<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

horrorpop Mulla on kaksi isoa tatuointia. Lasten nimet on ainakin suunnitelmissa ottaa, mutta muita uusia tatuointi-ideoita ei nyt ole. Kullan veli on tatuoija niin häneltä kyllä saisin uuden tatskan kun vain kuvan keksin..:)

Mikella Ompas ikävä jos et voi äitisi kanssa jutella vauva-asioista. Luulisi, että hän ymmärtää jos on itsekin saanut sinut nuorena. Ehkäpä asia vaatii vain sulattelua. Meillä äiti ja siskot tietää vauvahaaveista. Ovat kaikki ihan innoissaan suunnitelmistamme. Äidin kanssa olen aina voinut jutella ihan kaikesta ja onneksi tästäkin! :heart:

Gallup 1 Olen yhdistelmäpillerit (Gracial) aloittanut aikoinaan lukion ekalla. Välillä pidin parin vuoden tauon ja nyt taas pari vuotta syönyt kunnes lopetin. EN varmaankaan enää hormoniehkäisyyn tule palaamaan. On se sen verran haitallista oman kehon toiminnalle ja pitemmän aikavälin vaikutuksia ei edes voida tietää.

Gallup 2 Harrastan erilaisissa jumpissa yms. käyntiä. Lajeihin kuuluu esim. Zumba, afrotanssi, hot jooga, pumppi.. Oon vähän semmonen ihminen, että välillä käyn salilla ihan hulluna joka päivä ja välillä tulee taukoja. Oon aatellut jatkaa ainakin joogaa ja sellasia rauhallisempia lajeja raskaana ollessakin. Pumppiin ja joihinki rääkkäystunneille en enää sitten mene. Lisäksi lenkkeilen koiran kanssa. Tykkään myös leffoja katella ja kirjoja lueskella. Netissä surffailuakin voi kai kutsua harrastukseksi..:D
 
The Esikoisesta Haaveilevat KE 5.1.2011



BlueNote..............kp 71/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 61/28.............................yk 6
AnniMu................kp 57/32.............................yk 2
soleigh.................kp 54/28............................5/10
Ella83..................kp 48/34.............................yk 3






Angela88...............kp 28/24-38.......................yk 0/1
AnniSofia...............kp 26/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 25/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 24/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 23/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 22/35............................yk 3
Jomi......................kp 21/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 21/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 21/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 20/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 20/25-29.......................yk 5



Mirwu.....................kp 19/28............................yk 1
Mikella....................kp 19/32-?.........................yk 1
t84........................kp 17/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 16/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 14/28-31.......................yk 3



Lilli88.....................kp 7/?................................yk 2
Puna-Musta............kp 6/26-28.........................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 4/29..............................yk 7
Gabrielle.................kp 3/32..............................yk 5
tiuhti_....................kp 2/25-28.........................yk 4
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Gallup 1 Söin pillereitä 12 vuotta putkeen, ensin Melianea, sitten Yasminea ja lopuksi Yasminellea. Nyt oon ollu helmikuusta asti ilman ja kierto hakee edelleen paikkaansa, siks apuna noi terot viimeisissä kolmessa kierrossa. Tän kierron ajattelin kokeilla ilman.

Gallup 2 Mäkin käyn jumpissa ja salilla, kävelen ja hölkkään. Lisäks harrastan sisustamista ja lukemista. Eli aika perussetti, ei mitään erikoista.

tiuhti_ Me sit tiputtiinkin yhdessä... :hug: Sulla varmaan ovis taas viikkoa ennen mua, joten tässä kierrossa ei päästä piinaileen ihan samalla ajoituksella...

iloksi Kiitos myötätunnosta, se merkkaa paljon...

Kiitos kaikille tuesta ja kannustuksesta, ei tässä muu auta kun vaan ajatukset kohti ovista. Jotenkin vaan kolahtaa kerta kerralta enemmän...

Tsemppiä piinailijoille, paljon plussatuulia ja vahvoja viivoja ovistesteihinkin!
 
