*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Noin! vihdoin lista ajantasalla. Tarkistelkaa toki! Virheet mahdollisia, mutta tahattomia :)

Huh! Rockwell Pitkä se on ollut sunkin vauvakuumeilumatka. Toivotaan nyt, että olisit se meidän tänne tarvitsema uusi tuuli joka toisi tullessaan monta plussaa :heart:

Merope ei mitään vieläkään? pienintäkään nipustelua tai vihlaisua?

ON: Meillä ukko istuu junassa kohti simppatesteilyjään. Mua harmittaa ihan sikana, että en pystynyt töistä ottamaan vapaata ja lähtemään toisen tueksi matkalle. :( Mun on vaan pakko säästää noita omia pekkasvapaita, että pääsen sitten livahtelemaan labraan ja ultriin kun niiden aika tulee... Pah! ihan varmasti toista jännittää vaikka kuin sen kieltää. Ois ollu nyt se vaimon todellinen paikka olla miehensä rinnalla...

Tosin mä olin eilen illalla totaalinen sikaäkämökökin vielä... Koirien kanssa lenkillä tää vanhin päätti sitten alkaa porsastella ihan tosissaan ja jouduin sen kanssa ottamaan matsia. Mies siinä sitten lievän adreryöpyn huumassa meni sanomaan yhden poikkisuuntaisen sanan ja sen jälkeenhän sitä kuuli sitten koko kulmakunta mitä mä olen mieltä oikeastaan ihan kaikesta paskasta maailmassa...

Koiralle riitti semmoinen suht terävä käskytys ja tottiksen hitleröinti parilla topakalla pakotteella, mutta se mun huuto ukkokullalle sai sit lopulta hauvavaarinkin vetään kättä lippaan toden teolla. *hih* tuli laitettua koko äijä kvartettu kerralla kuriin ja nuhteeseen, kenties naapurin ukoillakin kutistu katkaravuiks sohvan nurkassa kans... Mulla on vahva ja kantava ääni...

Nyt jo nolottaa moinen käytös ja anteeksikin on aneltu matkalaiselta useaan otteeseen... mies vain totesi rauhallisesti, että kyl hää ymmärtää. Sä olit illalla ihan poikki, ruoka oli myöhässä eli mulla oli hitonmoinen nälkä ja se koiran porsastelu päälle. On se vaan uskomaton kun mua aina jaksaa ymmärtää :heart:

ps. laihari on tuottanut tulosta! 5,2 kg lähtöpainosta pois :p
 
Hironea Peukkuja simppatesteihin! Ja hienoa tuo painonpudotus, fiilis on varmasti mahtava! :) itse painoa pudottaneena tiedän ;)

Toivottavasti mä tosiaan tuon teille kaikille niitä plussatuulia ;)

Täällä tänään ovisplussa. Eli turha tais olla mun pelkoni varhaisvaihdevuosista :D
Eli huomenissa varmaanki sitten se ovis....

Lisäksi taistelen nikotiinivierotusoireiden kanssa... Päätettiin tässä yhdessä lopettaa tupakanpoltto ja mulla on menny vähentämisen kautta, mies lopetti totaalisesti samantien. Mä ny oon aina ollu enemmän riippuvainen nikoista, kuin hän... :D mutta sen oon päättäny, että jos plussa pärähtää, niin samantien loppuu kokonaan.
Mutta kyllä tää kuumeilu jollain tapaa motivoi, huomattavasti nimittäin on vähentynyt sauhuttelu, eilenkin meni aamulla vain kolme, enkä loppupäivänä polttanut yhtään... :)
 
Rockwell: Onpas meillä samankaltaiset tarinat. Täällä siis 30v neitonen ja 28v mies. Ollaan kans erottu ja palattu takaisin, jota ei kaikki ymmärtäneet. Ja ikä on pelkona itselläkin. Ihanaa saada uusiakin jäseniä, josko tämä palsta aktivoituisi. Ihania ihmisiä täällä on, se taitaa olla kriteeri ryhmäänpääsylle ;)
 
Wou Hironea! Hatunnosto laihiksesta! Ja kyllä välillä saa vähän kiukutella. IHANA mies, kun ymmärtää! Ja aivan varmaan häntä jännittää. Tulosten odottelu oli kans yhtä piinaa. Tsemppiä teille! Nooo, onhan täällä ollut "menkkatuntemuksia" mut ei mitn uutta ja niitäki tosi vähä. Kaks kiertoa on tän 15 yrityskerran aikana ollut erilaisia ja niil kerroil täti pari päivää myöhäs, mitä lie hormoniheittelyi.. Ei vaan meinaa usko eikä toivo enää riittää.. ja muiden raskautumiset ottaa koville.. varsinkin kun heillä on ollu niiiiiin kamalaa ku onnistu VASTA puolen vuoden jälkeen..

Noo.. oon yrittäny työntää koko ajatuksen taustalle. Aika hyvin olen onnistunutkin. Välillä iskee kuitenkin se järkyttävä epätoivo ja suru.. Mutta yritän taas piristyä, vaikka ilma ei siihen anna minkäänlaista apua! :)
 
Tervetuloa Rockwell ja tsemppiä piinailuun. Ikä (30) on muakin paljon mietityttänyt, mutta minkäs sille voi mitä elämä eteen heittää. Ei se aina oo mahdollista aiemmin vaikka kuinka ois hedelmällisempi ikä. Näillä mennään mitä on annettu ja toivotaan parasta!

Täällä taitaapi pian olla kp1... Tutut nippailut käynnissä. Ennen ovista oli kyllä luvattoman huonoa yritystä, joten odotettu tulos tämä. No, mikäs tässä, pimeydessä on mukava hommailla lapsenteko hommia ;)
 
Tervetuloa joukkoon Rockwell. Hironea, onnittelut hienosta painonpudotuksesta! :)
Täällä oli yhden kierron tauko yrittämisestä ja oon tässä saanut itsekin jonkun kilon pois sinä aikana. Nyt kp15 ja ovistesti näytti tänään jo lupaavalta.
 
Terveisiä yövuorosta :)

Mitä te luulette miten yövuorot vaikuttaa raskautumiseen? Toki mulla harvoin öitä, mut nyt osu just tähän oviksen aikaan... Oli muuten eilen vieläkin tummempi viiva ovistestissä, että se plussa tai olla vasta se :D eilen vihloi niin pirusti alavatsaa ja tänään vielä limailua... Ja onneksi ehdittiin vällyihin ennen mun yövuoroa :p

Mites teillä? :)
Koska Hironea saatte simppatestien tulokset? :)
 
Huh! olihan extreme työmatka! Mut mä olin kerrankin viisas ja ajoissa! Meillä minä vaihdan autoihin renkaat, kun mulla on tämmöinen työpaikkaetu :p Jotenki vaan tuli sellainen kutiva ja toissapäivänä pyhkäsin toiseen autoon nastat alle vaikken ollu oikeastaan edes varustautunnu. Piti rääpiä vähän isoja lainavaatteita päälle jne. mut tulipahan tehtyä. Sitten eilen aamulla pyhkäisin aamujumppana toiseen autoon talvirillat. Tänä aamuna sitä sitten arvostaa todella todella paljon!

Rockwell Yövuororaskautumiseen mä en osaa kommentoida, kun en ole eläissäni yötä tehny. Toivotaan ettei ainakaan mitenkään negatiivisesti ja toisaalta onko sillä niin väliä kunhan vaan sen oviksen onnistuu hyödyntämään.

Miehen simppatestien tulokset saadaan vasta ensiviikolla sitten kun menen lääkäriin. Toivottavasti siis ehtiivät, näin oli tarkoitus. Lääkäri haluaa itse keskustella niistä tuloksista oli ne sitten mitä tahansa. Epäilen, että tulee ne varmaan kotiinkin paperilla, mut aikaa en osaa yhtään sanoa.

Mua alkaa jo jännittää ens viikko. Harvoin mä olen näin odottannu tädin saapumista. Heti ku täti kurvaa niin se on merkki siitä, että taas tää projekti nytkähtää hitusen eteenpäin. Oikeastaan mitään oireita ei ole, enkä edes hirmuisesti jännää tärppiäkään. Enemmän mä jännään nyt tosiaan noita verikokeita ja sitä aukkaria. Ja ihan hirmunen loppukiri ja nipistys painosta pois ennen lekuria! On sit kiva ilmoitella uusia painolukemia, kun tuo lääkäri oli niin kiva ja kannustava.
 
Hironea: Tsemppiä! Enkä ihmettele et ens viikko jännittää. Ihanaa, että asiat etenee! Luin yöllä jonkun blogia ja niil käskettiin odottamaan kaksi vuotta koska syytä lapsettomuuteen ei löytynyt.Kauhean pitkä aika! En kyllä aiemmin ollut kuullut sellaisesta. Ihanan pirteällä asenteella olet liikkeellä.

Mä taas pidättelen koko ajan itkua. Taitaa mun sietokyky olla melkosella koetuksella: työttömyys, lapsettomuus, unettomuus ja sairaus (sellainen tulehdus mikä aiheuttaa kipua liikkuessa taisi uusia) taitavat tällä hetkellä olla liikaa. Sain onneks peiteltyä itkua ku koira meni kaverille viikonloppuseuraks. Tänään pitäs vielä jaksaa viettää ilta appivanhempien kanssa. Anyways: ihanaa viikonloppua kaikille ihanuuksille ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
Niin ja Rockwell siitä yötyön vaikutuksesta.. Mä oon jostain ymmärtänyt et se ehkä vois vaikuttaa ovulaatioon ja hormonitoimintaan mut jos ovis tulee ajallaan niin kai kaiken pitäs ihan normisti onnistua..

niin ja tuhrua löytyy täällä jo. Eiku leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä!
 
Elämän opetuksia osa miljoona. Jos kuukautisesi ovat myöhässä, saatat olla raskaana :)

Kuten jo aiemmin totesin, on tuntunut voimakkaasti siltä että menkat alkaa. Rupesin sitten tuossa tarkastamaan että onko tampoonivarasto kunnossa vai pitääkö alepaan kipasta. Löysin sitten jo unohtuneet pari one steppiä. Olin käyny vessassa noin puoli tunti sitten, mutta ihan huvin ja tikkuurheilun vuoksi dippasin laimeaan virtsaan yhden liuskan. JA SIIHEN TULI TESTIALUEELLE SELVÄ VÄRILLINEN VIIVA!!!!!

Aamulla teen uuden vähän tujummasta tavarasta. Pää on aika sekava ja olo epäuskonen meillä molemmilla :)
 
Onnea samour!! :) :heart: Plussauutisia on aina niin ihana lukea!

Täällä kp18 (ja dpo2?). Ovistesteillä löytyi selkeä plussa, mutta en ole ihan varma tuosta dpo laskennasta. Joitakin keskusteluja luin juuri ja useammassa kerrottiin että laskenta lähdetään -1:stä, jota en ole aiemmin tiennyt. Mutta ehkä se ei niin tarkkaa ole, pääasia että plussaa näytti ja sitä yritettiin hyödyntää.
 
Onnea samour, hieno plussa! Sormet ja varpaat ristissä nyt sen puolesta, että tällä kertaa sujuisi hienosti loppuun asti :)

Ihana Merope :heart: Täällä menee ihan hyvin, tosi vähäoireisesti eikä pää usko vieläkään että tämä voisi onnistua. Viime viikolla ultrassa näkyi viikkoja vastaavat raskaus- ja ruskuaispussit ja ens torstaina mennään kuuntelemaan että josko kuuluisi syke. Jännittää ihan sairaasti, ei tosiaan lopu jännitys plussatestiin ainakaan tälläisellä stressierkillä :D

Plussatuulia kaikille!

Ricardina 6+0
 
Maanantai 10.11.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Norna..................30v....kp 11/30............yk 4............luomu
Ruusutar14....................kp 19/25-30........yk4
Rockwell..............30v....kp 21/23-28....... yk6............luomu
Hironea...............35v.....kp 25/26............yk 11..........luomu
vauvatoiveinen.....38v.....kp 28/23-30........yk 3(yk 20)..luomu
Merope................29v.....kp 31/28-30.......yk 15..........kilppari
Vilijonkka_...........31v.....kp 36/30...........yk 21>lz+?>inssi tulossa


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tilulilu, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

vauvatoiveinen...dpo 12.......10.11
vilijonkka_.........dpo 20............?



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82...................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v.................26.8
haavetta pienestä..28v............21.10
Kaisa888.........38v.................27.10
samour_.........30v..................8.11

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ihanata maanantaita!

samour_ Onnea! ja miljoonasti tarrasukkia nyt, että tällä kertaa kaikki menee hyvin! <3

Ricardina Voi miten ihana kuulla sinusta <3 :hug:

Huaaah... mun pitäis päivä vielä kärvistellä ennenku täti kurvaa. Ja sit saan soitella jatkoja hoidoille! Vitsi, ikänä en oo näin paljoa tätiä oottannu :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ricardina
Huomenta rakkaat naiset!

Ensinnäkin samour_ lämpimät onnittelut!

Sitten asia, jonka tänne kirjoittamisesta olen haaveillut noin kaksi vuotta... Meidän perheeseen nimittäin paukahti myös melkoinen isanpäivälahja tänä viikonloppuna. Meneillään oli siis toinen Menopur+Pregnyl -kierto ja olo oli aivan samanlainen kuin aiemmallakin kerralla ja niin monella muulla kierrolla. Ajattelin kuitenkin perjantaiaamuna dpo12 tehdä raskaustestin, jotta saan asian pois päiväjärjestyksestä ennen viikonloppua. Ja se oli positiivinen. Siis ensimmäistä kertaa elämässäni, kahden vuoden odotuksen jälkeen, sain kaksi viivaa testiin. En ole vieläkään tätä ihan sisäistänyt mutta kai se on uskottava, kun lauantaina digi sanoi Raskaana 1-2 ja joka aamu viiva on vahvistunut.

Tuntuu ihan käsittämättömältä kirjoittaa tätä tänne. Joudun sanomaan sen kliseen, jota usein kuulee, että tässä kierrossa olin luopunut toivosta ja hyväksynyt sen tosiasian, että me ei onnistuta kotikonstein ja odotin vain joulukuulle varattua ivf-ohjausta. Luonnollisesti hyvin nöyrin mielin tähän suhtaudun ja tiedän paremmin kuin hyvin, että moni asia voi mennä pieleen mutta olen ikionnellinen, että olen päässyt edes tähän asti.

Tällä kertomuksella toivon voivani edes osalle luoda positiivista uskoa siihen, että tämä projekti ihan oikeasti voi johtaa johonkin hyvään, pitkänkin yrityksen jälkeen. Älkää IKINÄ luopuko toivosta! Tiedän kokemuksesta, että nämä toisten plussauutiset voivat myös hieman kirpaista, kun omasta ei ole tietoakaan mutta yrittäkää rakkaat ystävät jaksaa uskoa, että jonain päivänä se omakin testi näyttää kahta viivaa. Pysykää positiivisina ja varsinkin teille, joilla hoidot ovat alkamassa tai käynnissä, toivon voimia ja pitkää pinnaa. Onnistuminen voi olla hyvinkin pienestä säädöstä kiinni ja moneen ongelmaan on nykylääketieteessä hyvät apukeinot olemassa.

Voi olla, että palaan vielä maitojunalla takaisin, mutta eiköhän mut nyt voi siirtää plussanneisiin seuraavin tiedoin: Säihkiss...35v.....yk26....7.11.2014 2. mp+pr
 
Ihania uutisia säihkiss, onnea roppakaupalla ja peukut on tiukasti pystyssä teidän pikkuiselle! Sulla on aina ollut ihan loistava asenne tähän hommaan, niin hienoa että se palkitaan näin :heart:

Just kun puhuin oireettomuudesta, niin tänään aamulla oli kuin pahempikin krapula ilman tippaakaan alkoholia. Ihanan ällöä :D
 

Yhteistyössä