan ultraan. Siellä sitten paljastui se, minkä olin jo itse arvannut eli kesken oli mennyt. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja se ei kyllä ollut mitenkään kamala kokemus. Netistä tietty etukäteen luin kaikki mahdolliset kauhukertomukset ja totta kai sitä jännitti. Mutta ihan oikeesti se oli mulle täysin kivuton ja se itse tyhjentyminen tapahtui parissa minuutissa. Toki vuoto jatkui yli viikon ja alussa aika runsaanakin, mutta se ollut enää sen kummempaa kuin normimenkatkaan. Kaiken kaikkiaan täällä ollaan taas hyvillä mielin ja uutta yritystä jo aloitellaan :) Toki pelottaa ihan vietävästi, että näin tulee käymään toistekin, mutta turha kai sitä on etukäteen murehtia. Siitä olen ainakin helpottunut, että ylipäätään pystyn raskautumaan. Toistaiseksi se tieto riittää, enkä murehdi sen pidemmälle.

Sori tämä omanapainen tilitys, jota en ajatellut teidän päälle kaataa, mutta kun Hiisi kyseli, niin tässä tuli :) Hiisi, sun kanssa siis mennään edelleenkin samaa polkua :) Jotenkin mua jo vähän naurattaakin, että meillä kaikki menee jollain tapaa samaa rataa :)

Kaikille toivon kovasti plussatuulia ja pliis, ei mulle mitään sääliviestejä. Ikävähän tämä juttu oli, mutta ei kuitenkaan ollenkaan niin paha kuin kuvittelin. Jostain syystä mulla on nyt tosi hyvä olla, en oikein ymmärrä itsekään...
 
Tiistai 18.9.2012



lady1979............33v..........kp ?/28-33.....................yk7
zapata................30v..........kp ?/28-33...................yk2
Dazzler...............36v..........kp 3/30-33...................yv2 (3*km, 1ku)
miss_piggy..........31v..........kp 6/27.......................yk 5
Pauge83.............29v..........kp 7/25-27.....................yv2
Miisu78baby........34v..........kp 22/26-28...................yk12
Kiiltis-75..............36v..........kp 23/24-30..................yk9 dpo9
Regalo................29v..........kp 24/30-56...................yk5 dpo8
Saippo................34v..........kp 35/32-50..................yk8

Taustalla:
hiisi-78, Kirpukka, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voi että Kirpukka kun tuli paha mieli sun puolesta :( Onneksi kuitenkin itse et ole ihan siipi maassa, paljon tsemppiä uuteen yritykseen :heart:

Mä täällä kyttäilen (kuviteltuja) raskausoireita, vaikka samaan aikaan oonkin varma siitä ettei ole tärpännyt :D
Mutta siis oireina dpo 6 alkanut polttelu alavatsassa (tosi voimakasta etenkin nukkumaan mennessä), närästys, jatkuva näläntunne ja nöpöttävät nännit. Niin ja hengästyn tosi helposti vaikka oon tähän asti pitänyt itseäni ihan hyväkuntoisena eikä ylipainoakaan oo päässyt kertymään. Saa nähdä onko tää sitä itteään vai pelkkiä PMS-oireita, ne kun tuppaa ainakin meikäläisellä olemaan hyvin samankaltaisia raskausoireiden kanssa :kieh:
Pregcheckin puikkotestejä pitäis tupsahtaa tänään postilaatikkoon, ajattelin sunnuntaiaamuna dippailla niitä jos ei tätiä oo siihen mennessä näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Käskystä ei tule Kirpukalle sääliviestiä, mutta sen verran sanon, että voi hitsi mua harmittaa, että olemme taas samalla polulla! :hug: Hyviä uutisia olisin mieluummin kuullut, mutta oli kiva kuulla joka tapauksessa kuulumisia, ettet kokonaan ole hävinnyt :) Ja aivan ihanan positiivisella fiiliksellä olet, tuli itellekin ihan hyvä ja varma olo! Tosiaan, ainakin raskautuminen onnistui, sehän on jo paljon :) Ja alkuraskauden keskenmenot on kuitenkin hyvin tavallisia, itse yritän nyt ainakin vielä ajatella, että en murehdi sitä jos vielä plussa toistekin tulee. Tämä oli toivottavasti huonoa tuuria, ens kerta voi mennä jo paremmin. Ja tästäkin selvisi kuitenkin ihan hyvin hengissä, varsin hyvällä fiiliksellä minäkin olen, greippimehuakin ostin eilen varastoon :D Kyllä me vielä raskaudutaan täältä, hyviä fiiliksiä niin Kirpukalle kuin kaikille muillekin! :)
 
Heh, mullakin on jo greippimehut otettu käyttöön :) Ei tässä muu auta kuin ottaa taas kaikki konstit käyttöön :) Mä olen jopa ajatellut niin, että tämä oli kuitenkin yks kokemus muiden joukossa. Tosin olisin tän voinut väliinkin jättää, mutta kun kerran näin kävi, niin kokemus tämäkin... Ja sitä haluan vielä korostaa, että se lääkkellinen tyhjennys ei todellakaan ollut kamala kokemus. En missään nimessä halua kenenkään kokemuksia siitä vähätellä, mutta minulle se ei ollut lainkaan kivulias tms. Ja henkisestikin se meni mulla helposti. Ei ne hyytymien tipahtelut pönttöön mulla mitään surullisia fiiliksiä aiheuttaneet, kun koko raskaus oli niin alussa. Ja tosiaan kaikki oli hyvin nopeesti ohi. Torstaina otin töiden jälkeen ekan pillerin ja la iltapäivänä laitoin alakautta neljä tabua. Sit makoilin kolmisen tuntia. menin vessaan ja se oli siinä. Pahinta oli ne muutamat päivät ultran jälkeen ennen kuin otin ne pillerit (piti ajoittaa viikonloppuun). Mutta nyt mulla on tosi luottavainen olo taas! :) Ja Hiisi, meidän yhteisen taipaleen takia voisin taas palailla tänne kuumeilijoihin :)
 
Jee, kiva jos palaat kuumeilemaan Kirpukka! :wave: Aika helposti mullakin sujui keskenmeno sekä henkisesti että fyysisesti, kun se tapahtui niin alussa. Ja kun ainakin tällä erää näyttää, että keskenmeno olisi sujunut ihan onnistuneesti, jos olisi tullut päälle vielä pitkittäviä komplikaatiota, niin se olisi kyllä tuntunut tosi pahalta. Pahinta oli se hetki kun tiesi, että nyt se meni kesken, ei ole enää toivoa eikä me saada huhtikuussa vauvaa. Ja kun ikää on näin paljon, niin tuntuu, että koko ajan tiimalasissa hiekka kuluu. Mutta kyllä tästä selviää :) Mulla on kyllä myös maailman ihanin gyne, tyly ja tympeä kohtelu hoitohenkilökunnalta olisi tuntunut tosi pahalta tässä tilanteessa. Pahoittelut kuumeilijoille keskenmenojutuista, täällä olis varmasti keskenmenopulinoitakin, mutta jotenkin tää tuntuu niin "tutulta ja turvalliselta".

Pakko vielä lisätä, että en minäkään tahdo missään nimessä väheksyä kenenkään kipeitä ja vaikeita ja surullisia alkuraskauden keskenmenokokemuksia. Ihmiset ovat erilaisia ja erilaisissa tilanteissa, tässä vain yksi kokemus muiden joukkoon.
 
Viimeksi muokattu:
Kirpukka Hyvä asenne. :) Itse myös ajattelen keskenmenoja sillä mielellä jo että on käynyt huono tuuri.

