*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Sintu älä vielä luovu toivossa missään nimessä. Mulla sama juttu kuin Riesalla tässä kierrossa: menkkajuilinnat tuli jo vajaa viikko ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja luulin koko ajan, että alkavat hetkellä millä hyvänsä etuajassa. Juilintaa jatkui useita päiviä ja samoin tuli menkkoja enteilevä migreenityylinen päänsärky kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Toivotaan kovasti, että myös sulla nämä enteilisivät plussaa!

Ronjaliina toivotaan kovasti, että plussaa tulisi=) Olispa ihanaa saada lisää plussanneita!!

• Tykkää
Reactions: Sintu74
Kaneli74:ää kompaten vielä: mullakin nuo "kohta alkaa" -olot alkoivat itse asiassa jonkin verran aikaisemmin kuin normaalisti alkavat ja meinasin jo hermostua, että alkais ny jo, että pääsis uuteen yritykseen. Mutta muuten tuntemukset olivat kyllä ihan samat kuin normaalien kuukautisten kanssa.

Ja Kanelille kovasti onnea vielä!! Aikamoista plussatulitusta nyt lokakuussa. Mukaan mahtuu vielä. :)

Sintu samoja tsemppejä täältä lähettelen minäkin. Mulla on ollut tooosi kovia menkkakipuja välillä ennen ja jälkeen plussan, mutta mitään ei ole vuotanut! Peukut pystyyn ja plussa-aalto jatkukoon!

Tänne kuuluu edelleen pelkoa, mutta myös varovaista iloa. Päivä kerrallaan eteenpäin.

Almeja 4+4

• Tykkää
Ja tosiaan, toivon tämän mun plussan antavan toivoa muillekin pitkään pinnistelleille. Kaksi piiiitkää vuotta meni, välillä olin jo aivan täysin heittänyt toivon. Olin ihan varma, että meille ei koskaan tule vauvaa. Kaikkien muiden plussaaminen ympärillä tuntui aivan kamalalta. Oli kuin jokainen ystäväni olisi ollut raskaana (niin oikeastaan olikin) ja olisin jäänyt ihan yksin lapsettomuuteni kanssa. Mutta silti tämä ihmeellinen onni yhtäkkiä tulikin, ihan luomusti. Siitä huolimatta, että miehen simpat ovat laiskat ja mun kropan toiminta vähän niin ja näin. Tietysti voin tulla vielä rytisten alas, mutta halusin vain muistuttaa teille ahdistusta tunteville, että kaikki on mahdollista! Se vaatii vain sen yhden kerraan, kun kaikki osuukin kohdalleen.

Ja Kanelille mahdottomasti onnea! :heart: Melkein samoissa mennään, jännää!

Viimeksi muokattu:
Sintu älä luovu vielä toivosta! :hug:

Ronjaliina toivon ihan super paljon että sun oireilut johtaisi parhaimpaan lopputulokseen! mutta pakko sanoa että olen kuullut ovistesteistä raskauden testailussa sen verran että niissä testiviivan pitää olla Todella tumma, tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta siitäkin huolimatta toivoa on niin kauan kuin menkat alkaa, eikös :)

RauRau todellakaan ei kannata lahjoittaa rahojaan apteekeille, r-testitkin on ihan tajuttoman kalliita! Itse olen tilannut Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta ihan hyviä testejä. Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit ja Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis ovat saitteja joista paljon ihmiset tilaa kuten minäkin aiemmin. Mutta niistä tilattuna ovistestit on ainakin David-merkkisiä jotka ovat tunnettuja siitä että haamuilee pitkin kiertoa mikä voi lisätä epäselvyyttä jos ei ole testien kanssa paljoa puljannut.
Tsemppiä ovistestailumaailmaan, se on kyllä oma lukunsa :D

Siitä puheen ollen... huoh :| Anteeksi että jankkaan näitä mun ovistestailujuttujani tyyliin joka päivä :ashamed: Tämä olisi vanhan laskun mukaan kp17 milloin todellakin viimeistään on ollut ovisplussa testissä niin eipähän vaan ole. Ja vielä nämä omakehumani one step -testit käytössä mitkä pitäis olla niin tarkat. Noh hölmönä tuhlasin digin myös kun en voi uskoa ettei ovista liuskaan tullut! harmittaa ihan älyttömästi ja vielä kun pupuiluajoitukset menny ihan tosi perseelleen. En kyllä jaksa enää välittää vaan annan mennä täysin siemauksin kun saan miehen kotiin illalla <3

Olen joutunut syömään muutamana päivänä viime viikolla ja eilenkin aika kovaa kipulääkettä (nyt ei siis puhuta buranasta) kun selkä kipuillut yöunet pois, mietinkin että voisko se vaikuttaa tähän jotenkin?? Limatkaan ei ole mitenkään kummoiset.. Viimeksi kun alkukeväästä jouduin syömään niitä niin en kyllä testannut ovista vielä ettei ole vertailutietoja.

Harmi harmi harrrmi tälle illalle mutta haluan uskoa sen plussan vielä tulevan, edes siihen ovistestiin näin aluksi.

Toivottelen kuitenkin muille mukava(mpa)a iltaa!

Viimeksi muokattu:
Janskaa lukea teidan kaikkien kuulumisia! Onnea Kanelille paljon ja tsemppia kaikille jannailijoille! :)

Minulle voisi paivittaa kp 2/28, yk 2. Menkat alkoi eilen sitten oikein kunnolla... etta se siita. Ajattelin etta olisin enemmankin hajalla mutta lahinna vain otti paahan..:mad:. No, tanaan on omalaakarin aika joka antaa lahetteen gynelle. Toivottavasti saan ajan piakkoin! Ainiin, nyt oli kierto tuon 28 pv joten jatan sen paivitykseen, 28-30 sijaan. Ja sorry...miten nuo paivityspyynnot saa punaisella?

Pitaakin lahtea tasta valmistautumaan lekuriin lahtoon... Hauskaa viikon alkua kaikille!:)

Heips pitkästä aikaa! Olen ollut nettipimennossa, joten toviin ei ole ehtinyt kuin pikaisesti käydä täällä kurkkaamassa kuulumisia. Ja ihan hurjan hieno plussa-aalto menossa!! SUURET onnittelut kaikille =)

Ronjaliina, mä "plussasin" ensin ovistikulla, sen jälkeen ilmestyi vasta plussa raskaustestiin. Pidän peukkuja, että enteilisi tuo haamu hyvää sullakin!

Sintulle tsemppiä myös; mulla oli ihan selviä menkkaoireita ennen plussaa ja plussauksen jälkeenkin edelleen vähän väliä. Toivotaan, ettei täti ilmesty vaan olisi muu syy noille oireille ;)

Tännepäin kuuluu edelleen hermoilua, mutta kaipa se luokitellaan taudin kuvaan. Torstaina on varhaisultra, joten vihdoin saa selvyyden onko tyyppi matkassa vai ei, ja missä kohtaan, jos on. Saas nähdä...

Tsemppiä jokaiselle ja mukavia viikon jatkoja!

Sara ja "tyyppi" 6+5

• Tykkää
Heips pitkästä aikaa! Olen ollut nettipimennossa, joten toviin ei ole ehtinyt kuin pikaisesti käydä täällä kurkkaamassa kuulumisia. Ja ihan hurjan hieno plussa-aalto menossa!! SUURET onnittelut kaikille =)

Ronjaliina, mä "plussasin" ensin ovistikulla, sen jälkeen ilmestyi vasta plussa raskaustestiin. Pidän peukkuja, että enteilisi tuo haamu hyvää sullakin!

Sintulle tsemppiä myös; mulla oli ihan selviä menkkaoireita ennen plussaa ja plussauksen jälkeenkin edelleen vähän väliä. Toivotaan, ettei täti ilmesty vaan olisi muu syy noille oireille ;)

Tännepäin kuuluu edelleen hermoilua, mutta kaipa se luokitellaan taudin kuvaan. Torstaina on varhaisultra, joten vihdoin saa selvyyden onko tyyppi matkassa vai ei, ja missä kohtaan, jos on. Saas nähdä...

Tsemppiä jokaiselle ja mukavia viikon jatkoja!

