Pahoittelut kaikille joille on täti tullut kylään, on se kyllä niin harmillista, kun aina pitkän odotuksen jälkeen joutuu taas pettymään. On tämä meidän oleminen kyllä kokoajan yhtä odotusta, ja plussankin jälkeen odottelu jatkuu 9kk. Ja mitäs sen jälkeen odotellaan? Kun mukula oppii kävelemään, puhumaan, tai sitten negatiivisessa mielessä "odotetaan" kun tulee vesirokko, tai ensimmäiset pöpöt!
Laola, ja
Sanja Olen hyvin pahoillani teidän puolesta, tuli niin suru puseroon itsellekkin, kun luin teidän ikävät uutiset.
Noh, kyllä tekin vielä varmasti saatte omat pienokaiset syliin! :heart:
Tuisku85, Ties vaikka ne menkkatuntemukset oliski ensioireita jostain ihan muusta? Toivottavasti pienokainen olis kyydissä!
moulinrouge, Voi kun meilläkin voitaisi tollatavalla istua alas ja keskustella aiheesta noinkin avoimesti. Mulla mies on sanonut että voidaan jättää ehkäisy pois, mutta hän ei jaksa minkäänlaisia "hössötyksiä" tai edes keskusteluja aiheesta, ennenkuin on jo vauva kyydissä. Olis niin ihanaa voida keskustella tuolla tavoin omankin miehen kanssa, mutta tilanne on mikä on. Hössötän sitten hänen sijastaan parille parhaalle kavereille, ja puran tuntemuksia tänne, kun kotona ei uskalla hiiskuakkaan ennenkuin on kaksi viivaa testissä!
ON: Juu siis täällä menossa kp 32. Aiemminhan mulla kierrot olivat 28-32 pitkiä, mutta nyt on välissä ollut 2 kiertoa jotka kestäneet toinen alle 60pv ja toinen vähän yli 60pv. Huolestuttaa hirveästi tuo ovulaatio, että ovuloinko ollenkaan, ja olenkohan mahdollisesti ovuloinut tässä kuussa. Laskin mahdollisen ovulaation normaalien kiertojen mukaan, eli kp 14, ja silloin talleteltiin aika lailla, ja jos tämä kierto on normaalin mittainen, niin nyt pitäisi alkaa näkyä testissä. Mutta sen verran masentaa nämä pitkät 2 kiertoa, että en uskalla vielä testailla, enhän voi tietää jos tämäkin kierto on tuollainen julmetun pituinen! Voi että osaa sitten ärsyttää!
Paljon plussa tuulosia kaikille!! ++++++++++
Aika monella on nyt sellaiset päivät, että pian osa voikin jo testailla!!!! :heart: