Tervetuloa
Jännää ja
Milli Mimosa!
MamaBoo mä en ole huomannut mitään eroa greippimehusta. Tosin ostin ensin sitä Rybb & Deckersiä ennen kuin luin että se on jotain laimeempaa litkua eikä "oikeeta tavaraa" ja nyt vasta 4 päivää olen juonut sitä kylmähyllyn täysmehua.
Meillä yrittämisestä tietää kolme mun ystävää. Yhdellä heistä myös esikoisen yrittäminen käynnissä.
Tilulilu mä olen lukenut, että ainakin se Valion 100 % greippitäysmehu, jota löytyy kylmähyllystä, olis tähän tarkoitukseen hyvä. Kyllä niissä muissakin nähtävästi on sitä greippiä, mutta se on paljon laimeampaa eikä aja niin hyvin asiaansa.
Jännää aikamoinen taival on teillä ollut yrittämisen kanssa. Todella toivon että tämä kierto olisi juuri se oikea ja käyntisi täällä jäisi lyhyeksi.
Milli Mimosa ei taida olla tämän salaisempaa ryhmää. Itse koen tämän hyvänä, koska täällä kuitenkin anonyymeinä kirjoitellaan ja uskon että ei näitä juttuja edes kukaan "ulkopuolinen" viitsi lukea tai että nämä edes kiinnostaisi ketään, ellei sitten ole itse samassa tilanteessa ja saa näistä jotain apua ja silloinhan se on vaan hyvä juttu.
Itse ainakin koen hyväksi nämä julkiset ryhmät, kun itse olen näitä lukemalla saanut tietoa ja vastauksia moniinkin itseäni askarruttaviin asioihin.
ON Mä sain tänään digiovikseen hymynaaman! Jee, elämäni eka!
Viime kierrossahan mulla oli ensimmäistä kertaa toi digi käytössä, mutta hymynaamaa ei näkynyt. Joko nyt sitten Gelee Royalella on osuutta asiaan tai sitten testausajankohta oli nyt sopiva oviksen kiinnisaamiseksi. Liuskoilla mä olen saanut vahvimman viivan aina kp13, mutta nyt kp12. Tolla Geleellä taitaa oikeesti olla jotain vaikutusta!