Sara ja "tyyppi" 6+5
Tsemppiä ylihuomisen ultraan! :)

Kovasti toivon plussaa Ronjaliinalle ja Sintulle!!! Kovin lupaavaa on molemmilla! Pidän teille peukkuja tytsyt!

Ihana kuulla teistä Amanda, Riesa ja Sara! Tsemppiä Saralle ekaan ultraan :heart:

(.) Eipä ollut tuntemuksia, mutta sieltä se täti vaan kurvasi paikalle! Nyt juilii jo ihan kiitettävästi. Vielä on vaan pikkuisen punaista pyyhkiessä, mutta huomiselle mulle voi päivittää kp1/31-34 yk7 (Menopur).

• Tykkää
Joo kyllä se niin pitää ajatella, että niin kauan kun tätiä ei näy, eikä merkkejä siitä, pitää vaan ootella ja ajatella positiivisesti, kuten täällä muutamat sanoivatkin! Mua jäi sen verran kiinnostamaan tämä testailu asia ovis- vs. r-testillä, että lähdin tekeen sitä, mitä EI pitäisi, eli tutkailin vähän nettiä! Ja löysin tällaisen... Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's Tämän perusteella, voisi olettaa myös r-plussaa, kunhan dpo:t menee pidemmälle, mutta koitan maltilla ootella! :)

SL
Näin yövuorossa ehtii taas kurkata tännekin :)

Mandala Vahvat kipulääkkeet voivat kyllä vaikuttaa niin, että ne siirtävät ovulaatiota. Mutta :attn: Siirtää!!! Kyllä sitä itsekin on ihan hukassa noissa ovisjutuissa, kun yrittänyt kuitenkin vähän edes tutkailla itseään, että onko tää lima nyt sellaista kuin pitäis ja onko nää jomotukset vatsalla nyt ovisjuttuja vai mitä ne vois olla jne heh :LOL: Tuntee ajoittain itsensä ihan pöhköksi :p TOIVON SULLE KOVASTI PLUSSAAAAAAA siihen ovistestiin!!!!

Täältä myös isot peukut pystyyn ja kovasti toivon plussaa teille, Ronjaliinalle ja Sintulle!!! Hui, onpa jännää :) Minun ystävälläni oli menkkamaisia kipuja sekä sitten pientä rusehtavaa tuhruakin tuli, kun ensimmäistään alkoi odottamaan.

KAIKILLE jo PLUSSANNEILLE ONNEA PAAALJON!!!!

(.) Nyt tietysti kun en ajatellut ovistestailuja tehdä tässä kierrossa, niin eikö minulla ole ihan sellaisia oviskivun tuntemuksia (?), jomottelua, vihlontaa alavatsalla ja munasarjojen kohdilla. Limoista en osaa oikein sanoa mittään, ehkä hieman runsaampaa/paksumpaa tms. Peittojakaan ei oo ehtinyt pöllytellä miehen kanssa kuin vasta maanantaina 3 päivän tauon jälkeen... Iiiiikss... täytyy varmaan nyt yövuorojen jälkeen alkaa pöllyyttelemään jottei mahdollinen ovis mene sivusuun :$ tai ettei ole sitten mennyt jo ohite :(

Keskiviikko 26.10.2011

Tunafish-78......33v.....kp 1/31-34........yk7.......(femar)
Hansman.........34v.....kp 3/28-30..........yk2
Tatja..............35v......kp 4/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v.....kp 9/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 10/27-29..........yk10.... (6*clom)
Wanda_81.......30v......kp 15/28-42.........yk13
SL...................29v.......kp15/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp16/??..............yk1
Punanuttu........32v.....kp 16/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.....kp 16/24-35..........yk10
Demuli............31v.....kp 20/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 22/28-31...........yk12..... dpo5 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 25/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 25/29.............(3*ivf) (1 tm) pp8
Syksy2010........30v.....kp 27/28-38.........yk12
Avonlea...........34v......kp 27/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 28/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 29/24-31.........yk12.....dpo 9
Brita...............31v.......kp 30/27-31.........yk1
Ginger.............35v.......kp 35/??...............yk22.... (1kkm)
tada................28v......kp 47/26..............yv2-3......dpo 34
Anskilia............32v......kp 77/25-32.........yk4

Taustalla:
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

Kaneli74......... 37v..........yk 9........plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.......plussa 22.10.
bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Kiitos SL näin vähän epäilinkin noista ovulaatiosta ja kipulääkkeistä. Katsotaan josko vaikka yrittäis olla ilman ja menis vaikka fysioon hakemaan akuuttia apua. Ei tässä äskenkään vielä (!!) tullut ovisplussaa prkl joten jotain on kyllä tehtävä! inhottavaa vaan jos tästä hyvästä kierto venyy ja paukkuu pitkäksi :(

Kärsivällisyys ei riittänyt yhtään pidempään ja testasin eilen illalla. Tuloksena vaaleahko plussa.

Testinä Clearbluen plus (?), pitäis voida testata jo ennen kuukautisia. Ostin sellaisen 2-packin ja toisen testin tuhlasin sitten äsken ja plussa on vahvempi.

Kyllä tässä muutama testi pitää varmasti vielä tehdä, ennen kuin tämän uskoo. Ajatukset hiukan pysäkillä, anteeksi.

Brita

Amanda kiitos tsempeistä! =)

Tunafish, tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Ronjaliinalle, Sintulle ja Nimalle ++++++++:whistle:

Mandala, toivottavasti ovisplussa pian tulee!
Olen myös lukenut noista kipulääkkeistä ja niitä pitäisi välttää ovulaation aikaan, tässä artikkeli jossa enemmän tietoa asiasta: Harkintaa särkylääkkeiden käyttöön

Oih Brita, Wau! Varovaiset onnittelut! =)

).( Limavaroitus! Vaikka lupasin olla testaamatta ovulaatiota niin en voi mitään että on tullut limoja tarkkailtua. Ensimmäisen kerran eilen koko kahden vuoden yritysaikana bongasin vissiin ns. ovulaation limatulpan! Onnistuneesti miehenkin sain kaadettua sänkyyn ja jos varmistelisi vielä tänään tai huomenna niin voi olla hyvillä mielillä ajoituksesta. =)
Kuinkakohan kauan tuosta limatulpasta menee kun munasolu irtoaa, siitä en löytänyt mitään fiksua tietoa netistä...?

• Tykkää
Reactions: Brita
Brita wautsi wau, oikein kovasti onnea täältä suunnalta lähettelen, että pääset tähän onnekkaiden plussanneiden kastiin kun heti ekasta vielä tärppäsi :heart:

Tunafish :hug: olikos teillä minkälaiset jatkosuunnitelmat hoidoissa?

Sori että jankkaan taas mutta hitto että harmittaa kun olen hetken helpotuksen vuoksi syönyt niitä lääkkeitä (ei siis tulehduskipu) kun en tätä ovisjuttua ole tajunnut. Noh ei auta itku markkinoilla, tästä on noustava!
Auttaa muuten yritysongelmiin ja kaikkeen muuhunkin elämässä kun tilattiin miehen kanssa mulle uusi kihlasormus. On se kumma jos ei timantit paranna naisen mieltä :D ;)
Tuo alkuperäinen on ostettu Prahassa silloin muutama vuosi sitten kun mies mua siellä Kaarlen sillalla polvillaan kosi. Siinä on ns. Tsekin rubiini-kivi. Mutta tykkäsin silloin paljon vaatimattomimmista koruista kuin nyt, eli uusiksi meni :D

Tsemppiä Ronjaliina ja muut loppukiertolaiset :heart:

Wandalle onnea limabongauksesta ja hyödyntämisestä ;)

Tulehan brita kertomaan jos testailet uudestaan, esim viikkonäyttöisellä :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Tulen vierailemaan hei!

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa kolmikymppisiin odottajiin jos ja kun haluutte!

Mandala mä olen saanut parhaan avun akuuttiin selkäsärkyyn akupunktiosta! Se ei toimi kaikilla, mutta kannattaa kokeilla. Monet fysiot tekee sitä eli sitten saa myös korvaukset.

Samirja

• Tykkää
Reactions: Mandala
Kiitos kaunis onnitteluista. :)

Testailen varmasti loppuviikosta uudelleen ja jossain vaiheessa varmasti vielä digillä. Ja tänne päivitän kuulumisia, ihan vielä en tuonne odottajien puolelle uskalla.

