<3 Heinäkuiset 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
Tiqustiina
Kai mä uskallaudun jo tälle puolelle ,löytyykö muita heinäkuussa la omaavia?
Täällä olisi ilmeisesti la 7.7:heart: Hieman vielä epäuskoinen koko asian kanssa ,mutta eiköhän tää tästä. Lapsia löytyy ennestään 04/06/10:heart:
 
Heipä hei!

Plussasin eilen, ja la näyttäisi olevan 6.7. Varovaisesti täällä tuulettelen!
Lapsia on kaksi edellisestä avioliitosta 04 ja 09, ja nyt ensimmäistä yhteistä nykyisen kanssa puuhattu vuoden päivät. Yksi keskenmeno ollut (01/13) ja tietenkin sen kokeneena pelottaa, mutta positiivisesti on katsottava eteenpäin ja pyrittävä siitä huolimatta nauttimaan joka hetkestä :)

Oireita oli jo ennen plussausta; mahaa nipisteli ajoittain, rinnat olivat eri tavalla arat kuin yleensä loppukierrosta, hieman herkempi itkemään tms ja väsymys painaa.

Minkälaisia oireita teillä?

Ja tietysti onnittelut teillekin, pidetään nämä kyytiläiset visusti matkassa :)
 
Tiqustiina
Täällä on oireina väsymystä,rinnat super kipeet,närästää,etoo,janottaa jatkuvasti sekä itku herkkyyttä havaittavissa:/ testejä oon tehnyt sata ja vieläkin hieman ihmeissään että voiko ekasta heti tärppää.varhaisultra varattu 1kk päähän.neuvolaa meinasin soitella ens viikolla.
 
Heips, tänään plussattu :) LA 5.7. Kaksi tyttöä ennestään, (08 ja 09) nyt uuden miehen kanssa sitten pienokainen matkalla :)
Aavistelin myöskin etukäteen, alavatsapainetta ja pistoja, rinnat kasvoi parilla kuppikoolla viime viikon aikana mut muuten normaali olo. toistaseks... :D

Onnittelut myös muille!! <3 Tarrasukkiakos näille kuuluu toivoa vai mitä ne oli...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oireina rintojen turvotus ja kamala itkuherkkyys. Aika ajoin olen myös tuntenut menkkajomotuksia vatsassa. Voi jospa tämä nyt menisi hyvin ja pysyisi kyydissä :heart:

Mä olen tehnyt pari testiä ja tän aamuinen oli jo sen verran selkeä, että luotto plussaan heräsi. Teen vielä illalla digin varmistukseksi.

Varhaisultraa varailen ensi viikolla, pitäähän se päästä näkemään, että onko kaikki kunnossa :)
 
Kai tää nyt on ihan ok, kun sain eilen aamulla ja tänään aamulla pregcheckiin haaleat plussat? Digi tosin näytti eilen iltapäivällä "raskaana 1-2" :) Nyt olis kp 28/28-30, pari viimeistä kiertoa on kestänyt nyt 28 päivää.
 
Tiqustiina
Madea kyllähän toi oikeelta kuullostais ja voihan noi digitkin näyttää heitolla koska eiks ne näytä "täysiä viikkoja" että jos olis päivää vajaa että olis 2-3vko niin enäyttää vielä tota 1-2 tms..Oikein paljon onnea:heart: Voisi tehdä vaikka tuosta marraskuusta lähtien sellaisen listauksen odottajista niin kuin muillakin on ? Onko halukkaita päivitykseen tms.? Toki voin mäkin sen tehdä jos ei muita löydy :):p
 
  • Tykkää
Reactions: KiAna7 ja Madeia
Paljon onnea myös sinulle Tiqustiina <3 Pitäis yrittää nyt olla stressaamatta noita viivan vahvuuksia ja nauttia nyt vaan :) Mulle ainakin sopii, että marraskuussa tehdään listaa. Pitäiskö se sulla alkaa päivittäjäksi, kun pistit tämän ketjun pystyyn :)
 
Varhaisultra varattu 23.11. Mehiläiseen :) Viiva ilmesty eilen jo ennenku kontrolliviiva oli vahvistunut, kai se on tosiaan pakko uskoa vaik oon vielä tänäänki tuijotellu testiä et onks tää totta... :)

Joo mäki himoitsin sitä listausta, en kyllä ite varmaa osaa mut jos joku sitä tekee ni kannatan :D

Onnea varmistuneille plussille!! :)
 
Heippa, minäkin ilmoittaudun mukaan! Plussasin reilu viikko eli reilut viisi viikkoa on nyt saldona. Toinen lapsi on tuloillaan, esikoinen 12kk. Jännittää, eikä vielä oikein todeksi usko :)
Onnea kaikille plussanneille ja ihanaa odotusta!
 
Hei!
Liityn mukaan! Tänään plussattu ja laskettu olisi 5.7 =)
Esikoisemme syntyi kesäkuussa ja vähän yli vuosi tulee siis ikäeroa jos masukki pysyy matkassa loppuun asti.
Veikkaan että mulla laskettu siirtyy vielä myöhemmäksi, kun hieman vaalea plussa oli vielä.
 
Tiqustiina
Mukavaa kun meitä heinäkuisia alkaa pikku hiljaa tippua tänne enemmän ja enemmän:heart: Tunnustan , oli pakko hakea tänäänkin vielä yksi testi ;) Eipä tuo tulos ollut muuttunut minnekkään :kieh::D Väsymys piinaa aika huolella. Onneks kelloja on siirretty tunti taaksepäin niin saa tunnin armon aikaa huomiseen aamuun :p Huomasin, että joutuu jopa vitamiinit uusimaan. Söin multivita Plussaa ja siinähän on ihan reilusti A.vitamiinia. No joo täytyy tenttailla neuvolan tätii kun varaileee aikaa.
 
Moi kaikille ja onnea plussanneille!

Täällä ilmottautus joukkoon 1.v9kk ikäisen pojan äiti joka plussas vko sitten,laskettu on 2.7 eikä meinaa vieläkään uskoa todeksi koko asiaa.

Oireita on nyt ollut etominen,jatkuva nälkä ja väsymys vahvimpina,kahden vkon päästä olis ensimmäinen neuvola-aika jossa olisi tarkoitus varata varhaisultraan aikaa,malttamaton kun olen koitan sen ultran varata jo valmiiksi ettei tarvitse niin pitkään ootella,ei oikein uskalla vielä hehkuttaa vaikka mieli tekisi kaikille jo kertoa,ainoastaan äitini tietää asiasta,muut sitten jos päästään riskirajan ylitse :)

Jemina81 4+4
 
moi!

tänne ilmottaudun myös minä! Eli plussattu ekan kerran 21.päivä ja toisen kerran 22.päivä eli laskettu aika ois siinä 1.7 :) toinen lapsi oisi tulossa ennestään jo yksi poika 9/09 mutta uudessa liitossani tämä on meidän ensimmäinen :) Itse olen siis 27-vuotias ja naimisissa.

Mies oli uutisesta aivan riemuissaan,alettiin yrittämään lasta ja heti ekalla kerralla tärppäsi! Sen takia tässä onkin vähän ihmeissään ja peloissaan että voiko tällä hetkellä kaikki muka mennä näin täydellisesti? Sen takia meinasinkin huomenna soittaa ajan varhaisultraan että saisi selvyyden ettei vaan ole mikään tuulimuna :/ oon niin suunnattoman huolissani että pakko päästä tästä epävarmuudesta eroon!

Oireita ei ole hirveemmin ollut, alavatsaa juilii ja alaselkää, huippausta ja väsymystä mutta mitään etomista ei ole lainkaan. Nälkä vaan tuntuu olevan kokoajan :D

Niin ja tosiaan, pahinta tässä on se että viime raskaudessa mulle tuli heti se etova olo että lopetin tupakoinnin samantien kun ei tehnyt mieli mutta nyt kun ei ole lainkaan huonoa oloa niin tuo tupakoinnin lopettaminen on ollut todella vaikeaa :(( mies kyllä sanoo ettei tuomitse minua siitä mutta mä tuomitsenkin itse itseni :/

Tiedättekö muuten mikä on se paras viikko mennä varhaisultraan??

prinsessapossu 4 + 5
 
Tiqustiina
moni on kirjoittanut että 6+ eteenpäin ,mutta itse otan varman päälle ja varasin ajan rv8 ettei käy niin kuin tyttöä odottaessa että menin rv6+4 ja ei näkynyt sykkeitä eikä mitään koska vastasi vasta rv5... Kannattaa musta ottaa viikkoja vähän yli erityisesti jos ei ole sata varma ovulaation ajankohdasta. Joutuu muuten maksaa tuplakeikauksen.
 
Hyppään mukaan!
Laskettu aika 3.7 aika lähellä totuutta.
Kolme testiä olen tehnyt ja haaleaa plussaa näyttäneet. En muista tarkkaan koska edelliset kuukautiset alkoivat niin siksi la vähän epäselvä myös :D
Oireita en ole bongaillut, hyvä niin. Toiveissa helppo raskaus (niinkuin toki varmasti kaikilla :) )
Meille vauva on seitsemäs, isoimmat sisarukset jo koululaisia ja lisäksi 4- ja 1-vuotias.
 
Moi! Tuun kans mukaan kun viimeviikolla tein kaks haaleeta plussaa. Lapsia ei oo aikasemmin joten kaikki on uutta ja ihmeellistä. :) Kuukautisista laskettaessa la ois 7.7. Oireina on ollu alavatsan turvotus ja nippailu ovulaatiosta saakka. nyt on tullu myös hieman etovaa oloa ja koko ajan tekis mieli syödä jotakin. huimausta on ollu parina päivänä.
 
Tiqustiina
Varasin eilen ekan neuvolan joka ajoittuu sitten joulukuun alkuun. Viikko varhaisultran jälkeen. Tuli myös eilen ostettua sitten raskausajan vitskut ja voi kiesus ne on tyyriitä :kieh: Verrattuna tohon mitä normaalisti oon syönyt. Mitenhän noi omegat,voikohan niitä napsia samalla tavalla kuin ennen ? Oon syönyt 4kpl/päivässä.
 
Tiqustiina
Madeia Mä luulen ,että ne vahvistuu pikkuhiljaa. Ja tuo hormooninmäärähän vahvistuu vain jokatoinenpäivä. Voithan sä soittaa aikaa labraan vaikka. Ovis on voinut kuitenkin olla myöhemmin. Mutta tiedän tunteen kun hätäilyttää.
Löysin itse eilen vessasta 7 testiä joissa on selkeä plussa/ mutta ei kuitenkaan super tummia viivoja. Että jooh, ehkä pitäis alkaa rajoittaa tuota testaamistakin.

Niin ja tervetuloa uusille ryhmään :wave:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä