Hei pitkästä aikaa!
vauvatoiveinen: olen pahoillani ja toivotan paljon voimia. Itsellänikin kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta. Itselleni voimaa antoi se, että menen yksityiselle gynelle ja selvitettiin esim. kilpirauhasarvot, että kohdussa kaikki kunnossa yms. Vaikkei noista mitään löytynytkään, niin gyne sitten tsemppasi minua ja sanoi, että minulla on suuret todennäköisyydet tulla onnistuneesti raskaaksi keskenmenoista huolimatta. Muutoksena lopulta oli kroonisen sairauteni takia se, että nostettiin foolihappo annos 800 normaalin 400 sijaan ja se, että kroonisen sairauden lääkitystä lisättiin, kun se ei ihan täysin ollut kunnossa (huomattiin labroissa). Asia voi olla myös jostain pienestä kiinni, en tiedä johtuiko näistä, että kolmas kerta onnistui. Itselläni oli ainakin jo se asenne, että kai on pakko kestää se kolmaskin keskenmeno, jotta pääsee kunnallisella tutkimuksiin. Ilman empaattista gyneä, en olisi uskaltanut yrittää näin nopeasti uudelleen. Tsemppiä raskaaseen aikaan ja ota aikasi suruun.
ambrosia85: onpa ihana kuulla, että olet saanut hyviä uutisia ja muutekin kuulostaa hyvältä
.
alien_1: suuren suuret onnittelut!!
hepeli: onnittelut plussasta!
Pölö: voimia loppumetreille!
Minalo: sinullakaan ei enää paljon ole jäljellä!
(.) Olen enemmän siirtynyt facebookin puolelle joulukuisissa, joten täällä käyminen on jäänyt paljon vähemmälle. Täällä vatsa kasvaa (napa jo selkeesti pienentynyt) ja potkut ovat alkaneet tuntumaan. Viikko sitten neuvolassa kaikki oli oikein hyvin. Edelleen dopplerilla kuuntelen usein Pikkuisen sykkeitä, mutta alun paniikki on helpottanut. Olen välillä niin hämilläni ja epäuskoinen tästä. Rakenneultra on reilu kolmen viikon päästä. Enää pari viikkoa, niin olen seuraavassa etapissani eli puolessa välissä ja enää reilu 6 viikkoa, niin Pikkuisella olisi jo jotain mahdollisuuksia selviytyä tässä maailmassakin. Nyt aion kuitenkin nauttia kesästä ja matkustella
.
Rv 17+4