Jotenkin
Tatja toivoin niin, että olisit päässyt mun seurana näitä viivan vahvuuksia piinailemaan.:hug: Älä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon, ennenkuin täti kurvaa paikalle!
Syksylle ja
Vissyliinille tsemppiä piinailuun!!!
Mulla on jotenkin jäänyt toi piinapäivien päivitys vähän jälkeen, tänään siis
pp15.
ON:Tätiä ei kuulu eikä näy, kaikenmerkkisiin testeihin (joita en siis ole malttanut aina aamupissasta tehdä), saatu testiajalla näkyvä kontrolliviivaa vaaleampi viiva. Juuri vertailin toissapäiväistä apteekin omaa ja tämän päiväistä, niin viiva kuitenkin on selkeästi vahvistunut. Pregcheckissä samoin melko vahva viiva jo. Pitäisi kai osata olla onnellinen, mutta vielä en ihan uskalla huokaista, koska se kemiallinen siellä taustalla kummittelee. Välillä mietin, kun on hyvä olo eikä oireita koko aikaa, että pakkohan sen on olla kemiallinen, kun on lievät oireet (vaikka viimeksi näin ei ollutkaan
). Toisaalta mietin heti, kun vatsaan tai selkään hetkenkin sattuu, että sieltäköhän ne menkat nyt sit tulee. Yritä nyt tässä olla huoleton ja onnellinen, kun hormonit vielä sekoittaa pakkaa aika lailla, vähän väliä itkeä tihrustan ja vähän välillä raivoan jostain mitättömästä asiasta....
No, mennään nyt päivä kerrallaan vaan eteenpäin....
Anteeksi omanapainen purkautumiseni, kun en muille ole vielä halunnut puhua tilanteesta. Miehelle toki olen kertonut, mutta häntäkin selvästi se kemiallisen mahdollisuus huolestuttaa.:flower: