*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Maanantai 27.10.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea...............35v.....kp 11/26.............yk 11..........luomu
vauvatoiveinen.....38v.....kp 14/23-30......yk 3(yk 20)..luomu
Merope................29v.....kp 17/28-30......yk 15..........kilppari
samour_..............30v.....kp 20/28.......... yk1 (yk4)
Vilijonkka_...........31v.....kp 22/30...........yk 21>lz+?>inssi tulossa
Norna..................30v.....kp 27/30...........yk 3............luomu
Kaisa888..............38v.....kp 31/28-31......yk3.............luomu
Metsäläinen..........34v.....kp 34/28-30......yk 21
haavetta pienestä..28v.....kp 33/26-28......yk 7............kilppari
Tikru-78...............35v.....kp 57/28-31......yk 7............luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tilulilu, Ruusutar14, tamariini, Dorin

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

samour_.......dpo 6............?
vilijonkka_....dpo 6............?



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8
haavetta pienestä..28v..........21.10

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ovista odotellessa... taas. Pitäsköhän tikuttaa tää vai antaa olla. Toisaalta vois säästää tikkuja kun nyt kerta ensi kierto on se kartoituskierto niin taidan tän viimeisen kierron olla nyt ihan totaaliluomu ilman hössöttystä.
 
vauvatoiveinen, unohdin sua kiittää viime viikolla limakalvotiedosta :) Mulla oli kp 10 limakalvo 5,5mm mutta lääkäri oikein erikseen mainitsi, että ei ole siitä huolissaan kun on rakenteeltaan niin kaunis (jotain kaunista naisesta pitää aina löytyä :D). Sen jälkeen vielä pistelin Menopuria kolme päivää jotta saatiin follit kasvamaan riittävän isoiksi joten senkin olisi pitänyt limistä vielä vähän kasvattaa. Musta tuntuu, että tää on nyt vaan mun päähänpinttymä, että ei voi onnistua ja vaikka lääkäri kuinka vakuuttaa että ihan hyvin voi niin oon jo luovuttanut ja odotan jo alkuvuotta ja seuraavaa vaihetta eli IVF:ää. Huoh : / Minä ja mun ikuinen positiivisuus...

Hironea, ota rennosti vaan! Ens kierrossa saat sitten kuitenkin tikuttaa, jotta osaat mennä labraan oikeana päivänä, joten nauti stressittömyydestä nyt :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Hei pitkästä aikaa kaikille ihanille 3-kymppisille! Mä en ole ollut edes taustalla nyt vähään aikaan, mutta ajattelin silti tulla raportoimaan kun tuttuja nimiä täällä kuitenkin on monta :heart:

Mulle tehtiin 17.10. kolmas alkionsiirto. Sulatukseen kuoli yksi alkio, kuten ensimmäisessäkin pakastesiirrossa, ja lääkäri kommentoi sivulauseessa että alkioiden laadussa saattaa olla vikaa. Fiilis oli aika epätoivoinen, ja mielessäni suunnittelin jo toista IVF-hoitokierrosta. Virallinen testipäivä on huomenna, mutta enhän mä malttanut kuin viikonloppuun odottaa, ja ihmetys oli melkoinen kun heti lauantaina testiin piirtyi toinenkin viiva :heart: sunnuntaina viiva oli vahvistunut ja kävin illalla verikokeessa, jonka tuloksen sain tänään: hCG 177, mikä on jopa hieman yli viitearvon näin varhaisille päiville.

Olo on varovaisen toiveikas, ehkä tällä kertaa olisi oikeasti meidän vuoro jo? Teille kaikille tahdon toivottaa jaksamista ja pitkää pinnaa. Teille, joilla hoidot on alkamassa tai jo käynnissä, toivottelen aivan erityiset tsemppiterveiset! Hironea ja Merope, olette mielessä usein :heart:
 
Onnea plussanneille! :)

Täällä odotellaan ovista, että päästään taas yrittämään. Nyt kp 5/25-30 ja yk4[/COLOR. Olen aiemmin suunnilleen tuota kierron pituutta laskeskellut ja ajatellut sen olevan aika tarkasti 27. Nyt laskin useamman kuukauden ajalta tarkat pituudet ja tuossa 25-30 se on. Onhan tuo 27 aikalailla keskiarvo, mutta onhan tuota vaihtelua kiertojen välillä. Täytynee nyt tulevina kiertoina tikuttaa sitä ovistakin, niin näkee miten se vaihtelee, yhdessä kierrossa vasta kun oon tikuttanut. Tämmösiä täällä..
Tsemppiä ja plussia kaikille!
 
Keskiviikko 29.10.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Ruusutar14....................kp 7/25-30.........yk4
Hironea...............35v.....kp 13/26............yk 11..........luomu
vauvatoiveinen.....38v.....kp 16/23-30......yk 3(yk 20)..luomu
Merope................29v.....kp 19/28-30......yk 15..........kilppari
samour_..............30v.....kp 22/28.......... yk1 (yk4)
Vilijonkka_...........31v.....kp 24/30...........yk 21>lz+?>inssi tulossa
Norna..................30v.....kp 29/30...........yk 3............luomu
haavetta pienestä..28v.....kp 35/26-28......yk 7............kilppari
Tikru-78...............35v.....kp 59/28-31......yk 7............luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tilulilu, tamariini, Dorin

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

vauvatoiveinen...dpo 0.......10.11
samour_............dpo 8............?
vilijonkka_.........dpo 8............?



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8
haavetta pienestä..28v..........21.10
Kaisa888.........38v...............27.10

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin mä tuossa lueskellessani aiempia viestejä huomasin, että unohdin vastata Säihkikselle. Niin siis mä menen tänne oman paikkakunnan labraan niin sen tähden mun on sinne soiteltava ja varailtava aikaa. Ihan kiva ettei tarvi ajella noin pitkää matkaa ihan vain verikokeen takia. Meiltä kuitenkin polille tulee matkaa hyvä siivu suuntaansa.
 
Täällä taas tiputtu korkealta ja kovaa oireiden tutkiskelun jälkeen. Nyt jo kp6 taas menossa. Mun on pakko nyt laittaa nää kuumeilupalstat ja omien oireiden kyttäilyt jäihin tai mulla hajoaa pää... :( mut saa siis poistaa listalta.

Toivotan kuitenkin teille kaikille paljon paljon hyvää mieltä ja ennen kaikkea sitä pikkunyyttiä, jota me kaikki niin kovasti toivomme! Olette ihania!
 
Plussa =)
Maanantaina 27.10 tein testin. Olin jo ajatellut ettei tärpännyt kun kp25 tuntui selkeät kuukautiskrampit, mutta sitten kuukautisia ei kulunutkaan neljään päivään. Ja vilutti koko ajan. Alkoi epäilyttää ja hain apteekista testin.

Nyt jännätään sormet ristissä ja toivotaan parasta.
Ja miten se kävikin niin helposti, että tällä iällä (38) raskautuu kolmannesta yrityksestä! =) Tämä rohkaisuna kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Norna
Onnea Kaisa888 :flower: Aina yhtä iloista luettavaa kun plussaa ropisee.

Äsken ihan päähänpistona testasin negan. Nyt on dpo9. Ei kyllä yllätä kun jäi vähän huonolle hyödyntämiselle toi ovis ja tikuttamattakin vielä. Ja jos ei ne menkat ens viikolla alakkaan niin testataan uusiks. En oo kyllä ihan varma tuosta ovulaatiostakaan.. Kipujakin oli niin monena päivänä että voi hyvin olla vasta dpo7. Lopputulema siis, että oliko järkee ees testata vielä öö no ei :)
 
Rockwell Tottakai mukaan mahtuu! Tervetuloa. Laita lukemia jos tahdot että lisään sut listalle.

Mä päivitän listan heti, kun pääsen koneen ääreen. Puhelimesta se on niin inhottavaa tihrustaa. Tän ja huomisen varmaan vielä keikkahommissa, mut elkää hermostuko :D
 
Kiitos että mahduin mukaan.. :) joten, kerronpa ensin sit meidän tarinan..

Mä olen 30v ja mieheni täyttää paikoin 28. Yhteinen taival on alkanut vuoden 2009 lopussa, eli kohta viisi vuotta sitten.
Mutta emme kuitenkaan ole olleet viittä vuotta yhdessä. Erosimme kolme vuotta sitten, kaksi vuotta seurusteltuamme. Se oli yhteinen päätös, molemmilla oli jostain syystä huono olla. Kumpikaan ei tiennyt mitä elämältä haluaa. Molemmat todella hukassa.
Noiden kolmen vuoden ajan pidimme säännöllisesti yhteyttä, halusimme molemmat pysyä osana toisen elämää. Kumpikaan ei etsinyt mitään muuta suhdetta.
Vuosi sitten aloimme tavata vähän useammin, samalla palasi kuvioihin seksi ja läheisyys. Pikkuhiljaa aloimme tajuta, että tunteet eivät olleet kuolleet, vain vähän uinuneet. Yritimme toki taistella vastaan aluksi, mutta tunteet roihahtivat ilmiliekkeihin...
Kovasti jotkut ovat meitä kritisoineet, mutta emme välitä. Tämä yhteenpaluu ei todellakaan ollut hetken mielijohde. Olemme molemmat muuttuneet, kasvaneet aikuisiksi ja hoksanneet mitä elämältä halutaan.

Kesällä mieheni yllätyksekseni totesi, että lapsi saisi tulla, jos on tullakseen. Sanoin silloin jo miehelleni, että tjottailu voi tuottaa minulle tuskaa, kun vauvakuumetta on ollut jo ikuisuuksia ja lapsettomuuskin on koettu.

Eli siis exän kanssa yritimme raskautua 2 vuoden ajan, kun olin 22-24 vuotias. Kävin tuolloin munajohdinten aukiolotutkimuksessa, ei poikkeavaa. Exä ei suostunut simppatutkimuksiin, mutta noin pari vuotta sitten hänestä tuli isä.

Itselläni todettiin puoltoista vuotta sitten kohdunkaulan syövän vakava esiaste. Se hoidettiin, lokakuun alussa 2014 sain "terveen paperit", esiaste siis nujerrettu eikä näköpiirissä uusiutumista (oli matalan riskin virustyyppi minulla, luojan kiitos).
Lääkärin mukaan sillä ei vaikutusta raskautumiseen, mutta ilmeisen suuri arpi kohdunkaulassani edelleen on. Peukalonpään kokoinen alue sieltä silloin poistettiin polttamalla...

Kierto mulla on tässä vähän heitellyt, aina ollut tasan 28 pv, nyt ollut 1/2-vuoden aikana pari 23-pv kiertoa ja yksi 25-pv. Varhaisia vaihdevuosia täällä jo kehittelen, kun vuotokin ollut erilaista, eka ja kaksi viimeistä päivää pelkkää tuhrua ja varsinaista vuotoa 2 päivää. Ennen ollut 7 päivää kuin Niagaran putoukset...

Kaikkia kauhukuvia sitä itselleen maalaakin :kieh:

Nyt menossa oviksen metsästys, vaikka tjottaillaankin. Mun vaan on pakko varmistaa että ovis on olemassa, vaikka kierto heittelee, vielä ei tosin oo näkyny :O

Yritän koko ajan psyykata itseäni, että jos lasta ei kuulu, sille on jokin tarkoitus. Ja olemme paljon puhuneet, että sitten meidän elämän tarkoitus on jokin muu.
Ja kovasti suren myös ikääni...

No, näillä mennään. Puolisen vuotta vielä yritellään ja sitten tutkimuksiin, mikäli tarvetta :)

Eli listaan voipi laittaa; 30v, kp 14/23-28, yk6 ja luomuna
 
Tiistai 4.11.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Ruusutar14....................kp 13/25-30.........yk4
Rockwell..............30v....kp 15/23-28........ yk6............luomu
Hironea...............35v.....kp 19/26............yk 11..........luomu
vauvatoiveinen.....38v.....kp 22/23-30........yk 3(yk 20)..luomu
Merope................29v.....kp 25/28-30.......yk 15..........kilppari
samour_..............30v.....kp 28/28.......... yk1 (yk4)
Vilijonkka_...........31v.....kp 30/30...........yk 21>lz+?>inssi tulossa
Norna..................30v.....kp 35/30...........yk 3............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tilulilu, tamariini, Dorin, Tikru78, kaisaek

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

vauvatoiveinen...dpo 6.......10.11
samour_............dpo 14............?
vilijonkka_.........dpo 14............?



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8
haavetta pienestä..28v..........21.10
Kaisa888.........38v...............27.10

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 

Yhteistyössä