*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

marjee kyseli ovistikun merkeistä, aiemmin oli noita sittarin pregcheck-liuskoja mut nyt tuo satsi mitä tilasin ni tilasin ebaysta.. 40 ovisliuskaa ja 10 r-testiliuskaa makso jotain 11e.. merkistä en mee sanomaan muuta ku googlettamalla löytyy home-health uk ja jotain.. pakko oli jo tänään testiä vaik liian aikasta onkin ja ei tullu viivaa niinku ei pitäiskään vielä.. saas nähä onnistuuko oviksen metsästys tässä kierrossa.. tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin! oon ollu vähän taka-alalla vaikka lukemassa oonki käyny..
 
Täällä yksi painonpudottelija huikkii... :D Mulle tuli niin suorituspaineita tuosta painonpudottamisesta että päätin laittaa toistaiseksi puntarin sivuun. Tämä painonpudotusrupeama meni nimittäin taas mulla siihen että ramppasin siellä puntarissa useita kertoja päivässä ja syömiset jäi taas liian vähälle vaikka nimenomaan pitäis syödä usein mutta vähän. :p Yritän nyt siis keskittyä korjaamaan tuon syömiseni oikeille raiteille mahdollisimman vähällä stressillä, niin eiköhän se painokin siinä sitten tipu salaa samalla... ;) Ja kyllähän sen vaatteista sitten huomaa kun loppuu kinnaaminen! :D

Täällä alkaa toivottavasti ovis tehdä tuloaan... :) Testit mulla on loppu, mutta pitäisi varmaan hakea jostain cittarilta niitä muutama että näkisi että tuleeko sitä tässä kierrossa ylipäätään ollenkaan.
 
Keskiviikko 5.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Kerttuli82.........31v.........kp 7/28-31.............yk 8..........luomu
Murmelii...........32v.........kp 10/25-27............yk3..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 11/27-30............yk9..........luomu
Talviaurinko......30v.........kp 12/30-31............yk2..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 14/28................yk6...........?
Ricardina..........30v.........kp 14/?..................yk2...........?
Yritys10...........30v.........kp 17/27-30............yk15.........C
Chiligail............35v.........kp 17/29.................yk18........mp+pr+l
Kaisla78...........35v.........kp 25/28-32............yk10.........?
Marjee.............30v.........kp 26/32-36............yk 7.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Ankkurinappi, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Marjee.................7....................13.2.
Chiligail................?.....................18.2.




Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Heips taasen kaikille!

Iitukka, niinpä sä olitkin vielä taustailemassa; olin vähän innokas lisäilemään muita piinailemaan seurakseni :D Mutta jospa kuitenkin tallettelut oliskin sattuneet sopivasti; eihän sitä tosiaan tiedä, miten pitkään plussasta menee itse ovikseen tai että jos aiemmat riittäis :) pidän sulle kuitenkin peukkuja!

Talviaurinko, energiaa sulle takaisin väsyneeseen olotilaan :hug: Hyvä että tikkuilet, niin ei mene ovis ohi silmien :) Mulla monesti semmoinen orastava oviksen tulo alkaa jomottelemaan alavatsassa jo viikkoakin ennen vosiat - ei siis paljon mutta silleen, että sen huomaa kuitenkin... tsemiä bongailuun! :)

murmelii, on kyllä hyvän kuulonen diili... Pitääpä käydä itsekin kurkistelemassa, josko saisi isomman kasan tikkuja edullisesti. Noita kun tuntuu menevän :D

Mariahille tsemppiä paino-asioihin! :) symppaan kovasti sua, sillä itsellä hyvin samantapainen perustoimintamalli: suorittamiseksi lipsahtaa niin helposti niin painon kuin muidenkin asioiden kanssa...

Oman navan alta ei kuulu taas mitään... viime viikon ovis jäi kyllä niin epävarmaksi - ja kun tällä viikolla on ollut melkoisen lailla alamaha-jomoja ja limoja, niin on hyvinkin mahdollista, että ovis on nyt pahasti myöhässä, mutta josko kuitenkin tuloillaan... En kyllä tikuta tällä hetkellä - tikut loppui ja hermot paloi :D Nyt vaan odotellaan tätiä - tai sitä että alan sitten leikkimään seuraavanlaisten tikkujen kanssa... huoh. löytäiskin jostain mielenmalttia :/

Mukavaa lopun suuntaan kierähtävää viikkoa kaikille!
 
Tsemppiä mariah painonpudotusprojektiin, se on kyllä tosi raskasta hommaa..

Talviaurinko ihan saman oon huomannu siitä vehnänalkioöljystä, iho on paljon parempi ja hiuksetkin tuntuu jotenkin voimakkaammilta. Taidankin jatkaa öljyn käyttöä, vaikkei siitä kovin kummallista vaikutusta siihen mun limakalvoon ollutkaan (siitä lisää alla)

Marjeelle (ja kaikille muillekin) plussatuulta puhaltelen, ehkä täti ei tällä kertaa tulekaan!

Mansikkarinteelle onnea! Me täällä vasta odotetaan omia plussiamme, muita jo plussanneita 3-kymppisiä löytyy odotuspuolelta =)

Oman napaa tutkittiin siis tänään gynellä. Mua jännitti etukäteen melkein kaikki, mutta hyvin meni. Kaikki verikokeet (prolaktiini, LH/FSH, kilpparit) oli viitearvoissa, mistä oltiin molemmat gynen kanssa jopa hieman yllättyneitä, kun odotettiin häikkää tossa LH/FSH suhteessa. Ultrassa ei kuitenkaan näkynyt johtofollia taaskaan, lepotilassa koko tyhmät munasarjat. Limakalvo oli hieman yli 6mm, viime kierron puolivälissä papereihin merkittiin 5mm eli pientä paksuuntumista on tapahtunut - greippimehu vai vehnisöljy, mutta eipä toi muutos kovin kummoinen ole. Kehui kuitenkin että limakalvo oli oikeanlaatuinen, että hyvä sinänsä.

Sitten mielenkiintoisiin asioihin eli niihin lääkityksiin :popcorn: Clomit aloitan ensi kierrossa, 1 tabletti kp 3-7. Meinasi ensin, et odottele vaan seuraavaa spontaania vuotoa, mutta mä vähän kitisin että eikös Terolutia vois saada ettei mee kesälle ennen kun pääsen ne clomit aloittamaan, ja sain reseptin teroihinkin. Nyt vaan kalenteri kädessä lasken, että jos aloitan terot nyt, osuu clomien kontrolliultra mitä todennäköisimmin meidän hiihtolomaviikolle, jolloin en pääsisi ultraan kun ollaan reissussa. Erityisesti ekassa kierrossa ois tärkeetä kuitenkin ultrata, kun ei yhtään tiedä miten ne lääkkeet mulla vaikuttaa. Taidankin tehdä niin, että aloitan terot vasta vähän yli viikon päästä, jolloin menkat ja sitä kautta myös kontrolliultra osuu sopivampaan ajankohtaan. Vähän tuntuu hifistelyltä laskea kuukautta etukäteen ovikselle sopivia päiviä, mutta pitää pitkistä kierroista edes jotain hyötyä saada :LOL:

Näin ollen mulle voi päivittää listaan lääkitykseksi terot tähän kiertoon.
 
Torstai 6.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Kerttuli82.........31v.........kp 8/28-31.............yk 8..........luomu
Murmelii...........32v.........kp 11/25-27............yk3..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 12/27-30............yk9..........luomu
Talviaurinko......30v.........kp 13/30-31............yk2..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 15/28.................yk6...........?
Ricardina..........30v.........kp 15/?..................yk2...........t
Yritys10...........30v.........kp 18/27-30............yk15.........C
Chiligail............35v.........kp 18/29.................yk18........mp+pr+l
Kaisla78...........35v.........kp 26/28-32............yk10.........?
Marjee.............30v.........kp 27/32-36............yk 7.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Ankkurinappi, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Marjee.................8....................13.2.
Chiligail................?.....................18.2.




Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Youtubesta löytyy vaikka mitä poppaskonstivideota ihan vain hakusanlla "fertility". On hedelmällisyyshierontaa ja hedelmällisyysjoogaa :D ja sitten niitä ruokajuttuja. Myös englanninkielisiä "fertility" kirjoja löytyy esim. Suomalaisen sivuilta. Onkos kukaan tutustunut mihinkään tällaiseen oppaaseen? Aikaisemmin mietin niitä pellavansiemeniä, mutta jätin ne nyt sitten pois ruokavaliosta kuitenkin. Ollaan julkisella puolella hoidoissa ja nyt kaikkien tutkimusten jälkeen alkaa ensimmäinen clomikuuri, mutta vasta ensi kuussa. Omaan ruokavalioon olen lisännyt kasviksia ja vehnänalkioöljyn ja monivitamiinit (ja punaisen maidon :D) Kahvin määrän olen pudottanut puoleen, eli juon vain aamukahvin, ja illalla sitten nokkosteetä. Myös vedenjuontia olen lisännyt. Yritän sen 8 lasia vettä juoda päivässä.
 
Perjantai 7.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Kerttuli82.........31v.........kp 9/28-31.............yk 8..........luomu
Murmelii...........32v.........kp 12/25-27............yk3..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 13/27-30............yk9..........luomu
Talviaurinko......30v.........kp 14/30-31............yk2..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 16/28.................yk6...........?
Ricardina..........30v.........kp 16/?..................yk2...........t
Yritys10...........30v.........kp 19/27-30............yk15.........C
Chiligail............35v.........kp 19/29.................yk18........mp+pr+l
Kaisla78...........35v.........kp 27/28-32............yk10.........?
Marjee.............30v.........kp 28/32-36............yk 7.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Ankkurinappi, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Marjee.................9....................13.2.
Chiligail................?.....................18.2.




Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moikka kaikille! :)

Ricardina, hyvä ku alko sulla lääkäri luona tapahtumaan - ja todellaki otat ilon irti siitä et voit suunnitella menkat ja oviksen :D Hyvä juttu, että hormoni-arvot olleet paikoillaan - mä oon niin täpinöissäni, että jo ens kierrossa nappaa :hug:

Pajunkisulla on kyllä ihan oikeen kuulonen meininki, ja pitää varmaan tuota nokkosteetä tedailla itsekkin :) Koska - niinkun sanoit - ei se nyt varmasti raskautumista estäkään :D

Talviauringolle kunnon halitus :hug: Jospa se ovulaatio piakkoin tapahtuu ja siihen tulee varmuus (ettei jää kysymysmerkiks ilman niinkun mulla)... Kohdunnapukasta oon lueskellu, mutta en oo itse sitä käyttäny oviksen bongaamisessa. Kiinnostais kyllä kovasti kuulla, jos jollain kokemusta asiasta on :)

Mä olen ihan pöhköpäähätähousuhölmöliini, mutta menin ja testasin aamulla negan :O En tiedä mikä päässä aamulla vipsahti, mutta kun kaapissa oli yksi predictor early... Mä oon ihan hömelö, kun tiedän, että siitä negasta tulee niin paha mieli ja tiedän, että mun oviskaan ei ollu mitenkää tarkasti bongattu ja se voi olla vielä vaikka tuloillaankin. Melkosen blanco tikkunen; tihrustamalla siihen saa harmaan viivanpaikan näkyviin.

Mä oon hölmö.

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Ricardina: Hyvältä kuullostaa laskelmasi! =) Toivottavasti terot tekee tehtävänsä ja clomit toimivat. Täällä myös ensimmäinen clomikierto meneillään.

Mariah33: En minäkään tykkää puntarilla käydä. Siitä todellakin ottaa liikaa paineita kun usein jos alkaa kuntoilemaan, voi paino vaikka lihasten myötä noustakin. Yritä siinä sitten motivoitua jatkamaan :) Niin kuin sanoit: vaatteista sen pudotuksen parhaiten huomaa!

Talviaurinko: Tsemppiä oviksen bongailuun. Ei kai se vielä ole voinut mennä? Jos kiertosi 30-31 pitää paikkaansa, eikös se ole juurikin tuloillaan? :)

ON: Normaalisti aina niin hienosti testiin pärähtänyt ovisplussa ei ole tullutkaan nyt clomeja syödessäni (olen pissinyt sitten niiiiiin paljon testejä, etten ikinä ennen). Päädyin tämän johdosta kuikuilemaan ovistesti keskusteluita ja piti oikein vessan roskiksesta kaivaa ylös viikonlopun testejä ja verrata niitä muiden kanssa.

Nyt olen siinä ymmärryksessä, että minulla täytyi olla ovis la-ti (ota sit testeistä selvää mikä on minkäkin päivän :D), koska kyllähän tuolta roskiksesta löytyi testeistä hienosti kaksi viivaa, mutta kun odotin entiseen tapaan tulevaa vahvempaa kontrolliviivaa..

Todettuani, että ovis on täytynyt olla jo (nyt tullut monta pv täysin negaa), aloitin eilen käyttämään lugeja. Sain ne clomien kontrolliultran yhteydessä kun pyysin erikseen. Täytyy kyllä sanoa, ettei niiden käyttö nyt mielestäni ole yhtään niin ikävää kuin olin muiden kirjoituksista etukäteen olettanut! :)

Ihanaa viikonloppua naiset!

Minulle voisi lisätä listalle myös luget.

 
Mie ja miun ovistikutus, aaarrrrgghhh :headwall:
oon nyt tikuttanu parina päivänä niillä uusilla tikuilla joita tilasin ja tehny sen sillä ohjeella mitä noissa aiemmissa luki eli kastanu sitä tikkua kolme sekuntia, kunnes tuossa äskön luin niistä uusista tikuista että pitäis pitää väh. 10 sekuntia... noooh, tähän asti ihan valkosta näyttäneet vielä tänäkin aamuna tuolla kolmen sekunnin metodilla mut päätin täs illalla vielä tehä ja kun olin lukenu ni pidin sen 10 sek ja äkkiseltään katottuna tasavahvat viivat näkyi eli ovis tuloillaan ilmeisesti vai oonko nyt jotenkin sössiny tänkin kierron kun en lukenu aiemmin noita tikkukohtasia ohjeita :D saas kattoo mitä aamulla näyttää :D

Ihanaa viikonloppua ja hirveet määrät tsemppiä kaikille!
 
murmeliille ja talviauringolle tsemppiä oviksen bongaukseen, en malta odottaa että mäkin pääsen vihdoin siihen hommaan! Mä tein loppuvuodesta saman mokan kuin murmelii, eli vaihdoin ovistikkumerkkiä ohjeita lukematta ja kastoin testin liian pikaisesti. Eihän sillä lopulta väliä ollut, kun en ovuloi luonnostaan, mutta harmitti pirusti eli ymmärrän tunteen.. Mielenkiintoisia muuten myös noi kohdunnapukka-asiat, ehkä täytyy paneutua tarkemmin sitten seuraavassa kierrossa!

marjee et ole hölmö, ja se ehtii vielä vaihtua plussaksi? Raportoithan jos oot testannu uudestaan, sormet ristissä toivon täällä sulle vuoden ekaa plussaa! Me muut tullaan sit perässä =)

yritys10 jänniä päiviä eletään... Koskas ajattelit testata? Huomasitko clomeista muita "oireita" kuin haaleampi ovisplussa tikkuun? Mä ajattelin ekassa clomikierrossa testata aika aikaisesta vaiheesta ja tosiaan merkata ja säästää tikut niin pystyy sitten seuraamaan viivan tummumista - olettaen että lääkkeet toimii.

Siitä oviksen laskeskelusta, niin en mä sentään ihan päivälleen pysty suunnittelemaan kun yhtään en tiedä kauan menkkojen alkaminen kestää terojen lopetuksesta ja minä kiertopäivänä se ovis sit tulee, jos on tullakseen.. Lähinnä laskin ettei ainakaan sille ainoalle reissuviikolle osuis se ultra. Muistelisin, että joskus nuorena kun menkkoja on käynnistelty niin teroista meni jopa viikko menkkoihin, toivottavasti ihan niin kauaa ei tarttis nyt odotella.
 
Talviaurinko, hyvin sulla osuu ovis ja talletukset :) toivotaan, että tuottavat tulosta. Voiko kuitenkin olla, että tuo vehnänalkioöljy viivästyttäisi ovista? Minulla kun myös tuli ovis aika myöhään.
Mites Marjee, joko olet uudestaan testaillut? Eihän vielä tiedä jospa vielä muuttuu plussaksi. Peukut ja varpaat on pystyssä :)
Mulla pitäs alka menkat huomenna tai tiistaina, ja ihan siihen viittaavia tuntemuksia mahassa kyllä onkin. Hieman harmittaa, että tuo "huippu" viikonloppu tuli sössittyä. Täytyy käydä ostamassa lisää ovistestejä ja toivoa uutta viikonloppuovista. Ei muu auta.
 
pikaista omanapailua kesken työpäivän.. Auttakeehan tätä pähkäilijää.. Eli.. Pe iltana oli melko vahvat viivat illalla ovistikussa, la aamuna tosi vahva, vahvempi ku kontrolli, tänä aamuna täyttä valkeeta eli onko la vai tänään (su) dpo0? Ja onko hyötyä vielä tänään peittoja heilutella kohan töistä kotiin pääsee vai onko jo myöhästä, eilen onneksi aamusta tuli sekin puoli hoidettua :D
 
murmelii mä oon siinä käsityksessä, että ovisplussa on DPO-1, eli jos sait vahvimman viivan eilisaamuna (la) niin tänään (su) on DPO 0 ja talletus ehtis vielä perille, munasoluhan voi hedelmöittyä sen noin 24h oviksesta. Nyt on peukut pystyssä sullekin!

Iitukka saattaahan olla että sunnuntaiaamun talletukset riitti, toivotaan et menkkaolot onkin oireita jostain positiivisemmasta =) koska aiot testata?

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Moikka kaikille!! Ihania jännittäviä ovisaikoja täällä ihmisillä! :)
Ja kiitos kaikille ihanasta tsempistä; täällä on niin mukava kun voi omat r-testailu pöhköilynsä ynnä muut tunnustaa...
Oma napailen heti aluksi, etten vole testannut uudestaan... huomenaamulla meinasin kokeilla, vaikka jännä päivä onkin vasta 13.2. :D Ei tätä piinailua vaan meinaa kestää...

Yritys10, luget lisään, lisäänkö sut piinailijoihin millaisin tiedoin? :)

Talviaurinko, tosi hyvää tietoa kohdunnnapukasta, kiitos! :) Hyvä jos sua auttanut bongaamisessa, meinaan kanssa ensi kuussa sun vinkeillä kokeilla :)

Iitukalle pidän kovasti peukkuja, jospa tosissaan olis talletukset riittäneet... jotenkin tuntuu, että tosi monella raskautuminen on tapahtunut JUST semmosesta kierrosta, kun ei oikein ajoitus ole ollut kohdallaan ja "eihän sen nyt olisi pitänyt olla mahdollista"... toivottavasti sä olet yksi näistä ;)

Ricardinalle kiitos tsempistä :hug: Tosiaan nyt tälle keväälle semmonen plussa-alto, että tyhjenee koko threadi :D

murmelii, komppailen Ricardinaa, että eilen ovis (tosin hlökohtaistahan tämä on, ja mahdollisesti sulla ehtinyt lauantain puolelle) mutta noin laskennallisesti, tervetuloa piinailemaan :D

Leppoisaa viikkoa kaikille :hug:
 
Maanantai 10.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Kerttuli82.........31v.........kp 12/28-31............yk 8.........luomu
Murmelii...........32v.........kp 15/25-27............yk3..........luomu
Mariah33..........34v.........kp 16/27-30............yk9..........luomu
Talviaurinko......30v.........kp 17/30-31............yk2..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 19/28.................yk6..........?
Ricardina..........30v.........kp 19/?...................yk2..........t
Yritys10...........30v.........kp 22/27-30............yk15.........c+l
Chiligail............35v.........kp 22/29.................yk18........mp+pr+l
Kaisla78...........35v.........kp 30/28-32............yk10.........?
Marjee.............30v.........kp 31/32-36............yk 7.........luomu


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Ankkurinappi, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Marjee.................12...................13.2.
Chiligail................?.....................18.2.
murmelii...............1.....................?
Yritys10...............?.....................?




Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Marjee, jännää tosiaan. Mut eihän tässä oo torstaihin kun pari päivää ;) jaksaajaksaa. Peukut edelleen pystyssä :)
Talviaurinko, mä oon syöny tota vehnänalkioöljyä ihan säännöllisesti. En siis pidä taukoja. Greippimehusta en tiedä, mikä olisi hyväksi. Aika ättäkkäähän se on, että onko hyvä juoda ainakaan jatkuvasti.
Mä oon keksinyt itselleni ainakin tekemistä :D aloitin kunnon rakennusprojektin, joten illat vierähtää mukavasti. En ole testaillut enkä nyt ihan heti meinaa testatakkaan. Onneksi niitä testejä ei olekaan :D Omien laskujen mukaan tänään on kp26, eli menkkojen pitäs alkaa. Mutta ovis oli niin myöhään, että jos siitä laskee 14 päivää niin menkathan alkaa vasta ensi lauantaina. Ihan perus menkkamaha, ei muita oireita.

Noniin korjataanpa hiukka :D Mähän oon laskenut mun kierron ihan pieleen, eli tänään taitaa vasta olla kp25. Eli eihän mulla sit olekaan vielä mitään hätää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä