*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Merope, miten muistelen että sun limakalvoluulemisista on puhuttu ennenkin, ne niukat menkat ei tarkoita välttämättä että limiksessä on mitään vikaa. :D Ekassa clomikierrossa tsekataan ultra just siksi että katsotaan vaikuttaako clomi ohentavasti limikseen, arvioisin äkkiseltään että 1/20 joutuu siitä syystä käyttämään jotain muuta valmistetta eli ei kovin moni. :) Ja jos limis on ekassa ultrassa ok niin ei tarvii ultrata jatkossa (ainakaan siis limikseen liittyvistä syistä) jos tulee useampi clomikierto.
 
Heh, joo emmää ny niit niukkoi menkkoi tarkottanu. Ku edellises ultras gyne sano, et on tosi ohut limis. Ni si mä oon sitä mieltä, et sitähän se si aina on. Gyne muute sano niist niukoist menkoist et mun kohalla kuulostaa huonolta mut ettei aina oo merkki mistään. Menin aika hämilleni ku ei selitetty muuta. Aika näyttänee.
 
Merope Mäkin pistin puregonia kypsyttelyyn ja pregnylin pistin irrotukseen. Nyt inseminaation jälkeen keltarauhasta tukemaan survon noita lugesteron "voinappeja" pesään. :D ja oikeesti... Toi on ku valkeeta voita toi möhnä! Se ei lähe sormestakaa pestessä ku vereslihalle kihnuttamalla! :D

Mä en vielä uskalla ees miettiä mitää kesätaukoja. Mua ahdistaa jo toi ICSI:in pääsy... Nimim. Tahtoo het seuraavaa ja heitän itkupotkuraivarit olkkarin matolla jos en pääse!
 
Melodypop, taidan tosiaan hautautua suklaavuoren alle, jos se auttas. Tai tietenkin se auttaa-suklaa auttaa kaikkeen! Passitan nyt miehen kauppaan, dumleja, daimia ja suklaarusinoita ja ja ja :eek:
Onneks tänään jo parempi fiilis.

Ihana tuo Liljah testivimmoineen ;) hyvä et joku muukin sortuu testailemaan!

Täällä nyt hyviä ja huonoja uutisia. Aloitetaan huonoista. Saatiin miehen kilpirauhasarvot. Normaalirajat 0,4-4. Miehellä ne oli "vähän" koholla, 329!!! |O
Eli reipas vajaatoiminta. Mut olihan se vähän arvattavissa, kun synnynnäinen sairaus ja ei ole lääkkeitä syönyt.

Sitten ne hyvät uutiset; mies käy mielellään syömään taas lääkkeitä, vaikuttaahan se monella tapaa sen omaan hyvinvointiin. Mutta suurin syy, miksi otettiin arvot oli tää sinappikone-projekti ja josko ne arvot nyt korjaantuu ja uimarit palaa normitasolle. Uutta yritystä innolla kehiin, että jaksoinpa kauan masennella :)
 
Liljah: Lupaavalta kuulostaa tuo sun 'oire'! :) Siis se, että se vanha oire on hävinnyt :D Monet vaivathan helpottaa nimenomaan raskauden aikana.. Tsemppii! :popcorn:

Cheri: Kiitos taas kaikesta avusta :heart: Eipä tartte noita nyt tässä kierrossa enää miettiä, kun vuoto on lisääntynyt niin paljon, että ajattelin lopettaa nyt Lugesteronit (DPO12). Kukautiset näyttää tulevan kuurin 'läpi'. Lasken ehkä vasta huomisen KP1:ksi. Kahtellaan.. Tein äsken raskaustestinkin, (nega) kun tuntui niin raskaalta roikkua löysässä hirressä tän asian suhteen! Turhauttavaa vuodella pikkuhiljaa ja syödä vielä Luget päälle pitämässä sen kunnon vuodon pois! Nyt kun tietää, että raskaana ei oo, niin voi suosiolla siirtyä jo uuteen kiertoon! Johan tätä kiertoa onkin jatkunut 37 päivää.. :O

