<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

:heart:PERJANTAI 17.4.2009 :heart:



kaz..............kp18/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp3/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp49/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp14/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp51/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp29/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp24/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp16/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp15/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta :)

Filuuri Minulla lämmöt matelevat aina ylös ja usein vasta 2 päivää ovisplussan jälkeen. Mutta ainahan kannatta mamboilla selkeään lämmön nousuun saakka. (meillä ukko pitää mun hitaista lämmön nousuista :D )

Ihana YP että viitsitte hoittaa kummilapsia. Mekin saadan lapset hoitoon ekaa kertaa vuoteen(?) ja päästään ukon kanssa ulos. Mistäköhän sitä puhuisi ? :LOL:

E-V-A ekaa ultraa jännää aina ihan hirveesti. Se on ihanaa nähdä pikkuisen :heart: jumputtavan :heart:

).( Minulla ei ole pienintäkään aikomusta törsätä raskaustestiin tässä kierrossa; epäilen vahvasti ovuloinko ylipäätään tässä kierrossa, mitään oireita ei ole (rinnat kipeät, mutta johtuu aloittamistani Teroluteista), peittoa heiluteltiin tasan kerran mahdollisen oviksen aikana ja lämmöt on tosi matalalla. Mutta jos täti ei kurvaile viimestään ensiviikon puolen välin paikkeilla, niin sitten voin testata.

Milloinkas paimentyttö alat testaamaan?

Ja tsemppiä teille kierron puolessa välissä olijoille - rankkoja aikoja... ;)

Terkuin P123
 
P123, mitäs meinasitte miekkosen kanssa tehdä yhteisenä iltana.? :)
mä tykkään useestikin ottaa tota neitii meille hoitoon.<3 lievittää vähän vauvakuumetta (ja pyh) :D voi olla että tulee meille kesällä viikoks hoitoon kun mamma ja pappa lähtee etelän lämpöön, eikä vielä haluu otta noin pientä mukaan :)
 
niin onkin, korjaan sen Hemmi.! :)

apuaaaa.! kauhee krapula :x :LOL: tai no pää kipee lähinnä... tulin aamulla kuuden aikaan vasta kotiin ja nyt unettaa ihan maan pirusti.!!! ei mun pitäny ees ottaa eilen, mut kai mä oon vaan niin yllytyshullu...
 
:heart:LAUANTAI 18.4.2009 :heart:



kaz..............kp19/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp4/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp50/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp15/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp52/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp1/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp25/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp17/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp17/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
:D :hug: Tsemppiä YP, minä taidan tarvita sitä huomenna.

En oikeen vielä tiedä mitä tehtäis, johkin keskustaan pitäis lähtee ihmetteleen - tapahtuukohan siellä tänään mitään? (HKI siis..)

P123 ja :attn: 1/~30 YK 6
 
P123, ihan ensinnäkin pahoittelut tädistä :hug: tsemppiä uuteen kiertoon :)
eilen oli ainaki keskusta ihan pullollaan.. tästä päivästä en tiiä yhtään mitään tapahtuuko siellä. harvemminhan siellä on baarit tyhjillään ollu :D sinne vaan..
 
:heart:SUNNUNTAI 19.4.2009 :heart:



kaz..............kp20/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp5/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp51/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp16/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp53/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp2/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp26/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp18/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp18/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Voi itku P123!!! Toivottavasti nyt ensi kierrossa tärppäisi. Minulla on ollut sitä tiputteluvuotoa jo yli viikon ja aina välillä se niukka vuoto on hävinnyt jopa vuorokaudeksi ja jatkunut taas. Testasin eilen herkällä testillä (liian aikaisin, mutta silti..), jos olisi tullut vaikka haamu, niin tietäisin tiputtelun johtuvan kemiallisesta raskaudesta. Mutta ihan puhdas nega oli.

Nyt sit vuoto loppui eilen illalla kuin seinään ja odottelen menkkojen alkavan ti-ke. Oireina on rinnat todella kipeät, mutta niin on normaalissakin kierrossa ennen menkkoja. Jos kunnon vuoto ei ala nyt keskiviikkona, niin torstaina teen vielä yhden testin. On niin kummaa tämä välivuodon tyyppinen tuhruttelu ja tiputtelu...argh. Keskenmenon jälkeen on kuitenkin ollu pari normaalikiertoa, eikä mitään tälläista, toivottavasti nyt normalisoituisi ensi kiertoon.

Toivottavasti nyt huhtikuulle joku sais plussan, toisi vähän toivoa tähän hommaan.
 
:heart:MAANANTAI 20.4.2009 :heart:



kaz..............kp21/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp6/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp52/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp17/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp54/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp3/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp27/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp19/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp19/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Paimentyttö - oikein lupaavia nuo sinun oireesi kyllä - kiinnittymisvuotoa?

Tää on kyllä tajuttoman tylsää tää alkukierto. En tiedä josko aktivoituisi sen verran tässä kierrossa että tikuttelisi..saas nähdä.

Muilla taitaakin olla jo piinailu vasta aluillaan - oireita?

Terkuin P123

 
Heippa!

P123 pahoittelut tätösen hyökkäysestä :hug:
Paimentyttö täältä peukutukset että matkaaja kyydissä :heart:
YPoletteko jo ajan saaneet?

Täällä homma hyytynyt täysin :ashamed: on niin pakkopullan maku et eipä ole pahemmin peittoja heiluteltu ja jotenkin tunne et ovis taisi jo olla :ashamed:
Jospa sit kun kevät ja kesä tulee kunnolla niin alkaisi mieskin olemaan vähän pirteämpi eikä aina väsy :/

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
äiti vm70 :hug: voi kurjaa.. toivotaan että kevät ja kesä pistäis siellä hormoonit hyrräämään ;)
ei olla saatu aikaa vielä eikä mulle olla ees soitettu sieltä. huoh :kieh: täytyy varmaan ite taas soittaa sinne ja kysyy et onks ne jo unohtanu mut...
 
:heart:TIISTAI 21.4.2009 :heart:



kaz..............kp22/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp7/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp53/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp18/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp55/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp4/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp28/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp20/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp20/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
äiti vm70 Munkaan ukkoni ei ole mikään nuori ja vetreä, mutta kun ovista ennen pitää vähän taukoa, niin alkaa ukkokin kummasti kyseleen että eikö se ovis tulis jo :LOL:

Mukavaa työpäivää! (Kotona tai töissä )

Terkuin P123
 
täällä vähän pahoilla mielin ollaan...:'( tänään ehkä meidän vanhin neiti saa uuden kodin.... eilen ukon kans molemmat nyyhkytettiin kun asiaa ajateltiin, mutta koiran parasta on ajateltava. silti se aina tuntuu vaan niin pahalta :ashamed:
 
Harmi P123 että jouduit uuteen kiertoon.

Mulla vaan flunssa jatkuu. Kuumetta ei ole, mutta olen niin tukossa kun olla ja voi. Lisäksi yskittää ja korvat on niin lukossa, että hyvä kun kuulee mitä ihmiset puhuu. Tää on nyt kestänyt jo viikon ja mä alan olla tosi tympääntynyt. Väsyttääkin koko ajan kun on puolikuntonen. tekis mieli jäädä kotiin parantelemaan, mutta kun sitä kuumetta ei ole, niin musta tuntuis että lintsaan töistä. Mistä puhuen, YP onko niistä haastatteluista joissa kävit kuulunut mitään?

Vielä jos ruikutan, niin en tiedä mitä mun kroppa tekee tässä kierrossa. Ajattelisin, että ovista ei olis ollut ollenkaan kun ei ollu tuntemuksia eikä limoja, mutta lämmöt on kyllä noussu. Se voi tietty riippua myös tästä räkätaudista. Lisäksi vasemman muniksen kohdalla tuntuu ihme vihlasuja väillä, enkä tunnista niitä ollenkaan. Jos munarakkula ei olis puhjennu ja sinne olis syntynyt toiminnallinen kysta, niin silloin ei kai lämmöt olis koholla?
 
Filuuri, pikaista paranemista :)
tänään ovat ne toiset työnantajat info tilaisuudessa ja lupasivat pian sen jälkeen ilmoittaa.. huomenna mulla on toinen työhaastattelu :) toivottavasti jompikumpi nyt todella tärppäis, ahistaa tää ainainen rahapula työttömänä :kieh: toki ei sitä rahaa kai koskaan voi olla tarpeeks, ainakaan mulla, mutta ois ainakin helpompaa :)
 
vitsi, just soittivat sieltä lääkäristä... mulla on 20.5 aika sille mun diabeteslääkärille, missä jutellaan näistä lapsettomuus hommista ja sit ukon täytyy varaa oma aika, joka menee sitten varmaan siitä vielä seuraavalle viikolle.
mä jo luulin että ne oli unohtanu meijät :D ihanaa saada tätä asiaa eteenpäin.!!
 
YP pidetään peukkuja, että saat työn! Ja olipa kiva kun soittivat lääkäristä ettei sun tarvinnu soitella sinne. Musta tuntuu, että mut aina unohdetaan ja sitten saan itse soitella ja kysellä, oli asia mikä vaan. Paras oli ehkä se kun mulla oli virtsis ja ne unohti ilmottaa, vaikka niin oli puhuttu. reseptikin oli kirjoitettu, mutta kukaan ei kertonu mulle. :headwall:
 
YP oletkos ajatellut terveysturvavakuutusta? Mulla on nyt työnantajan puolesta sellainen ja mietin, että jos/kun lähtö täältä tulee, niin pitäiskö ottaa sellainen omaan piikkiin. Ei se niin mahdottoman kallis ole. Tai riippuu paljonko tuppaa sairastelemaan. Sulla ne oletettavasti sulkis pois kaikki diabetekseen liittyvät hoidot sen piiristä, mutta jos muut jäis, niin olishan siinäkin. Se ei ehkä ole niin kannattava nuorena, mutta sit kun ikää tulee ja alkaa ilmestyä yhtä sun toista vaivaa, niin ainakaan niitä ei voida sulkea pois vakuutuksen piiristä (jos siis pidät sen saman) ja saatat jopa onnistua maksattamaan vakuutusyhtiöllä isojakin kuluja. Mä kun jouduin yllättäen sairaalaan tossa muutama vuosi sitten, niin keräsin laskua vajaa 600e. Senkin olisi voinut mieluusti antaa vakuutusyhtiön hoidettavaksi kun se yhtäkkiä pamahti maksuun. Nytkin mun työkaverit tossa puhuu poskiontelon- ja korvatulehduksesta ja jos ei tää hemmetin räkäily pian lopu, niin pitää mennä lääkäriin. Ja mielummin mä sinne yksityiselle menen kun ne ottaa mut tosissaan kun arvauskeskuksessa vaan sanottaisiin, että jos ei ole kuumetta ei ole sairautta. Toisaalta, Suomessa saa kyllä musta oikein hyvää hoitoa julkisella puolella kun sitä tosiaan tarvitsee, eli sikäli en tiedä onko se niin tarpeellinen vakuutus itse maksaa.
 
Filuuri, mä oon kyllä ite sellanen et jos en hoitoa saa, niin pidän sellasen mekkalan, että ihan varmasti saan :D viimeksi kun menin niiden kovien vatsakipujen takia lääkäriin ja kerkesin siellä muutamaan otteeseen ravaamaan ilman sen kummempia verikokeita tms. menin sitten sinne ja suoraansanoen huusin siinä päivystyksen vastaanotossa, että mä en lähde sieltä minnekään ennenkuin saan asianmukaista hoitoa ja johan alkoi tapahtumaan :)
kyllä mä sen toisaalta ymmärrän, että niillä on siellä kiire jne, mutta ei sais olla niin kiire, ettei potilaita keretä tutkimaan...
 

Yhteistyössä