Tuo lääkkeellinen tyhjennys taitaa mennä aika yksilöllisesti, jollain todella kivulias kokemus, toisilla helpompi. Itsellä kkm:n lääkkeellinen oli aika raju kouristuksineen ja polttoineen (4 tabua alakautta) mutta nyt kemiallisessa suun kautta otetut 2x2 tabua eivät aiheuttaneet mitään.

Spontaani keskenmenovuoto oli mielestäni rankempaa sen takia, että sitä ei tiennyt etukäteen, noissa lääkkeissähän sen tietää että vuoto tulee alkamaan. Kivut kyllä olivat spontaanissakin rajut, taitaa olla minun ominaisuus kun menkkakivutkin on kovat.

Seuraava kierto tulee olemaan tämän palstan plussarikkain, eikös vaan leidit? :D Täällä alkaa aika monella olemaan niin positiivinen fiilis, että sen on pakko näkyä plussaustilastossa. :)

hiisi -78 Hienoa että vuoto loppunut ja uusi kierto saa alkaa. Tsemppiä kiertoon! :)

Syksy2010 No onpas tosiaan piinaavaa sinulla, toivottavasti ei tuo piinailu kamalan pitkään kestä. Ja tietenkin niin että sieltä se plussa kuitenkin tulisi. :)

Regalo Tsemppiä testaukseen, maltathan odottaa myös sinne viikonloppuun ettei liian aikaisin testailu tuo mielenpahoitusta negan muodossa.
 
Joo, kyllä mullakin oli aika kovat kivut spontaanissa keskenmenossa, mulla ei menkkakipuja juuri olekaan. En uskaltanut oikein ottaa särkylääkkeitäkään, kun ajattelin että pitää tarkkailla sitä jos tulee hurjat kivut, että jos se onkin kohdunulkoinen. Mutta se pahin vuoto ja kipu kesti 2-3 päivää, sen jälkeen oli vähän kuin menkoissa. Ja kiitos tsempityksistä taas zapata :)
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Mä haluan vielä korostaa, etten tolla omalla kommentillani missään nimessä tarkoittanu, että lääkkeellinen tyhjennys olis aina helppo ja kivuton juttu. Halusin vain kertoa, että kivuttomastikin se voi mennä. Itse nimittäin jännitin sitä hirveesti etukäteen, kun olin lukenu niin paljon juttuja kamalista kivuista, järkyttävistä vuodoista ja epäonnistuneista tyhjentymisistä. Tietysti paljon siihen vaikuttaa sekin, miten pitkällä raskaus on ollut. Mulla se keskenmeno tapahtui todennäköisesti 6+jotain ajankohdassa eli hyvin alussa. Ja otin toki särkylääkkeen etukäteen ja sekin tietysti vaikutti. Ja sori minunkin puolestani, että joudutte lukemaan tämmöistä ihan väärältä palstalta... Eiköhän nyt siirrytä mukavampiin aiheisiin!! :)

Mä en nyt yhtään tiedä mun kierrosta ja sen vaiheista, mutta silti olen toiveikas, että kierto normalisoituu äkkiä. Ja jospa se plussakin taas pärähtäis tikkuun lähikuukausina. Ai niin, Zapatahan sen jo toteskin, että seuraava kierto tulee olemaan tän palstan plussarikkain!! Eikös me tytöt totella käskyä? :)
 
Syksyistä tiistaita naiset :flower:


Minäkään en nyt ala sitten voivottelemaan Kirpukan keskenmenoa, se on valitettavaa mutta pääasia, että itse olet hyvillä fiiliksillä jo, ja ajatukset on siinä uudessa plussassa.:)

Syksy2010 toivottavasti sulla alkaa jo tilanne selviytyyn ja toki sillä parhaalla mahdollisella tavalla.. :)

Hiisi sullakin on kyllä asenne kohdillaan ja hyvä niin. =)

Regalo sullahan kuulostaa oireet lupaavalta.. Nyt peukut taivasta kohti, että se on just SITÄ :D

