**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

18.12.
Kuumetta 35v...........kp12/23-26........yk16...............1. yhteinen
Lentoemo-76 31v......kp4/35-40.......yk3................1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp3/26............yk9(???)..........esikoinen
Leidi77 30v..............kp27/26-28........yk3................esikoinen
Tuizu 31v.................kp32/24?..........yk1..........
Tirlittan-75 31v.........kp27/30...........yk5..................esikoinen
Iida-Liina 32v.........kp28/25-30.....yk pari vuotta...1.molemmille
Vaahtokarkki 35 v.......kp14/30............yk 7...........1. molemmille
Kati231 34 v..............kp27/28-40.....yk22................esikoinen
gitte 38v...................kp5/28.....................................esikoinen
Kummi 32v................kp4/31.......yk vajaa pari v......1. molemmille

Tsemppiä ja halauksia kaikille, joiden mieli on maassa. :hug:

ON: Minulla on ollut ovulaatiokivun tuntuisia kipuja oikealla puolella alavatsassa jo yli viikon. Lauantaina kohtua kouristeli pari kertaa omituisesti - se ei kuitenkaan käynyt yhtään kipeää, vaan oli vain erittäin epämukavan tuntuista. Kärsimättömänä olen tietenkin ehtinyt testata jo kaksi kertaa negatiivisen tuloksen - kerran lauantaina ja kerran viime yönä *i know... :headwall: *. Tulos oli niin puhdas negatiivinen kuin vain voi olla. Vähän masentaa... Itkutkin tuli itkettyä jälleen tänä aamuna, kun telkkarin aamuohjelmassa oli pätkä sairaalan synnytysosastolta. Miksemme mekin voi saada yhtä suloista nyyttiä... :'(

Plussatuulia, tsemppiä ja jaksamista kaikille! :flower: :flower:
 
Täältäkin lohdutushalaus jokaiselle semmoisen tarpeessa olevalle.
kuumetta , erityisesti sinulle paljon voimia :heart:

ON: Minulla on ollut tänään tosi kurja mieli. Oikeastaan se alkoi jo viime yönä, kun uni ei maistunut ja oli aikaa murehtia kaikki maailman asiat. Osittain tämän päivän kurjuus johtuu varmasti väsymyksestä, mutta pääsyyllinen lienee lähestyvä täti. Ja se tietenkin vain lisää pahaa mieltä, kun tiedostaa, mitä tämä mieliala enteilee. On jo valmiiksi pettynyt olo, vaikka tätiä saakin kai muutaman päivän vielä odotella.
Itku on herkässä täälläkin, joten takuuvarmasti olisin itkenyt, jos olisin sattunut näkemään Leidi77:n mainitseman pätkän synnytysosastolta.

Parempaa mieltä kaikille!
 
Kiitos sympatioista. Olette ihania.

Tänään olen ärtynyt. Kaipaisin omaa rauhaa, ärsyttää kaikki. Tajusin juuri äsken, että se taitaa johtua siitä, että ovulaatio on juuri menossa. Ihan selkeät oireet tällä kertaa. Ja ohi menee... Vaikka isä on tärkein ja hänen paranemisensa suurin toiveeni tällä hetkellä, en voi mitään sille, että haluaisin tällä hetkellä olla kotona miehen luona. Vauvan yrityksen vuoksi, mutta myös laittamassa joulua. Kieltämättä stressaa tosi paljon, kun mitään joulua ei ole siellä vielä laitettu- enkä edes ehtinyt laittaa pois näkyviltä sellaisia tavaroitani, joista en niin välttämättä haluaisi lasten raportoivan äidilleen (sana kulkee heidän kauttaan aika tehokkaasti, lisäksi äitinsä pyytää aina lapsia ottamaan oikein paljon valokuvia...). Mies yrittää laittaa minkä ehtii ja pystyy- mutta hänkin on oman leikkauksensa jälkeen puolikuntoinen ja puolta hitaampi kuin tavallisesti. Lähdin siis tänne vanhempieni luo kesken työpäivän perjantaina ja luulin palaavani jo lauantaina tai sunnuntaina mutta nyt olen täällä ainakin perjantaihin asti, ehkä joulun ylikin. Ensimmäinen joulu naimisissa... Mutta kukapa tätä olisi arvannut saati toivonut.

Isä ei tiedä minun täällä olostani, kun on nukutettuna. Odotellaan vain päivä kerrallaan. Ehkä loppuviikosta voidaan leikata taas. Äitini takia minä täällä nyt olenkin. Toisaalta hän sanoo, että voin lähteä kotiin sitten, kun minusta itsestäni siltä tuntuu- toisaalta hänestä huomaa, että haluaa minun viipyvän mahdollisimman pitkään.

Ja minä haluan isän terveeksi! Ja vauvan syliini. Haluan minä senkin, vaikka sen ajatteleminen tällaisella hetkellä tuntuu kauhean itsekkäältä. Huono omatunto siitä, että edes suren ovulaation ohimenoa, vaikka isäni on todella sairas.

Masentaa hiukan.
 
KUUMETTA: :hug: Voimahaleja todella kovasti sinulle!Voimia myöskin isällesi,että jaksaa sinnitellä.
Tuli mulle kyynel silmään,kun luin kuulumisesi,voimia sinulle valtavasti lähetän.

Miten teillä muilla on mennyt?

Ihana piparin tuoksu leijuu täällä,kun tein pipareita jouluksi ja kuuntelin samalla joululauluja.

Mikä on teidän muiden mielestä kaunein joululaulu?
Tykkäättekö kuunnella joululauluja jouluna?
Mitä teidän joulutraditioihin kuuluu?

Peukkuja teille kaikille ja plussa tuulia puhaltelen meille kaikille ensi vuodelle!
 
Pitkästä aikaa täällä taas ja lukemassa uusia kuulumisia...

Iida-Liina, mitä ihmettä??? Miten onnistuit sen haamun saamaan aikaiseksi? Onnea todella todella paljon sulle!!! Aivan ihanaa kuulla, että tännekin saadaan plussia/haamuja kaikesta huolimatta. Pidän sulle kyllä peukkuja ja toivon sydämeni pohjasta, että haamu ymmärtää muuttua selkeäksi plussaksi. :heart: Kertoisitko muuten tuntemuksistasi ennen testaamistasi?

Heksu ja Lentoemo, teille molemmille isot :hug: tädin tulemisen takia. On se niin väärin...

Gitte, itse en ole oikein vieläkään päässyt joulufiiliksiin, koska töissä on ollut niin mahdoton kiire tässä ennen vuoden vaihdetta. Toivottavasti se joulumieli sieltä pikkuhiljaa olisi tulossa...

Kuumetta, kovasti paljon jaksamisia sulle tuossa isäsi tilanteessa. Hän varmasti arvostaa läsnäoloasi.

Halaukset myös muille masentuneille piinailijoille! :hug:

Oma (.) mun kroppa kyllä toimii nykyään täysin kummallisesti. Oviksesta ei juurikaan ollut tietoa kp13-14 paikkeilla. Muutama hailakka haamu testiin kyllä tuli. Lopetinkin joskus silloin tikuttamisen. Kuitenkin nyt kp22 tuli selkeää ovislimaa ja kun tein testin, siinä näkyi 2 lähes tasavahvaa viivaa. Milloin se ovis siis oikeasti oli??? Pupuile tässä nyt sitten oikeaan aikaa... Toivon tosiaankin, ettei täti tulisi tällä viikolla ennen la kylään, sillä jos menkat alkaisi vasta la->, siinä tapauksessa päästäisiin yrittämään IVF:ää jo tulevaan kiertoon. Muuten menee yhdellä kierrolla eteenpäin. Tänään tosin jo nippaili tätimäisesti alavatsalla. Voi hitsi!

Pötkylä, Emma ja Lauralein, kiva kuulla teistäkin täällä piinailupuolella.

Hannele, noista poissaoloista sen verran, että itse kerroin töissä pomolleni syyn lääkärikäynneille. Mua alkoi enemmän stressaamaan nämä "salaiset" poissaolot parhaimmillaan jopa 3 krt/vko, joten ajattelin kertoa syyn. Nyt on kaikki hyvin, ja voin olla poissa milloin vaan työaikasaldon puitteissa.
 
Katin kommentit teille muille olivat niin osuvat, että komppaan Katia, kun en ehdi nyt enempää. Iida-Liinan tilanne tietysti ilahduttaa kaikkein eniten. Mahtavaa!

