Kiitti Kirpukka tsempeistä! Täytyy sanoa että kyllä tässä tilanteessa jonkin verran lohduttaa se, että raskautumaan onnistun. Olikin aikamoinen yllätys tuo raskaus, mulle kun kaikki lääkärit on hokenut että endon takia raskautuminen voi olla vaikeaa. Sitten kun keväällä vielä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, niin aattelin etten onnistu ikinä raskautumaan. Seuraavan toivoisin kyllä pääsevän syliin asti, luulen ettei mun psyyke kestä enää toista keskenmenoa. Tai ainakin tällä hetkellä olo on vielä alakuloinen kun ympärillä näkee vaan isoja mahoja ja pikkuvauvoja. Puuh, kiitos että sain taas avautua.
Käy ostaa testi ja kerro sitten heti miten meni. Pidän peukut pystyssä ja varpaat ristissä sun puolesta!
hiisi-78 Greippimehu tekee hyvää myös virtsateille, joten siksikin sitä kannattaa litkiä. Nyt kaikki vaan plussailemaan, ovista tai raskautta viikonlopun kunniaksi! ++++++
Käy ostaa testi ja kerro sitten heti miten meni. Pidän peukut pystyssä ja varpaat ristissä sun puolesta!
hiisi-78 Greippimehu tekee hyvää myös virtsateille, joten siksikin sitä kannattaa litkiä. Nyt kaikki vaan plussailemaan, ovista tai raskautta viikonlopun kunniaksi! ++++++
Viimeksi muokattu: