<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Paljon onnea uusille vauvautuneille!! :flower: =)
Ja kiitos kaikille, jotka ovat synnytyskertomuksia jaksaneet kirjoitella :flower: :)

AM ettei vaan toi sun huono olo olis Enne?? :saint:

Piin täällä myös vähän samanlaiset fiilikset, tuossa kun esikoista laiteltiin yöpuulle niin tuntui, ettei vielä ole mikään kiire synnytyksen suhteen, kun ehtii vielä esikoiselle antaa kaiken huomion. :heart: Mutta toisaalta, ihanaahan se on vihdoin kohdata tämä pikkuinen, jota on niin kauan tässä odotettu ja mukana kannettu. :heart: =)

Ruttanalle onnittelut tulpan bongauksesta! :flower: :D

Onkohan vaaveli75 jo laitoksella? :)

SusseN täälläkin on vaavin liikkeet muuttuneet viikon sisällä, muuttuneet selvästi rauhallisemmiksi. Neuvolastakin nyökkäiltiin, että kuuluu asiaan näin synnytyksen lähestyessä.

( . ) Täällä kaikki hyvin, olo hyvä ja kivuttomia suppareita silloin tällöin - joten ei muutosta entiseen. :wave:

Kesis ja Nuppu 40+1
 
onnea taas kaikille vauvan saaneille :flower:

voi vitsi kun oli aivan sairaan hieno päivä...aamulla oltiin koko perheen voimin pilkillä ja tyttö oli ihan onneissaan :D remontti täällä edelleen jatkuu..tänään listotettiin keittiötä ja sellaista pientä..vein vauvan sängyn tänään makkariin ja se on valmiiksi pedattu :D :D nyt puuttuu enään vaan pieni tuhiseva nyytti sinne nukkumaan :D :D

tänään tullut vaan noita sukkapuikkovihlasuja ja muutamaan kertaan vatta kovettunu...eilen saunottiin ja tänään koittanu siivoilla jos sitä sitten koittais vielä illalla sitä yhtä ässää..jos se nyt yhtään auttaa...

mutta jaksamisia kaikille ja oikein hyvää pääsiäistä =)

lumi-enkeli+masuasukki 38+4 :heart:
 
AAM
:wave: täällä vielä päänsärkyä on mikä ei lähtenyt runsaalla sokerin nauttimisella taikka syömisellä :headwall: :kieh:
vauva juilinut ja muksinut alakertaan joten en tiedä mikä raittiinilmanmyrkytys mulla on iskenyt...
no sitä yhtä odotellessa.. :whistle:

Superheppuli x:)x jee jollekin edes jotain saldoa :xmas:

Vaavelille kans tsemppejä jos hommissa olet...

Kesikselläkin poksut meni :) :heart:

am & hippunen 39+5
 
Huomenta vaan kaikille! Ja ensinnäkin onnittelut kaikille jo vauvan saaneille!
Meidän pikkuinen ei tunnu haluavan ulkoilmaan ollenkaan. Tänään 40+ 4! Hassua tässä on se, että mulle sanottiin jo kuukautta ennen laskettua aikaa, että vauva syntyy luultavasti ennen laskettua aikaa. Sisaruksetkin kun syntyivät viikoilla 39+1 ja 39+5. Supistellu on jatkuvasti ja eilen illallla alkoi tulla aikas tuimia supistuksia noin kuuden minuutin välein. Olin jo varma, että nyt päästään vihdoin tositoimiin, mutta ei. Kohdunsuu oli synnärille mennessä auki vasta yhdelle sormelle ja supistukset sen kun harveni. Pari tuntia siellä seurattiin tilannetta, mutta kun kohdunsuun tilanne ei yhtään edennyt niin lääkäri käski kotiin nukkumaan :( Yöllä kotona tuli taas muutamia kipeitä supistuksia, mutta harvakseltaan. Ei jaksa enää odottaa!
 
