<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

NT, senkus täällä tuntemuksiasi kertoilet. Kyllä me kuunnellaan. :heart:

Vilijonkka, onpa kummallisia noi sun kivut. Toivottavasti helpottais. :hug: Mä oon niin malttamaton näiden testailujeni kanssa, että kai se taas aamulla täytyy. :)

Tervetuloa tuttikeiju!
Onnittelut Fiinaliina :flower:

Viljonkka minäkin testasin kp 25 negan päiväpisusta ja tänään kp 30 aamupisusta negan. Ja ihmetyttää tosiaan kun kp 28 tuli pisara kirkasta verta ja nyt ei sitten mitään. Tulis nyt ees jonkinlaista tulosta meille! :confused:

NT aika outo juttu noi sun testit. Pistää kyllä varmasti miettiin et mitä helvekkoa on tekeillä. Mäkin kyl melkein suosittelen toista lääkäriä vaikka varmasti ei yhtään tee mieli. Enkä kyllä ymmärrä niitäkään, jos jollain toisella palstalla "kiusataan" . Tää palsta on just sik hyvä, kun ketään ei syyllistetä mihinkään ja silti jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Älä lannistu ja omaa mieltä saa purkaa!

ON Hei, me nyt sittenkin muutetaan :D Mä niin oon häpi ja tuo mies on vaan niin ihana <3 He, sain tahtoni läpi ;) Ei vaan, ehkä se mietti asiaa ja onneks mietti vaan vähän aikaan, koska joku oli jo kiinnotunut siitä asunnosta. Aivan järkkyttävä väsymys menossa, pakko mennä nukkumaan ihan just! Jä kyllä peiton heilutukset väliin, mut josko niitä ois tarpeeks heiluteltu jo.... Viikonloppuna tai sunnuntaina meen laivalle ja se vähän kans mietityttää, mut ei kait siitä mitään tule, kun ei edes silloin voi tietää onko tärppiä käynyt vai ei. Eikä sitä varmaan tul sit niin kauheesti totettuu. Muutenkaan lähiakoina ei ole tullut kauheesti nautiskeltua alkomahoolia. Niin muuten, tässä keirrossa join alku kierron greippimehua ja nyt oviksen jälkeen punkkua lasillisen iltaisin ;) Oisko mitään apua sen foolihapon lisäks... Mut nyt unille tai nukahdan!

Niin ja joku kysy, Fiina varmaan... Olivia ja sisko asuu nyt Porissa mun osakkeessa. Tarttis siihen sitte kohta alkaa etti vuokralaista. Sisko tulee käymään tänne Turkuun koulunsa loppuun. Pari vuotta vielä jäljellä ja nyt alkuun ainakin sitte asuvat meen kanssa. Mä niin ootan. Tulis jo pian joulukuu <3

Tänään on ollut kauhean kiireinen päivä. En ole edes ovistestiä kerinnyt tekeen tai siis testit on kotona ja o ntullut taas mentyä ympäri maakuntaa :) Ja miehellä on maha sekaisin ja mua väsyttää niin tuskin tulee peittoa heiluteltua tänään. Huomenna sitten teen vielä ovis testin ja täytyy siitä sitten päätellä koska on/oli ovis, kun parina päivänä jäänyt testailut väliin.

Tänäänkin aamulla testattu nega. :'( Miehen kommentti siihen: "Olis tää ollutkin vähän liian helppoa" kiteyttää hyvin mun fiilikset. Me ollaan ne, joiden aina täytyy mennä asiat vaikeamman kautta, joten näin on myös tällä kertaa. Lapsettomuushoidot siis alkaa ensi kierrossa ja katsellaan kuinka pitkälle niissä vielä joudutaan meneen. Ensimmäinen puoli vuotta nyt mennään luultavasti anazolien avulla. :'(

Pahoitteluni Hydrangea:hug: Toivotaan ettei teidän tarvitse kovin pitkälle hoitoja katsella. Miten niitä nega-testejä oppiikaan pelkäämään ja vihaamaan ja silti ennen niiden tekoa on aivan täpinöissään ja toiveikas..

Täällä on vain elämää tädin kanssa, niin runsaat on ettei ehdi muuta kuin tulppaa vaihtamaan.. Kivut tuntuvat nyt kolmantena päivänä hieman helpottavan, luojan kiitos! Tuntuu jotenkin toivottomalta tämä yritääminen, miten sitä ajattelikaan et kyllähän se nyt ensimmäisen puolen vuoden aikana meille tulee, että kesäksi saadaan jo oma vauva.. että olin hyväuskoinen.

Edellisen (ensimmäisen) hymiön cb:n ovistestiin sain viime kierrossa 22päivänä ja nyt sitten ihmetellään koska sitä aloiitais aamun tikkuleikein.. odotetaan odotetaan, sitä tää on..

Positiivisempaa viikonloppua kaikille!

NT, tänne saa purkaa tunteita. Mutta ei kannata ottaa ihmisten sanomisista itteensä. Täällä on niin hankala aina ymmärtää toista, kun ei näe sanatonta viestintää yhtään. Vaikka monilta voi tulla välillä tiukkaakin testiä haluan ajatella että kaikki pohjimmiltaan haluaa siulle vaan hyvää ja selkiytyvää tilannetta. Jaksuja pieni <3

Miuyy ja Hydrangea negapahoittelut. Hydralle paljon tsemppauksia jatkoon, toivottavasti plussa löytäis teidän nopeemmin nytkun hoidot aloitetaan!
Vilijonkka täällä kanssa kiukku päällä kun kierto vaan venyy ja paukkuu. Mulla tosin ei oo mitään kipuja edes.

maimai
VOI MITEN IHANAA . Sulla on oikeesti eri ihana mies!!! Mites sun työmatkalle käy, eikös sulla ollu nytten ihan kävelymatka?

ON
: täällä ei siis mitään menkkatuntemuksia kipujen puolesta (siis elämä hymyilee -olo, ku yleensä ennen menkkoja joka paikkaan sattuu -olo), ainoostaan märkä olo vois enteillä menkkoja. Oonki pitäny sidettä koko eilisen päivän, ku joka välissä tuntuu että tulikohan jo jotain, mutta ei ei ei ei. Mä en ymmärrä. Enkä uskaltanu testatakaan nyt aamulla, ku ei mulla ole mitään oirei, niin tuskin tässä paksunakaan ollaan...höh

Hei mikä mun unia vaivaa?!?! :D Viime yönä näin unta, että erottiin tuon miehen kanssa, kun sitä alkoi ärsyttämään mun stressikiukuttelu. Nyt viime yönä tein niiin vahvan raskaustestin kp 20, että sitä täälläkin kovasti ihmeteltiin, et monta sieltä on tulossa :LOL: Jos nyt vaan yks tulis!

Kurja sää, vettä sataa ku esterin persiistä. Pitää lähteä koiran kanssa ulos. Yöh :(

maimai Hienoa, että saitte sen asunnon :) Mä haluisin kans niiin kovasti muuttaa, mut ei täällä oo mitää tarjolla. Asutaan siis omakotitalossa, joten kauheen helposti tätä ei vaihtas mihinkään rivariin, mut mä en vaa viihdy täällä ni haluisin pois. No ehkä sitte joskus..

pantera Mä oon kans nähny ihme unia. Edellisyönä sain vauvan. Mä en ees itekkää tiennyt että olin raskaana ja se vaan yhtäkkii synty :D Oli tyttövauva. Mulle tuli kauhee kiire mennä ostamaan kaikkii vauvatarvikkeita ku ei mitään ollut valmiina :D :D En mä nyt ihan kirjaimellisesti haluis ton unen toteutuvan, mut sais kyllä se vauva jo tulla meillekin.

