<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Dana Mäkin olen kyllä toisaalta tyytyväinen että sai tietää asiasta, tietää ainakin missä mättää ja sitten siihen saa apua :)

Miranenn Kiitos vinkistä! Täytyypä pistää korvan taakse :)

Tuisku Kiitos :heart:. Sitä pitkää pinnaa, aikaa (ja rahaa) tässä nyt kyllä vaaditaan, mutta ollaanhan me nytkin jo odotettu melkein puolitoista vuotta. Kyllä me kaikki ihan varmasti saadaan ne omat nyytit!! :heart:

Täällä pitäis täti saapua viikonloppuna, eipä jotenkin hirveät odotukset noiden simppauutisten jälkeen, mutta eihän sitä koskaan tiedä!! Miehen kanssa puhuttiin että mistäs sen tietää vaikka siellä oliskin se yksi supersintti :D. Muuten, tuli mieleen kun mun miehellä todettiin lisäkivestulehdus tossa vajaa viikko sitten, luuletteko että se voi jotenkin vaikuttaa niihin simppoihin? Kun siltä lääkäriltä kysyin simppatesteistä soittaessani niin se sanoi ettei se pitäis noin paljon niitä alentaa. Mutta kuitenkin netistä olen lukenut että lisäkivestulehdukset voi aiheuttaa lapsettomuutta...??? Toi mies on jo pidempään oireillut, että varmaan on jo pidempään se ollut... Tietääkö kukaan tällaisesta asiasta?

Cheer se täältä huutelee taas! :)

Kp 26 siis menossa, eikä mitään oireita. Ei siis sitten minkäänlaisia. Nyt on sitte siihen "ovis aikaan" heiluteltu peittoa ihan olantakaa. Vaikka ei sitä ovista tikuissa taaskaan näkynyt, niinkuin ei ikinä ennenkään. :( Noh, jos ois edes pienen pieni mahdollisuus että olisin ovuloinut silti..

Minutkin saa lisätä! Ikää 24, kp 7/30 ja yk 1!! Iih jännää! <3

Meidän tarinassa piti alkaa vauvan teko vasta syksyllä, mutta miehen oltua reilun viikon äijäretkellä, nousi perhearvot kohdilleen. Asia, josta mä oon haaveillut niiiiin pitkään on nyt työn alla. :) Menkat siis juuri loppuneet ja jumppaukset alkaneet. Siskolla on ollut vaikeuksia raskautumisessa ( 5 vuotta, km, klomit ja lopulta keinohedelmöitys, josta ihana poikalapsi) ja siksi oon niin skeptinen, että meillä mitenkään tärppäis heti. Iih. Ja ihanaa, että meitä samassa junassa on niin monta. En malta pysyä housuissani asiasta, vois heilutella peittoa koko ajan, ja samalla rinnassa pieni ahdistus tästä jännityksestä. Täs on kyl monta muutakin suurta asiaa samassa menossa mukana, mut vauva olis se suurin. Niin ja oleppas tässä nyt sitte stressaamatta, niinkuin kaverini neuvoi. Hoh
Plussia kaikille, tammivauvoja monen monta!

Viimeksi muokattu:
yöperhonen kyllä siellä haamunhaamu näkkyy miunki mielestä :heart: Toivottavasti vahvenee!!

lullaby Miun tietääkseen kova kuumekin heikentää siittiöitä pariksi kuukaudeksikin, en muista mistä luin, mutta se oli jonkun lääkärin kirjottama jossain. Joten ihan hyvin joku tulehduskin voi siihen vaikuttaa.

moulinrouge tervetuloa, lisään siut listalle :) täällä saa puhua mistä vaan ja keventää sydäntään :) kukaan ei tuomitse :) Toivottavasti pääsisitte helpommalla kun siskos :)

cheer ihana pikkumusselo! :))

Täytyy kyllä sanoa, että ootte ihania kun otatte noin lämminsydämmisesti heti vastaan. Melkein jo itken täällä. Mä silti voin itkeä Hurjaa remonttiakin, ja "innolla" odotetaan millainen hormoniraskaushirmu minussa piileekään. :D Lukiessani noita vanhempia juttuja huojennuin kuinka kaikki muutkin ovat lukeneet näitä keskusteluja samalla tavalla kuin minä. Mä en nyt vielä ala tikuttamaan ovista, ollaan suht seksuaalisesti aktiivisia ja meinaan nyt luottaa siihen ja kehooni näin aluksi. Jaaaa olen itselleni luvannut, etten pissaa yhteenkään tikkuun ennen kuin ne menkat olis ees pv:n myöhässä. :D Tai sit täytyy olla joku TODELLA selkeä oire. Mäkin kun oon ollut niin monta kertaa "raskaana". Eli siis kuvitellut ties mitä olemattomista oireista ja salaa toivonut et vauvahan se siellä. Mut nyt oon kyl niin onnellinen, et ollaan yhdessä lähdetty tähän. Varsinki ku perjantaina tulee 10 vuotta täyteen. <3

Moulinrouge tervetuloa minunkin puolestani :) Toivottavasti et täällä listalla kovin kauaa viihdy, vaan pääsisit nopeasti odottajien puolelle.

Omaa napaa sen verran, että täällä luulin siis bonganneeni sen oviksen ja on ollut sellanen olo, että kyllä nyt tärppäs ja kolmas kerta toden sanoo.. saa nähdä tulenko sitten reilu viikon päästä alas korkeelta ja kovaa.

Onko muuten kikkakakkosia kellään vielä hihassa? Täällähän siis tikutin jo ovista ja vedetään lisävitamiineja ja foolihappoa molemmat. Tuleeko mieleen, että vois vielä jotain poppaskonsteja käyttää?

Ainiin ja yöperhonen taisin minäkin siinä jotain nähdä :) toivotaan parasta :heart:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 19.4.2012

miranenn..................22...................kp 48/28.........................yk 9/yv 2
Lullaby89..................22...................kp 34/32-45....................yk 7
tada.........................27...................kp 32/25-30.....................yv 4?
lenkkari....................27...................kp 31/32-33.....................yk 8
Hey..........................23..................kp 30/?............................yv 2

Cheer115-................20....................kp 27/28-65......................yk 7
Tuisku85..................26...................kp 27/26-36.................... yk 5/yv 2
Tesla........................28..................kp 23/28-33.....................yk 8
Marpa......................23...................kp 20/25-31......................yk 3

Dana-......................28...................kp 12/25...........................yk 11
Heidukka..................26...................kp 12/28...........................yk 6

moulinrouge.............24....................kp 8/30...........................yk 1
jenni_noora..............27....................kp 2/28..........................yk 4

HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps
Tessu84

PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012

Viimeksi muokattu:
moulinrouge Tervetuloa minunkin puolesta. :wave:

Marpa Muita kikkakakkosia on esim.
- greippimehu, jonka pitäis tehdä ovislimat helpommin tunnistettaviksi
- punkun juominen ennen ovista, minkä pitäis paksuntaa limakalvoja
- d-vitamiini joko purkista tai auringosta, tarkkaa vaikutusta hedelmällisyyteen en tiedä/muista
- tiettyjen särkylääkkeiden välttely, ovat jostain syystä pahasta. Tosin aspiriinista muistelen lukeneeni päinvastaista, eli että se vois jopa auttaa lisääntymisessä. Taaskaan en muista että millä perusteella.
- soijatuotteet saattaa etenki miehen kohdalla tehdä hallaa kun sisältävät kasviestrogeeneja (tms.) ja saattavat siten sotkea miehen hormonitasapainoa.

Yhdenkään kikan toimivuudesta mulla ei tietenkään ole omakohtaista kokemusta kun täällä yhä olen. :D Mutta etenki tuohon punkku-kohtaan uskon tosi mielelläni. :LOL:

Viimeksi muokattu:
Lullaby ja Dana, meille lääkäri suositteli miehen syömään multivitaa ja kalanmaksaöljytabletteja. Toki jos on kova tupakoimaan/juomaan alkoholia niin varmaan kannattaa vähentää. Myös sitten lapsettomuushoitojen aikana miehelle määrättiin clomifeneja syötäväksi. :)

Mutta tosiaan jos on ollut vasta kipeänä/tulehduksia niin voivat laskea siittiötuotantoa. Meilläkin oli hyvin alhainen siittiömäärä, liikkumattomat 87%, paikallaan jammailevat 7% ja loput 6% eteenpäin liikkuvia, että ei se silloin kauheasti naurattanut.. Ja olikohan viskositeetti ja väri epänormaali. Meille ei syytä löytynyt että miksi näin on, se vaan nyt on.
Ja voin sanoa että odottavan aika on pitkä hoitojen suhteen, mutta kun ne kunnolla pyörähtää käyntiin niin sitten se on menoa. :) Ja voihan se olla että teidän kummankaan tapauksessa hoitoja ei sitte lopulta tarvita, vaan napsahtaa luomusti.

Mie koitan kylvää tämmöstä tsemppauksen siementä vähän epätoivoisesti, mutta mie niin tiiän minkälaiset fiilikset teillä siellä on ja mitä luultavammin edessäpäin on. Tsemppiä tytöt ihan kauheasti! :heart: Älkää vaan menettäkö toivoa.

• Tykkää
Reactions: lullaby89
Heipä hei ihanaiset naiset!

Plussia tullut, paljon onnea ja hyvää mahankasvattelua :heart:

Välillä oon käyny täällä lueskelemassa, mitä teille kuuluu, paljon tsemppiä tutkimuksissa käyneille vaikka ei hyviä uutisia olekkaan tullut, kyllä se vielä siitä iloksi muuttuu :) ja uusille plussatuulosia, toivottavasti käynti täällä on pikainen +++++++++:whistle:

Mie tuun takaisin kuumeilijoiden puolelle, eilen käytiin np-ultrassa jossa selvisikin että kehitys oli loppunut jo viikolla 7 ja rapiat :'( ja nyt lääkkeellisesti tyhjennetään kohtua (toivottavasti onnistuu ettei tarvitse kaavintaan lähtä), ei siis lähtenyt itsekseen ulos tulemaan vaan on jo kuukauden ollut elottomana :( Listoille en halua vielää, mutta taustailemaan vaikka.

Chiba Kiitos muru, tuo on ihana kuulla tämän ja tulevien hoitojen kokeneelta. Eihän me luovuteta, vaikka asiat nyt hieman hankalammaksi menevätkin. On se nyytti sitten ihan varmasti kuitenkin kaiken tämän arvoinen :heart:

Sanja Voi ei :( Tuota ei toivoisi kenellekään. Paljon voimia sulle nyt :hug:

Voimia Sanjalle!!

Pohdin tässä ennen töihin lähtöä, että mikä siinäkin sitten on, kun itse hedelmöittymistä ei ole edes vielä tapahtunut ja nyt jo koen raskausoireita! :D :D EN KESTÄ OMAA MIELIKUVITUSTANI! No ainakin lapsi on toivottu. Ois kauheen kiva kun edes puolet kuluvista minuuteista kuluisi ajattelemalla jotain muuta välillä. Mitä te ajattelette? :)

Sanjalle valtavasti voimia :hug:

moulinrouge tässä tärppikierrossa en uus tuntenu ovisoireita, vaikka yleensä tunnen, enkä olisi uskonut koko ovulaatiota tapahtuneen ellen olisi tikuttanut! Eikä oo kauheesti oireita oviksen jälkeenkään ollu.. pissahätä on yllättäny useemmin, tissit arat ja oon ollu itkuherkkä.. tänään aamukahvin jälkeen tuli TOSI huono olo... toivottavasti tää oireettomuus jatkuiski :)
Tärppionnea sinne!! :)

Niin ja sydämelliset kiitokset onnittelijoille :)

• Tykkää
Reactions: miranenn

Yhteistyössä