Työkiirettä pukkaa täälläkin. Jossain välissä pitäisi munkin ehtiä sinne toimenpiteeseen... Ei kuitenkaan vielä. Ovistesti näyttää jo viivaa mutta ei tasavahvaa. Itse en vielä aio kertoa töissä, joten saas nähdä miten poissaolon hoidan. Kerron sitten, kun on kerrottavaa.

Voimia ja valoisaa mieltä kaikille!
Ja piinaajille PUUUUUUUH!



 
Kuumetta, paljon jaksamista ja urheutta sinulle isäsi tilanteen takia. Toivon sydämestäni, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. :hug:

Kiitokset kaikille varovaisista onnitteluista. Miten pärjäisinkään ilman teitä? Tänä aamuna testasin jo niin selkeän haamun, että enköhän voi sen jo plussaksi luokitella. :heart: Ihmeen tyynenä pysyin koko eilisen päivän ja oikeastaan se oli mies, joka koko ajan hermoili puolestani. Nyt mennään vain päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan, että kaikki on hyvin. Mielelläni minä kaikki teidät muukaani tempaisin. Toivottavasti tästä nyt alkaisi uusi plussa-aalto. Voimia ja uskoa tulevaan! :flower:

Kati kysyi tuntemuksista ennen testaamista eli tässä niitä: Kahdeksana päivänä oviksen jälkeen minulla ei ollu tavanomaisesta kierrosta poikkeavia tuntemuksia. Kahdeksannen päivän iltana tunsin ensimmäisen kerran jotain nippailuja mahassa, mutta hyvin vähäisiä. Yhdeksäntenä päivänä aivan yhtäkkiä tuntui siltä, että joku kutittaisi mahan sisältä. Yhdeksännestä päivästä lähtien minua huimasi usein kun nousin tuolilta ylös (sitä tosin tapahtuu joskus muutenkin, mutta ei yleensä kovin usein), samana päivänä myös läämmöt romahtivat noin 0,3 astetta. Kymmenentenä päivänä oviksesta eli perjantaina tullessani suihkusta valkovuotoa valui pitkin reisiä (tätä pidin omituisena), myös lämmöt nousivat takaisin ne 0,3 astetta. Samana päivänä alushousuissa oli tippa värjäytynyttä valkovuotoa, josta päättelin, että menkat ovat alkamassa. Perjantai illalla aloin kuitenkin ihmettelemään kun minkäänlaisia tuntemuksia tädin kylään tuloon ei ollut. Minä yleensä alan voimaan huonosti paria päivää ennen menkkoja. Myöhään illalla tunsin ikäänkuin kovia oviskipuja, jotka kestivät vain hetken. Lauantaina ja sunnuntaina ei tuntunut yhtään miltään. Maanantai- ja tiistai-iltana mahaa alkoi nippailla jo enemmän. Niin ja kaikkein typerimmältä kuulostava oire on, että perjantaista alkaen aloin aivastelemaan vähän väliä. Nauroin kerran, kun joku tuolla jollain toisella palstalla kyseli, että onko aivastelu raskausoire. Taisi napsahtaa pilkka omaan nilkkaan. :LOL: Ei se varmasti mikään yleinen oire olekaan, mutta sitähän ei koskaan tiedä, miten juuri oma kroppa reagoi raskauteen. Toivottavasti täsätä litanniasta oli jotain iloa, vaikka varmasti jokainen oireilee eri tavalla
Minut voi nyt sitten unohtaa tuosta kp päivitys-listasta, sillä ainakin toistaiseksi aion olla ihan virallisesti raskautunut. :heart: Viikoja taitaa olla kasassa 4+1 :heart: :heart: :heart: Hitaasti hyvä tulee.
Joulun odotusta teille kaikille!
 
Moikka teille kaikille!

Oma napa:kp6/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista sitten ahkerasti.
Ajattelin tehdä ihanan joululahjan mistä saan hyvän mielen itselleni,käyn luovuttamassa vertani joululahjaksi ihmisille jotka tarvitsevat kipeästi verta jonkin sairauden takia,en ole pitkään aikaan luovuttanut vertani,mutta nyt sen teen,saan samalla hyvän mielen ja se tekee naiselle hyvää käydä luovuttamassa verta välillä.Onko teistä kuinka moni luovuttanut verta,jos on niin kuinka monta kertaa olette luovuttaneet vertanne?

IIDA-LIINA:peukkuja ja tarrasukkia todella paljon masuvauvalle,että kaikki menee hyvin loppuun asti.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Kuumetta, hurjasti voimia sinne. Kuulostaa todella rankalta tilanteelta. Voin vain kuvitella, millainen on huoli omasta isästä, jos tilanne on vakava. Samalla se ei kuitenkaan vie pois sitä, että omat toiveet elää siinä rinnalla ja tottakai jokainen hukattu mahdollisuus tuntuu pahalta ja saakin tuntua, vaikka kuinka olisi isompiakin asioita tekeillä. Iso asia se on lapsikin. Täällä on vähän samanlaiset tunnelmat. Äitini mursi selkänsä kolme viikkoa sitten ja on täysin minun apuni varassa. Onneksi nyt samalla paikkakunnalla. On ihana olla tukena, mutta samalla se lisää ihan hirveästi stressiä, jota ei huomaakaan. Huomaan purskahtelevani itkuun, kiukuttelevani kotona ja olevani superärtynyt asiasta kuin asiasta. Lapsiasia takoo samalla takaraivossa ja nyt yritys on kyllä pelkästään yritystä, kun seksi ihan vaan seksi takia ei meinaa mahtua tähän yhtälöön. Ja sitten vielä myös joulu! Asiat hujan hajan ja minun pitäisi tehdä joulu sekä kotiini että äidille.. Hut, tulipas vuodatus. Tarkoitus oli vaan sanoa, että jo tässä pienemmässä onnettomuudessa on kestämistä, joten jaksamista Kuumetta. Muista, että joulu on vaan joulu, niitä tulee lisää ja joulussakin tärkeintä on ne lähimmät ihmiset. Samoin myös vielä voimia Gitelle ensimmäiseen jouluun ilman äitiä.

Ja samalla vielä uudelleen onnittelut
  • Iida-Liinalle
uudesta plussasta. Teillä joulu saakin ihan uudenlaisia sävyjä!

Pikkuisen omaa napaa. Ovistuikkailut tuntuu ekaa kertaa oikealta, positiivista vaihtelua sekin. Kp taitaa olla 15, mutta tikuissa plussaa ei vielä näy. Jos kuitenkin tänään jaksaisi vähän jumpata herran kanssa ja toivoa, että plussaa tuli tähän ja siihen toiseen tikkuun parin viikon päästä!

Lopuksi kaikille voimia tädin vuoksi tai joulu- tai työkiireiden keskelle!
 
Iida-Liinalle megasuuret onnittelut ja paljon pikaliimaa plussan johdosta! :flower: :flower:

Meillä kävi niin, että täti päätti tulla eilen illalla. :'( Itkeskelin koko viime yön ja olo on tosi turta ja surullinen. Ei meinaa millään jaksaa taapertaa eteenpäin. Huomenna olen menossa lääkärille alavatsakipujen vuoksi. Ne kun siis eivät sitten johtuneetkaan toiveideni mukaan mahdollisesta raskaudesta.

Parempaa plussaonnea teille muille & voimia ja jaksamista!
 
Iida-Liina On niiiiiin mukava lukea onnellisia kuulumisiasi!! :heart:
Kiitos kun jaoit plussaa edeltäviä tuntemuksia kanssamme. Niitä lukiessa on mukava fiilistellä ja haaveilla. :) Kyllä me muutkin vielä! Ihan varmasti.
Olen tosi onnellinen puolestasi. Ihana tuo toteamuksesi, että nyt olet ihan virallisesti raskautunut :)

kuumetta , on ihan oikeutettua, että suret samalla ohi menevää ovista, vaikka oletkin kovasti huolissasi isästäsi. Ei niiden asioiden tärkeyttä pidä verrata toisiinsa. Ne kummatkin ovat todella tärkeitä asioita, eikä toisen murehtiminen vie arvoa toiselta. Ei ole mitään syytä potea huonoa omatuntoa. Voimia sinulle.

Vaahtokarkki, ei ole helppo tilanne sinullakaan. Jaksamisia!

Leidi77 lohtuhalaus :hug: Toivotaan, että lääkärissä menee kaikki hyvin.

Tsemppiä kaikille!
 
IIDA LIINA ONNEA HIRMUISESTI!!!!!!
kuumetta Koita jaksella...raskas tilanne...voimia!!!
Vaahtokarkki Tsemppiä oviksen bongailuun...mulla sama edessä ensi viikolla
Gitte En ole luovuttanut verta...mulla on niin alhainen hemoglobiini, etten oikein voi
Omaa napaa...kp 5/26 menossa ja ei juurikaan vuoda enää...olipa lyhyt vuoto!!??? ; mutta tuskin nää mitkään valemenkat oli.
Ovista alan jouluaattona tikuttaa ja toivottavasti se löytyy...tikut tulivat jo postista...
On lomaa perjantaista 9 päivää...ihanaa...kiirettä ollut töissä että ihana hengähtää vähän...
Vielä pari päivää pitää jaksaa...tosin mä laitan koko viikonlopun jouluruokia, mutta mulle se on lomaa...tykkään laittaa!!!

 
Gitte, minä käyn säännöllisesti luovuttumassa verta. Se on pieni vaivaton ilo, josta on tullut tapa. Samalla saa tietää oman hemoglobiinin. Harvassa paikassa on muuten niin hyvä palvelu kuin veripalveluissa! Ja siellä saa pullaa ja mehua =) Kertoja on kasassa meikäläisellä jotain 25-30, tarkkaa lukua en muista.

Voi, Leidi. Olen pahoillani tädistä, mutta muista että teillä on takana aikaa vasta tosi vähän eli mahdollisuuksia on vaikka kuinka!!!!

Nyt joulumieltä täältä kaikille, painelen ostamaan suklaata ja kermaa ja teen tryffeleitä, nam!
 
Aivan mielettömän hienoa kuulla, että Iida-Liinan haamu oli vahvistunut. Kyllähän se nyt jo plussaksi luokitellaan! Kunpa sitä itsekin olisi tuossa tilanteessa. En oikein uskalla testata (nyt kp 27), koska pelkään sitä negaa, kun oviskin oli mitä oli...

Gitte, en ole koskaan ollut luovuttamassa verta - täytyy tunnustaa. Olen kyllä joskus miettinyt sen tekeväni. Nyt en kuitenkaan voi siihen ryhtyä, koska on melkoiset lääkitykset elimistössä päällä. Ehkä sit joskus.
 
20.12.
Kuumetta 35v...........kp14/23-26........yk16...............1. yhteinen
Lentoemo-76 31v......kp6/35-40.......yk3................1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp5/26............yk9(???)..........esikoinen
Leidi77 30v..............kp3/26-28........yk4................esikoinen
Tuizu 31v.................kp34/24?..........yk1..........
Tirlittan-75 31v.........kp29/30...........yk5..................esikoinen
Vaahtokarkki 35 v.......kp16/30............yk 7...........1. molemmille
Kati231 34 v..............kp28/28-40.....yk22................esikoinen
gitte 38v...................kp7/28.....................................esikoinen
Kummi 32v................kp6/31.......yk vajaa pari v......1. molemmille

Joulukuun plussat :heart:
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille
 
Morjens teille kaikille!

Oma napa:kp7/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista ahkerasti.Olen ovista tikuttanut nyt keväästä asti ja kyllä siitä on apua ollut mulla.Lämpöjä mittailin toukokuulla,mutta jätin sen,kun lääkärini sanoi minulle,että oviksen tikuttelua suosittelee enemmän ja suositteli myöskin minulle stressin jättämistä kauas pois,sillä se vaikeuttaa vauvan tekoa ja raskauden alkamista todella kovasti,olen siis ihan nauttinut rakkaasta miehestäni ja unohtanut kaiken muun mikä tuottaa stressiä kun yritetään vauvaa alulle ja ajatellut,että vauva tulee kun tulee ja on suuri lahja minulle sitten kun sen saan masuuni kasvamaan.

Minulla on valtavan kova tunne,että moni meistä saa plussan testiin ensi vuonna.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja stressitöntä pupuilua peittojen väliin teille kaikille!
Hyvää joulua teille kaikille :xmas:
 
Valtavat onnittelut Iida-Liinalle! :heart: :heart: Antaa taas uskoa myös meille muille!
Ja hyvää joulua koko porukalle! Huomenna vanhempien luokse jouluilemaan, myöhemmin sitten anoppilaan. Saapahan ainakin viiniä juoda, jos tästä olosta ei muuta iloa ole... :whistle:
 
Suuren suuret onnittelut Iida-Liinalle!!!!!!