Omat ajatukset ovat sekavat. Kun plussa siihen testiin piirtyi, en rynnännyt riemusta kiljuen hyppimään vaan tuli jollakin tavalla nöyrä olo. ”Oho. Wau... Tällainen onni ja näin pian.” Kun teitä pidempään yrittäneitä on täälläkin jo useampi, joille sen plussan olisi suonut jo aikaa sitten.

Toivon teille kaikille sydämestäni sitä ihmeellistä tapahtumaa, kun testiin piirtyy kaksi viivaa ja maailma tuntuu pysähtyvän sydämensykäyksen ajaksi.

Herkkistuulella,

Brita

Brita, onnittelut plussasta!! :flower: Nauti tunteesta ja iloitse! Meistä kyllä kaikki varmasti ovat iloisia, kun joku sen plussan saa, huolimatta siitä kuinka kauan on kerennyt yrittää. Ei olisikaan tervettä jos täällä oltaisiin niin katkeria, ettei osattaisi iloita toisen puolesta. Ei ainakaan omaa yritystä auttaisi varmasti ollenkaan. Ja jos en vielä ole onnitellut, niin myös Kanelille ja Almejalle onnea!! Ja eikun uusia plussia aaltoon, ketäs siellä onkaan jännäilemässä?? +++++++++

Mietin noita menkkajuilintoja, joista olette kertoneet, että ennen plussausta on tullut etuajassa. Täällä on alavatsassa ja sillä alueella ollut outoja juilintoja ja vihlontaa. En kyllä uskoisi, että olisi niinkuin teillä, mutta antaahan se edes pienoisen toiveenpoikasen tuonne ajatuksiin. Kuitenkin odotan ihan normaalisti tätin vierailua, onhan tässä jo niin monta kertaa bongattu jos jonkinlaista oiretta tuloksetta. Pitäisi varmaan etsiä elämään jotain uutta tekemistä, niin jospa tämä ainainen bongailu ja miettiminen jäisi vähän taka-alalle. Mutta kun sitä odottaa raskautta niin omasta, miehen, vanhempien ja töidenkin kannalta, niin eipä sitä ajatuksista eroon pääse. Joskus täällä oli puhe, uskaltaako esim vaihtaa työpaikkaa kun on taapero tekeillä. Itse olen ajatellut pysytellä nykyisessä työssä, niin ainakin lomat ym ovat selkeitä. Muuten voisin harkitakin vaihtoa, mutta tämä tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta. Että tällainen purkaus...:whistle:

Ja kiva kun te plussanneet käytte täällä kertoilemassa kuulumisia ja tsemppaamassa meitä perässä hiihtäjiä! :heart:

• Tykkää
Onnea ihan hirmuisesti Brita :heart: Ihan turha sitä on miettiä kenen vuoro sitä nyt oli plussata! Se teidän pikkuinen oli siellä odottanut jo ehkä kauan että laitoitte sitä tilaukseen :) Meidän pikkuiset on vaan vähän pidemmällä siellä samassa jonossa odottelemassa...

Kiitos tsemppauksista Wanda! Täti oli kyllä ihan odotettu vieras tällä kertaa :) Niin ja onnittelut bongauksista ja hyödyntämisestä :p

Mandala Mulla on huomenna ultra jossa katsotaan mitä mun kystalle kuuluu (nyt kädet kyynärpäitä myöden ristiin että on kadonnut itsestään!). Jos se on kadonnut niin aloitetaan suoraan Menopur-pistokset (voi vielä muuttua huomenna jos se lääkäri keksiikin jotain muuta mun pään menoksi). Niin ja jos se kysta siellä vielä möllöttää, niin sit mun pitää valita että tyhjennetäänkö se lääkärin toimesta vai oottelenko sen häviämistä.
Ehdottomasti uusi kihlasormus auttaa kaikkeen vaivaan! Häviää selkäsäryt ja plussakin pärähtää testiin alle aikayksikön :D Pitäisköhän mun kans laittaa tilaukseen :LOL:

• Tykkää
Mandalalle kiitos vinkeistä, en kyllä enää apteekkiin mene näissä asioissa. Piti vaan äkkiä saada jotain vaikka tiedänkin että tässä ekassa kierrossa ei tule ovista mutta harjotellaan nyt näitten käyttöä ^^.

