Voih, kirjoitin teille jokaiselle piiiitkän tarinan, mutta sitten menin klikkaamaan edelliselle sivulle ja kaikki hävisi. En ehdi kirjoittaa enää ennen töihin lähtöä.
Voikaa hyvin kaikki ja kiitos kauniista sanoistanne ja ajatuksistanne!
Olin kai vähän masentunut muutaman päivän, mikään ei tuntunut miltään ja väsytti ihan kauheasti. En jaksanut edes itkeä. Nyt alkaa helpottaa vähän.
Päätimme luomuilla tämän kierroksen. Soitin Väestöliittoon ja kysyin, onko sillä mitään merkitystä, tehdäänkö inssit peräkkäin vai onko taukoa. Ei ole kuulemma merkitystä ja tärkeintä on oma jaksaminen. Tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa heti perään uutta inssiä (henkisesti) ja mieskin toivoi luomukierrosta.
Töissä oli alkuviikosta vähän rankkaa, kun meillä on sijaisena vanha tuttuni, joka saa lapsenlapsen ensi kuussa. Joka päivä siis kuulen tulevan isoäidin jutustelua vauvasta ja vauvaan liittyvistä valmisteluista.. ja maanantaina tädin kurvattua mukaan matkaan kahvihuoneessa oli äitiyslomalla oleva työkaverini vauvansa kanssa... piti vähän koota itseäni. Mutta tehän tiedätte.
Tirlittan,
me päädyttiin teettämään sekä tutkimukset että hoidot samassa paikassa. On meille helpompaa, kun ei tarvitse miettiä, onko heillä kaikki tarvittavat tiedot. Mutta tiedot saa kyllä varmaan mukaansa, kun pyytää.
Gitte
Toivottavasti täti pian tulee (hassua toivoa näin).
Lentoemo
Minulta ei koskaa ole kysytty lämpöjä, pelkillä verkokiella ja etenkin ultralla ollaan tutkittu.
Minulla on lyhyt kierto, luulen, että siihen käytettiin Lugesteronia. Ainakin minulla piteni kierto 24:stä 32:een, kun käytin niitä.
Hui, nyt tuli kiire!
Voikaa hyvin kaikki ja kiitos tsempeistänne ja kauniista sanoistanne! Olette ihania. Pidän peukkuja teille kaikille!!!