ON Täällä edelleenkin odotellaan niitä menkkoja. Mä en tajua missä ne viipyy. Vatsaa on nippaillu vähän väliä ja tissit on tullu kipeiks. Yleensä ne tulee kipeiks oviksen jälkee, mut nyt en usko ovistakaan edes olleen, joten en tiiä mitä ne nyt kipuilee.. Eilen tein testinkin vaikka tiedän et tärppii ei oo oikeestaa voinu käydä ja negahan se oli. Mä oikee ääneen sanoin, et mitä pahaa mäki oon muka tehny ku en lasta ansaitse?! Mä en tajua miks pitää itteensä kiusata noilla testeillä, varsinki sillon ku tietää että niihin ei mitään tule..
Alkais nyt viikonlopun aikana ne menkat ni pääsis hommat taas etenemään!

Pahoittelut Hydra myös sun negasta.

Hei mikä mun unia vaivaa?!?! :D Viime yönä näin unta, että erottiin tuon miehen kanssa, kun sitä alkoi ärsyttämään mun stressikiukuttelu. Nyt viime yönä tein niiin vahvan raskaustestin kp 20, että sitä täälläkin kovasti ihmeteltiin, et monta sieltä on tulossa :LOL: Jos nyt vaan yks tulis!

Kurja sää, vettä sataa ku esterin persiistä. Pitää lähteä koiran kanssa ulos. Yöh :(
Siulla näyttäs tuo stresssi tuovan noi unet :) Elä ressaa hyvä immeinen :)

(.) Juuh ja pysyin täältä pois? öö en! :LOL: Mie olin viime yönä ilkiä kun valvon aina sinne jonnekin 2 asti yöllä, niin viime yönäkin, noh sit menin sänkyyn ja herätin miekkosen, se nyt oli unen pöpperössäkin valmis kun lukkari sotaan :LOL:
Miulla on vaan nyt sillai että sillon oviksen jälkeen, seksin jälkeen kun veskis käy niin paperiin pyyhittäessä tuli pikkasen verta ja niin nyt yölläkin, mitä hittoo? Ei mulla ennen nuin oo ollu... Mie saatan olla liiemmin tikuttamatta ovista kun noi testit näyttää nyt miten sattuu niin pittää harrastaa tuota seksuraista väh. joka toinen päivä :p
Mie oon täällä nyt silmät ristissä kun en oo aamukahvia vielä saanut ja koirakin herätti kesken unien haukkumalla työmaalla fasaanille.

Ja eipäs tarvinnut vielä talvirenkaita ostaa kun ei oo luntakaan :D Onneksi on kitkat alla joista nastat nypitty viime keväänä veke niin se pysyy tiellä kuitenkin, ostan silti kun rahaa on niin nastarenkaat sentään alle, en jostain syystä liikaa luota kitkoihin.
Ja nyt takas töihin, oottamaan että 1,5h menisi nopeasti jotta saisi kahvia, okei pomona voisin keittää mutta ei jaksa :D

Oi maimai ihanaa, uusi koti, isot onnittelut!

Fiinaliina: testaa, testaa...siellä voi hyvinkin olla asukki..oon kuullu monenkin sanovat, ett oireet tuli vasta plussan jälkeen..sekin on siis mahdollista :) pidän peukut!

Hydra voi harmi :( hyvä, että pääsette kuitenki asioissa eteenpäin ja toivotaan ettei niissä hoidoissa tarvis kauaa käydä. Tsemit muru!

ON: Edelleen tissikipua ja tissikipua. Menkkajuilintaa ei oo nyt hetkeen ollu (lue: päivään)...hohhoijaa...josko ne tänään alkais...tai sitte ei. Pöh. Huomenna testaan taas jos ei kuulu...

NP, joo tota stressiä on kyllä. Alkaispa pikkuhiljaa helpottamaan. Huomaa selästäkin, että oon stressannu aikalailla, vähän rutis lihasjumit eilen, kun mies vähän hieroa yritti :D Yleensä rakastan sitä tunnetta, kun sattuu hierottaessa, kun tietää että se auttaa. Nyt jouduin keskeyttämään mosien, kun sattu ihan törkeesti. Pikkuhiljaa...

Mä niin haluisin jo testailemaan, voi kun tää olis meidän ja muiden kierto :heart:

Tein äsken vielä ovis testin ja siihen ei tullut mitään viivaa. Huoh. Eli ovis on luultavasti ollut kp15 jolloin en testannut tai sitten kp16 tai 17 jollain testasin mutta ei tullut testi viivan vahvuista viivaa, mutta kp oli vahvin minkä testasin. Ja mahassa on kyllä ollut sellaisia nippailuja ja on myös ollut limailua muutaman päivän aika paljon, että uskon että ovis on ollut.
Olisi hyvä jos ovis on ollut kp15 tai 16 koska silloin heiluteltiin peittoja aika paljon ja nyt ei olla taas muutamaan päivään joten toivottavasti ovis ei ole ollut myöhemmin.
Tuohon odotuksen odottajiin en taida nyt liittyää koska en ole varma koska ovis oli jos oli ollenkaan. Mutta jos oli ovis niin nyt olisi varmaan dpo 2 tai 3?

Muuten voiko molemmista muniksista ovuloida samassa kierrossa? Tässä kierrossa minulla kipuili ja nippaili oikealta puolelta paljon ja sitten helpotti, mutta seuraavana päivänä nippaili mollemmilta puolilta pari kertaa ja se nippailu kesti aika kauan.

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille :wave:
Johan nyt monilla täti/plussa antaa odottaa :( toivotaan, että viikonloppu selkeyttäisi tilannetta johonkin suuntaan!! :)
Puhuitte noista unista, niin miekii täs yks yö olin kuulemma noussut istumaan keskellä yötä sängyssä ja alkanu kyselee kuka ultraa minut :D ja jos herään vaikka 6lta aamulla, ni saattaa olla, etten enää unta saa, kun vauvajutut pyörii niin mielessä :( Noh, onneks saan jonkiilaista selkeyttä asiaan maanantaina, kun on varhaisultra :p APUA!!! Jännittää niiiin kovasti :popcorn: ja aika paljon myös pelkään pahinta...en oo oikee lähiaikoina uskaltanut iloita pikkuisesta, kun koko ajan pelkopersiissä tuulimunasta, kun ei kuitee mitään vuotoja yms. :( mutta ONNEKS enää tää viikonloppu vielä stressattava ja sit helpottaa, kun saa varmuuden (oli tulos sitte mikä vaan)(mutta päättänyt oon, että tähtönen siellä on)!! :)

IHANAA STRESSITÖNTÄ VIIKONLOPPUA TYTSYILLE :) :flower: :xmas: :heart: :kiss: :wave:

Babyfever & tähtönen 6+4

Viimeksi muokattu:
Ei vaan niitä menkkoja kuulu. Vikasta terostakin on jo 6 päivää. Yleensä alkanu toisena tai kolmantena päivänä. Mä oon ollu tänään sit niiiiin vihanen!! Se vois olla kyl yks merkki menkoista. Oikee ahdistaa kaikki.
Mies on kavereidensa kans tallinnassa ja sille äksyilin puhelimessa. Naapurit ärsyttää! Asutaan rintamamiestalossa ja meidän yläkerras on erillinen asunto. Siellä asuu miehen sukulaisia(1aikunen+2-3 lasta) ja voi että ku mua ottaa päähän et ne tulee tänne meille riehuttaa tota koiraa. Ei mua haittaa jos sillon tällön joku niistä täällä käy, mutta ku 3 lasta tulee samaan aikaan juoksemaan ja hyppimään sohvalla ja mulla on huono päivä ni siihen ei paljoo tarvita. Ja mä kun en kehtaa sanoa että voitteko lähtee.. Täs kämpäs on muutenki seinät ja katto jotain pahvia niin voitte kuvitella mikä meteli välillä kuuluu ku lapset leikkii jotain pomppulinnaa tuolla ylhäällä.. Mä oon välillä niin kypsä tähän touhuun!
Sitte meinas tulla tai tulikin pieni riita siskon kanssa. Koirista.. Hän on kesällä muuttanut pois äidin luota omaan kotiin ja hänellä oli äitin luona asuessaan koira. Mä ymmärrän että se oli sen koiran koti silloin, mutta ei ole enään kun muutti omilleen, niin hän on sitä mieltä että hänen koiransa on silti etusijalla ja hän saa ottaa koiransa aina silloin sinne kun haluaa ja meidän koira ei saa tulla. Meidän koirat ei siis keuheen hyvin tuu toimeen.. Yritin sitte ehdottaa kaikenlaisia kompromisseja mut mikään ei käynyt. Sitte äidillä on vielä se kissanpentu johon sisko nyt yrittää koiraansa totuttaa.. huonoin tuloksin. Ja kun sill koiralla ja kissalla ei mee hyvin ni nyt me ei saada viedä omaa koiraa kattomaan miten tulee kissan kans toimeen ku äidin mukaan meijän koira tappaa sen?? Ja voin kertoa että meidän koira on ainaki 10 kertaa tottelevaisempi ku siskon koira!
Mut jooo.. Nää on taas näitä ihania päiviä! Toisaalta on hyvä et mies on poissa kotoa. Muuten oltas ilmiriidoissa täällä ku mulla on paha päivä!!!!!!!!
Helpotti tää ehkä hiukan ku sai avautua! Kattellaan huomenna josko mieli olis ees hitusen verran parempi!

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 3.11.2012

Dana-........................28.................kp 37/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 36/29-35..................yk 8
Miuyy..........................21.................kp 32/28........................yk 2

Hydrangea..................26................kp 29/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 28/28-29..................yk 2
miss_piggy................31................kp 26/26............................yk 6
Lilja87......................25................kp 23/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 20/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 20/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 20/27-28.........................yk 3

empp......................21.................kp 14/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 14/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28....................kp 10/29-44.......................yv 11
Lullaby89................23....................kp 10/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 10/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 10/28-32....................yk 2

Henrietta-.............. 25....................kp 7/38-49..........................yk 2
tuttikeiju..................22...................kp 5/30-35...........................yk10
Kali85...................27....................kp 4/30-38..........................yk 5
Slallu........................25................kp 3/28-41............................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 3/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 2/33...........................yk 4

ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 17
Hydrangea dpo 14
maimai83 dpo 5
pantera dpo 6

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/

Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3

Viimeksi muokattu:
Miksi mulla on sellainen tunne että joku jäi päivittämättä... hmmmh...

Dana- Mulla elimistö tuli 2010 "immuuniks" teroille ja ei vielä tänä päivänäkään toimi oikein. en tosin enää käytä niitä edes mutta jotenkin mulla vaan tottu kroppa niihin ja vaikka söin sen 7pv kuurin niinkun oli määrätty niin silti ei vaan menkat tulleet ajallaa vaan saatto venyä vielä, parhaimmillaan viimisestä terosta 38pv.
Toivotaan että siulla alkaisi pian vuoto, ellei sitten oo jotain muuta ;)

Dana jokos olo on helpottunut, kun on saanut nukkua yön yli? Kyllä uskon, että tuollanen mesoominen rassaa. Ja sitten ku on muutakin mikä harmittaa. Saas nähä miten meillä käy ku asutaan vielä samassa talossa. Kaippa se hyvin menee ja pikku tyttö on vielä niin pieni ettei varmaan suurta mesoomista saa aikaan paitsi itkun. Toivottavasti tuo teen koita asia järjestyy. Varmasti ärsyttää. Miten toisell aon jotain etuoikeuksia. Onks teen koira ollut kisojen kanssa tekemisissä ennen? Toi meen koiruus ei välittänyt meen kisassata pätkääkään ku oli vanhassa kodissaan kahen kissan kanssa. Suns siskoas varmaan harmittais tosi paljon jos teen koira tulis toimeen äidin kissan kanssa. Toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin ja saat vielä välis siskoskin kanssa sovittua.

