<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

eläväinen Onnea plussasta :) Rohkeasti vaan kerrot sille miehelle, onhan sekin myös syyllinen tohon tilanteeseen :D

Pantera Pahoittelut tädistä.

ON Mulle vois muuten vaihtaa iäksi 29 !
Sinänsä ei tuntunut tuo vanheneminen missään, mutta aamulla kun mies oli lähdössä töihin, niin herätti mut ja onnitteli ja samalla sanoi, että meidän kaveripariskunta oli saanut yöllä tyttövauvan. Niin väkisin alkoi taas miettiä sitä, että on jo tämän ikänen, eikä vieläkään ole äiti. Mä luulin aina saavani lapset nuorena ja oon aina puhunut, että haluun ekan lapsen viedä kouluun alle kolmekymppisenä.. No ei ihan taida enää onnistua :/ Mun suuri pelko on ollut just se, että mulla ei oo lapsia ennen kuin täytän sen 30.. Eli mulla olis nyt 3kk aikaa tulla raskaaks, jotta lapsi syntyis ennen ku tulee se 30 täyteen..
Kaveri laittoi päivällä kuvan vauvastaan, niin itkuhan siinä tuli. Tottakai olen onnellinen heidän puolesta ja kauhee hinku on päästä vauvaa katsomaan ja puoliks ne olikin onnen kyyneleitä, mut kyllä ensimmäinen tunne oli kateus ja paha mieli siitä, että miksei itsellä ole tuollaista..

Tänään on ollut pistospäivä 2 ja eilisestä asti jo nippaillut vatsassa siihen tyyliin kun oviksen aikana. Mahtaakohan lääke olla niin tehokasta, että pistää follit heti kasvamaan? No tiistaina on ultra niin siinä selvii sitten lisää. Mä niin toivon, että nyt kaikki menis hyvin. Antais edes jotain toivoa tähän hommaan..
 
Hei kaikille, ja heti alkuun, onnittelut kaikille plussanneille!

Ajattelin tulla taas pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia. Minulla taas vaihteeksi edelliset Kuukautiset olleet joskus elokuussa. Kiertopäiviä en ole enää edes jaksanut laskea, mutta 3kk alkaa olla edellisistä kuukautisista. Ensin ajattelin, että jos vaikka olisikin tärpännyt, mutta eipä tietenkään. Ehkäisyn pois jättämisestä alkaa pian tulla kuluneeksi 2 vuotta.

Mitään apua en ainakaan yleiseltäsektorilta saa, koska ylipainoa on huomattavasti. BMI 42. Pikkuhiljaa alkaa jo masentaa, ja toivokin loppua. Yksityiseltä en sitten tiedä, saisiko apua helpommin. Painoakin olen jo kauan yrittänyt pudottaa, mutta ei hievahdakkaan, ei suuntaan eikä toiseen.

Pysyn toistaiseksi taustailemassa, vaikka alkaakin usko olla niin loppu jo, että uskon pysyväni tuolla taustalla koko loppuelämän.. Huoh, on tämä niin väärin, että lapsia suodaan niille, jotka niitä eivät halua, mutta mihis unohdetaan meidät, jotka oikeasti niitä odottavat..
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 16.11.2012




Vilijonkka....................26.................kp 49/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 45/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 42/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 42/28-29..................yk 2



Lilja87......................25................kp 36/30-44?...............TJOT/yk 3
eläväinen................19..................kp 33/30-38.......................TJOT



empp......................21.................kp 27/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 27/28.............................yk 7
leonella..................28..................kp 25/28............................yk 2
Lullaby89................23....................kp 23/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 23/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 23/28.........................yk 2



Henrietta-.............. 25..................kp 20/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 18/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 17/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 16/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 16/27-30.....................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 15/33...........................yk 4



Miss_piggy..................31................Kp 10/29.......................... yk 7
maimai83....................29................kp 8/27-33...................... yk6
Dana-........................29.................kp 6/28........................yk 17
Fireweed...................23.................kp 6/27-30.......(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 2/27-28.......................yk 4



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo7
ensimmäinen dpo 3




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3


 
Viimeksi muokattu:
Voisin laittaa torstaiaamun kunniaksi pientä gallupia!

Mitkä ovat teidän vahvimmat luonteenpiirteet? Entä mitkä omat ja miehen luonteenpiirteet haluaisit siirtyvän jälkikasvulle?
Empä ole tullut tollasta ajatelleeksi. Oon vaan miehelle sanonut, että lapsella voisi olla hänen silmänsä :) Ollaan molemmat aika kilttejä luonteeltamme. Ja joskus ehkä liian hyväntahtosii. Hän vois kyllä perii sen hyväntahotsuuden, mutta hyvässä maussa. Itse oon ainakin saanut kärsii siitä paljon, kun asetan aina toisen edun omani edelle. Ja sen mukana kestänyt paljon paskaa ja pahaamieltä. Mut sit taas se sinnikkyys ja tahto tehdä asioita itse sais kyllä periytyy. Mut mitähän kahesta vaaka ihmisestä tulee "okei, kyllä se käy, sopii, tehään vaan niin" jne. ;)

ON Täällä alkaa täti lopettaa vierailuaan. Jo on aikakin. Mun ihmeekseni mies eilen, ku "nautiskelin" greippimehua... kerroin siinä sitte miehelle miks juon sitä ja sitte kohta sitä punkkua.. Niin mies alko miettiin, et pitäiskö hänen mennä johki testeihin, ku kerran ei ole tärpännyt ja hän on aiemmin kyllä saanut naisen raskaaksi... Että josko tupakointi ja alkoholi olis tehnyt tuhoaan.. Sanoin sille, että niin sitä vois kyllä vähentää. Mut varmaan vasta puolen vuoden päästä pääsee niihin tutkimuksiin ku nyt sitä virallista yritystä on se puol vuotta takana. Tuntuu vaan niin pitkältä, ku tammikuussa oli se varhainen keskenmeno ja silloin olis jo saanut tulla, mutta ei ollut vielä kunnon yritystä. Mut joo... Ens kesänä sitten hakeen jatko tutkimuksiin joe ei ole tärpännyt. Eli selkeesti mieskin näitä miettii, huojentaa omaa oloa.
 
Danalle myöhästyneet onnittelut! Päivitin sun iän. Mä oon kans ajatellut ,että halusiin olla äiti ennen kuin olen 30, mut mulla se aika käy nyt nin vähiin, että ellei tässä keirrossa tärppää niin 30 ollaan ku laps syntyy. Mut toivottavasti sitten ees sen 30 eikä 31. Toivotaan, että siellä nyt nämä pistokset auttaa ja jo heti ekasta pistos kierrosta tärppää! <3

cheer moikka, kiva tun tulit moikkaamaan. Harmi vaan, että uutiset ei niin positiivisia. Ton ylipainon kanssa on kyllä varmaan sulla siellä kovaa taistelua. Mulla on pikkusiskot molemmat ylipainosii ja toinen oikeen tosi ylipainonen. Tää joka sai 6kk sitte vauvan oli kans herra ties millä bmi:llä, mutta sai laihdutettua 20kg ja oli yhä edelleen silloin ylipainoinen. Mutta siis hällä oli kans menakt aina joskus ja jouluna kunnes laihduttuaan sai niitä vähän takasin ja sitten tärppäs. Oli myös ajatellut ettei koskaan lapsia saa. Mut sitten kävi onnen potku ja tuli raskaaksi. Toinen sisko juo nyt jotain juomaa, jonka pitäis auttaa laihtumaan ja on siltä vähän lähtenytkin painoa. Mutta paljon on edessä. Ei sulla ole siihen mitään apukeinoja? Pidän täällä peukkuja, että siellä alkais asiat menee parempaan suuntaan ja painokin laskisi ja raskaaksitulon mahdollisuudet paranisivat <3 Voima haleja vielä!
 
eläväinen, mä en ainakaan pystyis pimittämään tietoa yhtään mieheltä, kun tässä yhdessä ollaan jo reippaasti päältä vuosi sitä plussaa odotettu. Joten rohkeasti vaan kertomaan! :)

Vilijonkka, no jos sut on jo noin monta kertaa ultrattu, niin luulis että pco olisi jo huomattu. Mulla se on ainakin niin selvä, että itse sen erotan hyvin ultran näytöltä. Niitä helminauhamaisesti olevia mustia palloja näkyy siis runsaasti munasarjan reunalla. Akne voi kuulemma viitata siihen, että on testosteroni koholla. Mulla on on pco, niin FSH:n ja LH:n suhde on kohonnut (normaali noin 1:1, mulla 1:3) ja se on yksi syy ovuloimattomuuteen. Hyvä juttu, jos oot pääsemässä verikokeisiin. Eiköhän siellä ala sitten asiat selviämään. Clomit on yleensä se eka ovulaatioinduktioon määrättävä lääke, mutta koska mulla limis on ollut ultrissa aina niin ohut (noin 4-5 mm), niin lääkäri päätti, että kokeillaan heti jotain muuta. Anazolit ja samantapaiset yleisemmin käytetyt femarit on aromataasi-inhibiittoreita. Ne laskee estrogeenitasoa (pistää jopa lähes nolliin), joka saa jotenkin aikaan ovulaation.

lilja87, älä turhaan etukäteen kauheasti murehdi asioita, vaikka se kyllä vaikeeta onkin. Hyvä juttu, jos sulla on teroresepti valmiina, jos kierrot lähtee pitkittyyn, niin pääset niiden avulla aina helpommin seuraavaan. Mulle lääkäri sanoi, että pco on yleisimpiä lapsettomuutta aiheuttavia asioita, mutta myös helpommin hoidettavissa. Tsemppiä yritykseen. :)

Leonella, mä lopetin pillerit 8/2011. Lääkäriin menin 1/2012, kun menkat oli ollut pitkään kadoksissa (reilu 3 kk). Sieltä sain primot käynnistään vuodon. Yks kuuri ei riittänyt ja seuraavalla kerralla ultrassa löyty pco ja sain primot kevään ajaksi, jolloin kierto pysyi siinä 26 päivässä niiden avulla. Kierto ei lähtenyt tasaantuun niiden lopetuksen jälkeen, vaan syksyllä siirryttiin lapsettomuushoitoihin noin vuosi pillereiden lopetuksesta. Nyt simpat tutkittu (priimaa) ja aukkarissa käyty (torvet auki). Anazolit, joista kerroinkin tuossa yllä jo Vilijonkalle, aloitan ensi kierrossa. Mulle lääkäri sanoi, että ennen yritystä olisi hyvä käydä ihan perustarkastuksessa (niinkuin normaalistikin parin vuoden välein) ja papassa (papakoe raskauden aikana lisää keskenmenoriskiä).

Dana, synttärionnittelut! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Vilijonkka
Kiitos Hydra, sä oot viisas :D Onneksi on viikonloppu ja kaikkee kivaa tiedossa! Pidän valmistujaispippalot kavereille ja sitte on lenttismatsi..eiköhän siinä oma epänaiseus ainaki väliaikasesti unohdu ;)

M_PHyvä, toiv ovis kolkuttelee siellä ovella.

Cheer
: Ikävä kuulla, ettei sulle kuulu niin kovin hyvää (siis tällä saralla). Tsemiä tulevaan, etkö voisi saada jotain apuja painon pudotukseen? Lääkkeitä, tukiryhmiä yms. ei tarvisi yksin yrittää, se on kurjaa! Voimahaleja!

Dana: Synttärionnittelut ja toivotaan kosvasti et se vauva vielä ennen 31 tulisi, toivoa on :) Nyt pääset kumminki ns. uuteen yritykseen pistosten ansiosta :)
 
Kuinka paljon ylipaino vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Mullakin tota painoa on enemmän ku tarpeeksi. Laihduttaminen onnistuu kyllä, mutta lopputulos on aina sama - 10 kiloa pois, puolessa vuodessa 15 kiloa lisää. Mä vaan en pysty elämään niin kurinalaista elämää mitä tarvisi jotta pysyisin edes ylipainon alarajoilla. Liikun kyllä, siitä pitä koirat huolen :) Laihiksella ollessa en voi syödä mitään muuta kun salaattia, raejuustoa, kanaa yms. Sitten kun tavoite on saavutettu, syön normaalia kotiruokaa ja kerran viikossa karkkipäivä niin kilot vaan kertyy. Ole miettinyt että voiko jopa joku sairaus aiheuttaa ton niiiiin helposti lihomisen.
 
Nyt on kyllä pakko vain omanapailla, sori.

Olisko ihan oikeasti tärppi käynyt. Alavatsakipuilua joka päivä, varsinkin äkkinäisissä liikkeissä. Alavatsa tuntuu hirmu hellältä, samoin kohdunnapukka - ja voin sanoa että pupuilu ei tuntunut kovin hyvältä. Eilen tuli aavistus punertavaa wc-paperiin, oviksesta tasan viikko ja menkkoihin pitäisi olla myös se viikko.

Eikä tupakka oo koskaan maistunut pahalta niinkuin nyt. Tää alkoi oviksen jälkeen melkein heti.

edit: Ja oon kyllä aika kyyninen raskauden alkamisen suhteen, en oikein usko että tällä pupuilulla olisi nyt onnistunut, mutta nää oireilut ei tunnu kuuluvan mun normaaliin loppukiertoon nyt ollenkaan...
 
Viimeksi muokattu:
Leonella Mä olen myös ylipainoinen. Ollut koko ikäni ja lihonut toooosi helposti, varsinkin murros iässä kun pituutta tuli vuodessa jotain 7cm ainakin niin kiloja tuli jotain melkein 10 :( Nyt pari vuotta on paino pysynyt samana että mitä puntarilla käy niin +/-3kg. Joillain ylipaino vaikeuttaa raskaaksi tulemista, mutta jokkut esim. kaverini joka on saman painoinen ja pituinen kuin minä niin raskautui ekasta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen. Minä sain plussan nyt kolmannessa kierrossa ehkäisyn lopettamisen jälkeen.
Riippuu kyllä varmaan paljonko on ylipainoa. minulla bmi on jotain 30 tienoilla.

cheer :hug: voimia. KYllä teillekin ihan varmasti se oma pikkuinen vielä tulee.


ralliruutu Toivottavasti olis tärppi tullut. Mullakin on ollut ihme maha kipuja melkein heti oviksen jälkeen/oviskipujen jälkeen. Tissit ihan hellänä koko ajan, nyt helpottanyt paitsi nännit on arat vielä.

Miehen reaktio oli aika erikoinen kun kerroin. Ensin näytin sille kuvan raskaustestistä minkä tein aamulla (mies oli käymässä jossain, lähtenyt kun nukuin) Ensin se kysyi että mikä se on. Vastasin että raskaustesti, se kysy että niin mikä ja sanoin uudestaan että raskaustesti. No sitten se kysyi että mitä se tarkoittaa. Käskin sen googlettaa ja sitten se oli hetken hiljaa kysy et ooksää paksuna :D Ihanan pöhlö mies :) Mietin että mitä sen päässä oikeen liikku kun kysyi että mitä se testi näyttää tuskin mä sille sitä kuvaa olisin hymy korvissa näyttänyt jos se olis nega ollut. Mutta toisaalta ehkä se halus vaan varmistaa. Ollaan molemmat aika epäuskoisia vielä tän asian suhteen. Olin itse ainakin varautunut pidempään yritykseen kun on tota painoakin sen verran, vaikka kyllähän sitä toivoi että tulisi äkkiä.
Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin vaikka digiä en oo vielä tehnytkään. Kaksi punaista viivaa siinä on ja täti on poissa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maimai83 ja Miuyy
Heips taas, hieman vähemmälle jäänyt tuo kirjoittelu.
Täällä piinaillaan, Dpo 7 menossa.
Rtestin viiva ehti haaleta suht olemattomiin, ei meinaa erottaa enää ollenkaan joten helppo seurata josko lähtisi vahvenemaan toissa päivänä oli maha kipua eli voisin laskea sen kiinnittymiseksi, siitä eteenpäin ollut runsaantuvaa valkovuotoa, siis kunnon liukkaat on meneillään viimeksi tärpin jälkeenhän ei meinannut valkkari runsaantua ollenkaan.
Mitään tuntemuksia ei nyt sit ookkaan ollut joten saas nähdä tuliko huti. Miulla on tuo into nollissa jos ei oo tärpännyt meinaan mies lopetti tupakan polton samaan aikaan kun mie eli kohta 3kk sitten ja nyt sille tuli pieni stressi tilanne niin alko uudelleen polttamaan ja mulla se asia sai veren kiehumaan. Tänään sit tulostin sellaisen artikkelin missä kerrotaan tupakan haittavaikutuksista siittiöiden laatuun ja hedelmällisyyteen, ja tuo urpo ees lukenut sitä. Mutta mullakaan ei oo mieltä lähteä uuteen yrityskiertoon jos sekään ei voi tehdä tälle yrittämiselle mitään.. Mie kuitenkin ostan meillä ne ovistestin ja raskaustestit ja käyn ronkittavana ja mietin ja tutkin ja koen pettymyksen kovana kun sain sen keskenmenon...
Juuh, tällästä tää vaan on, miehet on vaan putkiaivoja joissakin asioissa... Mutta voisivat joskus tulla vastaan. Mutta kyllä tuo kohta ymmärtää kun oon mököttänyt nyt pari päivää tän polttamisen takia... Ei oikein tiiä ollakko vihainen vai purskaahtaakko itkuun...
Tunteen on ainakin muuten ollut pinnalla tässä pari päivää, tullut elokuville itkettyä ja uutisille yms...ja nännejä kutittaa?!? (oireita rupeaa löytymään sittenkin?!? )
 
Mulla on menkkakipumaista jomotusta mahassa. Päivällä oikealla, nyt illalla vasemmalla. Näin aikasin ei kyl menkat ala, yleensä inä vaiheessa ku ekat nippaukset tuntuu niin on jo kiire laittamaan suojausta pöksyihin :D Noh, kattoo nyt. Maanantaina pitäis alkaa.
 
Mä hätähousu tein jo testin, negaa näytti tietenkin.

Heräsin järkyttävään pa*kan lemuun. Koira oli vääntänyt tortut lattialle. Mulla on niin oksettava olo, ja yhä edelleen, vaikka se tuotos on siivottu pois, on olo sellanen et voisin mennä halaamaan pönttöä. Yöllä ku kävin vessassa niin ykät nous suuhun asti ja nyt saan kokoajan nieleskellä ettei tuu.

Taitaa olla vaan yrjötautia tai luulotautia tai jotaa.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 17.11.2012




Miuyy..........................21.................kp 46/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 43/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 43/28-29..................yk 2



Lilja87......................25................kp 37/30-44?...............TJOT/yk 3
eläväinen................19..................kp 34/30-38................TJOT/yk 3



empp......................21.................kp 28/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 28/28.............................yk 7
leonella..................28..................kp 26/28............................yk 2
Lullaby89................23....................kp 24/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 24/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 24/28.........................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 21/38-49.......................yk 2




tuttikeiju...............22...................kp 19/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 18/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 17/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 17/27-30.....................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 16/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 11/29.......................... yk 7



maimai83....................29................kp 9/27-33...................... yk6
Dana-........................29.................kp 7/28........................yk 17
Fireweed...................23.................kp 7/27-30.......(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 3/27-28.......................yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 1/29-35.........................yk 9



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo8
ensimmäinen dpo 4




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Viimeksi muokattu:
Siirsin sut eläväinen plussanneisiin, mut annoin vielä olla tuolla kp listalla... Otanko sut sieltäkin pois vai haluut vielä olla siellä? Ihana sun miehen reaktio :) Ihan ku hän ei ois tiennyt koko raskautumisyrityksistä ;) Voi noita miehiä hi hii- Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, että kaikki menee hyvin ja pienellä elämän alulla on tiukka ote siellä masussa!

leonella pahoittelut negasta. Mutta älä viel masennut...voi hyvin muuttua muutamassa päivässä. Paljoks sulla on oviksesta? Testaat muutaman päivän päästä uusiks.

ralliruutu toivottavasti siellä olis tärppi käynyt!

naapurin tyttö mä niin toivon, että siellä olis nyt kans kyytiläinen matkassa <3 Ja uskon, että tuo miehesi uusiks aloitettu tupakin poltto ärsyttää. Etnekin kun on jo selvinnyt 3kk ilman. Sitä joutuu sitte taas alottamaan alusta koko lopetuksen. Peukut kuitenkin sille, että hän saa järjen päähän. Ei nuo miehet kyllä oikeesti tajua sitä miten kurja olo tulee itselle kun kaikki toiveet on aina uudestaan joka kierrossa ja pettymysten jäkeinen tunne... Ei ne voi millään sitä ymmärtää :( Vaikka niille sanois.

ON tää alko nyt tänään oviksen metsästämisen vaikka se täti vasta poistui, mutta tiedä sitten että mitä ois tehnyt niin alotetaan nyt ajoissa. Ku viime kierrossa tosin se ovis olli silloin kp14 vai 15 mut kuiteskin. AIkas hailurainen viivanen oli tänään... Mut nyt laittaan itseä kuntoon ja sitte keskustaan treffaan kaveri! Mukavaa päivää!
 
Wuhuu, kp1 yk 9!!!! Viimeinkiiiiiii!!!! Hihkuin vessassa ilosta ja ryntäsin verisen paperin akns miehen nenän eteen (on sillä kestämistä;)) ja se oli lähes yhtä ilonen ku mäki :D Mutta ajotus ei vois olla pahempi, tänään tosiaan ne valmistumisjuhlat ja leiponu oon hullunlailla koko eilisen ja tänään jatkuu siivoilun lisäksi..burana 800 alla...ennen sitä ei ollu mitää asiaa nousta sängystä, luulin kuolevani..no nyt otan seuraavan buranan ennen ku yltyy taas hirmuseksi kivut. Mut mikä parasta, mä voin mennä ti verikokeisiin!!!! JEEEE!!! Ihanaa viikonloppua kaikille ja peukut jännäilijöille!
 
Mukava lukea plussauutisia, ja muita ilosia tapahtumia, olivat ne sitten pitkän kierron päättyminen tai oviksen bongaus.

Samalla alkaa jännittää ja pelottaa, mietin jo että koska sitä ovista kannattaa alkaa tikuttelemaan. Kuluneen viikon aikana on ollut paljon asioita mielessä, ja jotenkin mieleen on hiipinyt epävarmuus. Pelottaa jos tärppää, pelottaa jos ei tärppää. Tämä ensimmäinen pelko mm. siksi kun kaksi vanhempaa siskoani, joiden kanssa ei valitettavasti olla kovin läheisissä väleissä, ovat kuulemma tuloksetta perheenlisäystä yrittäneet, toinen vuoden ja toinen vähän alle. Mietin kuinka he suhtautuisivat jos niin kävisikin, että raskaaksi tulisin. Onko sallittua etuilla? Toisaalta, miksi oletan että minulle kyseinen onni suotaisiin, kun se ei muillekaan ole itsestään selvää.

Puuh, sellaisia tuntoja siis tällä hetkellä, kaikesta huolimatta toivon että nämä välipäivät kirisi vauhdilla ja pääsisi tekemään jotain konkreettista haaveilun sijasta :)

Sydämestäni toivon plussatuulia kaikille teille :) ja hyvää viikonlopun jatkoa!
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun oli tosta ylipainosta täällä puhetta, ootteko koskaan kokeillu VHH:ta? Mulla tippu 10kg ihan kevyesti sillä eikä ollu koskaan nälkä. Ja ku oon jatkanu sitä, paino on myös pysyny poissa, ekan kerran elämässäni!! Piti vaan lisätä rasvaa ja lopettaa leivät, pullat, pasta, riisit ja perunat ja sokerin syönti. Eikä tartte laskea kaloreita, riittää, ku pitää hiilihydraattien määrän tarpeeks pienenä. Syön paremmin ku ikinä ja voin tosi hyvin.
 

Yhteistyössä