Tuo mun ukko on kyllä oikein jöröjen jörö, en tiä että onko kaikki miehet sitte noin pihalla näistä naisten jutuista, mutta taas eilen ku tuli jotain puhetta näistä "alapääjutuista" ja mun epäsäännöllisestä kierrosta jne, niin se kysy, että "eikös sulla oo ehkäsy".. voi luoja, en oo sitte varmaan maininnu ku sen 10 kertaa, että helmikuussa lopetin ja hän on kyllä sen tienny, taas tuli todistettua että mua ei kuunnella koskaan
Sitte vielä kysy että "mitä jos tuut raskaaks"ni sanoin että sehän tässä on jumalauta niiku vähän tarkotuksenaki! Totes vaan että herrajumala |O Siis mikä Pöljänkylän Urvelo tuo mun ukko on vai oonko ainut... :stick: Sanoin sille vielä että oon viimeset 4 vuotta lykänny omaa elämääni hänen eksänsä takia siks, kun alettiin kohta 4 vuotta sitte seurustelemaan niin eksä ilmoitti olevansa raskaana, eli miehellä on entisen kanssa lapsi joka on tuonut meidän suhteeseen omat ongelmansa, ja siksi en ole lasten tekoon miestä patistanut. Itellä alkaa kuiteski ikää jo olla ja vauvakuume on ollu jo monta vuotta niin nyt on minusta aika...Tää eksä on kyllä aiheuttanu niin paljon meidän suhteessa riitoja ja eripuraa, että välillä tekis mieli heittää hanskat tiskiin..
Sanoinki miehelle, että miksi mun pitäis luopua unelmistani jonkun hänen entisen heilansa takia, jonka kanssa olivat yhdessä noin 3 kuukautta, ja tää muijakin tuli paksuksi vain koska sanoi miehelle, että on epäsäännölliset menkat että ei varmaan tuu raskaaks, ja valehteli vielä että raskaus selvisi vasta kun oli jo neljännellä kuulla ja kaikki testit näytti negaa
Voin sanoa että henkisesti oon ollu useamman kerran todella väsynyt ja loppu...
Ja taaskaan ei täällä menkkoja näy eikä kuulu, ei edes mitään oireita, raskaanakaan en ole... Joten tuskin edes ovuloin..saa nähdä että jääkö nyt pupuilutkin taka-alalle jos tuo mies säikähti kun heräs taas todellisuuteen, että ihan oikeasti haluan lisääntyä :'(