<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Mulle vois päivittää KP 1/32-45 YK 7... Tällaisia tunnelmia tänään, kyllähän se itku tirahti kuuden aikaan aamulla kun huomasin että täti tuli kylään... On tää vaan niin helkkarin turhauttavaa... No toivottavasti kierrot edes nyt pysyis edes tuossa 32:ssa, edes jotain positiivista olis tässä asiassa ja pääsis uuteen yritykseen pian...
 
Kiitos miranenn ja yöperhonen :heart:. Eiköhän tää tästä taas muutaman päivän kuluttua ala helpottaa. vaikka välillä tulee ihan sellainen olo että mä en jaksa tällaista enään ja maailma on niin epäreilu kun kaiken maailman huumehörhöt sikiää silmiä räpäyttämättä ja toisia aina vaan potkitaan päähän tässä asiassa.: /
Mutta eiköhän se maailma taas kirkastu pian ja uuteen yritykseen entistä suuremmalla tahdonvoimalla :)
 
Viimeksi muokattu:
lullaby toi on niiiiin tuttu tunne... varsinkin kierron ekat päivät on tosi vaikeita henkisesti! Jotenkin sitä vaan saa kasattua itsensä.. eikä se lapsi sieltä yrittämättä tule, ja se on kyllä huomattu, kun ei meinaa muutenkaan tulla....
Kierron alkupäivinä (ja tosin myös muutenkin) tulee itselläkin mietittyä tuota "miksi muille, mutta ei meille"- kysymystä!
Mä toivon ja uskon sydämeni pohjasta että meille kaikille se oma pieni rakas suodaan :heart:
keskenmenon jälkeen oli pakko takoa päähän, että kaikella on tarkotus..!
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Yöperhonen Kyllä uskon itsekin että kyllä me kaikki saadaan ne omat nyytit vielä. Toisilla voi mennä pidempään kun toisilla... Yritän myös ajatella positiivisena asiana sen että sitten kun se tärppi tulee ja saadaan oma nyytti niin voi sitä onnen määrää kun se hetki koittaa :heart:. Kyllä se vaan joka kerta muutamat ensimmäiset kp:t melkoisen pahalta tuntuu, mutta kyllä sitä tosiaan aina saa itsensä koottua :).
Voi, keskenmeno on kyllä sellainen asia jota ei kenenkään kohdalle toivoisi, silloin jos joskus on varmasti usko ja jaksaminen koetuksella
 
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-
lullaby Tiedän tunteen! Iso :hug:

ON: Mä oon nyt ihan ymmälläni taas kerran..
Eilen mentiin kaverille kylään ja yhtäkkiä mulle tuli ihan hirvee paha olo. Olin ihan varma, että kohta laatta lentää. Vatsassa alko jo tuntuu ihan siltä ku sillon ku alkaa oksutauti. No oksennus ei kuitenkaa tullu, mut sitä TOSI pahaa olo kesti n.3 tuntia.. Aattelin et se sit johtu siitä etten ollu syöny kunnolla ja siellä sisällä oli aika kuuma..
No sitte tänään mentiin mummun luokse käymään ja mummu haluaa aina että mä keitän sille kahvia, ite kun on jo niin vanha ettei paljo enää keittele.. No mä sitte join ite kans pienen kupin niinku aina. Sitte lähdettiin ja pysättiin mun äidin luona joka asuu vähän matkan päässä. Yhtäkkii iski taas se kaamee paha olo, joka jatkuu vieläkin onneks jo lievempänä..
Sitte mä tajusin, et join myös siellä kaverilla eilen kupin kahvia, et tää paha olo johtuu siitä.. Mut miten ihmeessä mulle nyt yhtäkkiä tulee kahvista paha olo kun koskaan ennen ei oo tullu. En siis juo kahvia paljoakaan,(muutaman kupin kuussa) mutta koskaan ennen ei ole mitään tullu siitä, ku ehkä korkeintaan vessahätä!
Mulla on ollu menkkaolo vatsassa jo varmaan viikon ja sitä välillä nippailee sillee oudosti ja menkat kuitenki oli jo ja se menkkaolo loppuu yleensä siihen alkavaan vuotoon. Mä en sit tajuuuuu mitään!!
Mä en ehkä saa mielenrauhaa ellen tee sitä testiä! Päässä kokoajan silti jyskyttää ajatus, et mitä sitä turhaan tekemään ku se on aivan varmasti nega! Mut silti mun tekis mieli tehdä se.
Lukitten itteni kohta yksin tonne kellariin kuukaudeks ja jos sillonki vielä tulee mukamas jotain oireita ni sitte on kyllä päässä vikaa :D
Kyllä on taas ihanaa olla vauvakuumeinen nainen!!!!!!! :)
 
Mä joskus lupailin teille viikonloppukevennystä :) Tässä olis kuva mun vatsasta, joka on oikeesti ku rantapallo. Ollu siis jo pidemmän aikaa ja tiedän, että se ei raskaudesta johdu, mutta jos se silti osaks selventäis tätä mun oloa, et miks aina välillä kuvittelen olevani raskaana :D
Katotaan osaanko sen tähän liittää..



Jos ei onnistunu niin tässä linkki siihen Aijaa.com - 9799404
 
Dana siis mitä ihmettä? :D siis miten se on ton näkönen, anteeks en oo ketjua nyt seurannu... Mun toinen puoli mahasta, jossa se iso kysta on, on vähän ton näkönen. Ei kyllä ihan NOIN iso... Mistä toi voi johtua? Ootko käyny gynellä että onko kaikki kunnossa?
 
Mä en itekkää tiedä, et miks se on tollanen.. Aamupalan jälkee se pomppaa tollaseks ja ehkä vähän laskee, mut sitte ku taas syö niin on monta tuntii kauhee pallo.. En kyllä usko, et pelkästään mitää ruoansulatusjuttuja on..
Ajattelin ottaa asian puheeks lääkärin kanssa sitte ku seuraavaks sinne menen.
Kuinkahan iso se sitte on ku on oikeesti raskaana :D

Niin ja siis kävin gynellä muutama viikko sitte papakokeessa eikä se ainakaa mitää sanonu..
 
Viimeksi muokattu:


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 18.3.2012



Toiveikastypy............29.................kp 95/30-36(45)...........yk 4
Cheer115-................20..................kp 54/28-33.................yk 6
Tuisku85..................26................ kp 31/30................... yk 4/yv 2
lenkkari...................27.................kp 31/32-33................yk 7



yöperhonen-............23..................kp 29/28-30.................yk ?
tada........................27.................kp 28/25-30................yv 4?
Hey.........................23.................kp 27/?.......................yv 2
jenni_noora..............27................kp 27/28.....................yk ?
mirkkunen_..............23................kp 24/28-30.................yk 2
Tesla........................27................kp 20/28-33................ yk 7



miranenn..................22...............kp 16/28.......................yk 9/yv 2
Marpa......................23................kp 13/31.......................yk 2
Laola........................23................kp 10/28-41.................yk 3



Dana-......................28.................kp 7/25......................yk 10
Lullaby89..................22.................kp 2/32-45...............yk 7
Heidukka...................26...............kp ??/??......................yk 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps
Tessu84





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 (km)


 
Dana, sulla on vähän samanlainen vatsa kun mulla aina ollu. :) oisko sulla kohtu eteenpäin kallistunut, tiedätkö yhtään? Mulla myös aina ovulaation jälkeen alko hirveä turvotus ja iltaa kohden paheni. Itsellä kyllä välillä hieman ruuansulatusongelmia, että ei kannata pois sulkea kummiskaan tuotakaan.

Nyt tää turvotus onkin jo kaksinkertaista. :D

Plussatuulia tytöille ja ihanaa kevättä! :heart: +++++ :whistle:
 
Dana hmm... outoa tuommoinen pahaolo ja jos se molemmilla kerroilla on tullut kahvista vaikka normaalisti ei tule... Mäkin kyllä ehkä tekisin kuitenkin sen testin jos vielä tulee tuommoisia lähiaikoina tai muita ihmeellisyyksiä :).
 
lullaby luulempa että halkeen ilosta ja onnesta kun se päivä koittaa kun oman nyytin syliin saa..!! :)

dana kuulostaa kyllä omituiselta toi pahaoloilu ilman raskautta... nyt sitä testiä kehiin!!!! +++++++:whistle:

Osaako joku kertoa noista aamulämmöistä?? Tai siis että missä vaiheessa niitten kuuluis laskea normaaliin?
 
yöperhonen ennen ovulaatiota lämmön pitäis laskea siitä normilämmöstä vähän ja sitten ovulaatiosta nousta siihen normaaliin tai vähän korkeammalle. ja sitten kuukautisia kohden laskea taas normaaliin. tai sit jos raskautunu niin pysyä vissiin pitempään ylhäälöä. Perhesuunnittelun sivulta luin noin. Taitaa kuitenki olla niin yksilöllistä :)
 
yöperhonen niin ja se lämpö pitäis ottaa aina aamulla samaan kellon aikaan sängyssä vielä maatessa. muuten ne ei kerro mittää ne lämmöt. Ja sitä pitäis kattoo joka kierros et opis huomaamaan ne vaihtelut. ku niin moni seikka niihi vaikuttaa. Sit viel ku miulla ja Heylla on tämmöset vammaset kainolot et kumpiki kainalo sanoo eri lämpöjä :'D
 
miranenn joo, nii pitää!! :D ja sit ku tää vauvakuumeinen nainen on vielä niin hölmö että se uskottelee ittelleen ihan uskomattomia juttuja ja kehittelee vielä oireet päälle ni soppa on valmis!! :LOL:
tääki on ihan tyhmää, että vaikka tiedän tädin sieltä kohta kurvaavan paikalle, niin silti elättelen toiveita jossei se tuliskaan... voi sit taas tippua kovaa ja korkeelta :D ei oo kyllä ollenkaan sellasia oireita ku viimekierrossa (jonka siis epäilen olleen kemiallinen)..
 
Dana Mulla on aamuisin aina suolakeksejä valmiina yöpöydällä.. :) vedän sellaisia pari naamariin ennen kun nousen.. ei se kauheesti auta, mut auttaa vähän..et jos siinä ei olis mitään suuhun pantavaa heti aamusta, niin tulis kiire juosta vessaan yökkiin..se vaan, et multa ei sitä oksennusta tuu..pelkkää yökkimistä vaan.. ja teepäs siellä jo se testi! :D

lullabylle pahoittelut menkoista! :hug:
 
YP Se minun onnellisuus loppu lyhyeen.. maanantaina ar ultrassa kaikki hyvin, mitä nyt vähän tiputtelin ruskeaa vuotoa joka yltyi ma-ti välisenä yönä niin että kesken meni... ;-( tiistaina sairaalaan ja kohtu TÄYSIN tyhjä.... Tästä nyt päivä kerrallaan eteenpäin!
 

Yhteistyössä