<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

nellielli Mulla kun joskus oli hiiva niin vaan se tabletti piti laittaa asettimella, ja sitä rasvaa vaan näkyville alueille käsin? Vai oonko ymmärtäny väärin? :O

Nyt on iskenyt HIRVEET mielialan vaihtelut? Raivoon vaan kokoajan miehelle, ja sit tulee välillä tunnin tauko kun pyytelen anteeks kun suutuin turhasta.. :D vähän huono omatunto.. Mieskin alkanu ihmettelemään että mikäs nyt on? Myös useasti kesken mun raivoomisen kuulen sen suusta lauseen "Oot niin paksuna."
:kiss:

Ja näiden raivokohtausten aikana oon oikeesti niiiin vihanen ja mua ärsyttää niin paljon se asia mistä raivoon. Oli se sitten se et mies ei nostanu sukkaa lattialta, laittoi kaukosäätimen takasin pöydälle vähän liian lujaa, tai kaikista törkein rikkomus: ei tuo mulle mehua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
fisukisu siis mulla on sellanen canestenin rasva joka laitetaan asettimella ja sit sitä rasvaa voi laittaa ihan siihen ulkopuolellekin käsin jos haluaa..käytin sitä viimeksikin kun oli hiiva ja oon itseasiassa aina käyttäny sitä, kun se on ollu hyvää..siinä setissä ei tuu mitään tablettia..pelkästään rasvaa ja ne asettimet..ja ei mulle ennen tollasta oo tullu, ettei asetinta vois muka työntää ohjeiden mukaan syvälle.. : / ja sit luin sieltä ohjeista vielä, et jos on raskaana, niin sillä asettimella ei saa laittaa sitä rasvaa ollenkaan..mielenkiinnosta kyselisin, et mikseiköhän? Jos täällä joku osais vastata..

ja toivotaan, että noi mielialanvaihtelut johtuu raskaudesta! :heart:
 
fisukisu jotenkin vaikee kuvitella, et olis matkassa ketään! En halua toivoo mitään, koska en usko ovuloineeni..ihmettelen vaan sitä tunnetta eilen ku sitä rasvaa laitoin.. :/ ja aloin tossa miettiin, et jos ei oliskaan mulla hiiva, vaan olis vaan se bakteerikanta sekaisin, et ehkä oliskin järkevin käydä hakeen apteekista maitohappobakteeria alapäähän laitettavaks..

jenni_noora mä kans mietin, et varmaan voi melkein onnitella menkoista, et kun ne vihdosta viimein alko.. :) ja nyt toivotaan, että se ovis tapahtuu normaalisti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: jenni_noora
nellielli no toivottavasti vaivasi menee ohi! :/

Itse oon nyt ihan seonnut kun on vapaapäivä. Koko aamun viettänyt lukemassa raskauden ensioireita, ja sen seurauksena oon tietysti ihan varma että oon raskaana. :D Oon bongannut uusia oireita mitkä muillakin on ollut ja mitkä mulla on. Suupielet ovat haljenneet, ihme unet ja hiusten rasvoittuminen. :D
Mul on ihan seonnut olo kun uskottelee olevansa paksuna! Pakko varmaan lähteä vähän lenkille et selvenis pää!

Tsemppiä kaikille! =)
 
fisukisu Tiedän tunteen..eilen jo aloin lukeen raskausoireita, mutta lopetin kesken, koska se vaan saa kuvitteleen, et olisin raskaana, enkä halua sitä! Koska sit tippuu korkeelta taas, kun ne menkat alkaa! :| Ku mä en todellakaan usko olevani raskaana..tietenkin toivon sitä, mut en jotenki vaan usko ja en halua antaa itelleni turhaa toivoa..
 
miss_piggy
Mietin vaan tuota omaa kiertoa, kun ilman pilsuja itselläni kierto on aikamoisen epäsäännöllinen, ainakin ennen saattoi olla ihan mitä tahansa 35-48 päivän välillä, olis kyllä mukavaa, jos olisi edes suhteellisen säännöllinen kierto, eikä tommosta epämäärästä heittoa, ihan jo tuota raskaaksi tulemistakin ajatellen :x
 
nellielli nostan hattua kun saat pysyteltyä maan pinnalla. Mä en kykene ollenkaan, vaan lietson itteäni kokoajan vaan lisää! Ihan kamalaa! =(
Nyt kun oon noita lukenut niin oon vaan ihan varma et oon raskaana, mut sitten kun menkat alkaa niin oon varmaan ihan rikki!
Mutta jotenkin mun mielestä sunkaan ei kannata menettää vielä toivoasi ;) Toivotaan parasta! Pitelen peukkuja pystyssä!
 
miss_piggy Toivotaan, että nyt kierrosta tulisi suunnilleen säännöllinen! Itellä on aina ollu aika säännöllinen..ennen pillereitä ja myöskin niiden jälkeen!

fisukisu En mäkään yleensä saa pysyteltyä maan pinnalla loppukierrosta, mut nyt jotenki aatellu, ettei voi olla mahdollista, et olisin raskaana..ja sillä ajatuksella mennään eteenpäin! :) vaikka tietenkin aina on se pieni toivonkipina.. ;) Mä pitelen myös sulle peukkuja pystyssä, että nyt on tärpänny! :)
 
Täällä mahassa myllertää ja välillä on ällö olo. Tätiä ei oo vielä kuulunut kylään vaikka kiertopäiviä jo 28. Toivon et jäis tulemattakin :D Tein tänään tommosen pregcheckin testin, joka näytti negaa. Huomen aamulla aattelin tehdä apteekin oman testin ja jos ei tätiä vielä näy ni työpäivän jälkeen metsästää joku testi jostain :D
 
Jeps! Täällä taas ollaan hereillä viideltä.. Ysiin asti olisi saanut nukkua, mutta tuli niin hirvee nälkä, jano ja vessahätä. Vessassa sitten olin silleen että oksennanko vai en.. Maha myöskin ihan löysälllä, mikä voi kylläkin johtua eilisestä pizzasta. (ei ennen oo maha siitä sekasin mennyt.)
Hirveesti tekis mieli jo testata mutta päätin odottaa maanantaihin asti! :D Aika rohkee lupaus.. Ehkä huomenna... :) Jännittää!

mirkkunen_ täällä peukut pystyssä että plussaat!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 23.02.2012



Toiveikastypy..........29v. ..............kp 71/30-36(45).............yk4



Sanja.....................32.................kp 30/30-33..................yk 8
Cheer115-..............20.................kp 30/28-33..................yk 6
mirkkunen_............23..................kp 29/28-30..................yk 1
fisukisu...................21.................kp 28/28-30.................yk2
Tessu84..................27.................kp 26/28-29.................yk1 / yv2
nellielli.....................26................kp 26/26-30...................yk 10
Tesla.......................27................kp 24/28-33................... yk6
Ampparsson............29..................kp 21/28-32..................yk 6



miranenn................22..................kp 19/?.........................yv2



Lullaby89................22..................kp 9/56-70..................yk 6
Tuisku85.................26................ kp 7/30.............. yk 4/yv 2
Dana-.....................28.................kp 7/25......................yk 9
lenkkari...................27.................kp 7/32-33..................yk 7
tada.......................27.................kp 4/25-30.................yv 4?
Hey........................22.................kp 3/?........................yv 2
jenni_noora.............27..................kp 3/28......................yk 2



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk2
Chiba 09.02.2012 yv2


 
Viimeksi muokattu:
Mirkkuselle ja fisukisulle toivon oikein kovasti että merkit viittaisivat kyytiläiseen :heart:

Hyvä ystäväni synnytti viime yönä kauan ja kovasti odotetun tyttövauvan näin virallisena prinsessojen päivänä <3 olen kyllä ihan mielettömän onnellinen hänen puolestaan
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
mulla eilen menkkajuilintaa, mutta ei menkkoja..ja tänään alkoi taas menkkajuilinta ja kyllä se menkkajuilinta taisi kertoa ihan menkoista..äsken vessassa käydessä tuli jo vuotoa.. :( eli en varmaan ole taaskaan ovuloinut, koska nyt vasta dpo8 eli luteaalivaiheeksi tuli vain 7 päivää..no, uuteen kiertoon vaan..en oikein tiedä haenko niitä clomeja vielä tähänkään kiertoon, koska en jaksaisi asiasta stressata lontoon reissulla..kattoo nyt miten mieli muuttuu huomenna..vähä masentaa nyt kyl.. : / ja alapää kutiaa edelleen ja menkkojen aikaa sille ei mitään voi tehdä eli tuleepa kiva lontoon reissu, jos koko ajan kutiaa.. :( ostin eilen alapäälle maitohappobakteereja, mut eihän niitäkään sit ehtinyt laittaa kun menkat alkoi..aargh..
 
Nellielli :hug: Voi että... Oletko muuten kokeillut niitä suun kautta otettavia hiivalääkkeitä? Eikös sellaisen voisi ottaa menkkojenkin aikaan? Tollainen kutina on kyllä yhtä helvettiä ja kun pitäis sitten siinä yrittää nauttia lomasta, ei kiva ollenkaan. Onpas se hiiva nyt sitkeä sulla, yleensä itsellä ne lääkkeet auttanut tosi nopeasti.
 
lullaby89 Viimeks mulla ei auttanu se suun kautta otettava ollenkaan eli en viitsi ees ostaa sitä.. : / ja siis ehkäisevänä auttaa kyllä, et kun oon ottanu antibioottikuurin aikana, niin ei oo hiivaa tullu..mut jos hiiva on jo päällä, niin ei oo auttanu..no, toivotaan, et tää kutina loppuu pian..
 
nellielli tosi harmi kun just ennen matkaa tuli vielä menkatkin! :/ Koita silti nauttia! :)

Kiva kun heräsin sillon viideltä, ja oon nyt ihan väsy.. Enää ei voi nukkumaankaan mennä kun iltavuoroon kohta valmistaudun.. -.-
Jännittää niiiin paljon millon menkat alkaa! Ehkä poistun täältä sivulta muutamaks päiväks ku tuntuu et hoen tätä samaa kokoajan! :D Tuun joko sitten kun menkat alkaa, tai testaan, tai sitten jos en vaan malta olla tulematta tänne! :D
 
Voi että fisukisu ja mirkkunen, jännitys tiivistyy! :) Kyllä työ tytöt plussaatte! :heart:

nellielli :hug: höh, elättelin kaikesta huolimatta pientä toivetta siitä, että jospa se oiskin tässä kierrossa tärpänny... Ja se hiiva, nyt hävitköön hus pois!!! Sitä ei kaipaa muutenkaan, saati sitten reissussa. :/ Kyllä se muru siitä. :heart:
 
Tuisku85 Kiitos! :heart:

Mut nyt onkin sanottava, ettei ne menkat alkanutkaan..ainakaan vielä..NIIN hämärää..tuli siis jo aamulla vuotoa..pikkusen koko päivän aikana tullut vaaleanpunaista siteeseen, mut nyt ei taas mitään.. en tiedä nyt mikä on..alkais ny ne menkat sit kunnolla jos on alkaakseen..hämärää tällanen!
 
No voihan pöh sanon mä. Aamunen testi näytti negaa.
Kumminkaan täti ei oo tullu kylään vielä. Kävin nyt yhen testin ostamassa varoiks, mut en varmaa sitä tee ku joskus viikonlopun jälkeen jos tätiä ei näy. Vaikka kuinka ois asennoitunu siihen, et ei se välttämättä heti tärppää ni tulee silti vähän ikävä fiilis ku testi näyttää negaa..
 

Yhteistyössä