Pantera mites siellä? Maltoitko olla testaamatta? Koitahan malttaa vielä, kun oot vaan päivän muo edellä dpo:ssa. Mä kyllä silti mietin ite sen takia, ku oon sinne laivalle menossa huomenna ja mulla huomenna se pdo6. Mut ei kannata testailla, kun ei mitään näkyis jos olis jotain näyttävää (voiks noin ees kirjottaa ;)) Ei mullasilti mitään oireita ole sen kummemmin mitä muissakaan kirroissa. Vähän jotain nänniarkuutta, mut tosi pientä ja silloin tällöin jotain nippailuu masussa. Mites sulla? Oireita? Tai no oon ollut pirun väsynyt aina ehtoisin jo tosi aikaseen koko viikon, mut liittyy varmaan siihen, että aikasin oon ymös herännyt...

Mukavaa Pyhäinpäivää kaikille. Onko tiedossa jotain juhlia? Täällä ei juhlia, ajattelin jo alottaa vähän näiden tavaroiden kartottamisen muuttoa ajatellen... Huomenna suuntaan illalla laivalle ja tosiaan sitä JukkaPoikaa. Jos joku ei vielä tiennyt niin tykkään siitä ihan hulluna ;) He hee, tainnut mainita sen jo useaan otteeseen :D

Maimai, onnea asunnosta!!! Kiva varmasti päästä muuttamaan ja tekemään omaa kotia <3

Me saatiin tässä tietää että pitäis lähtee pois meijän vuokra-asunnosta tammikuun loppuun mennessä, tuli yllätyksenä. Nyt ärsyttää että mitä pitäis tehdä, pankkiin ens viikolla juttelee lainasta mutta ei vaan viittis sillai kiireessä ostaa asuntoa kuitenkin iso juttu :|

Uuteen kiertoon joutuneille (ainakin Fiinaliina ja Ensimmäinen) tsemppiä ja pää pystyssä eteenpäin vaikka siltä ei varmaan aina tunnu.

Babyfever1, oi ihanaa ens viikolla näät teijän pikkuisen :heart: Varmasti jännittää! Tuu kertoo sitten kuulumisia.

Toivottavasti plussa pärähtäis ruutuun Pantera, ei sulla vielä hirveesti kiertopäiviä, älä liian aikaisin testaa jos pystyt. (tiedän, helpommin sanottu kun tehty!)

Hydrangea pahoittelut negasta. Toivotaan että noista anazoleista apua ja raskautuisit piakkoin, älä menetä toivoa!

Täällä tylsää alkukiertoa mennään, oviksen testailut alotan varmaan muutaman päivän päästä. Tilasin preckcheckin liuskoja, toivottavasti niillä sais jotain tulosta ku davidin testeillä en oo kahdessa kierrossa saanu näkymään ovisplussaa vaikka tiheesti testaillu. Tai sit en ovuloi... Noh, onneks terot käyttöön kp 15 niin saadaan kiertojen pituudet ainakin hallintaan.

miss_piggy
Ite en enää uskalla alottaa noita teroja kp 15, kun mulla ois varmaan ovulaatio siinä kp 14-15 paikkeilla, ja terolutit ilmeisesti saattaa keskeyttää ovulaation tai estää sen tulemisen kokonaan. Terolutithan vissiin ei edesauta raskaaksitulemista mitenkään, vaan auttavat vaan kierron säännöllistämiseen.
Tässä kierrossa alotinki nuo terot vasta kp 18, koitetaan ottaa varman päälle. Ei mulla enää niitä ees oo ku tän kuurin jälkeen yhteen kiertoon. Sitte alkaaki tuota raskaaksi tulemisen yritystä olla takana jo vuoden verran, ja mitään ei oo tapahtunu joten marssin taas yksityiselle.

Tänään kp 26, r-testit negaa, joten taidampa lähteä illalla viihteelle ja ottaa vähän alkomahoolia, sen verran v*tuttaa tämä "lapsettomuus".

Yhteistyössä