Sintulle ja Ronjaliinalle tsemppiä ja jaksuja odotella, sekä vielä varovaiset onnittelut Britalle plussasta :)

Onnea Tunafishille ultraan, toivotaan parasta :)

• Tykkää
Peukut pystyyn Tunafishin huomista ultraa varten!! :stick: kystalle kyytiä! Luin pikaisesti netistä että mitä tuo menopur oikein on. Minkä takia sulle sitä on määrätty? onko selvästi noiden hormonien puolella ollut onkkelmaa?

Saran tämän päivän ultrakuulumisia kuulostelisin mielelläni myös!

RauRau äläppäs sano vaikka tärppäiskin ekassa kierrossa. Oon mä ainakin kuullu tapauksista missä on tullut raskaaksi aivan heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Eli kyllä se voi oviskin tulla jos voi vauvakin saada alun heti pilsujn lopettamisen jälkeen ;) toivotaan sulle ainakin!

Samirja kiitos ihan hurjasti tuosta vinkistä, katsoinkin että mun työterveys eli Diacor tarjoaa sitä eli ilimatteeks saisin vielä!
Joskus kun selkä oli tosi pahana niin sain vahvoja kipulääkkeitä. Niitä on ollut sitten vähän niinku aina kaapissa ja on ollut niin hiton paljon helpompaa napata niitä naamaan ja saada asia pois päiväjärjestyksestä kuin alkaa miettimään pitkäjänteisesti tilanteen korjausta.
Noh tiedänpähän nyt mitä tehdä seuraavaksi kun kipu"kohtaus" tulee, tässä on opetusta kerrakseen :( tänään on päivä "täyttynyt" valkkarista ja ovislimasta :x mutta eipä oo plussaa ovistestissä vieläkään :kieh: :headwall:

Ehkäpä maistan lasin lahjaksi saatua punaviiniä niin rentoutuisi mieli ja selkäkin vähän :)

KIITOS teille ihanaisille naisille tsempeistä!! Tosin nyt näyttää kuulkaa pahaenteisesti siltä, että mun maailman varmaan romahtaa ja hyvin pian! Itku tulis kyllä heti ku vaan antaisin sille luvan! Yritän vielä tsempata ja pinnistää, koska pian pitää naapurin kyydillä lähteä vesijumppaan, mutta varmaan sitten illalla tulvahtaa kyynel jos toinenkin.

Nimittäin.... Olen muutamalle ystävälle kertonut tästä meidän yrityksestä. Eräs joka tästä tietää, ja jolle eniten olen asiasta puhunut, kertoi tänään, että maanantaina piti tädin hänelle saapua, mutta jättikin saapumatta ja hän on nyt raskaana. Hän nyt miettii, että haluaako pitää lasta, koska hänellä ja hänen uudella puolisollaan (ei asu yhdessä edes vielä) on yhteensä 4 lasta ja tämä on viides. Käytössä oli kierukka ehkäisynä, joka ei näemmä riittänyt. Vajaa 15 minuuttia tämän tiedon kuultuani menin vessaan ja totesin siinä sitten jotakin punaista paperissa. Kovin valtaisa ei vielä vuoto ole, lähinnä tuhrua, vaikkakin punaista jo. Kovin suuria toiveita tämän oman kiertoni kanssa ei tässä enää ole ja voitte varmasti kuvitella, miten EPÄREILULTA tuntuu tällaiset! En voi käsittää miten tämä on mahdollista! Häntä pitäisi tietysti tässä koittaa tukea päätöksessä jne! Todennäköisesti pitää lapsen! Voi itku! Muutenkin tilanne on se, että suunnilleen viidestä, joille olen asiasta kertonut, niin tällä hetkellä 3 on raskaana. Kaksi raskautui ensimmäisestä kierrosta ja tämä kolmas nyt sitten AIVAN VAHINKONA ilman mitään tarkoitusta!! Voi elämä tätä elämää....

Yhteistyössä