3,5v onnistui eilen huijaamaan mua...meni ihan täydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Tulin töistä ja hain tytön hoidosta.Olivat ulkona ja lähdimme kävelemaaän autolle.Tytöllä oli pikkuinen reppu mukana.Laitoin tytön turvaistuimeen ja menin autoon ja olin juuri aikeissa kaartaa hoitopaikan pihasta pois, kun takapenkiltä kuului itkunsekainen kauhea huuto, että mun koira jäi.Hänellä oli repun lisäksi aamulla hoitoonmennessä pehmokoira mukana.Minä jarrutin ja oli aikeissa lähteä hakemaan koiraa sisältä, kunnes välähti että katsonpa repun.Tyttö sanoi, että ei, ei siellä ole mitään.Minä siihen, että anna nyt kun katson.Tyttö taas, että ei.Lopulta sain kuitenkin katsottua reppuun ja siellähän se pehmokoira oli.Sanoin tytölle että nyt kyllä huijasit äitiä ja meni täydestä.Tyttö nauraa hekotti täydestä sydämestä.Oli kuulemma hauskaa huijata ja hauskaa kun äiti uskoi:D

Kuulostan varmaan tylsältä, mutta minusta tuo ei ollut hauska juttu. Hauska pila on jotain muuta. Mutta ei tuo mitenkään ikävääkään ollut, tai ehkä vähän, etenkin jos olisi kiire. Minua saattaisi harmittaa. Mutta olenkin välillä melkoinen tosikko:)

Kuulostan varmaan tylsältä, mutta minusta tuo ei ollut hauska juttu. Hauska pila on jotain muuta. Mutta ei tuo mitenkään ikävääkään ollut, tai ehkä vähän, etenkin jos olisi kiire. Minua saattaisi harmittaa. Mutta olenkin välillä melkoinen tosikko:)

Ei kaikkia miellytä samat asiat / tilanteet.Onpa nuo nuorison kaverit ( 18v ) sanoneet jopa rennoksi tyypiksi:D Mitä se sitten tarkoittaneekin:D
Tuo tytön huijaus oli eka kerta ja se nauru tuli niin täydestä sydämestä aidosti, ei ilkikurisesti.En mä siitä voinut harmistua =)

Minun poikani, 4-v., huijaa minua tuon tuostakin. Kun kysyn häneltä, että kuka hänet on opettanut huijaamaan, niin hän osoittaa minua. Syystäkin. Kun kerroin tyttärelleni laskun kansalaisopiston kantelekurssilta tulleen, ihmettelin ääneen, mahtaako hänen säästöpossunsa sisältö riittää laskun maksamiseen. Hän ehti hakea säästöpossunsa ennen kuin kerroin maksavani laskun itse. Hyi huijari-isiä!

[QUOTE="Vieras";22945948]Miten niin meni täydestä? Ethän sinä sitä uskonut vaan tarkastit repun jokatapauksessa? Missä huijaus, missä hauskuus?[/QUOTE]

Oottepa te tylsiä...no ei ehkä ihan täydestä, mutta melkein.Onko nyt parempi?;)

Ei tuossa ollut minusta mitään hauskaa. Jos tuon ikäinen jo yrittää vedättää sinua, odotappas se kymmenen vuotta. Minusta tuollainen pitäisi ns. kitkeä lapsesta pois mahdollisimman pian ennenkuin tulee hankaluuksia.

Oottepa te tylsiä...no ei ehkä ihan täydestä, mutta melkein.Onko nyt parempi?;)

Minulla kun on tapana takertua ajatuksiin, niin mietin sitä, että pilan tarkoitus (ollakseen hauska) ei ole nolostuttaa toista tai aiheuttaa harmia. Mietin sitäkin, että tekisinkö toiselle samoin ja olisiko se toisinpäin hauskaa. Olisiko lapsesta hauskaa, jos sanoisin kauhuissani, että nyt jäi kissa auton alle (no se on huono esimerkki, myönnän) ja sitten, että no ei sentään. Ja sitten naurettaisiin sydämellisesti, että menipä täydestä. Parempi olisi ehkä vaikka se, että sanoisin lapselle, että voi että unilelusi tippui ja katosi ja sitten peruisin. Minusta siinä tulee se tunne, että toisen pelästykselle tai hädälle tai edes hetkelliselle säikähdykselle nauretaan. Ja sanon uudelleen, että toki nämä ovat eri juttuja eri ihmisille, mutta ihan keskustelun aiheeksi sopiva.

[QUOTE="vieras";22945973]Ei tuossa ollut minusta mitään hauskaa. Jos tuon ikäinen jo yrittää vedättää sinua, odotappas se kymmenen vuotta. Minusta tuollainen pitäisi ns. kitkeä lapsesta pois mahdollisimman pian ennenkuin tulee hankaluuksia.[/QUOTE]

No just...jotain tällästä mä osasinkin joltain tosikolta odottaa:headwall:
On nuo isommatkin joskus pienempinä huijanneet ja hui kauhistus...ihan hunningolla ovat liki 20v, 18v, 15v ja 10v. Mut ehkä mä oon itsekin ja ajatella mä vielä teen töitä lasten parissa:D

Viimeksi muokattu:
Minuakin häiritsee tuo itkunsekainen kauhea huuto. Selittäisin ainakin lapselle, että voi olla vaikea tietää koska puhuu totta, ja on oikeasti hädässä, jos tuolla lailla koittaa huijata.

Yhteistyössä