<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Oi ei YP!!!!! Niin äärettömän paljon olisin sulle plussaa nyt viimein toivonut, samoin P123. Kunpa voisin täältä puhaltaa sellaiset plussatuulet, jotka edes joskus toimisivat! |O

Ajattelin testailla huomenna sunnuntaina, että pääsen tästä piinasta. Oireita ei paljonkaan ole, mutta on niin outo olo, en tiedä mikä lie mielikuvitusjuttu, mutta testaanpahan kumminkin, niin tiedän sit odottaa tädin tulemista. :ashamed:
 
:heart:SUNNUNTAI 17.5.2009 :heart:



kaz..............kp14/28-34..........yk11...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp2/28.............yk17.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp79/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp15/29-33.............yk8................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp81/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp1/30..............yk7(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
Filuuri.................kp19/27-31......yk6......................?
Hemmi................kp17/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
 
Nyt plussahanat aukes täällä pinossa! Onnea Paimentyttö! :flower: :heart:
Toivotaan, että lisääntyny lämpö ja auringonvalo tuo lisää plussia! Kaikille teille ihanille "kotipinolaisille". Tänne on koko ajan kova ikävä, siks ei malta pysyä poissa!

*vetää keuhkonsa niiiiiinn täyteen kun saa*
+++++++++++++++++++++++++++ :whistle: PHHUUUUHH


Delfis ja pikkudee 11+6 (huomenna eka kolmannes takana!)
 
Kiitos onnitteluista, nyt alkaa jo itsekin uskomaan ja pakko tässä on positiivisella mielellä mennä, vaikka se joulukuinen keskenmeno kummittelee mielessä. Oireita ei paljonkaan ollut, varmaan se oli tunne, että muistin miltä tuntui olla raskaana. Sydämestäni toivon, että tämä plussa toisi mukanaan lisää plussia tähän pinoon mahdollisimman pian.
 
:heart:MAANANTAI 18.5.2009 :heart:



kaz..............kp15/28-34..........yk11...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28.............yk17.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp80/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp16/29-33.............yk8................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp82/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp2/30..............yk7(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
Filuuri.................kp20/27-31......yk6......................?
Hemmi................kp18/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
 
Onnea paimentyttö :flower: Pienelle masumatkaajalle tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:

YP :hug: Kyllä vierähti kyynel minultakin kun luin että täti vain odotutti tuloaan kohdallasi :'( Olin jokseenkin varma että vihdoinkin teillekkin se pieni oltaisiin suotu kun monasti lukee että kun lääkäriaika tilattu niin sitten onkin juuri plussa tullut :ashamed: Jos muistan oikein niin keskiviikkonahan sulla taisi tuo lekuriaika ollakkin, jospa sitten alkaisi tapahtumaan ;)

Täällä taitaa mennä ovis täysin hyödyntämättä :ashamed: Mies taas yhtäkkisesti ottanut väsymyskannan kun vasta ennenviikonloppua oli niin viriili ja selitti kuinka auttaa allergiaoireisiin jne. ja nyt ei sit enää mitään, miestä väsyttää :headwall: :headwall:

Palaillaan, öitä :wave:
 
:wave:

Täällä vietetään tylsää alkukiertoa. Seuraava ovis on vasta kesäkuun alussa :snotty: - kahden viikon päästä! huoh..

äiti vm 70 :hug: josspa se ukkeli sieltä piristyisi näin kesän kynnyksellä. Sun pitää yrittää pihdata siltä ovikseen saakka että saat varmasti silloin :whistle: * sanoinkohan mä ton ääneen..?*

Tällä hetkellä meillä menee niin hauskasti että meillä mies kuumeilee aika kovasti. Kyselee tosi usein että mites lämmöt ja joko ovisplussaa tulee. On joskus jopa väläyttänyt työvuoron vaihtoa, että päästään varmasti oikeaan aikaan hommailemaan :LOL: Toisaalta, oikein pitkän yritysrupeaman jälkeen tuo ukkoseni alkaa hyytymään, siksi yritän säästää parhaat panokset oikeaan hetkeen :D Niin ja kaiken lisäksi se kuskaa mulle greippimehua, syö kaurapuuroa (kun jossakin lehdessä luki että se edistää miehen hedelmällisyyttä), muistuttelee muoa raskausvitamiinien syömisestä, nälvii silloin kun joskus poltan tupakan ja ajatteli pitävänsä bokserikauden, että simpat saa muhia mukavassa lämpötilassa :LOL: :LOL:

Että näin meillä..

P123 kp 4/28-30
 
:heart:TIISTAI 19.5.2009 :heart:



kaz..............kp16/28-34..........yk11...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/28.............yk17.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp81/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp17/29-33.............yk8................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp83/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp3/30..............yk7(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
Filuuri.................kp21/27-31......yk6......................?
Hemmi................kp19/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
 
kiitos äiti vm70 myötätunnosta.!:) kovasti itsekin odottelin sitä plussaa, kun ei koskaan ole ollut noin monta päivää kierto yli. en ensinnäkään ymmärrä miksi mun niin säännöllinen kierto on nyt mennyt ihan sekaisin....! :ashamed:
onneksi tosiaan huomenna on se lääkäri.! toivotaan, että se ei lyö kapuloita rattaisiin tän mun diabeteksen takia.. jos se niin tekee niin sitten on vain kiristettävä kukkaroa ja mentävä yksityiselle.! saispa lähetteen naistenklinikalle lisätutkimuksiin... ukko juuri tänään aamulla soitti ja kertoi, että hänellä todettiin nyt siis myös diabetes :/ ja sanoi myös, että jos se mun oma lääkäri ei määrää mulle sitä lähetettä sinne naikkarille, ni ne kuulemma sieltä sen duunin puolesta voi jotenkin potkia vauhtia perseelle.!! ois niin mahtavaa päästä johonkin tutkimuksiin niin olisi ainakin toivottavasti viisaampi näissä asioissa. ei pelkkä keskustelu lääkärin kanssa meille sitä pikkuista tuo..
toivotaan, että se sun mies alkais näin kesän myötä innostumaan asioista.!;)

P123, toi on kyllä niin hassua seurata kun mies on niin innoissaan koko vauvaprojektista.!:) välillä ihan hymyilyttää kun ottaa niin tosissaan :heart:

Flora, ehkä tähän pätee sanonta: hitaasti mutta varmasti:) ehkä me täältä pikkuhiljaa siirrytään sinne toiselle puolelle.!
 
IHANAA vihdoin plussa tähän pinoon, onnea paimentyttö :heart:

P123 sulla on sitten ihana mies :D

YP Pistät sen lääkärin koville.. toivottavasti teillä alkaa pian tapahtumaan suunnalla jos toisella.

nuppu RV12+4
 
YP mä ajattelisin, että sillä sun lääkärillä ei ole oikeutta olla antamatta lähetettä jatkotutkimuksiin kun olette yrittäneet noin kauan jo. Sehän se päällimmäinen kriteeri tutkimuksille on. Se on sitten sen jatkotutkimuspaikan asia päättää annetaanko hoitoa jollain kriteereillä tai ei. Mä kyllä ihmettelisin, jos se lääkäri jotain rupeaa narisemaan, ole vain luottavaisin mielin. Onhan siinä sekin, että pääsee teistä sillä tavoin eroon kun antaa lähetteen muualle. ;)

P123 sulla on kyllä tosi herttainen mies. :heart:

Toivotaan äiti vm70 että sunkin miehen hormonit hyrähtää isoille kierroksille kun kesä tulee. :hug:
 
E-V-A, en kyllä meinaa antaa periks:)

Filuuri, no sepäse juuri on kun ollaan jo niin kauan yritetty.. mut viimeks tää samanen lääkäri sano mulle, että ei oo fiksua yrittää lasta, kun mulla on diabetes.. sillon vaan myhäilin. nyt en kyllä anna periks ja oon kovana siellä, että asiaa saadaan eteenpäin.!!
 
YP mulla on vanha luokkakaveri jolla on ongelmallinen diabetes ja silti kaksi lasta. Kyllä sun pitää päästä jatkokeskusteluihin, ei sua voi ohittaa vaan diabetekseen vedoten. Onko se sulla muuten hyvin hallinnassa?
 
Filuuri, vähän vaikeehoitonenhan tää on, mutta ei mielestäni estäis millään lailla lasten saantia.. ja väärinhän toi ois jos diabeetikot eivät saisi ollenkaan raskautua.! mun on vaan vaadittava, että mua kohdellaan kun ketä tahansa muuta, joka haluaa raskautua... ymmärrän toki, että diabeteksen takia seuranta olisi tarkempaa, mutta ei raskautumista pidä kieltää kokonaan.!!!
 
:heart:KESKIVIIKKO 20.5.2009 :heart:



kaz..............kp17/28-34..........yk11...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp5/28.............yk17.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp82/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp18/29-33.............yk8................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp84/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp4/30..............yk7(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
Filuuri.................kp22/27-31......yk6......................?
Hemmi................kp20/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
TOUKOKUU
paimentyttö :heart:
 

Yhteistyössä