<3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

Heipsan saa. Laitoin kanssa Liljena viestiä fb ryhmästä, mutta en tiedä osasinko :D

Täällä oli niin ihana tilanne mekein viikon, ettei ollut yhtään pahoinvointia ja sitten se alko uudestaan kahta kauheampana. Nyt ollaankin oksenneltu taas joka aamu ja välillä illallakin. Syötyä saan siitä huolimatta kohtalaisen hyvin, mutta silti kiukuttaa että piti tulla takaisin :| Vasta oli muutama viikko sitten valtava pömppö, mutta nyt muutamana aamuna on ollutkin taas aika pikkuinen kumpu enää havaittavissa. Vissiin turvotukset alkaa laskemaan. Np-ultrassa käytiin ja kaikki oli siellä hyvin. Pieni oli puuhakas ja vähän oltiin näkevinämme jotain "ylimääräistä" haarovälissä. Tietysti niillä viikoilla molempien sukuelimet näyttää paljolti samalle, mutta nyt toivotaan poikaa :p

bb + pikkuinen rv13+5
 
Ihana kuulla monista hyvistä ultrauutisista!;) Toivottavasti loputkin saavat hyviä uutisia!

Mulla kauhee yö takana! Yksi ärsyttävimmistä raskausoireista: LEVOTTOMAT JALAT! Koko yön vaan pyörin sängyssä ja teki mieli jumpata. Viimeksi tämä oire tuli vasta kaksi kuukautta ennen synnytystä. Miten jo nyt?? Onko muilla tätä ärsyttävää oiretta? Nyt on myös joka yö pakko käydä juomassa maitoa, kun hirvee nälkä öisin. Viimeksi tämäkin oire tuli vasta loppuraskaudessa.

AurinkoL + pikku2 11+6
 
Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitinkin, niin mut saa postaa listoilta.
Kohtu saatu tyhjenemään, niin odotellaan palautumista normaaliin ja lähdetään uuteen yritykseen. :)
Jospa talvi-vauva sitten kun kesä-vauvaa ei saatu. :heart:

Undine
 
Ihana kuulla monista hyvistä ultrauutisista!;) Toivottavasti loputkin saavat hyviä uutisia!

Mulla kauhee yö takana! Yksi ärsyttävimmistä raskausoireista: LEVOTTOMAT JALAT! Koko yön vaan pyörin sängyssä ja teki mieli jumpata. Viimeksi tämä oire tuli vasta kaksi kuukautta ennen synnytystä. Miten jo nyt?? Onko muilla tätä ärsyttävää oiretta? Nyt on myös joka yö pakko käydä juomassa maitoa, kun hirvee nälkä öisin. Viimeksi tämäkin oire tuli vasta loppuraskaudessa.

AurinkoL + pikku2 11+6
Sori kun tunkeudun ketjuunne, mulla laskettu aika kans heinäkuussa ja olen teidän viestejä seuraillut.

Oli pakko vastata tähän levottomiin jalkoihin, että mulla on ihan samaa. Viime raskaudessa alkoi samoilla viikoilla kuin nytkin, eli juurikin siinä 12 viikon paikkeilla. Esikoisesta alkoi vasta puolivälissä raskautta. Tänään kävin ostamassa magnesiumia ongelmaan, josko se vähän auttaisi. Eli jos sulla ei jo ole magnesiumia, niin kannattaa ainakin kokeilla sitä. On kyllä todella rasittava ongelma!
 
Mie oon aina nukkunu mahallani, mutta nyt vatsa kasvanu sen verran ettei enää pysty, ei mitenkään. Mutta mitenkäs sitä sitten oppisi nukkumaan selällään? Ihan menny pyörimiseksi yöt, juuri kun on nukahtamaisillaan niin pyörähän mahalleen ja sitten sitä kunnolla herääkin. Kummallakaan kyljelläni en pysty nukkumaan hermovammojen vuoksi, joten selällään on ainoa vaihtoehto. Tuntuu vaikealta :/
 
Khisu: tervetuloa ketjuun:) Täytyy tosiaan kokeilla magnesiumia! Luin myös, että raudan puute voi aiheuttaa levottomat jalat, joten täytyy taas pikkuhiljaa aloittaa rautakuuri. Ja yleisimmin oireilee yli 40-vuotiailla ja raskaana olevilla. Niin kiusallinen vaiva!

AurinkoL + pikku2 11+6
 
Ootteko ollut monissa juhlissa raskauden aikana? Musta tuntuu, että mulla on juhlia kokoajan enemmän nyt. Kaikkiin oon lähtenyt ja koittanut keksiä jonkun jutun, miksen juo, ettei oo kaikille tarvinnut vielä kertoo.
Eilenkin oli yhdet juhlat ja taas tuli sellainen tilanne, että ainut siellä, joka ei vielä tiennyt mun raskaudesta kaato mulle kuohuviinit lasiin ennenkuin kerkesin sanomaan mitään. Tosi vaivaantunut tilanne taas, kun toinen tarkotti hyvää, mutta.. Työpaikan juhlat tulossa kohta ja pitäs joku tekosyy keksiä sinnekin, kun en vielä haluu töissäkään kertoa kaikille.
Tuntuu, että olis helpompaa, jos kaikki tietäs, niin ei tarttis keksiä mitään. Mut, en vaan vielä haluis kertoo kaikille puolitutuillekin tästä.. Vaikiaa.
 
Laretzki
Heippa vaan täältäkin välillä. Mulla on niin jäätävän paljon tekemistä, että ekana putoo kaikki koneella tehtävät jutut. Kaikki blogit lukematta yms. Ei oo helppoo yhdistää työt opiskeluun ja perheeseen.

Tää viikko onkin ollut ihan kamala, maanantai vapaa eli muutenkin lyhkäsempi viikko ja sit mulla torstaina ja perjantaina oli sellanen 05-23 rykäsy, kun piti olla töissä ja sit vielä päälle koulussakin. Nyt tuo tämän viikon kiire sit kostautuukin, niin huono olo ettei tosikaan. Eilen jo oireili häpyluun seutu kipuilemalla salilla (-> joutunut kävelemään vielä normaalia enemmän) ja illalla otti mahaan ikävästi. Nyt ei oikein tiedä miten päin sitä pitäisi olla että olo olisi ok.

Onneksi tuo esikoinen malttaa puuhailla omiaan, vaikka kyllä tekee pahaa sanoa pienelle että äitillä on vähän huono olo pikku vauvan takia.

Eikä tää homma helpota vielä varmaan pariin kuukauteen tästä mihinkään. Saa siis nähä oonko kesälomilla ja sairaslomilla sit loppukeväästä kun nyt täytyy painaa pää kolmantena jalkana.

Juhlista Meillä on yhet häät ens kuun alussa, mutta mä luulen olevani siinä vaiheessa jo sen verran pyöreähkö, ettei jää epäselväksi että vatsa on vauvamaha. Varsinkin kun on pikkumusta mihin pitää pukeutua :D

Lare ja PikkuVauva/Vintiö (tuli uudet nimet kun esikoinen puhuu koko ajan pikkuvauvasta ja vintiöstä) 13+2
 
AurinkoL: Joo raudanpuutteesta saattaa joillakin johtua levottomat jalat. Mulla ei valitettavasti lisäraudalla se lähde. Minulla auttaa tai helpottaa vain magnesium, ja viime yön nukuinkin heti paremmin kun sitä otin.
 
Aurinko L täällä kanssa yksi jolla nuo inhottavat levottomat jalat. Mulla auttaa useimmiten se kun nostan ne hetkeksi ylös. Muutaman kerran oon siihen asentoon yöllä nukahtanutkin, kun on uni on tullut heti kun inha tunne jaloissa helpottanut. Mulla on tätä vaivaa ollut muulloinkin mutta molemmissa raskauksissa se on vaivannut selkeästi useammin.

Me käytiin heti joulun jälkeen np-ultrassa, siellä kaikki hyvin ja turvotus vain 0, 7. Riskilukua en oo vielä saanut, kirje tulee varmaan ens viikolle.

Täällä paha olo jatkuu edelleen. Tsemppiä muillekin ällötyksen kanssa vielä painiskeleville!

mimmi ja kirppu 14+6
 
Mulla kans muutamana viime yönä jalkoja särkeny. Tuntuu niinkuin ne olis puutunu vähän, ja tekee mieli kokoajan vain venyttää ja nukuttua ei saa. Raudansaanti pitäis olla kunnossa, täytyy koittaa magnesiumia. On kyllä rrrraivostuttava oire :(

Rv 14+4
 
levottomat jalat vaivaa täälläkin. Tosin ei pelkästään raskausaikana, vaan kärsin niistä jatkuvasti. Vielä ei vaan ole keksitty keinoa, millä oloa helpottais silloin kun ovat pahana. Mulla on pahinta se, että sääriä palelee ja varpaat on ihan tulikuumat. Joskus vuosia sitten seisoin pakkasessa parvekkeella avojaloin, kun se oli ainoa mikä helpotti :( Välillä käyn nytkin portaalla seisoskelemassa, helpottaa hetkeksi poltetta.

Mahallaan nukkumisesta: Mulla on jatkuvassa käytössä ylimääräinen tyyny toisen kyljen alla. Välillä se on polven alla, nukun siis enimmäkseen puolittain mahallaan, toinen jalka koukussa ja tyyny siinä alla. Tyynyjä kehiin, niin saa sellaisen asennon jossa on hyvä olla.

Mullapa tuleekin nyt lomaa... Huomenna alkaa lomautus, määrittelemättömäksi ajaksi. Voi olla, ettei tartte enää kevään aikana töihin mennäkään :D Jos tää raskaus menee samalla tavalla kuin edelliset, että supparit alkaa puolen välin jälkeen ja saikkua pukkaa sen takia, niin tietääpä ettei tartte ajella enää...

Mut nyt iltapalalle, tehtiin lasten kanssa hedelmäsalaattia (joka ei tosin muksuille sitten kelvannutkaan...)

-Lijena & kirpputyttö 18+4-
 
Heissulivei!

Täytyy vähän nostella pinkkaa ettei ihan hukuta :) Tänään oli neuvolalääkäri ja en ois millään halunnut ronkittavaks sinne ja jännittikin kovasti kun en tiennyt että mitä tehdään. Mutta hyvin meni! Ja onneks lääkärikin oli tosi mukava ja kehui kovasti että kiva kun mulla on kaikki asiat niin hyvin ja täydellisen synnyttäjän lantiokin kuulemma :D Sydänäänetkin vielä kuunneltiin.

Huomenna on sitten se eka ultra, ja kyllä vaan sekin jänskättää! Tsemppiä kaikille kellä tällä vkolla on vielä ultra :heart:

wonderwall+nisu 12+2
 
Olipas ihanaa vaunulenkkeillä aurinkoisessa pakkassäässä!:) Onneksi sain raahattua itseni ulos, oli meinaa niin väsynyt ja kiukkuinen olo! Siis ei se lenkki poistanut väsymystä eikä kyllä kiukkuakaan, mutta ehkä hieman piristi hetkeksi:D ja on se kumma, että pahoinvointi oli pari viikkoa lähes poissa ja nyt koko ajan kuvottaa! Mutta luulis kaiken ainakin olevan hyvin masussa<3 Nyt vihdoin kävin samalla apteekista ostaa magnesiumia, toivottavasti auttaa levottomiin jalkoihin! Univelkaa on kertynyt!

Wonderwall: tsemppiä ultraan!:) Mulla myös vihdoin huomenna iltapäivällä ultra:) Sitä on odotettu! Luulen, että paniikki iskee huomenna, kun kelloa tuijottaa...

AurinkoL + pikku2 12+2
 
Pöö!

Ilmoittelen myös tännekki kuulumisia. Tosiaan tänään käyty np-ultrassa ja kaikki hyvin. Rakkauspakkaus siellä teki kuperkeikkoja ja oli koko ajan vauhdissa. Maanantaina ylimääräinen ultra-aika, koska ei saatu päälaelta otettua kunnollista kuvaa. Mikäs siinä kun pääsee uudelleen katsomaan kirppua :) Niskaturvotus oli tosiaan 1,3 ja syke 155.

<3 12+2
 
Oi kivaa, kun ketju on hieman vilkastunut! Taffolle tsemppiä ja hyviä uutisia toivoen! Samoin kuin tietysti ultraa jännittäville! :)

Nyt ei oo vaan itse sit kerinnyt/jaksanut kommentoida, kun vähän haipakkaa ollut töissä ja niiden jälkeen olen aivan puhki. Vaikka ilahduttavasti päivien ajaksi väsymys tuntuisi hiukan väistyneen ja olen kyennyt töissä jopa ajattelemaan taas (mikä tietysti olisi melko suotavaa, kun asiantuntijaroolissa olen :D).

Kerroin töissä viime viikolla esimiehelleni, kun meillä muutenkin oli puhetta tulevista hommista ym. niin oli vähän "pakko" kertoa... aloitin näin "ennenkuin jutellaan tulevasta enempää, niin olisi yks juttu". Ja siinä vaiheessa näin jo ilmeestä, että arvaa mitä on tulossa. Hän siinä sit rupesi nauramaan ja ensimmäiset sanat oli "voi v*ttu!" :D Mutta hyvässä hengessä meni ja sain onnittelut +halauksen! Ymmärtäähän sen et vähän hämilleen meni, kun kaikki mun suhteen tehdyt (osin melko isot) suunnitelmat saa nyt mutkan... Mutta naisvaltainen työpaikka, niin onhan näitä jatkuvasti :) Vähän kauhuissani olin tosin siitä, kun kuulin et JO kuukauden päästä laitetaan työkiertopaikka hakuun! Sen jälkeen sit koko talo varmaan jo saa tietää! Hui kamala! :/

Oireista: Väsymys onneksi hieman väistynyt ja ajoittaisia energiapiikkejä jopa tullut, jes! Mutta hemmetti, että mulla on rinnat turvonneet ja kipeät. Olleet aivan alusta asti, mut yhä vaan jatkuu.. öisin jopa heräilen välillä ku pakottaa. Ja vessassa saa ravata jatkuvasti, kerran tunnissa ainakin :D

Mieliteoista: Täällä hedelmät on supersuosiossa, mandariinejä ja ananasta namnam! Ja appelsiinimehua! Oon oikein yllättynyt ku ei tee mitään suolaista/rasvaista oikein mieli, vaikka yleensä oon sellaisille vähän liiankin perso. Inhokkeja ei oikeastaan ole, paitsi ehkä kalan haju. Mutta mitään lämmintä ruokaa ei yhtään tee mieli, ei vaan uppoa - yäk! Ja olenkin elänyt viimeiset kuukaudet kaikella muulla.

Outoa, kun on niin eri käytäntöjä paikkakuntien välillä! Soitin neuvolaan vaihtaakseni helmikuun ajan ja kysyin samalla, milloin neuvolalääkäri sitten on... ja kuulemma VASTA viikolla 26!

pikkutikkuja ja mukula 13+3
 
Päivitystä päivitystä..

kävin np-ultrassa ma:na 13.1. ja laskettu aikani siirtyi viikkoa myöhemmäksi. Eli la 26.7.
raskausviikot onkin sit tällä hetkellä 12+4. Vaikka aiempien mittausten ja laskelmien mukaan piti olla jo 13 rv menos. No eipä siinä, kaikki oli kunnossa sehän on tärkeintä! :)

Niskaturvotuksesta kätilö luetteli ääneen lukemia(??), kuulemma olemattoman pieni riski, että lapsella olisi jotain. Riitti minulle vastaukseksi.
Rakenne-ultra olisi sitten maaliskuussa, jossa nähdään tarkemmin et varmasti kaikki on ok. Pikkuinen pomppi masussa niin hirmuisesti ettei meinannut saada mitattua, 30min. yrityksen jälkeen onnistui. :)

Mieliteot: ei ole sellaisia vielä ollut vaikka kahdessa aiemmassa raskaudessa niitä ollut paljonkin. Välillä salmiakkia tekee mieli mut en viel puhuis mieliteoista..

Oireet: levottomia jalkoja ei täällä ole onneksi ollut, ainakaan vielä. Toisen raskauden lopussa kärsin siitä pahoin, se oli joka iltaista/öistä johon jalkojen kohottaminen tyynyillä auttoi. Pahoinvointia ei ole mutta herkemmin yökkään, esim. hampaiden pesu tai ällöt hajut. :x

Nukkuminen: eniten olen tässä raskaudessa ihmetellyt miten hirmuisen väsynyt voin olla. Vaikka nukkuisin yön hyvin, alan klo 10-11 aikoihin nuokkumaan niin pahoin, että nukuttava päikkärit. Alussa nukuin aina tunnin verran helposti kuin tukki, nyt herään tasan 1/2h päästä virkeänä. Nukun aina mahallani tai kyljellään, kyljellä nukkumisen opin ekassa raskaudessa..

tulihan romaani taas kirjoitettua. Toiv. joku jaksaa lukea.. :D
 
Hei taas pitkästä aikaa! Kirjoitin vain alussa yhden viestin. Olen voinut todella pahoin viikolle 15 asti. Nyt on helpottanut. Lisäksi jouduin sairaalaan pariksi päiväksi minua vaivaavan toistaiseksi tuntemattoman kovia kipuja aiheuttavan sairauden vuoksi. Olen siis saanut aika vahvoja kipulääkkeitäkin tämän raskauden aikana. Kivut eivät liity raskauteen, mutta silti huoli pienestä on kova. Toivottavasti kestää tuon stressin. Pyysin radiologia kurkkaamaan vauvaa samalla kun hän ultrasi vatsaani sappikivien varalta, ja siellä potki jo kohtuu iso tapaus reippaasti :heart: Kävin myös neuvolassa kuuntelemassa ylimääräisellä käynnillä sydänääniä.

Sikiön sykkeet oletteko muut arvuutelleet sukupuolta sykkeiden perusteella? Me testaamme nyt omalla kohdallamme, pitääkö paikkansa olettamus, että pojilla on matalampi syke. Tämä vauva elelee sykkeillä 145-150, kun edellinen (tyttö) oli 155-165. Myös huomattavasti voimakkaampi ja pitkäkestoisempi pahoinvointi on saanut epäilemään poikaa, ja tässä raskaudessa ihanuutena ovat olleet myös finnit (niitä ei viimeksi ollut ollenkaan). Jännittävää! Rakenneultra on meillä 18.2. jos sinne asti päästään.

Raskaudest kertominen kerroin jo aika aikaisessa vaiheessa "kaikille". Tässä toisessa raskaudessa ei ole ollut kummempaa salailun tarvetta, ja itse asiassa maha pullahti esiin järkyttävän nopeasti, oma äitini oli arvannut raskauden jo mahasta, kun kerroimme raskaudesta viikolla 12+3.

On muuten ollut välillä raskasta olla vauvan kanssa näiden oireiden kanssa, mutta nyt onneksi helpottaa. Meillähän edellinen vasta kohta saavuttaa vuoden iän. Viime raskaudessa oli se ihana puoli, että sain nukkua välillä kahdetkin päikkärit. Meillä onneksi hyväuninen lapsi, nukkuu 20-7.30 (-8) mutta minä mielelläni nukkuisin sinne yhdeksään :D No, ei pidä valittaa, paljon huonomminkin voisi olla!

Pilkku_ ja pieni 16+0
 
Hei kaikille! Täällä uusi heinäkuinen. La on 16.7. Ihanaa, pääsee syömään synttäreillä aina mansikkakakkua :p Tuleva on meille neljäs lapsi. Ennestään on poika -05, tyttö -08 ja poika -12. Olen voinut todella hyvin koko raskauden ajan. Oireita on ollut tasan nolla, ja sehän tässä hirvittääkin. Aikaisemmissakaan en ole joutunut vessanpönttöä pahemmin halailemaan, mutta on sentään ollut väsymystä ja kuvotusta.. Oireettomuuskin voi olla hermoja raastavaa!

Palailen kommentoimaan, kun olen ensin lukassut teidän tekstejä läpi. Olen aivan uusi tällä palstalla. Hyviä vointeja kaikille!
 
Heippa kaikille! Nyt on nt-ultrassa käyty maanantaina ja kaikki oli hyvin. Pieni vaan nukkui miltei koko ajan, mutta yskimällä saatiin hänet käymään hereillä. Ihanasti se siellä potki ja heilutteli pikkuisia käsiään. :heart: Laskettuaikakin pysyi samana ja se on neuvolan mukaan 24.7.

Täällä on oireet hävinneet miltei kokonaan. Iltaisin vain väsyttää, mutta muuten on ollut hyvä olo. Välillä sitä miettii, että onko raskaana ollenkaan. Onneksi kuitenkin saimme asiasta todisteita maanantaina.

Minä olen vielä pystynyt nukkumaan mahallaan ihan normaalisti, vaikka maha onkin jo vähän kasvanut. Toppahousut eivät enää mene kiinni aamullakaan. Nukunkin usein mahallaan, joten harmikseni joudun siitä jossain vaiheessa luultavasti luopumaan. :)

Voisin tulla nyt sinne facebookryhmään. Laitan Lijena yksäriä. :) Jospa siellä voisi vähän aktiivisemmin kirjoitella.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkutikkuja
Moi!

Me käytiin perjantaina np-ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Niskaturvotusta ei ollut juuri lainkaan. Kaveri oli aika unessa eikä liikkunut kovin paljon. Piti vähän härnätä että herää ja sitten alkoikin itseään venyttelemään ja liikuttelemaan :D LA muuttui 27.7

Mieliteot Mulla on ollut vaihtelevia mielitekoja mutta tällähetkellä erityisesti tekee mieli syödä paljon hedelmiä. Varsinkin kiwejä tekee hulluna mieli. Toisena on hapankorput joita voisin syödä paketillisen päivässä. sitten erityisesti sushia tekee myös kamalasti mieli!! Harmi kun se on kielletty.. Tosin kävin eilen sushiravintolassa ja tilasin sitten vaan grillattua lohinigiriä ja kasvisjuttuja niin lähti pahin sushihimo pois. Lihaa tai kanaa ei tee ollenkaan mieli syödä.. erityisesti kana josta kyllä tykkään paljonkin ei maistu nyt tällähetkellä ollenkaan.

Oireet Pahoinvointi mulla on jo hellittänyt. ei ainakaan moneen päivään ole pahoinvointia ollut mutta väsymys on sitten ihan kamala voisin nukkua 24/7 enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Nukun vaan päivät että jaksan yöllä olla töissä. Toivottavasti väsymys helpottaa jossainvaiheessa.

Mulle voi siis listaan päivittää Laskettuaika 27.7 ja jotenkin on sellainen vahva tunne tässä että tää on kyllä poika eli
Poikaolo

RoxyFoxy 12+3
 
  • Tykkää
Reactions: pikkutikkuja
Nukkumisesta: Mä normaalisti nukun pääsääntöisesti mahallaan, plussauksen jälkeen se vain jäi heti koska rinnat oli niin kipeet. Nyt ehkä voiskin mutta tottunut jo muihin asentoihin.

Onko muilla ollu nyt Flunssaa? Mulle tais joku pöpö pahanen tarttua, kuumetta tosin ei oo mutta ihan voimat poissa ja tukkonen olo. Inhaa, kun oon aina selvinnyt flunssista kaiken maailma droppien avulla jolloin olo on ollu ihan normi ja nyt niitä ei kaiketi voi käyttää. Nenäsumutteita tms? Olis vielä reissu tulossa :( Noh, ei muutaku paketti nessuja koneeseen vaan mukaan.

Kertomisesta No siskoni on arvannut, kukaan muu ei vielä tiedä. Ajattelin että nyt lähiviikkoina vois alkaa kertoilemaan, onhan tota vatsaa jo vähäsen, että jollei ole arvannut. Jännä nähdä moniko luulee minun vain lihonneen :D

Oloista Ei enää oikein ole kun tuota väsyä. Kaikkea muuta oiretta on pahoinvointien yms. lisäksi tullu. Alavatsa on välillä kipeä ja monia muita vaivoja.

Mä jännitän koska tuntis ekat liikkeet. Onko teistä moni jo tuntenu?

Pölö- & Pötkylä 15+6
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa ultrassa kaikki hyvin!;)<3 La muuttui 24.7. (sydänx3: ennen la oli 27.7, mutta olet vahingossa laittanut minut listaan 22.7. kohdalle. Nyt siis pitäisi muuttaa minut 24.7. kohdalle)
Voi oli niin ihana nähdä, että pikkuinen oli kunnossa ja siellä se heilui masussa;) uskomattoman helpottunut olo!<3 Niskaturvotus oli ihan normaali ja kätilö sanoi, että kaikki näyttää oikein hyvältä;) Mutta riskiluku tulee vasta kirjeitse kotiin. En kyllä ole siitä huolissani.

Uskomatonta, että otin eilen illalla ensimmäisen magnesium tabletin ja ihme kyllä auttoi:) ei ollut levottomia jalkoja koko yönä!

Pilkku_: Täällä myös pikkumies 10,5kk ja kyllä välillä tuntuu raskaalta hoitaminen, kun kuvotus ja väsymys päällä. Poika heräilee öisin vielä usein pari kertaa, mutta onneksi nukahtaa melkein aina heti uudestaan. Itsellä vaan ehtii tulla pahaolo ja uni ei meinaa tulla, kun joutunut nousemaan sängystä:/ ja päiväunia en kerkee nukkumaan, koska silloin kun poika nukkuu pitää tehdä ruokaa ja siivota ja ylipäätään tehdä itselle jotain:D Mutta onneksi kohta pitäisi helpottaa, ainakin pahoinvoinnin:)

Mulla eilen ja tänään ollut välillä tosi outo olo: hengästyttää ja pyörryttää:/ taitaa taas Hb laskea, joten rautakuuria kehiin! Nyt olo on hyvä, johtuu varmaankin hyvistä ultrauutisista:D

Onnellinen AurinkoL + pikku2 12+6 <3
 

Yhteistyössä