Adaliinalle supparituulia reilulla puhkulla :D

Täänekään ei ihmeempiä. Aamulla tuli taas lisää limaa ja alapäässä tuntuu jotenki erilaiselta. Lenkkikään ei enää onnistunut samalla tavalla. Paikat siis kypsyy...hyvä niin. JOs illalla kokeilis kolmen s taktiikkaa...taas :LOL:

Me mennään mun vanhemmille pääsiäislounaalle ja sieltä olis hyvä lähtee kupu ravittuna synnyttämään :LOL:
Mä en oo käyny missään lääkärissä piiiitkään aikaan. Eli en tiedä onko mitään tapahtunut. Hyvä toisaalta ettei oo ollu tarvetta, mutta nyt jotenki tuntuu että olis hyvä tarkistaa tilanne. Neuvolaankaan en oo jaksannu raahautua ku ne käynnit tuntuu niin "turhilta" :/ Ei oo verenpaineessa mitään häikkää ja pissakin on aina puhdas. Mun neukkutätiki sano että ei se nyt niin päivänpäälle ole, jos siltä tuntuu. Kumpa ei enää tarvitsis sinnekään mennä :p paitsi vauvan kanssa ;)

Vointeja ihan jokaiselle ja kuullaan
Superheppuli ja "Helena" 40 pokspoks :D
 
onnea kaikille vauvan saaneille!!!

täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. kovettumisia ja menkkajomotuksia on nyt enempi, oli koko yönkin. menkkajomotukset on voimistuneet viime viikosta. toivo elää :D
illalla valkovuodossa oli ihan hitunen vaaleanpunaista ja se haisi ihan menkkavuodolle vaikkei varsinaista verta näkynytkään. liekö meinaisi jotain lopun alkua?

päätä särkee jo neljättä päivää ja on huono olo. panadolin voimalla mennään..

kissendaal ja vauva rv 38+6
 
AAM
äh täällä kans jomotukset jatkuu päässä :(
vihlaisuja nivusissa ja haarassa.. :| ulos --> puita hakkamaan pieniksi :whistle: jos se siitä ;) :p

jaksuja harmaaseen päivään toivottavasti tulís edes B)

Am & hippunen 39+6
 
Oliskohan vauva pikkuhiljaa AM tulossa sieltä =)? Kaikkia tollasia ihme vaivoja :whistle:
Tuskin Superheppuli, kissendaal ja Adaliinakaan kauaa enää joutuu odottelemaan! Oikeestaa ei meistä kukaan enää ihan hirveen kauan joudu! Mäki ajattelen nyt niin, että viimeistään 12 päivän päästä käynnistetään ja kyllä mä sinne asti jaksan odottaa kunhan beebis voi hyvin :heart:

Piin:
mä olin kans toivonu, että olis joku meistä poksunu mut EEEEIII :'(

Kiitos Emmie tarinasta ja onnittelut vielä kerran! Toivotaan, et se pyllyki tokenis piakkoin :D

Täällä supistelee (niinku on supistellu rv 16 asti). Muutama kipeäki tässä aamulla havaittiin, mut muuten ihan perus kovettumisia. Joka vessakertaki on pettymys ku ei tuu mitään valkkarista poikkeavaa. No huomenna voin sanoa jo, että viimeistään ens viikolla :)

Sunnuntain jatkot!

Säde ja poju 40+2
 
Onnea uusille vauvan saaneille jos en ole muistanut onnitella :flower: :heart:

Kyllä on todellakin pino hiljentynyt ja pienentynyt kun niin moni jo vauvansa saanut. Mä kyl varmana kanssa täällä aika viimeisten joukossa roikun, ei siis juurikaa mitään tuntemuksia missään.
Eilen meni vähän myöhäiseksi nukkumaan meno kun piti telkkua vahdata ja sit sen jälkeen alkoi vatsaa vääntää ihan tosissaan!! Mut ei sieltä mitään ulos tullu :kieh: Aamulla sitte kuuden aikoihin tulikin oikein totaali tyhjennyt, mitä lie taas eilen tullu syötyä...
Joten nyt vähän tökkyrä olo kun yö ei niin hirveän hyvin menny.. Ja mieskin meni töihin joten yksin vedettävä tämä päivä pulkkaan =)

Eilen oliki kiva päivä kun olimme koko perheen kanssa liikenteessä. Ja tosiaan siellä tivolissa tuli käytyä ja oli mahtava ilma ja tietty hauskaa :D Eikä kävelykään saa mitään suppareita aikaiseksi, korkeintaan jotain kovettumista.

Vauvan liikkeistä, ne on todellakin muuttaneet muotoa sellaiseksi möyrinnäksi vaikka tämä asukki onkin koko ajan ollut aika hiljainen. Mut siis alkaa vissiin olla jo ahdasta tuolla yksiössä ;)

Mut pitää mennä, kuullaan taas!!

Ooti ja pieni-ihme rv39+0 poksuu siis :D
 
Ei mitään.... |O

Eilen tuli kans oltuu tivolissa..söin sitte kaikkea 15euron eestä :whistle:
Tänään ois tiedossa pääsiäislounasta miun äiteellä :p ja ois myös miehen porukoilla mut se ei kuulemma halua mennä sinne..Mä koluaisin mielelläni kaikki sukulaiset niin menis tääki päivä nopeasti ohi vaikka menee ne kyllä muutenkin mutta aina on aamulla yhtä turhauttavaa herätä ja todeta että ei vieläkään :headwall:

Niin ja jumankauta ne ei oo vieläkään korjannut sitä vesijutskaa niin ei voi käyttää vettä kuin suihkussa..Se on ollut nyt neljä päivää rikki :kieh: :kieh: prkl.
Kiva tehdä jauhelihakeitot johonkin evianiin..

Joo ei nyt löydy taas mitään positiivista sanottavaa mut eiköhän tää päivä täst lähe käyntiin.. :D ..Toivottavasti.. :whistle:

Misstar 41+2
 
Onnea kaikille vauvan saaneille! Täällä huhtipinossa syntyy kovasti tulosta. =)

Tosi kiva taas lukea kaikkien synnytyskertomuksia! Erityisesti jäi mieleen Mannan kokemukset, kun ihan Myntonia tarvi huutamisesta käheään kurkkuun. :eek: Jaiks.

AM, mulla oli päänsärkyä ja kehnoa oloa juuri ennen synnytystä... Onpa jännää...

Me ollaan Hämeessä ekalla mummolavisiitillä. Ihanaa, kun tulee ruoka valmiina pöytään ja vaipanvaihtajaehdokkaita on jonoksi asti. Tosin öisin on vain yhden naisen partio (c'est moi) viihdyttämässä pikkuakkaa, joka päättää viettää pirteät hetkensä aamuyön tunteina. Uhhuh.

Leppoisaa pääsiäisen jatkoa & tsemppiä,
Hemuli

 
AM;mulla oli eilen kanssa järjetöntä päänsärkyä joka jatkui yön yli aivan kamalana,aamulla suihkuun meinasin pyörtyä ja oli tosi huonoolo,mutta nyt tuntuu ettämenossa ohi..MInä joka todella kärsin migreeneistä yms olen päässyt raskausajan tosi helpolla kun ei ees tavallinen päänsärky ole vaivannut.

Vaavi mahassa ei päästä mua helpolla,koittaa jos kyljestä pääsis ulos mutta "normiteitse" tuskin on kovin nopeasti tulossa.

Onneksi hieno keli taasen.Jos lähtis pihakukkasostoksille.

38+2
 
Tulinpa ilmoittamaan, että tyttö syntyi pitkänäperjantaina melkoisen nopealla aikataululla :wave: . Vedet meni ke-to yönä, ja silloin jäin KYSiin osastolle kun supistukset eivät käynnistyneet. Perjantaina niitä sitten vähän härkittiin käyntiin oksitosiinilla, ja tyttö syntyi lopulta rytinällä (15min säännöllisiä supistuksia, ponnistusvaihe 10min). Tulipa sitten koettua millaista on synnyttää ilman kivunlievitystä...:x Myöhemmin sitten tarkemmin :wave: .
 
heissan!
täällä ollaan kotiuduttu tänään pikku prinsessan kanssa! :heart:
syntyi 9.4 klo 19.05 2860g 46.5cm 37+6
kirjottelen lisää paremmalla ajalla..

onnesta sekaisin oleva ziki ja pikku prinsessa 3vrk :heart:
 
Talvitielle onnittelut kans pikkuprinsessasta! :heart:
Ja Zikizikille viel uusintaonnittelut, jos ei aiempaa huomannu. ;)


) .) Kivoja vapaapäiviä ollu! :D
Eilen oltiin miehen tädin luona ajelulla, mies vaihto niiden pihassa sit kesärenkaat autoon ja pesi auton ym kun niillä on hyvää tilaa. :D Sitten mun sisko oli miehensä ja heidän pikkuneidin kanssa meillä. Miehet katso jääkiekkoa ja me naiset käytiin kävelyllä. :) Käveltiin meiltä Turun keskustaan ja takaisin ja käytiin mm. makkaraperunoilla jokirannassa. ;) Matkaa tuli yhteensä n.6km ja mä olin ihan kuollu jo melkeen ku ehdittiin takaisin. :LOL:

Tänään sit katottiin aamul ensin yks leffa ja sitten lähettiin autolla keskustaan, käytiin kahvilassa "aamupalalla" (Cafe Brahe) ja sitten mentiin jokirantaan kävelee, syötiin jäätelöt ja käytiin jokilaivassa yhdellä (mulle se oli yks kola). :D Ja nyt mies on ulkona potkimassa palloa kavereiden kanssa. :D

Just mahtavaa ku on näin ihanan keväinen keli! :) Ja viel yks vapaapäivä tämänki päivän jälkeen! :D Ajattelin täs seuraavaks raahautua parvekkeelle tän kannettavan kanssa. :D Jos sais vaikka tehtyä yhtä kouluhommaa samalla... :whistle:

Ja yhtään ei Punkero anna ymmärtää että häntä kiinnostais ikinä tulla mun masusta! :LOL: Ei kipeitä supistuksia, ei mitään elettäkään laskeutumisen suuntaan, ei MITÄÄN! Eilen pari kertaa supisti kun käveltiin, mut nekään ei ollu kipeitä. Tää ehkä haluaakin koko ikänsä asua äidin masussa! :D

Laala ja Punkero rv38+5
 
AAM
Talvitie ja Ziki :heart: valtaisan ihanat onnittelut molemmille :hug:

( . ) täällä päänsärky lähtenyt ja närästystä tulee taas joka asiasta.. :headwall: :kieh: vaivaa pukkaa toisen tilalle.. |O
mitähän sitä iltapäivästä tekis tai huomenna ? ei ainakaan punggertamaan tartti lähteä.. :/

halot on jo laitettu ja yks mätäkanto pihasta purettu.. pitäis vissiin lähteä kävelemään jotta jotai äksöniä sais..

am & hippunen 39+6 :heart:
 
Talvitielle ja zikille isot onnittelut prinsessoista :flower: :heart:

Onkohan ruttana päässyt jo synnyttämään kun ei ole kuulunut? Ja niin on varmasti moni muukin, toivottavasti =)

Tsemppiä kaikille ja kovasti supistelupuhureita! Kyllä ne vauvat sieltä pian putkahtelee :hug:

t. manna + sylivauvaksi ryhtynyt pikku pirpana 13pv :heart:
 

Yhteistyössä