Hironea ja MelodyPop: Kiva että muillakin on näitä tekstinkatoamisongelmia :D Varotuksen sanaen tosta kopioimisesta: itse sitä kans silloin tällöin käytän, että kopioin tekstin ennen tallentamista ns. leikepöydälle, eli maalaan ja painan "kopioi" ja teksti jää tavallaan muistiin. Tuossa 'leikepöydällä' se säilyy ilmeisen pitkään: kerran onnistuin vahingossa liittämään tänne kirjoittamani ovulaatiolöpinät Facebookin messengeriin, kun yritin kopioida kaverille (epäonnistuneesti) jonkun linkin :D Eli kun painoin keskustelussa liitä-valintaa, lävähti ehkä viikon vanhat ovisjutut ruutuun.. :whistle:

Voi teitä jännäilijöitä, Hironea, Cheri, Liljah ja ketä vielä..? Mulla on niiiin sormet ristissä teiän puolesta! :) Tosi nopeasti tuntuu menevän aika teiän kiertoja seuratessa. Omalla kohdalla kun aika vaan matelee :p Tuntuu, et teillä on ovulaatiot useammin ku mulla :D

Nomutta, huomenna varmaan uuteen kiertoon (ilmoitan sitte listaa varten tarvittavat statistiikat) ja varaamaan aukiolotutkimusaikaa! Nyt tulee käyttöön myös ekaa kertaa Clomifen, jännää ;)

Ainiin, sitä piti vielä kysyä, että onko täällä muita jotka ei oo koskaan saanut raskaustestiin edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa? Eli siis täysin blankoja testejä saanut aina katsella? Kuulun heihin.. :headwall: Ikinä en oo testissä mitään nähnyt, vaikka roskiksestakin olen niitä kaivellut :D
 
Lennis: Melkoiset arvot tosiaan! Nyt vaan lääkettä nassuun ja mies kuntoon :D Kuinkahan kauan noita kilpirauhaslääkkeitä pitää syödä ennenku vaikutus näkyy..? Ja hienoa, että positiivisuus nostaa päätään siellä :) Se on jännä miten nopeesti mielialat muuttuu! Itekin oon jo ihan malttamattomana odottelemassa uutta ovulaatiota jne.. :)
Ja se suklaa.. Auttaa kaikkeen! Harkinnassa on täälläkin, että jos raahautuisi lähikauppaan.. Oon kyllä raahautunut sinne nyt aika monena perättäisenä päivänä, mut josko tänään vielä?! Kuukautisten kunniaksi :saint:
 
Hironea tiedän tuon tunteen noista lugestroneista. Itselläni oli koko ajan olo, että on sulanutta vaniljajäätelöä koko alapää täynnä. Siinä kun mies sitten ehdotteli hempeitä hetkiä, kysyin aina että tekeekö mieli jätskiä ;). Jotenkin näistä tilanteista on otettava huonokin huumori irti. Mutta siis ei todellakaan mitään mukavaa touhua. Kauhulla jo odottelin, että jos oltaisiin siirtoon päästy niin se olis ollut 3 kapselia kahdesti päivässä!!

Lennis toivottavasti miehen kilpirauhaslääkityksestä teillä positiivisia vaikutuksia ja toivottu tulos tulisi. Siemennesteen "uusiutumiseen" menee vaan se kolme kuukautta eli vähän vaatiii kärsivällisyyttä.

Tilulilu mä en ole tämän vajaan kolmen vuoden aikana saanut muuta kuin blankkoja testejä. Tosin en ole kyllä ihan himotestaajien tavoin testejä tehnyt tai tarkkaillut eri valoissa. Roskista olen kyllä muutaman kerran testin kaivanut esiin, noloa... :ashamed:

ON: Punktio takana ja tuloksena 24 kypsää munasolua. Hyperin riski melkoinen, kun munarakkuloita punktoitiin yli 50 eli tuoresiirtoon ei päästy. Nyt odotellaan torstaihin, niin kuulen miten paljon saadaan alkioita pakkaseen. Itse olen tyytyväinen 4-5 alkioon ja kaikki mitä tulee yli niin on plussaa. Tietty pitää muistaa, että yksikin alkio riittää mutta ihan heti en tuohon punktioon haluisi lähteä uudelleen kun mun munikset näyttävät reagoivan helposti. Itsessään punktio ei ollut mitenkään pelotellun oloinen toimenpide eli ainakin mulla toimi hyvin lääkitys. Kivut alkoi vasta punktion jälkeen ja nyt ei kyllä tee mieli liikkua. Huomenna vielä lepoa ja katson josko torstaina jo pääsisi töihin... Ekan PASsin suunnitteluaika maaliskuun alussa eli vuonna 2015 meille ei tule vauvaa. Ärsyttää kun taas siirtyy eteenpäin, mutta toisaalta ollaan pidemmällä kuin koskaan.
 
Tilulilu Koko tän 4 vuoden aikana ei ole koskaan tullut minkäänlaista haamua tai aavettakaan. Vaikka joskus alkuaikoina oli niin totaalisen varma tärpistä niin ei mitään testissä, ei yhtään mitään. Mä olen aikasemminki sanonu, että toisaalta toivois edes keskenmenoa niin tietäis et kropassa tapahtuis/toimis edes jotain.
 
Niin, en minäkään kyllä himotestailija ole ollut. Tehtyjä testejä takana ehkä 5kpl? Mutta Hironean tavoin, vaikka muutamana kertana oon ollut satavarma, että plussaa tulee, niin mitään en edes hyvällä tahdolla oo niissä onnistunut näkemään.. Ja samoin, toivoin taas, että tulis edes haamu hetkeksi niin olis jotain toivoa. : / Tosin sen haamun muuttuminen sitten taas negaksi ois varmasti hirveetä. Mut että sais edes just nähdä, että mahdollisuuksia on!
 
Lennis, onneksi kilpirauhasvaivat on hoidettavissa ja varmasti auttaa myös siittiöiden tilanteeseen. :)

Tilulilu, tsemppiä uuteen kiertoon! :) Mä olen, "raskaustestiaddiktina", saanut muutamia viivanpaikkoja ja joskus jonkun haamuntapaisenkin (joka on selvästi ollut valmistusvirheinen). Nämä viivanpaikat ja "haamut" on kaikki ollut Clearblue -testeissä. Nyt mulla on tukkuerä jotain erittäin herkkiä halpisliuskoja ja niihin ei ole ikinä tullut mitään. Itseasiassa mäkin testailen näin aikaisessa vaiheessa ihan sen takia, että jos kemiallinen raskaus sattuis tapahtumaan, niin saisin mahdollisesti semmoisen kiinni, niin tietäis ainakin että raskautuminen ylipäätään on mahdollista.

En ole kahteen vuoteen ollut kipeänä ja nyt tänään se sitten iski kunnolla. Kuumetta 38 ja joka paikkaa särkee. Onneks ei ole (ainakaan vielä) nuhaa eikä kurkku kipeä, yskä vaan. Nauroin just miehelle että tämän siitä saa kun alkaa syömään yht´ äkkiä vitamiineja. :D Lisää toiveikkuutta piinailuun: Tiputteluvuoto, mitä mulla aina tulee ennen kunnon menkkoja, ei ole vielä ainakaan alkanut, jee! Viime kierrossa tiputtelu alko kp21. Nyt menossa kp23.
 
Liljah: On pysynyt poissa, mutta vielä armonaikaa pari päivää tulla :O eikä oikeestaan oireita, että eivät pysyisi poissa. Ne oireet mitä on ollut niin ovat kadonneet :/ Ja testi eilen nega. Tosin valkovuotoa ja ärtyneisyys tilalla eli eiköhän täti vielä kurvaa kylään.


Olipas tosi korkeat arvot Lenniksen miehellä. Mutta laskeehan ne siitä lääkkeiden myötä. :)
 
Torstai 12.2.2015


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto
Lennis...............29v.....kp 4/28..........yk 3......luomu
Vadelmanlehti....31v.....kp 10/47.........yk 3......luomu
MamaBoo..........31v.....kp 10/28-34.....yk 2......luomu
Vilijonkka_........31v.....kp 17/30..........yk ?......pu+org+pr+l+ICSI
Cheri85............29v......kp 17/24-26.....yk 11.....luomu
MelodyPop........33v......kp 17/28-31.....yk 2.......luomu
Hironea............35v......kp 20/26.........yk 15.....pu+pr+l+IUI
Kiia80...............34v.....kp 21/26-28.....yk 2.......luomu
Merope.............30v.....kp 21/n30........yk 19......kilppari
Liljah................30v.....kp 25/25-27.....yk 4........luomu
Kippu................34v.....kp 26/24-27.....yk1........luomu
Piki79...............35v......kp 36/28-32.....yk 1.......luomu
Tilulilu...............34v.....kp 39/28-29.....yk 9.......luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek, Norna, Rockwell




Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82...................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v.................26.8
haavetta pienestä..28v............21.10
Ricardina.........30v.................2 6.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888.........38v.................27.10
samour_.........30v..................8.11
Säihkiss.........35v.....yk26........7.11 2. mp+pr
Ruusutar........30v...................23.12

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen..38v.................4.1




****Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle****
 
  • Tykkää
Reactions: MelodyPop
Tilulilu, miltäs vaikuttaa? Alkoivatko menkat kunnolla vaiko ei? Ja aikamoinen OOPS tuo tekstin kopioiminen. Sen kun olisit julkaissut, niin olisit kaverille saanut vähän selitellä yllättäen vaihtunutta puheenaihetta. Hih. :D

Vilijonkka ja Hironea, eipä vaikuta "vaniljajätski" kovin houkuttelevalta. :) Mutta huumori lienee se paras tapa suhtautua tuohon. Vilijonkka, kuinka niiden alkioiden kanssa kävi?

Liljah, oletko vielä kipeä? Entäs piinailu, onko mitään jännää? Joko olet testaillut?

Täällä ei tapahtu yhtään mitään. Ei tunnu missään vaikka miten olen tissejä tökkinyt. On ihan vaan blaah! :) Cheri, onko sulla jotain raportoitavaa, samoilla päivillä kun mennään?

MelodyPop, 17/28-31, DPO4
 
Viimeksi muokattu:
MelodyPop, ei niin mitään. Nyt siis dpo3-4, vähän riippuen laskenko la vai su dpo-1. Kahtena aamuna yököttäny mutta se nyt on varmaan ykätaudin pelkoa kun niitä kiertää töissä nyt kahdenlaisia, mitenkään ei ole mahdollista että näillä päivillä liittyis mahdolliseen raskauteen. Sorruin kuitenkin tilaamaan raskauskeijusta noita herkkiä raskaustestiliuskoja, koska meillä on perinteiset oscar-gala valvojaiset tulossa juuri ennen kun menkat on alkamassa niin varmaan testaan nyt tapoihini poiketen jo paria päivää ennen kuin vuodon pitäisi alkaa...ihan vain siksi että jos testissä jotain näkyisi niin voin olla juomatta ne parit skumppalasit ja irish coffeen joita olin suunnitellu. :D Lämpöjä olen mittaillut kans vaik päätin jo viime kierrossa lopettaa koska selkeästi dipistä huolimatta mitään ei kuitenkaan tapahtunut, ne nyt hieman koholla mitä tähän aikaan on muutenkin ollut.
 
Kippu, jänskää jänskää, ei se täti välttämättä kurvaa kylään! :popcorn:

MelodyPop vielä kipeänä, tänään jopa pahempi olo kun kahtena edellisenä päivänä. Vähän veikkaan ifluenssaksi. :( Ei ole tiputtelua eikä menkkoja näkynyt, mutta tänä aamuna viimeksi testasin negan. Oikein kun kääntelee ja vääntelee testiä kuumepöpperössä, niin saattaa juuri ja juuri saada näkyviin jonkun viivanpaikan. :LOL: En siis usko että raskaana olen, kyllä kai se näillä päivillä pitäisi jo jotain hailakkaa viivaa edes näyttää.

Onneksi täysi oireettomuuskin on oire alkuraskaudesta, siinä missä iso liuta oireitakin. ;) Kipeytyykö sulla normaalisti tissit missään kierron vaiheessa? Vitsi tää on jännää, kun oma piinailu loppuu kohta, mutta sitten on kuitenkin jännitettävää teidän muiden puolesta. :) Kamalaa jos kaikilla olis yhtäaikaa samat kiertopäivät, niin tylsää olisi aina ne muutamat viikot välissä. :D
 
omaa napaa... Kahdeksan hyvälaatuista (4-soluista kahden päivän ikäistä??, jotain tällaista klinikan nainen selitti..) alkiota saatiin pakkaseen. Olen tulokseen tyytyväinen, nyt voi hetkeksi huokaista. Ei tuo vielä tietty tarkoita mitään lopputuloksen kannalta, mutta kuitenkin tässä vaiheessa hyvä tilanne. Nyt siis siirryn kuukaudeksi taustalle, kun omalla kohdalla ei tapahdu mitään. Käyn kyllä lukemassa ja elän hengessä mukana. Tsemppiä kovasti kaikille piinailijoille, koittakaas nyt korkata helmikuun plussalista :)
 
Cheri, mulla on jo muutama raskaustesti toiveikkaasti hankittuna. :) Ja mullakin oli kahtena aamuna yökötystä, mutta Ovia-sovellus tiesi kertoa, että se on tosi yleistä tässä kierron vaiheessa. Mulla oli sama myös viime kierrossa. Nyt ei ole päällä mitään ihmeellistä testausvillitystä, mutta olishan se kiva tietää HETI! :) Mä en ole siis vielä päättänyt milloin testaisin. Ehkä yritän vaan odotella ja seurailla alkaako se tylsä turhuaminen taas tässä kierrossa vaiko ei.

Liljah, höh, ei ole kiva olla kipeenä. Mähän en ole ikinä mitään viivanpaikkoja saati viivoja testiin saanut, mutta tuolta muualta oon lukenu ( :) ), että aina plussa ei näy heti. Oletko miettinyt, että testaat uudelleen jos menkat ei nyt ala? Toivottavasti voit pian paremmin!

Mä tiedän, että jossain kierron vaiheessa nännit on arat, mutta en saanut viime kierrosta bongattua, että missä vaiheessa. Samoin jossain vaiheessa rinnat aina turpoaa, mutta siitäkään en ole kirjannut ylös, että milloin niin käy. Siksi en nyt pitäisi sitä rintojen oireiluakaan nyt minään raskausoireena, mutta silti mä tökin noita tissejä. :D

Vilijonkka, kahdeksan kuulostaa hyvältä! Hieno juttu! Tsemppiä odotteluun ja otahan iisisti! :)
 
Heipsan!

Pikaiset omanapailut, kun kuulumisia kyseltiin :)

Lopetin siis Lugesteronit niin, että söin tiistaina viimeisen, koska kuukautiset tuntuivat alkavan lääkkeiden läpi. Ja alkoivathan ne.. Ehkä vähän vähemmän vuotoa kun yleensä, mutta ihan on kuukupille tarvetta ja kivut ihan järkyttävät :O Pari kertaa on tullut ihan hirveitä kipuja, viime yönä meinasin oksentaa! (mulla ei oo ennen ollu tällaista) Muutenkin on kyllä äklötystä ja alavatsan turvottelua, joita pitäisin tietty raskausoireina jos en ois (taas) tänään tehny 'varmuuden vuoksi' negaa raskaustestiä :whistle: (pakko oli!!)

Muuutta, huomenna aloitan Clomifenit ja ens keskiviikkona aukiolotutkimukseen! Oon jotenki melko rauhallisin mielin sen suhteen. Vaikka oiskin putket tukossa, niin saispa ainaki sen tietoon ja vois hypätä suoraan ns. viimeisiin vaihtoehtoihin, eli radikaaleimpiin hoitoihin. Toki en tätä toivo erityisesti, mut eipä tarttis enää paukuttaa ns. turhaan näitä muita keinoja! :D Kun nyt koko ajan pelottaa, et jossain vaiheessa selviää, ettei tässä ilman mitään keinohedelmöitystä oltais lasta edes saatu. Eli kaikki nää kuukaudet/vuodet olis mennyt hukkaan.

Fiilikset vaihtelee ihan hirveesti. Eilen juttelin kaverin kanssa ja alkoi itkettää, tuntui niin pahalta. Miehelle oon itkeny joka päivä. Töissä masistelen kun kuuntelen muiden lapsijuttuja (en oikeesti halua/jaksa kuunnella!!). Tuntuu ettei tää tuu koskaan onnistumaan. Tänään taas hetkellisesti oli jotenki seesteinen olo - onpa kiva päästä taas jännäilemään, en malta odottaa! :p Ehkä tää alkukierron ahdistus tästä pikkuhiljaa hellittää taas, kun ovis lähenee.. :)

Statistiikat listan päivitystä varten:
Tilulilu.. 34.. kp 2/28-37.. Yk 10.. Clomifen + Lugesteron,
 
Hyvä Vilijonkka, kahdeksan on hyvä keräys! Toivotaan, että sitten kun aika tulee, onnistuu =)

Tilulilu, uskon että on raskasta kuunnella muiden lapsijuttuja,itselläkin on, vaikka yritystä ei yhtä kauan takana.Täytyy vaan jotenkin ajatella, ettei se ole itseltä pois, toivotaan vaan et se onni kohtais itseäänkin. Mutta puhuminen auttaa! Hyvä et on ystäviä :heart: Jaksuja sinne :hug:

Tänään oon miettiny asioita. Meinasin pari vuotta sitten ystävän innoittamana mennä luovuttamaan munasoluja.Ajattelin, että ois mahtavaa jos pystyi auttamaan naista/paria jotka ei voi saada lapsia.Vetuloin sen asian kanssa, jäi menemättä kun jäi traumat siitä loopista kerran kun ei puutunut kunnolla. Olen käsittäny et tuo munasolujen keräys ei ole kovin kivuton toimenpide.

Nyt tässä kuumeilutilanteessa itsekin ja ei vaan tärppää. Revin pelihousut kun Vilijonkka kirjoitti et uusiutumiseen menee kolme kuukautta. Ei perhana! Ei tässä niin kauan voi odottaa! Sehän on vasta kesällä ja jos sittenkää! Mies ehdotti itse, että jos kävisi sperma-analyysissä, mietitään nyt tätä. Rahan menoahan se vaan tietää, mutta ois taas vähän viisaampi. Siis ei mitenkään sun vikasi Vilijonkka, en tätä sillä kirjoittanut =)

Piinailen nyt sit Kipun ja Liljahin testitulosten kanssa, jotain jännää elämään :popcorn:
 
Tilulilu, jotenkin itsellä se on aina se epätietoisuus mikä raastaa. Kun saa diagnoosin tai jonkinlaisen vastauksen, niin siitä on sitten paljon helpompi lähteä rakentamaan asioita eteenpäin. Mun kohdalla tämä pätee aikalailla kaikkeen elämässä, ei pelkästään mahdollisuuteen raskautua ja saada terve lapsi. Minullahan ei oikeasti vielä ole mitään syytä pelätä ongelmia, kun yritystä on ollut vasta kaksi kiertoa, mutta silti se on mielessä enkä pääse siitä irti. Mutta mä voin hyvin kuvitella miltä susta tuntuu. Onneksi ne fiilikset tosiaan vaihtelee ja pitää vaan löytää energiaa keskittyä niihin hyviin fiiliksiin! Ja lähestyvään ovikseen! :) Jokainen ovis on uusi mahdollisuus! Jee!

Lennis, mä sanoisin, että jos kerran mieskin on sen sperma-analyysin kannalla, niin käykää. Eikai se kovin kallis voi olla? (Tietääkö joku mitä sperma-analyysi kustantaa?) Ja se varmaan poistaisi epävarmuutta jonkin verran. Mekin puhuttiin aiheesta tässä yhtenä päivänä siihen malliin, että jos puolen vuoden yrityksen jälkeenkään ei ole mitään tapahtunut, niin sitten testattaisiin. Mutta ei nyt mennä liiaksi asioiden edelle... Ja mun mies muuten syö kalaöljykapseleita, foolihappoa ja sinkkiä, kun jostain luettiin, että niistä voisi olla apua sperman määrään. Nimim. "Ei vara venettä kaada"
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 13.2.2015


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto
Tilulilu...............34v....kp 3/28-37......yk 10....c+l
Lennis...............29v.....kp 5/28..........yk 3......luomu
Vadelmanlehti....31v.....kp 11/47.........yk 3......luomu
MamaBoo..........31v.....kp 11/28-34.....yk 2......luomu
Cheri85............29v......kp 18/24-26.....yk 11.....luomu
MelodyPop........33v......kp 18/28-31.....yk 2......luomu
Hironea............35v......kp 21/26.........yk 15.....pu+pr+l+IUI
Kiia80...............34v.....kp 22/26-28.....yk 2.......luomu
Merope.............30v.....kp 22/n30........yk 19......kilppari
Liljah................30v.....kp 26/25-27.....yk 4........luomu
Kippu................34v.....kp 27/24-27.....yk1........luomu
Piki79...............35v......kp 37/28-32.....yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek, Norna, Rockwell, Vilijonkka_




Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82...................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v.................26.8
haavetta pienestä..28v............21.10
Ricardina.........30v.................2 6.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888.........38v.................27.10
samour_.........30v..................8.11
Säihkiss.........35v.....yk26........7.11 2. mp+pr
Ruusutar........30v...................23.12

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen..38v.................4.1




****Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle****
 
  • Tykkää
Reactions: MelodyPop
Voi Tilulilu :hug: Mä niin tiedän ton tunteen, kun masentaa ja ympärillä vaan ihmiset vaahtoaa vauvoista. Se on ihan kamala tunne. Vaikka kuin yrittää ajatella ettei se ole itseltä pois niin kyllä se kateus nostaa päätään. Ei sille vaan voi mitään.

Lennis Ehdottomasti kannattaa mennä siemennesteanalyysiin! Se on se helpoin ja kivuttomin testi, mikä kuitenkin pudottaa tosi tosi paljon epäilyjä pois. Hinnat on niin riippuvaisia missä ne tehdään niin kannattaa ottaa vaan luuri käteen ja kysellä. Meillä kun se oli kunnallisen kautta niin maksoi matkat Helsinkiin sekä peruspolimaksu päälle. Yksityisellä se on siinä 100-150€ välillä eli ei kuitenkaan mikään ihan järkyttävän iso summa.

ON: Niin menee tänkin kierron kanssa oireet just niinku aina ennenkin. Eli ei tarvi elätellä enää sitä pienintäkään toivoa tärpistä. Mulla alkaa pinna kiristyä ja rähisen ihan olemattomista asioista ja tatti on otsassa mitä pienimmistäkin asioista. Eilenkin ripitin ukon, kun se ei nyt muka osannu siivota akvaariota kunnolla... tjooh... syytä ei tarvi kattoa muualta ku noista kierron päivien määristä.
 

Yhteistyössä