Mulla erilaisia keskenmeno kokemuksia on yllinkyllin kerenny tulemaan, mutta mutta, olen aina kanssa lohduttautunu sillä, että raskaus kuitenkin alkaa ja tosiaan se, niinkun monet sanoo, että ne on menny kuitenkin niin alussa. Mutta eniten harmittaa se, että kun ollaan päästy alkuun, niin sitten PAM! Keskenmeno ja se kaikki touhu piinailuineen päivineen on alettava alusta.. Toki, oon joka kerta tuntenu sillä hetkellä suurta menetyksenkin tunnetta, mutta aina niistä on selvitty.. Itsellä 2 km spontaanisti tyhjentyny ja yhdessä olen joutunu ottamaan cytotecit, ja vaikka supisteli niiiin hemmetisti, oli kaikki pahin oli se vuoto, joka jatkui enemmän ja vähemmän sen 7-8 vkoo, voin kertoo, että pari kk eloa siteen kanssa ei ole mitenkään mieltä ylentävää. :| Ja se ku oli oma lukunsa josta en jaksa edes vuodattaa, kun ei nää jutut kenenkään mieltä piristä.. Mutta yhtä kaikki, kurjia kokemuksia kaikille, ketkä keskenmenon kanssa on joutunut tekemisiin..

On niin ankea toi ilmakin, että aloin kirjotteleen ankeita juttuja, ja hei, eiköhän se ole ihan ookoo, että tässäkin ketjussa välillä puhutaan vähän aremmistakin asioita ja sitten puolestaan taas jaetaan niitä iloisiakin juttuja ja tsemppaillaan toisiamme. Elämäähän tää on, ei sen vähempää.. :heart:

zapata on puhallellu meille kaikille nyt sellaset plussa tuulet, että väkisinkin se vie meijät kaikki mennessään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
miss_piggy
Täällä vie nyt nuo koulujutut aika paljon aikaa ja menee tuo vauvan suunnitteluki vähän niinku taka-alalle, no eipähän ainakaan stressaa siitä asiasta niin paljon :D jos tärppi käy niin hyvä juttu kuitenkin.
 
Keskiviikko 19.9.2012



lady1979............33v..........kp ?/28-33.....................yk7
zapata................30v..........kp ?/28-33...................yk2
Dazzler...............36v..........kp 4/30-33...................yv2 (3*km, 1ku)
miss_piggy..........31v..........kp 7/27.......................yk 5
Pauge83.............29v..........kp 8/25-27.....................yv2
Miisu78baby........34v..........kp 23/26-28...................yk12
Kiiltis-75..............36v..........kp 24/24-30..................yk9 dpo10
Regalo................29v..........kp 25/30-56...................yk5 dpo9
Saippo................34v..........kp 36/32-50..................yk8

Taustalla:
hiisi-78, Kirpukka, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Aurinkoista torstaita kaikille! :)

ON heti kärkeen. Tänään kävin aamulla lääkärillä ultrassa ja hienosti ne munarakkulat siellä kasvaa. Nyt pitää vaan koittaa bongata se ovulaatio. Lääkäri kehotti ostamaan clear bluen testejä, kun sanoin että nyt oon jo pari päivää tikuttanut preg checkin liuskoilla. Lääkäri veikkasi että ovulaatio tapahtuis sunnuntaina tai maanantaina ja käski heilutella peittoja ovulaatio plussan jälkeen kolmena päivänä. Seuraava aika varattiin viikon päähän torstaille, jollon ultrataan taas että onko rakkulat puhjennut. Niin ja tietty viikon päästä ovisplussasta pitäis käydä siellä progetesteissä. Keltarauhas- ym. hormonitestit joissa kävin kp3 oli kaikki ok! Ihanan positiivinen olo jotenkin kauttaaltaan. Ollaan muutenkin tässä nyt ekan käynnin jälkeen ruvettu ukkelin kanssa syömään/elämään paljon terveellisemmin kun ennen. Tupakankin onnistuin vaihtamaan sähkötupakkaan, jota kuluu enää ihan tosi vähän päivän aikana.. :) Ihanan aurinkoinen syysilma ulkona, oikeen odotan että pääsee töistä kotiin koirien kanssa lenkille!!

Kovasti tsemppiä piinailijoille, toivotaan että plussatuulet puhaltaa voimakkaina! :heart:
 
Eilen oli siis KESKIVIIKKO, kun näköjään olinkin teille tiistaita toivotellu.. :ashamed:

Pauge onnea hyvistä uutisista ja kiva että teilläkin tuntuu nyt tapahtuvan vauhdilla, kun olette alkuun päässeet. =)
Niin, oletteko julkisella vai yksityisellä tutkimuksissa? Anteeksi, kun en nyt muista, vaikka varmasti olet asiasta maininnut..
Mietin vaan, kun meijät laitettiin nyt toukokuussa odottamaan kutsua km tutkimuksiin julkisella, ja vielä ei ole mitään kutsua tullut, niin mietimpä vaan, että kauankohan joutuu odottelemaan.. Siis jonothan voi olla kuukausia, mutta olishan se kiva että ees jonkun ajanvarauksen jo lähettäisivät, vaikka se aika olis sitten vasta tammikuussa..
No, täytyy asiasta kysyä, kun vkon päästä on gyne ja tää samainen gyne toimii meillä julkisella lapsettomuuspolin gynenä.
Haluisin vaan jo päästä alkuun niissä tutkimuksissa.. :)
 
Torstai 20.9.2012



lady1979............33v..........kp ?/28-33.....................yk7
zapata................30v..........kp ?/28-33...................yk2
Dazzler...............36v..........kp 5/30-33...................yv2 (3*km, 1ku)
miss_piggy..........31v..........kp 8/27.......................yk 5
Pauge83.............29v..........kp 9/25-27.....................yv2
Miisu78baby........34v..........kp 24/26-28...................yk12
Kiiltis-75..............36v..........kp 25/24-30..................yk9 dpo11
Regalo................29v..........kp 26/30-56...................yk5 dpo10
Saippo................34v..........kp 37/32-50..................yk8

Taustalla:
hiisi-78, Kirpukka, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Mä odotan jo niiin kovin, että pääsisin listalle takas, mut odotellaan nyt seuraavat menkat, jotta saadaan kierron pituudesta jotain käsitystä... Mä ajattelin, että voitais Hiisi sun kanssa plussata taas tossa vaikkapa marraskuun alussa. Sopiiko? Muut vois plussata jo aiemmin, mut eiköhän me mennä taas samaa matkaa :)

Voi Dazzler, toivottavasti pääsette kohta tutkimuksiin... Mä en pysty edes ajattelemaan miten kamalalta on tuntunut kokea jo neljä takaiskua :hug: Mutta uskotaan ja luotetaan, että tää loppujen lopuksi on kaiken tän kurjankin arvoista ja se suuri palkinto tulee, kun sen aika on :)

En myöskään pysty kuvittelemaan, että pitäis kulkee 7-8 viikkoa rätti pöksyissä. Mulla on normaalien menkkojenkin jälkeen kamalat ihottumat, kun en luota pelkkään tamponiin. Nyt jouduin rätittämään itseäni kaks viikkoa ja aika tuskainen tunne alkoi olla!

