lullaby Tiedän tunteen! Iso :hug:
ON: Mä oon nyt ihan ymmälläni taas kerran..
Eilen mentiin kaverille kylään ja yhtäkkiä mulle tuli ihan hirvee paha olo. Olin ihan varma, että kohta laatta lentää. Vatsassa alko jo tuntuu ihan siltä ku sillon ku alkaa oksutauti. No oksennus ei kuitenkaa tullu, mut sitä TOSI pahaa olo kesti n.3 tuntia.. Aattelin et se sit johtu siitä etten ollu syöny kunnolla ja siellä sisällä oli aika kuuma..
No sitte tänään mentiin mummun luokse käymään ja mummu haluaa aina että mä keitän sille kahvia, ite kun on jo niin vanha ettei paljo enää keittele.. No mä sitte join ite kans pienen kupin niinku aina. Sitte lähdettiin ja pysättiin mun äidin luona joka asuu vähän matkan päässä. Yhtäkkii iski taas se kaamee paha olo, joka jatkuu vieläkin onneks jo lievempänä..
Sitte mä tajusin, et join myös siellä kaverilla eilen kupin kahvia, et tää paha olo johtuu siitä.. Mut miten ihmeessä mulle nyt yhtäkkiä tulee kahvista paha olo kun koskaan ennen ei oo tullu. En siis juo kahvia paljoakaan,(muutaman kupin kuussa) mutta koskaan ennen ei ole mitään tullu siitä, ku ehkä korkeintaan vessahätä!
Mulla on ollu menkkaolo vatsassa jo varmaan viikon ja sitä välillä nippailee sillee oudosti ja menkat kuitenki oli jo ja se menkkaolo loppuu yleensä siihen alkavaan vuotoon. Mä en sit tajuuuuu mitään!!
Mä en ehkä saa mielenrauhaa ellen tee sitä testiä! Päässä kokoajan silti jyskyttää ajatus, et mitä sitä turhaan tekemään ku se on aivan varmasti nega! Mut silti mun tekis mieli tehdä se.
Lukitten itteni kohta yksin tonne kellariin kuukaudeks ja jos sillonki vielä tulee mukamas jotain oireita ni sitte on kyllä päässä vikaa
Kyllä on taas ihanaa olla vauvakuumeinen nainen!!!!!!!