Kiitos molemmille lisäinformaatiosta
Oon koko ajan ajatellut, et kiinnittymiseen menee max viikko. Että lisää spekuloitavaa siis tulevissa kierroissa...
En minäkään nyt enää usko tän kiinnittymiseen liittyvän - vuotoa tulee sen verran, että pitäis kai jo kuukuppi laittaa, mut en anna vielä periksi.
Tää on just tätä: en mee vessaan niin en varmasti vuoda. Tai en laita kuppia, koska jos laitan niin se on jo luovuttamisen merkki :headwall: No huomenna se on kai laitettava, jos meinaa selvitä töistä kuivin housuin
Ihana tuo
MelodyPopin keittokertomus
Mut tätä tää elämä just on! Voi miesparkoja
Itse en oo vielä pahemmin mistään äksähdellyt, mut koko ajan on sellanen tunne, että kaikki raivostuttaa jne. Haluaisin vaan olla rauhassa ja hiljaa : / Ehkä sekin rassaa, että ku itellään on tää asia koko ajan mielessä ja vähän masentaa, ja mies ei varmasti mieti asiaa niin täyspäiväisesti ku minä. Tulee sellaisia oloja, että miten se kehtaakin puhua mulle jostain autoista kun tässä ois tärkeempääkin murehdittavaa! Toisaalta turhahan se on murehtia jotain mille ei nyt mitään voi, ja kyllä se minua tarvittaessa lohduttaakin. Mut naisella nyt kai vaan on oikeus olla vähän hankala :saint:
Ja nyt tosiaan jollekin sitä plussaa! Tehän ootte Cheri ja MelodyPop ainakin ovulaation "oikealla puolella", joskohan teistä jompikumpi?
Saattoi täällä olla muitakin parhaillaan jännäilemässä, mulla on vaan niin lyhyt muisti, että muistan vain viimeisimmäksi kirjoitelleet
Tai
Lennishän kulki mun kanssa samoilla päivillä, miltäs siellä tänään vaikuttaa?
No, otanpa nyt punaviinin. Auttaa sitten kiinnittymiseen tai ahdistukseen, sehän on kuitenki ihan win-win