Alkuperäinen kirjoittaja unicorn85:
nyt on kyl pakko purkaa.. :'(
mies on tehnyt meille jo pidemmän aikaa lasten huonetta ja sen takia kestäny kauan ku uusittiin myös lattia, katto ja seinät.. no mulla koko ajan paineita ettei huone tule ikinä valmiiksi, kaiken lisäks tänään piti tapetoida niin eikös tuo mies o kipee (meillä liikkeellä mahatautia) ny se on nukkunu tos sohvalla jo 3 tuntia..eli taas jää tapetointi.. huomenna pitäs mennä kihlajaisiin ja ens viikolla miehellä on iltavuoro et näyttää taas siltä et huone ei o valmis vielä ensi kesänäkään.. ymmärrän kyl et taudeille ei voi mitään mut jumankauta onko pakko olla kipee aina kun ois jotain tommosta hommaa..ja kun tuo esikoinen pitäisi saada muutettua sinne ainakin kuukausi ennen kun vauva syntyy ettei käy niin et vauva tulee ja sit vast siirretään toi esikko, no mustasukkaisuushan siinä iskee no la on 17.4 et ei hirveesti o aikaa.. sit viel esikon vaattet on tällä hetkellä lipastossa johka pitäisi laittaa vauvan vaatteet kun esikolle kootaan oma vaatekaappi.. siis kaikki vauvan vaatteet viellä ullakolla, nekin pitäisi vielä pestä. myöskään sairaalakassia en o pakannu ku jotenkin vaan nää asiat masentaa.. :'( no tulipahan purettua ja helpotti vähän mut silti meinaa stressi ja paniikki vallata mielen..
Meillä oli viimeks ku ootin niin pesuhuonerempp aja keittiöremppa alla..Mä sit laitokselta käsin valittin keittiöön rivatki ja mies oli kuvannu sit videokameralla keittiötä et nään millanen se oli..
Eniten ressasin sitä et jos ei kylppäriremppa valmistu ajoissa ku ei ollu pesuallasta..Mut kaikki oli valmista kun pääsin kotiin joten oli ihana tulla vaavin kaa uudistuneeseen kotiin.
Mut miepä sainki uuden stressin aiheen..Joudun aloittaan itte työt taas jo touko-kesäkuussa kun työntekijä ottaa ja lähtee eteläsuomeen..Nyt ne sit oli sen päättäny..
Mut ajattelin et alotan vaan tekemällä iltoja tms niin et mies tai joku muu voi vahtia lapsia et ei tartte hoitoon vielä viedä..Kyllä pikkasen tympii kun ajattelin et saa vaavia hoidella ja touhuta pihalla kesän..
Mut ei voi mitään..ittepä aloin yrittäjäks ja itteppä halusin näin pian lapsen (yritys ollut vasta vähän yli vuoden)
Mut voinpahan ainaki sanoa et taas tulen lujemmaks ku on vastoinkäymisiä.Nyt vain raskaana ollessa ei oikein ole kiva kun tollasia ylläreitä tulee kun on itku herkässä..Pelkäänki et jos pian masennun..
Mutta tapahtui tänään kivaakin..Me päästiin maailman söpöimmän tyttövaavin kummeiksi..
Vauvan äiti on vissiin thaimaalainen ja iskä on ihan suomalainen.Siis niin lutunen nappisilmä et ei toista.
Hänellä oli jo toinenkin tyttö ja meinas et on kateellisena kattonu niitä joilla on poikia.Mä sit taas sanoin et mä kattelen tyttöjä.Se sit murjas vitsin että vaihetaan sitte seuraavat jos vielä tulee samaa sukupuolta..Luoja ku voiski omalle lapselle saada sellaset silmät ja ihon..
Se laps on ku nukke!!! Tais päästä lellikki kummilapsen osaan
Vitsi siellä oliki kuuma ja mie olin sit varautunu villatakilla niin arvatkaas vaan oliko sormet turvoksissa!!! Sit ku piti ristiä kädet niin tuntu et ei saa ristiin käsiä.. :|
Aika moni joutuu jo hyppään tarksituksissa yms..Mä en tiiä pitäskö munki herkemmin käyä näytillä,mut enjaksa ressata.Sit tietää ainaki ku lähtö tulee et vois lähtä sairaalaan..Ja nyt kun on ens vkolla neukkuki niin jos nyt sinne asti oottelis..
Meillä on vkl harrastettu monta kertaa seksiä
Vitsi et tekee hyvää pitkästä aikaa..pelottaa vaan et jos silläki on pian lisää vaikutusta noihin suppareihin..
Mut vaivoista mainittisin kyllä että selkä hajoo täälläki just ja häntäluu natisee ja paukkuu ja kaikkee..Närästää vähä väliä ja rennietä onki alkanu kuluun aika reippaasti..Turvotuksia tulee heti ku vähäkää lämmin tulee ja melkein muutenki alkaa olla sormet ja jalat turvoksissa..
Supistuksia tulee edelleen aika paljo kipeitä päivän aikana..
Ei jaksa kauaa istua samassa asennossa,ei seisoa, ei maata....
Väsyttää niin samperisti...Vaavi puskee ahteriaan kylkiluihin ja potkii kylkiin ja jokapuolelle...Kauheeta vellomista koko ajan.. Mitäs vielä..
Mut silti IHANAA OLLA RASKAANA!!! Mä rakastan tätä mahaa vaikka kivahan siitä on päästä eroonki,mut silti..
Esitietolomakkeesta..sain sen viimeks neukussa ja vkot oli jotai 30..
En vain ole viittinyt anopilta siihen vielä kysellä niiden suvun sairauksia kun se kaivelee aatamin ja eevanki aikaset sairaudet ja jostai kivikaudeltaki jos muistaa...
Noista kivuista ja vihlonnoista..Mulla ainaki tosi helposti jos kääntyy tms äkkiä niin vihlasee tosi kipeesti ja sit siihen kohtaan sattuu kauan aikaa..Mitä ne sit lie on..
Mut oikeesti tuntuu välillä niinku tää ois eka raksaus ku on niin erilaista kaikki..Saa nähä millanen synnytys tulee..
Nyt on muutes moni tuttu sanonu mahasta et tyttömaha..Saa nähä..Miten sitä malttaa oottaa et saa tietää ja nähä kullanmurusen!!
No,mut jospa nyt lopettasin jaarittelun..
Hyviä vointeja kaikille! Ja sori jos en jotia musitnau taas kommentoida tms..
Vaavimasu ja napukka 33+3