Mä yritän nyt saada sen saman fiiliksen päälle, kun kesälläkin eli en stressaa enkä niin kamalasti yritä. Kun näköjään se plussa tuli silloin, kun sitä vähiten odotti ja vähiten yritti. Se vaan ei oo niin helppoa, mut yritetään... Greippimehua kyllä aion juoda, että saan limakalvot kuntoon :) Mut ovista en ajatellu edes yrittää tikuttaa, kun se olis nyt aikamoista hakuammuntaa. Mä luotan siihen, että meidän peittojen heiluttelutahdilla tärppi ei jää ainakaan siitä kiinni ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Onpas Paugellakin kerrassaan ihanan positiivinen fiilis, teidän asianne etenee oikein hyvän kuuloisesti! :) Toivottavasti Dazzlerillekin tulee pian kutsua tutkimuksiin, odottavan aika on niin pitkä etenkin näissä asioissa. Hirvittävän rankkaa on kyllä varmasti kokea keskenmeno useamman kerran peräkkäin, aina kun toivo on herännyt :'( Tsemppiä kovasti, toivottavasti ensi kerralla pieni pysyisi kyydissä syliin asti :hug: Ja jep, 7-8 viikkoa vuotoa syö kyllä takuulla naista, mullakin meinasi kolmessa viikossa mennä hermot ja paikat.

Kirpukan suunnitelmat kuulostavat erinomaisille! :D Marraskuu sopisi oikein hyvin :) Ja muutenkin ajattelin mennä ihan samalla reseptillä. En aio stressata enkä laskea päiviä, koitan vaan nauttia elämästä ja miehestä :D Ja juoda greippimehua.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Kiitos Hiisi ja Kirpukka kivoista sanoista ja tsempityksistä. =) :flower:

Ja siis missään nimessä ei tarkoitukseni ollu korostaa omia km kokemuksia. Ihan yhtä kovia juttuja ne on kaikille naisille, oli niitä sitten osunu kohdalle se yksi tai neljä.. :|

miss_piggy tuo voi kyllä tuoda positiivisia tuloksia, kun noi sun opiskelut työntää vauva asiaa vähän taka alalle.. Tiedä mikä ylläri sieltä vielä syksyn aikana pamahtaa.. :D
 
Perjantai 21.9.2012



lady1979............33v..........kp ?/28-33.....................yk7
zapata................30v..........kp ?/28-33...................yk2
Dazzler...............36v..........kp 6/30-33...................yv2 (3*km, 1ku)
miss_piggy..........31v..........kp 9/27.......................yk 5
Pauge83.............29v..........kp 10/25-27.....................yv2
Miisu78baby........34v..........kp 25/26-28...................yk12
Kiiltis-75..............36v..........kp 26/24-30..................yk9 dpo12
Regalo................29v..........kp 27/30-56...................yk5 dpo11
Saippo................34v..........kp 38/32-50..................yk8

Taustalla:
hiisi-78, Kirpukka, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Avonlea, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Heipä hei naiset ja hyvää perjantaita!

miss_piggy luulen että tuo kouluun keskittyminen tuo ihan mukavaa stressaamatonta hetkeä pois tuosta vauvaprojektista. Josko se toiskin sitten yllätyksen mukanaan?

Pauge83 hienoa että tutkimukset etenee ja olette saaneet lääkäriltä ohjeita, myös tuohon jumppailuun. :D

Dazzler Toivottavasti teillekin kutsu tipahtaa pian tutkimuksiin. Tai sitten tuo meidän plussapuhuri tekee ne tutkimukset turhiksi. :D

Dazzler, Kirpukka ja hiisi -78 Täytyy sanoa että kun itse on kulkenut melkein koko kesän rätti housuissa, rupee hieman ärsyttämään. Ja herkkähipiäisenä tietenkin alapää näppylöitä täynnä. :( MUTTA, tänään perjantain ja ilmeisesti synttärini :) kunniaksi jälkivuoto on loppunut! HURRAA! Sanottiin että 2 viikkoa kestää, mut mulla taisi olla enää niin vähän vuodettavaa ettei mennyt kuin viikko! Huomenna aamulla heti miehen kaatoon :D

Niin siis, tänään tulee täyteen tälle leidille 31v. täyteen.
 
HAUSKAA JA AURINKOISTA SYNTTÄRIPÄIVÄÄ ZAPATA :heart: :flower:

Ja kovasti paljon onnea myös vuodon loppumisen johdosta. =)
Nyt onkin sitten helpompi palailla taas normaaliin päiväjärjestykseen, kun vuodot ei ole enään häiritsemässä ja muistuttamassa huono tuurisesta tärpistä.. Ne yhdet menkat vielä ja sittenhän ne siitä seuraavat jääkin jo pois. =)

Me ollaan zapata kyl ihan synttäri kamuja, kun mulla tulee tuo 36v. (hui, jo noin paljon :O) virallisesta täyteen huomenna!! :D

Kiiltis ja Regalo, jokos siellä on raskaus testit poltelleen hyppysissä.. ? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Täällä tämä pieni "odottavan aika on pitkä, lue pilkesilmäkulmassa: hermoraunio" kirjoittelee. Ovis oli viime pe tai la ja peittojahan heiluteltiin miehen flunssasta huolimatta. Olen saanut aika hyvin pidettyä "raskaushaaveajattelut" poissa mielestä urheilemalla ja pihamaata tonkimalla. Onneksi päivätkin menevät töissä nopsaan, kun on hässäkkää päällä. MUTTA NYT SITTEN PAMAHTI... Käääk! Outoja vatsatuntemuksia, mutta en osaa sanoa näistä mitään... voihan nämä olla ihan normejakin ja pääkoppakin voi tehdä tenän, mutta... En todellakaan tee mitään testiä vielä. Odotan maltillisesti menkkoihin ja jos ne eivät ala, niin sitten vasta testaan. Mutta odottavan aika on LIIIIIIAN pitkä! Argh!

Kyllä tämä on kuin lapsena joululahjoja odotellessa: joko saa avata ja mitä sieltä tuleekaan? Tässä ainoana huonona puolena on se, että tässä ei läheskään aina voi voittaa :/

Nyt sitten taas tsempit kaikille kattoon! Häntä pystyy, nokka ylös. Pari suikkasua lempituoksua ja ah, olo on niin fressi taas! :D
 
Hei taasen pitkästä aikaa. Ajattelin, että voisin palata listalle ja aktivoitua tämän palstan suhteen. Tässä koko rimpsu:

Avonlea, 35v, kp 13/26-28, yv 2 (en ole enää kärryillä kiertojen määrästä)

Tänään on pyörä taas pyörähtänyt eteenpäin, kun käytiin julkisella puolella aloittelemassa hoitoja. Yksityisellä on jo paljon tehty aikaisemmin, joten nyt ei ihan aasta asti tarvinnut lähteä. Kaikki oli ok, limiskin oli kuulemma herkullisen paksu, vaikka olen pelännyt sen kadonneen olemattomiin clomien myötä. :) Johtofollikin löytyi taas. Verta otettiin usempi putkilo ja clomien annostusta muutettiin, nyt 2 tabl. kiertopäivinä 5-9. Seuraavassa kierrossa ultra kp 12 ja sitten sovitaan inseminaation ajankohta seuraavaan kiertoon mikäli en ole raskaaksi tullut. Nyt tietenkin pidän peukut ja varpaat pysytyssä, että isommalla clomiannoksella onnistaisi...

Onhan tämä melkoista vuoristorataa, välillä on hyvin rauhallinen mieli ja usko siihen, että kyllä mekin vielä. Toisinaan tekee mieli unohtaa kaikki hoidot ja täyttää adoptiopaperit. Nyt on hyvä mieli siitä, että asiat taas etenee.

Tsemppiä teille kaikille ihanille ja kuten lady1979 sanoi, pari tsuikkausta lempituoksua nostaa kyllä fiilistä! +++++++++:whistle:
 
Hurjan paljon onnea Zapata paitsi synttäreistä myös vuodon loppumisesta!! :) Jihuuuu!!!

Ja valtavasti onnea Dazzlerillekin jo etukäteen huomisen johdosta! :)

Ja kaikille muille ihan mahdottoman mukavaa viikonloppua ja plussaisia tuulia!
 

Yhteistyössä