Muille lämpimät kiitokset sympatioistanne ja kauniista sanoistanne. Luulen, että palaan jouluksi omaan kotiini, sillä isää pidetään edelleen nukutuksessa ja hengityskoneessa- ehkä lauantaihin, ehkä pidempäänkin. Tila on vakaa niin kuin on ollut viime päivät.

Vähän alkaa jännittää joulu, että minkälaisia tunteita sitä nousee pintaan, kun on ensimmäinen joulu, jolloin meillä VOISI olla pieni vauva, jos oltaisiin onnistuttu ensimmäisten 3kk aikana yrityksessämme. Ja kun miehen lapset ovat meillä, se tuo lisäiloa jouluun - mutta myöskin lisäsurua oman lapsen puuttumisesta. Ja lisänä huoli isästä.. No, ihanaa kuitenkin, että isän tilanne näyttää niin vakaalta, että uskallan ehkä lähteä kotiin oman kullan luo.

Ja tosiaan, niin kuin Kummi sanoi- saapahan ainakin viiniä juoda :) . Nam. Ja joulukonjakit.

Ihanaa joulun odotusta kaikille!
 
Löysin linkin raskauden aikana kiellettyihin ruoka-aineisiin, onko jo tuttu teille? Loppukierrosta itseni tulee ainakin aina välillä mietittyä näitä.


http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;9878;10024;10156;10165;10170;10190
 
Kuumetta, hyvä kun otit esiin tuon kiellettyjen ruoka-aineiden listan. Suosittelen lukemaan sen lävitse jo ENNEN raskautumista, sillä näköjään raskaana ollessa sitä tulee kummallisia mielihimoja ja asiat meinaa unohtua vaikka ne olisivatkin tiedossa. Nimittäin minä keksin eilen illalla tehdä rahkaa, ja arvatkaapas mistä?... no niistä ulkomaalaisista pakastemarjoista tietenkin ja olihan siellä muutama vadelmakin mukana. :kieh: Tosin jo ensimmäisen kulhollisen rahkaa vedettyäni tajusin mitä olin syömässä ja niin joutui koko loppu satsi roskikseen kun tuli niin huono omatunto. Mieskään ei halunut rahkaa syödä ja niinpä meni hukkaan koko satsi. :/

Kiitos Kummi onnitteluista! :flower: Toivottavasti tekin saatte pian kaksi viivaa testiin ja sen jatkona oman nyytin syliin.
 
Hannele sitten kun ehdit niin etusivulle voi laittaa minulle LA:ksi 26.8.08. Tärppäyskierto oli neljäs keskenmenon jälkeen (en tiedä yhtään mikä se olisi jos alusta asti ruvetaan laskemaan). Eli tosi nopeasti minulla tuli toinen plussa km:n jälkeen, sillä ensimmäisen saamiseen meni kuitenkin vuosi. Ehkä se pitää paikkaansa, mitä sanotaan, että usein ensimmäisen raskauden aikaansaaminen vie pidemmän aikaa, mitä sitten seuraavat. Tällä kertaa haluaisin kyllä sen lopputuloksenkin syliini, enkä vain pelkkää raskautta. Kieltämättä vähän pelottaa, mutta ei auta muu kuin toivoa parasta.
...ja olla syömättä niitä ulkomaalaisia pakastemarjoja :x
 
Iida-Liina - tein päivityksen.

Olen pahoillani, että päivitykset ovat jääneet... Nyt on viestejä tullut melkoisesti, joten suokaa anteeksi, etten jaksa niitä lähteä enää kelaamaan ja etsimään... Jos suinkin viitsitte, niin voisitteko vielä laittaa uudestaan ne korjaukset... :ashamed:

Ennen kaikkea haluan toivottaa kaikille rauhallista ja siunattua joulunaikaa. Osanotto kaikille, jotka ovat viime aikoina kokeneet rankkoja juttuja. Voimia erityisesti teille. Toivottavasti kaikki maltatte rauhoittua joulun viettoon ja saatte myös rauhaa sydämiinne tässä vauvaprojektissa.
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp9/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista sitten.
Miten teidän muiden joulun vietto on käynnistynyt,missä vietätte joulua,oletteko kotona vai matkoilla joulun?
Me olemme ihan kotosalla joulun ja rauhoitumme ja lepäämme.

Hyvää joulua teille kaikille! :xmas:
 

Yhteistyössä