<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Hei vaan murut! :) Meni viikonloppu taas reissatessa, joten nyt kotiin päästyy pääsin päivittämään itelleni teijän tilannetta. :)

lullaby voi turkasen täti! :hug: Eikun kahta kauhiammalla vimmalla kohti uutta yritystä! :)

Dana no johan siulla on eriskummalliset oireilut! Testaa ihmeessä, johan tuossa nyt on oireita joista äkkiseltään tulis mieleen että vois hyvinkin olla raskaana! :heart:

anu84 :'( :hug: oon tosi pahoillani keskenmenosta! Voimia siulle! :hug:

yöperhonen ja mirkkunen voi kunpa siellä olis alkio aiheuttamassa kaiken maailman oireita! :heart:

ON: täällä hieman ihmettelen, että millonkahan ne menkat alkaa... Miulla on kyllä kestäny kierto pisimmillään 32 päivääkin, mut ei pitkiin aikoihin... Alavatsatuntemuksia on ollu vaihtelevasti, mutta ei mitään menkkamaista (vielä).

Vielä ei tosiaankaan hirveemmin syyhytä testata, kun tää kierto on ollu niin omituinen, että luulen että menkat saattaa alkaa viikonkin myöhemmin kun normaalisti. Kun miulla oli se omituinen kipu sillon viime viikon lauantaina. Jos se oli ovulaatio, niin ois ihan loogista, että menkat alkaskin vasta ens viikon lopussa.

Siispä ootellaan ja ihmetellään....
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu84 aivan valtavan suuret pahoittelut keskenmenosta. :( :hug:

Ja lullabylle tätipahoittelut. :hug: Tää kierrosta toiseen oottaminen, toivominen, negan pelkääminen, pettyminen ja itsensä kerääminen uuteen yritykseen syö kyllä naista. :/

Dana Voiskohan sulla(kin) olla joku ruoka-aine mikä tekee tuon turvotuksen? Oon meinaan toisinaan peilissä nähnyt aika samantapaista mahaa. Oon huomannut että ainakin mulla turvottaa tietyt ruoka-aineet, etenki riisi kaikissa muodoissaan, mutta myös vilja. Riisisuklaaseen jos lankean, niin näyttää helposti että oisin 6.kuulla raskaana. :D Eipähän tarvi turvautua tyynyjen tunkemiseen paidan alle jos haluaa testailla miltä näyttäis vauvamasun kanssa. :LOL:

Mun yhdellä kaverilla kans turpoilee maha aika herkästi, ja jopa niin pahasti että se saattaa pahimmillaan joutua oksentamaan. Kuulemma hänellä auttoi ruoka-aineiden tiukka karsinta (muistaakseni kasviksia, kanaa ja riisiä oli vain sallittujen listalla tms.), muttei sitte kuitenkaan jaksanut syödä niin rajoitetusti kovin kauaa.

ON: dpo 4 menossa, eikä mitään poikkeavia tuntemuksia. Toiveet on aika matalalla tän kierron suhteen, ku mies on popsinut melko reippaasti särkylääkkeitä leikkauksen jälkeen. Oon ymmärtänyt että ne saattaa miehilläki heikentää hedelmällisyyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tesla on tullu sitäkin vaihtoehtoo mietittyy... Se vaan ihmetyttää, että ovista ei kuulunu sillon "normaaliin" aikaan, joten sen takia oon kyllä aika pessimistinen sen suhteen et ois voinu tärpätä. Kun meijän peittojen heiluttelukin tosiaan jäi erittäin vähäiseks tässä kierrossa... Mut eihän sitä koskaan tiiä. ;)
 
Anulle pahoittelut keskenmenosta, kyllä tuo on jotain sellaista mitä ei kenellekään toivoisi :(

Kiitos Tuisku ja Tesla ja Nellielli pahoitteluista. Aika pahalta tuo tuntuikin tällä kertaa kun jostain syystä usko oli kova tällä kertaa ja ajattelin että miksi ei olisi tärpännyt. Mutta kylläpä se tästä...
 
Tesla Siis joo suurimmaks osaks toi vatsan turpoominen johtuu ruoasta.. Mä oon allerginen vaikka mille.. Viljat on just niitä pahinpia. Rukiille ja ohralle oon ihan testatusti allerginen ja monelle mausteelle, eikä tavallista maitookaan saa juoda :(
Piti vielä lisätä, että mulle on ihan normaalia käydä "kakkoshädällä" ainakin 3 kertaa päivässä kun välillä menee ihan kaikesta vatsa sekaisin.. Mut tää kunnon vatsan turvotus on ollu mulla vasta n.puol vuotta.. Laitan senkin tos lääkkeen syyksi!
Mut silti joskus sitä vaan kuvittelee, että se vatsa olis turvonnu ihan muista syistä :)

Anu Iso :hug: ja jaksamisia sulle!!

ON Mulla se paha olo vaan jatkuu. Aamulla kun heräsin niin oli ihan sellane olo ku olis ollu krapula, vaikka mitään en eilen juonu. Pää oli kipee, paha olo ja nenä ihan tukossa. Koko päivän ollu vähän väliä huono olo, eikä syöminen mikä yleensä auttaa niin nyt ei auta.. Vatsaakin kovin nippailee ja vihloo välillä. Sitte mua on paleltanut vähän väliä, mutta kun mittaan lämmöt ni menee ennemminki alilämmön puolelle.
Ja hei, mulla muuten kans näyttää kainalot eri lukuja. Mittasin vielä suun kautta(tosin eri mittarilla) niin se antoi vielä eri lämmön ku kumpikaan kainalo :D Eli oonko mäkin epänormaali vai onko se oikeesti näin yleistä :D

Mulle tuli nyt taas sellanen olo, et mitä järkeä on ees testata ku 99% varmuudella tiedän että se on nega.. En kuitenkaa haluu ottaa sitä riskiä, että viikonloppuna juon jotain jos en ole varma, etten oo raskaana..
No juodaan sitte tuplasti siihen vitutukseen kun se on nega :D :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja lullaby89
anu eiiii!! ihan hirveästi voimia muru :hug: kumpa osaisin edes sanoa jtn lohduttavaa....

tuiskulle pitelen peukkuja täällä, että täti pysyis poissa!! :)

Dana hittolainen... on nyt kyllä sellaset oireet että oksat pois.. testiä nyt vaan!! :) *malttamattomana oottelee*

ON: aivan hirvee olo ollu koko päivän... paha olo ihan koko ajan, eikä auta ees et syö! iltapalakin meinas tulla ylös..
Väsyttääki ihan hirveesti, otin tossa klo 17-23 "pienet" päikkärit :LOL:
Välillä jtn masutuntemuksia...
Jotenki syyhyttäis aamulla testata se nega pois!! :D

tää nyt yrittäis mennä nukkuu.. hyvät yöt naiset :heart:
 
anu :( :hug: :heart:

yöperhonen tuommoset päiväunet kuulostaa kumman tutulta ;D

Dana yks vammakainalo lisääää! jee :D muuten. Eiks se oo niin että suusta, korvasta tai tuolta pyllykkä reiästä jos mittaa, ni antaa isommat lämpölukemat? :)

pyllykkä.. hih

hyvää yötä murut :heart:
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 19.3.2012



Toiveikastypy............29.................kp 96/30-36(45)...........yk 4
Cheer115-................20..................kp 55/28-33.................yk 6
Tuisku85..................26................ kp 32/30................... yk 4/yv 2
lenkkari...................27.................kp 32/32-33................yk 7
yöperhonen-............23..................kp 30/28-30.................yk ?



tada........................27.................kp 29/25-30................yv 4?
Hey.........................23.................kp 28/?.......................yv 2

mirkkunen_..............23................kp 25/28-30.................yk 2
Tesla........................27................kp 21/28-33................ yk 7



miranenn..................22...............kp 17/28.......................yk 9/yv 2
Marpa......................23................kp 14/31.......................yk 2
Laola........................23................kp 11/28-41.................yk 3



Dana-......................28.................kp 8/25......................yk 10
Lullaby89..................22................kp 3/32-45.................yk 7
jenni_noora..............27................kp 1/28.......................yk 3
Heidukka...................26...............kp ??/??......................yk 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps
Tessu84





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 (km)


 
Viimeksi muokattu:
anu pahoittelut sinulle :hug:

ja muillekin harmituksia kohdanneille :hug:

Itse kävin tänään labrassa hcg -kontrollissa, puolen päivän jälkeen saa kysellä tuloksia, jännittää!!! Kovasti on nipistellyt vatsassa tasaisesti molemmilla puolilla... samalla tavalla kun edellisessä raskaudessa, pelottavaa, jos olenkin jo uudelleen raskaana, koska km riski on suurempi, mutta toisaalta olisi ihanaa... No tuloksia odotellessa... Iltavuoroonkin olisi lähdettävä...
 
Heippa tyttäret :wave:

Meidän perheellä on kerrottavana TODELLA superhyper-iloisia uutisia!! :) Meidän tyttö on "syntynyt" !!
Saimme tänään puhelinsoiton sosiaalityöntekijältä, että meille olisi tulossa vuoden ikäinen puoleksi Japanilainen ja Puoleksi Suomalainen pienikokoinen tyttölapsi.
Ensiksi lapsi tutustuu meidän perheeseemme muutamalla viikonloppu-käynnillä ja sen jälkeen lapsi pitkäaikaisesti sijoitetaan.
Arvatkaa kuinka ONNELLINEN täällä tämä tyttö nyt on!!! Olen aivan sekaisin, enkä tiedä, minne oikein menisin :D
Onneksi meillä on tämä viikko lomaa ja olemme mieheni kanssa lähdössä kaksin mökkeilemään ja kelkkailemaan. Ei kyllä tulisi töiden teosta yhtään mitään :p

Tulen teille heti kertomaan lisää kunhan tapaamme pikkuisen :heart:

Ja eipä paljon tuntunut missään ku tänään alkoi turhuvuoto, voin sanoa et EVVK ;)
 
Viimeksi muokattu:
sati voi että miten ihania uutisia :heart: :hug: varmasti aivan uskomattoman superhyvä fiilis!!
Rentouttavaa lomaa teille! :) ja tulehan kertomaan teidän tapaamisestanne pienokaisen kanssa sitten!
Ihan tippa tulee linssiin... onnea vielä ilouutisista!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Oikein isosti onnea iloisista uutisista Sati!!

Yöperhonen Molemmat on ikävä vaihtoehto, mun mielestä se yksi viiva siinä tikussa jopa ikävämpi kun täti. Mutta jospa sulla tulisikin ne kaksi viivaa :heart:

Heidukka Miten kävi??
 
lullaby totta, on niiiin turhauttavaa nähdä vaan yks viiva testissä.. empä tiiä josko huomen aamuna testailis..

Mitä ootte muuten mieltä noista sofi testeistä?? Muistaakseni oon lukenu joskus et ne näyttää toooosi haaleeta viivaa ainakin ihan alkuraskaudesta.. vai muistanko ihan väärin?
 
heidukka voi että, mitä tulokset sanoivat? :)

jenni_noora pahoittelut tädin kyläilystä! :hug: leuka pystyyn ja intoa uuteen kiertoon! :) :heart:

yöperhonen mie oon ihan samaa mieltä, että paree jättää testaaminen siihen kunnes menkat on oikeesti useemman päivän myöhässä. Vaikka saattas kyllä ihan jonkun verran tehä mieli testata jo aiemmin. :D

ON siis minuu niin taas turhauttaa tää miun tilanne! Voi kun tää miun kroppa ois toiminu niinkun pitää, ja menkat ei alkas ollenkaan! Mutta kun nyt ei tosiaankaan voi tietää, mitä tuolla sisuksissa tapahtuu. :mad: Edelleen ajoittain outo fiilis mahassa, ja oonkin nyt miettiny et jokohan ne menkat nyt alkaa, kun tuntuu miltä tuntuu. Nyt voisin tulkita tunteen ehkä menkkamaisekskin...?!? Voi ei mitä jossitteluu. :D

Anteeksi, toistan näitä samoja juttuja joka kerta kun omanapailen. :ashamed: Nää ajatukset vaan kiertää kehää miun pikku pääni sisällä, sillon kun on aikaa ajatella... (Ja sillon kun ei tosiaankaan ois aikaakaan. :LOL: )

Tänään soitti lääkäri niistä labratuloksista, ja niissä kaikki oli kunnossa. En ees varmaan muista kaikkee mistä lääkäri sano, kun olin auton ratissa kun se soitti enkä pystyny kirjottamaan tuloksia ylös. Jokatapauksessa ainakin papa oli ykkösluokkaa, hemoglobiini kunnossa ja kilpirauhastulokset ookoo. Nyt sitten lääkäri sanoi laittavansa lähetteen gynepolille, mistä aikanaan sitten tulee kutsu sinne. Katotaan nyt sitten, että miten pitkään sitä aikaa saa oottaa. :)
 
Sati vautsi, ihan mielettömän paljon onnee sijoitustytöstä!!! :heart: :heart: Voin uskoo, että on pasmat vähän sekasin ja lomailu paikallaan! :D Ihanaa, onnee!!! :heart:

yöperhonen testaa ihmeessä!! En tosiaankaan edellisellä kommentilla tarkottanu, että siun pitäs pantata testaamista, kun todellisuudessa oon ihan sikainnokas kuulemaan plussauutisia mahdollisimman äkkiä! :D :D Anna mennä! :D
 
Ihanaa sati !! Ja tuhannesti onnea :heart: Aivan mahtava uutinen. Kohta teillä on oma pieni tytöntyllerö elämää rikastuttamassa :)

lullaby oot kyl oikeessa. Nega on paljon kamalampi juttu ku täti vaikka samaa ne tarkottaaki :)

ON: Ai, että ku alko taas vatsaa vihlomaan.. Koko päivän ollu sellane olo et menkat olis pahimmillaan käynnissä, mut ne on kyl loppunu aikoja sitten..
Voihan nää kipuilit olla oviskipujakin, mut miks ne on sit tuntunu jo niin kauan ja vihlonta tuntuu välillä vasemmalla ja välillä oikeella..

No se testi on nyt ostettu ja se odottelee tossa vieressä.. Tehdäkkö vai eikö tehdä.. Kovasti oon kyl yrittäny pidätellä, etten oo menny vessaan, et sais sen testin tehtyä. Silti välillä mietin et teenkö sen vast aamulla vai en ollenkaa :D
Voi tätä valinnan vaikeutta..

Mä näin muuten viimeyönä unta siitä että olin saanu lapsen. Kerroin siinä mun äidille, että en mä ees tiennyt olevani raskaana, että se vaan synty :D Sit mä jopa imetin sitä lasta.
Ei oo ikinä tuntunu mun vauvauneni noin todelliselta kun nyt tuntu..
 
Viimeksi muokattu:
tuisku hyvä että labroissa kaikki ollu niinku pitää :) oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssas että mielummin odottelee ku näkee sen yksinäisen viivan!! Siks en kai ookkaan tehny sitä testiä vielä ainakaan :D

Dana voi hitsin pimpulat.... teeppä nyt vaan se testi :) luulempa että jos (ja toivottavasti kun) oot raskaana, ei sillä oo väliä teetkö testiä aamupissasta vai et..!

ON: vatsa pitää ihan hirveetä älämölöä :D ei kuitenkaan kierrä eikä satu, ei tunnu miltään, metelöi vaan.. arvatkaa onks tällä hullulla toiveet taas korkeella ku ei oo tätiä näkyny vielä... tissit ihan perhanan kipeet, paleltaa ja taas meinasin tossa telkkaria katsellessa torkkua äsken.. miten sais näin kierron vikoina päivinä ajatukset ihan johonki muualle??!? :LOL:
 

Yhteistyössä