Mäki osallistun pissakakkajuttuihin! Kai munki sit pitää itselleni myöntää, et kyl täs vähän ummettaa muakin. Vatsa toimii tosin päivittäin. Tarttis sit kai tehrä jotain ruokavaliolle tai jollekin. Mä juon ihan liian vähän edelleen, juominen on aina ollu kauheen vaikeeta mulle, etenki veden juominen. Ja nyt tuntuu, et kaikki mitä juon tulee läpi ihan samantien. Pissa on kyl laimeeta, et en kai mä sit kuivumaankaan pääse, tosin tää raskaus ja lapsiveden jatkuva vaihtuminen jne. varmaan saattaa myös vaikuttaa, tai näin oon koittanu järkeillä.
Sataset paukkui, vauva appsi muistutteli, että tj 99 laskettuun! Mä haluisin tuon esikoisen kanssa aloittaa kunnolla projekteja potta, isojen sänky ja itsenäinen ruokailu. Potta saa kyllä odottaa mammalomaa, mä en siihen nyt töissä ollessa pysty vaikuttamaan tarpeeksi, eikä sillä ole edes kiirettä. Kuitenki mun kotona ollessa vaippaa ei tarvitse vaihtaa kuin parhaimmillaan aamulla, kakan tullen ja illalla. Ruokailupuoli sujuu jo aika hyvin, ei tarvitse auttaa, ellei pieni kyllästy.
Nyt alkais taas olee vimma laitella meidän makkariakin valmiiks vauvaa varten, makkaris on muutenki räjähtäny joku järkyttävä vaatepommi, puolet mun työvaatteissa on kateissa, puhtaat ja likaiset pitkin rahia ja lattioita, sänky aina petaamatta kun päiväpeite pilkistelee jostain sieltä epämääräisen romuläjän alta, joka koostuu niiden vaatteiden lisäks vauva-lehdistä, muksun leluista, koristetyynyistä, herrajumalamuaahdistaaaaa!!! En pysty ees käymään tuol valot päällä...
No, viikonloppuna sitten, saan taas ne lauantairaivarit ja pistän kaiken kondikseen heti herättyäni.