<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

teretulemast Millukka.! :flower:

kaz, nyt vain sitten uutta yritystä heti kehiin :)

ON: ihan hirveetä, vatsassa on kamala paineen tuntu aika ajoin... varsinkin sillon kun tekee nopeita liikkeitä tai nostaa jotakin painavaa. tunne on vaikea selittää, mutta ei tosiaankaan ole mikään miellyttävä tunne...!! mistä vois johtua.? :eek: tuun hulluks kohta tän kropan kans :D
 
:wave: Täällä on niin monta tuttua.=)

Minä 32, mies 37 ja tyttö-04 ja poka -06. Kolmatta siis haaveillaan. Nyt vasta kp 9/ (viime kierto 41) ja YK 2. Tylsäääää, liian pitkään kestäääää :headwall:

P123
 
Mäkin hyppään tänne, vaikka oon jo kolmansien pinossa... =)
minä 24,5v(jes) ja ukko 22, kolmas haaveissa, toinen yhteinen.
Mun kierto on jotain historiallista.... 44/30..... ei tietoakaan plussasta.... :wave: se on sanonu heipat kun lopetin pillerit 24.10..... lääkäri suositteli jotainrauhashormonia, mutta kieltäydyin vielä...

Plussa tuulia ja ovishömpää kaikille!!
ipa ja muksut
 
:heart:KESKIVIIKKO 10.12 :heart:


E-V-A...............kp10/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp6/28............yk6.................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp14/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp14/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp9/32.............yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp9/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp6/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp15/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp5/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp7/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
P123..............kp9/41.............yk2.................kolmas toiveissa
ipaipa............kp44/30............yk?.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp6/?.................yk3.................ensimmäinen toiveissa
TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET



 
tännekin VAROITUS: purkaus, voi khg<ajhrärohj<r-!!!!!! :kieh: kuulin just ihan hetki sitten että kaverin pikkuveli ja sen tyttöystävä (molemmat -91 syntyneitä) odottavat lasta..... voi jumalauta.!!!!!!!!!!!!!!! |O tää on niin väärin että kun itse yrittää ja toivoo niin ei mitään ja sit tollaset teinit tulee paksuks ihan vaan että hups..... mä en oikeesti kestä.!! :'( raivostuttaa ja itkettää niiiiiiiiiiiin paljon.! tää on niin väärin.! anteeks nyt tää purkaus......
 
Minä liityn myös mukaan. Plussaa pitäisi näyttää 2.1. jos tärppää tällä kertaa. Ensimmäistä yritetään. Yk on 3, jos se siis tarkoittaa, että kuinka mones yrittämiskierros/-kerta on menossa. Kp on 6. Yksi keskeytys on takana syyskuulta. Minä olen 25 ja mies 29. Ja ensimmäiseen pinoon liityn nyt =)
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan ja vanhat :wave: :wave: :wave:

yöperhonen- tuttu tunne, aikoinaan paininu samojen tunteiden kanssa. varsinkin kun abortteja tehdään ,niin kyllä sieppas. (mutta sen enempää kantaa en ota abortteihin) Jokaisella on varmaan syynsä jos sellaisen päätöksen joutuu tekemään. Voimia sulle :heart: , ootteko muuten käyneet lääkärin puheilla kun tuota yritystä alkaa olemaan kohta vuosi takana??
 
Yöperhonen :hug: :hug:
Ei voi olla totta, -91 :eek: Mun vanhin on -92 syntynyt ja onneks ei vielä edes seurustele, ainakaan toistaiseksi ;) puhumattakaan et vuoden pääst olis jo raskaana niin mähän saisin varmaan sydärin.
Teillä on kyllä yritystä takana ihan just vuosi, hartaasti toivon että nyt tärppäisi ja ensi jouluna teillä olisi 3kk ikäinen tuhiseva tonttu :xmas:
....siis kuten meillä kaikilla tietty :heart:

Tervetuloa omastanikin puolesta uusille ja plussa onnea :heart:

Täälä ei kummempaa, ovista odotellaan kovasti ja harjoitukset käynnissä ;)
Mukavaa päivää kaikille =)
 
E-V-A, en minäkään abortteja ymmärrä... tosin se on jokaisen oma asia :) ei olla vielä käyty, ajateltiin että vuoden alusta mennään molemmat tutkittaviksi, koska päätimme että ensi vuosi on meidän vuos ja sillon meille tulee vauva.<3 tai ainakin laitetaan aluilleen :) mutta silti niin kovasti toivon että nää oireet ei vaan ois mun pään sisällä ja kroppa reagois niihin, vaan tää ois ihan totta.!!!

nyt lähden töihin tän mun purvonneen ja paineen tuntuisen pömppiksen kans :D heipähei :wave:
 
vielä....
äiti vm70, kyllä, se poika on -91 ja nyt kun tarkemmin muistelen ni se tyttö on vasta peruskoulussa 8. luokalla... onhan toi nyt ihan kamalaa.! lapsi on lapsi eikä se voi toista lasta kasvattaa.... anteeks nyt vaan.!
kaikille pieniä tonttuvauvoja.!!! +++++++++ :whistle:
 
:eek: :eek: mä taisin nyt tippua ihan totaalisesti, lapset tekee lapsia :eek: Johan koulussakin on terveystiedon tunnilla seksivalistusta het seiska luokal ja jaetaan kondoomeja, ainakin meidän neideillä ollut ja siis mun keskimmäinen on tosiaan kasi luokal. Järki hoi, älä jätä. Toisaalt tosi surullista, et näinkin käy, mut tiedän kyllä parikin tapausta tuosta koulusta mitä tyttöni käy niin ovat joutuneet jättämään 9 luokan kesken kun raskautuneet ja käyneet sen vuoden pääst uudestaan loppuun :/
 
kaz
Yöperhonen Minäkin odotan kauhulla, kun kuulin että serkku menee ensi kesänä naimisiin, että entä jos niille tulee vauva ennen meitä :'(
Minäkään en ymmärrä noita teiniraskauksia... Mitä muutaman tiedän, niin yksinhuoltajia taitaa ne äidit olla :(

G: Unohdin tuohon galluppiin vastata, joten vastaan nyt. Minä olen 23 ja mies 24. Molemmat ollaan ihan työssäkäyviä...
 
Kun mietin itseäni yläasteikäisenä ja vielä vuosia siitä eteenpäinkin niin enpä olisi ollut kyllä valmis äidiksi. Aikamoinen villikko olin aikoinani :LOL: Mutta meitä on moneksi ja toiset kypsyy nopeammin ja kait sitä siinä 9 kuukaudessa vähän aikuistuu, toivottavasti ainakin :)

Jaa niin, kait sitä vois muutamalla sanalla itsensäkin esitellä kun unohtui aiemmin, eli ollaan miehen kanssa piirun verran alle 30 ja it-alalla työskennellään. Yhdessä ollaan oltu kohta 12 vuotta.
 
heippa.!
tilitin tänään töissä työkaverille näitä huoliani ja juuri tuota tapausta ku on noita teiniäitejä niin pirusti... helpotti kyllä kun sai purkaa :D voi sitä raukkaa ku joutu kuuntelee mua ja mun valitusta :D:D
ihan kamala närästys ollu koko päivän.! siis aivan hirveetä... ja töihin mennessä kun juoksin junaan, niin paineen tuntu vatsassa oli aivan kamala.!!!! nyt jos en ole raskaana niin tulen todella kovaa ja korkealta alas näiden oireideni kanssa...... :ashamed: huoh..

anteeksi omanapaisuus.!! ihmetyttää ja pelottaa vaan niin kovin.!
 
Onnea P123 tähänkin pinoon plussasta :hug:
P123 plussasit sittenkin tuossa 48+49 pinossa :heart:

Omaa napaa;
Missä mun valkkarit ja ovisoireet on :eek: Onks kukaan nähnyt? Siis oikeesti, tänään pitäis olla noiden päivien ja laskureidenkin mukaan "huippu" , täälä alkoi kans masentamaan et jospa en tässä kierrossa sit ollenkaan ovuloi :ashamed:

 
Heips!

yöperhonen-, milloin pystyt testaamaan? Kuulostaa nuo oireesi perin tutuilta. ;) Mulla oli heti kohta ovulaatiosta alkaen menkkamaista jomotusta alavatsalla ja selänkin puolella, vihlaisuja ja painon tunnetta etenkin riuhtaisuliikkeissä ja yskiessä. Kaikken vahvin "oire" mulla oli kyllä selittämätön tunne, että nyt pieni mukana.

Itse en tässä vaiheessa voi tähän ketjuun (tai ei tarvitse...) tulla, sillä tänään aamulla sain Apteekin omaan plussan! Kolmas rakas lapsonen siellä köllöttelee, kun vain menisi kaikki hyvin. Mutta eipä tässä vaiheessa voi paljon muuta kuin laittaa kädet ristiin. =) :heart:


Ihanaa joulun aikaa kaikille ketjuun kirjoittaville, paljon - phuuuuuh - plussia!
 
:heart:TORSTAI 11.12 :heart:


E-V-A...............kp11/32............yk3.................kolmas toiveissa
kaz..................kp7/28............yk6.................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp15/28-36.....yk4.................ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp15/32...........yk?.................kuudes toiveissa
Flora-79..........kp10/32...........yk3................ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/29.............yk11..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp7/27-29........yk3................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp16/30............yk3................neljäs toiveissa
zeny...............kp6/28.............yk2.................toinen toiveissa
Millukka..........kp8/28-32..yk15..(km5/08)....viides toiveissa
ipaipa............kp45/30............yk?.................kolmas toiveissa
Helinä83.......kp7/?.................yk3.................ensimmäinen toiveissa
Filuuri...........kp10/27-30........yk2................toinen toiveissa
SantaMaria..kp4/27................yk4................toinen toiveissa
TESTIPÄIVÄT:

ke 31.12.2008
to 1.1.2009 E-V-A,yöperhonen-,zeny,delfis,Filuuri
pe 2.1Helinä83
la 3.1 Flora-79,kujakatit,SantaMaria
su 4.1
ma 5.1
ti 6.1
HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET

P123 (viime kierrosta) :heart:
 
Tämä pino alkoi lupaavasti.. kun saatiin jo eka plussa :heart: :heart: Onnea P123

meinaatko yöperhonen- että olisit raskautunut viime kierrosta?

Ihanaa kun on satanut lunta :D se piristää kummasti.
 
Onnea El-li :flower: !!!!!!!!

Mites on että lasketaanko tuhru menkoiksi? mä lopetin pillerit normisti tyhjennysvuotoon liuskan loputtua 24.10 ja menkat 26.10. sen jälkeen tuhrua tuli 15.11 ja sen jälkeen ei mitään... Mulla on vielä hormonimigreeni joka aktivoituu AINA ennen ovista ja menkkoja. särkee kolme pvää ja on vaikee olla huomaamatta!! ainut millon ihan iokeesti kunolla särkeny oli kuunvaihteissa... :eek:

mä taidan olla tän pinon "meedikko" sillä kysyin P123:n plussasta viime kuun lopussa(ko)...
*tuli vaan semmonen kutina*

ipa
 
ipa, kiitos! Mulla on käsitys, että tuhrua ei lasketa vaan vasta kunnon vuoto. Ainakin, jos tulee ennen normikuukautisia tuhrua, uusi kierto alkaa silti vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Peukkuja plussaan!
 
:ashamed: menkkoja siis odotellessa.... :headwall:
Mä tunnustan!!! testannu joka pvä sitten 26.11 lähtien eli testejä menee enkä usko negoja ennenkun menkat alkaa... :kieh: :p

Nii juu ja yk on 1!!
ipa!!
 

Yhteistyössä