Heipparallaa kaikille!
Tulin teitä pikaisesti moikkaamaan ja antamaan hieman lohtua haaveiluun. Nimittäin älkää liikaa tuijotelko niitä raskausoireita, täällä ollaan tukevasti paksuna ja ainoa asia mistä koko raskauden vois ees aavistaa on tiheytynyt vessareissuillu. Nyt vasta rinnat alko vähän kipeytymään, muuten on ihan normaaliolo. Mä niin toivon et te kaikki pääsisitte pikaisesti tuonne odotuspuolelle, kaikki te olette sen ansainneet :) Muistakaa rentoutua ja älkää ottako liikaa paineita vauvan tekemisestä. Meilläki loppupeleissä tärppäsi sit oikeesti siinä kuussa missä harrastettiin yöseksiä ovulaation aikaan oikeestaan jopa jo vain omaksi iloksi ;)

Valtavasti plussatuulia teille kaikille!!! ++++++++++++:whistle:

Memelisa & Masuasukki 5+0 :heart:
 
Täällä olis jännät paikat meneillään, ellen ois jo 95%:n varma, että menkat alkaa huomenna. Tänään tulee täyteen 2 viikkoa ovisplussasta, eilen (dpo12) sain negan testiin...HUOH. Mulla on nyt aika paha luottamuspala tähän vauvaprojektiin, niin en jaksa täällä palstallakaan notkua, enkä kommentoida teijän juttuja, vaikka oon säännöllisen epäsäännöllisesti niitä käynyt lukasemassa : / Tuun kuitenkin ilmottamaan varmaan huomenna jos ja kun ne menkat sieltä alkaa!

Joka tapauksessa: Toivon teille kaikille plussaa ihan kamalasti! :wave:
 
Kommentoinpas itsekin välillä jotakin pitkästä aikaa. Täällä kp15 menossa ja kp13 tunsin selviä oviskipuja. Jokapäivä siitä lähtien on simpat saatettu matkalle :) Tuntuu että odottaa taas liikoja ja sitten putoaakin korkealta ja kovaa... :/ No, mutta täällä aloitetaa jo pientä jännäilyä, toivotaan parasta! Ja hei, onnea plussanneille ja teille muille peukkuja pystyyn ja plussatuulta!
 
mimmu1984 Kiitti :) Positiivinen asenne auttaa pitemmän päälle, ja mun täytyy henk.koht. sanoa, etten ymmärtäisi itseäni jos jo nyt (yk 3) olisin aivan maissa ja kyhjöttäisin peiton alla murehtiassa tädin kyläilyä. Eri asia on sitten kun aletaan olemaan siinä pisteessä, että on yritetty jo lähemmäs vuoden...

ON: Tänään kp 24, ja joku ihmeen pieni turaus punertavaa tuli tänään. Pieniä jomotuksia ollut pitkin matkaa n. kp 12 asti, joten kuka tietää milloin kropassa on tapahtunut mitäkin :LOL: Rauhallisesti ihmetellessä, ei ainakaan menkkojen nyt vielä pitäisi alkaa :confused:
 
Tiksutin: Tervetuloa! Joko testasit uudelleen?

Mikella: Tosi kurjaa äitisi suhtautuminen :(
Meillä miun siskot ja molempien vanhemmat on suhtautunu tosi positiivisesti asiaan, oottavat innolla että tuotas iloisia uutisia :) Alkaa sen verran jo olla aikaa että viimesin vauva on syntyny meidän perheeseen.

Memelisa Ihana ku oikeesti pieni masuasukki siulla kyydissä :) Ihanaa odotusta! Kiva ois tulla perässä samaan ketjuun jatkamaan, toivotaan että näin tulee pian käymään!

Onpas monella kaikenlaisia oireita ollu :) Toivotaan että on plussan enteilyä! Miullakin on ollu just tommosta nippailua ja erityisesti oikeassa nivusessa ja välillä alavatsassa. Nytkin alavatsassa kumma tunne ja säteilee nivuseen. Rinnoissa myös vihlontaa. Mut näitä on kyl ollu välillä ennen menkkojakin, joten ei uskalla innostua..
 
Kai sitä vois tähänkin sakkiin liitiä. Olen kirjotellut tuonne tammi-helmikuun pinoon, mutta olen samalla seurannut teidän pinoa. Tuntuu omalta tämä pino, koska esikoista yritetään. Jutut ja kertomuksenne tuntuu niin omilta, että päätin liittyä mukaanne kuumeilemaan =)

Ollaan naimisissa oltu pari vuotta. Itse olen just täyttänyt 28 ja mies 30, kp 5 ja yk 8.
 
Huomenta tytsyt :)

Iso tervetuliasi halaus kaikille uusille :wave: älkää viihtykö täällä pitkään! :D

Gabrielle luulen, että tässä kierrossa ovis tulee KP11 tiennoilla, koska tuo vasemman puoleinen munis on ovistellut aina aikasemmin ku oikea, oikea on KP14 tai 15 ja mun mielestä se oli nyt viimeks sieltä mistä munis irtos! toivon kyllä kovin, että ovis ois aikaseen! sulle ihan hirmusti tsemppiä oviksen metsästykseen :)

G juu eli mullakin tulee touhuttua koiran kanssa ihan älyttömästi, nyt se täyttää vuoden ja ois kesällä tarkotus kokeilla joskos tuosta meidän rontosta olis agilityyn. siinähän saisi molemmat mukavaa ajanvietettä ja koirakin vähä muuta touhua ku pihalla riekkumista ja arkitottista yms.. nyt me "jäljestetään" koiran kanssa omatoimisesti pihalla namujen perään yms muuta sellasta. välillä ollaan monta tuntia ulkona touhuumassa, esim. eilen oltiin 2h metsässä, oli muuten kivaa ku paikoin oli lunta polviin asti :D ja koira tykkäs! sen jälkeen kaveri tuli oman koiransa kanssa touhuumaan vielä pariksi tunniksi meidän koiran kanssa, oli muuten meidän koiruli väsy! ja mä kans :) mutta sillä kaverilla riittääkin tarmoa! kuntosalilla kävin 4 vuotta 4 kertaa viikossa, mutta sen jälkeen ku mun tukka lähti, en ole käynyt enää :( se meni sen myötä ku häpeä kasvo niin isoksi ettei kehdannu enää mennä, mutta uskon ja lupasin itselleni, että aloitan sen uudestaan, oli tukkaa tai ei!

Memelisa kovasti onnea odotukseen :) :heart: me muut yritetään tulal pikapikaan perässä!

Tsemppiä kaikille loppukierrossa oleville, oviksen bongaajille ja oviksen jälkeisille piinalijoille :)

ON joo eli KP4, menkat jo loppui :confused: oikeastaan jo eilen tuli enää vaan tuhrua! normi menkat mulla kestää sen 5-7 päivää, mutta hyvä näin! en valita :) kohtahan saa jo alkaa bongaa ovista!
 
tiuhti, jos tuli noin vähän vuotoa niin kannattaa testata varmuuden varalta, jos se onkin ollut vain runsasta kiinnittymisvuotoa. :) Tiedän tapauksia että on tullut verta ihan kunnolla, luultu menkoiksi ja sidettä jouduttu käyttämään, mutta sitten kumminkin testi sanonut plussaa.

Nyt kun täällä on ollut gallupeita, niin minä voisin kysäistä neidit teiltä tämmöstä, että... Oletteko koskaan ajatelleet sitä, että jos nyt tulisitte raskaaksi ja kävisi ilmi, että alkiossa/sikiössä olisi jotain vikaa (eli kehitysvammainen lapsi tulossa suurella todennäköisyydellä) ja abortti olisi mahdollinen, tekisittekö raskauden keskeytyksen vai jatkaisitteko raskautta?

Itse olen mietiskellyt tuota monta kertaa, ja tullut siihen tulokseen että kenties keskeyttäisin raskauden. Nimittäin olen joutunut katsomaan pienestä pitäen kun hyvän ystäväni kummatkin isoveljet ovat pahasti vammautuneita ja elämä heidän kanssaan on ollut hyvinkin vaikeaa. Ja jotenkin olisi sellainen olo, että pääsisikö lapsi sitten nauttimaan elämästään täysillä, vaikkakin eihän se tietäisi minkälaista oikea elämä olisi. Tällaista siis itse olen pohdiskellut, toivottavasti kukaan ei vedä herneitä nenään tästä, koska jokaisella mielipiteensä. :)

ON: Tissit on kipeet, vasenta tissiä vähän särkeekin välillä. Muuta nyt ei taida olla, ehkä vähän alavatsassa välillä tuntuu jotain mut siinäpä se. Viime kierrossa oli samoihin aikoihin olo, että varmasti raskaana ollaan ja nytkin on vähän semmonen fiilis, että mitä jos sittenkin. Mutta epäilen vahvasti että ei siellä mitään ole. Enpä ole itseasiassa stressannutkaan asiaa pahemmin, vaikka tiedän että tulen taas tippumaan nätisti naamalleni.
 
Chiba, arvaa vaan oonko miettinyt tota mahdollisuutta :ashamed: meinasinkin et ihan varmuudeks testaan huomenna aamupissasta.. meinaan tosiaan, ruskeaa tuhnua tuli ekana päivänä, tokana tuli suht reippaasti ja eilen vähä ruskeaa tuhnua! sun oireet, voi voi Chiba :) joskohan toi tissikipu nyt kummiski enteilis jotain hyvää!? :D ihan kamalasti sulle tsempityksiä loppukiertoon! *nostaa kaikki varpaat ja sormet taivaisiin* :kiss:

Gallup, tää on kyl paha sanoa tässä vaiheessa, kun tilannetta ei ole tarvinut kokea, mutta mä luulen, että keskeyttäisin raskauden (hirveältä kyllä tuntuu ajatella), en olisi valmis huolehtimaan pahasti vammautuneesta lapsesta omasta mielestäni, ja se on karu totuus! olen meinaan nähnyt myöskin äitini ystävän lapsen ja hänen pahan kehitysvamman (hän kuoli ollessaan 14-vuotias sydänkohtaukseen, hänellä oli myös munuaisissa ja maksassa häikkää), niin sen perusteella en olisi valmis huolehtimaan vammaisesta lapsesta! mutta näin on ajatellut moni muukin, ja silti pitänyt lapsen! :) vaikeita päätöksiä, oletteko muuten lukeneet odotuspuolella ketjua jossa näistä asioista puhutaan? on muuten surullista luettavaa ja siinä kyllä itku pääsee surusta ja ilosta..
 
tiuhti_ : itse tein tädistä huolimatta testin tällä viikolla samasta syystä. Aina ollut runsaat menkat, mutta nyt neljä päivää vuotoa ja sekin todella vähäistä. Negahan se testi oli, mutta pidetään peukkuja, että sun testiin päjähtää plussa! =)

Gallup Miehen kanssa ollaan asiasta juteltu paljonkin. Molemmat ollaan sitä mieltä, että meistä ei ole vaikeasti vammasen lapsen vanhemmiksi vaan raskauden keskeytys olisi meidän päätös. Niin karulta kun se kuulostaakin :ashamed: Nähty on, mitä vammainen lapsi tarvitsee ja kuinka paljon. Vaikka nostankin hattua niille, jotka siihen pystyvät ei meistä siihen olisi. Tuttava pari päättivät pitää lapsen vaikka ultrassa nähtiin, että lapsi oli vammainen. Erosivat pari vuotta lapsen syntymän jälkeen, koska arki oli liian raskasta eikä parisuhteelle jäänyt aikaa.
 
Chiban gallupiin voisin vastata heti ensimmäisenä.. Itse olen vähän samoilla linjoilla Chiban kanssa, vaikka tietysti asiaa täytyisi miettiä uudelleen jos tuommoinen asia kävisi omalle kohdalle.. Tosi vaikea se päätös tulisi jokatapauksessa olemaan.. Itselläni kuoli 7 vuotias serkku sydänleikkaukseen, hän ei pystynyt puhua yms.. Sydäntä oli ronklattu varmaan lähemmäs 10 kuin 5 kertaa (en muista tarkalleen, useita leikkauksia hänelle jouduttiin tehdä ja iso, aikuisen nyrkin kokoinen arpikudosklöntti oli kertynyt hänen rintaan) ennenkuin tuo yli 30 tuntia kestänyt leikkaus päätyi hänen kohtalokseen.. Mahdottoman raskasta aikaa kaikille sukulaisille, saati sitten pienelle itselleen ja hänen vanhemmilleen... Muutoin hän oli todella ihana, iloinen ja nopea oppimaan... Pelkästään heidän tuskansa nähneenä en haluais lapselleni tuollaista kivun ja tuskan täyteistä elämää, joka kestää lyhyempään kuin esim. monen koiran..

Peukut on pystyssä täällä, kaikille pian testaileville / oireileville! :)
Paljon paljon plussia puhaltelen ++++++
:whistle:

ON: Täällä oltais kiertopäivässä 21 / 32 ?.. Ajattelin testailla siis aikaisintaan 10 päivän päästä (malttamaton kun oon :ashamed: :p )Yöh, tympäsee kun taitaa olla mahatauti tulossa, sillä eikäin r-oireita nyt näin aikaisinkaan pitäisi tulla.. Oviksesta ois siis noin 5-7pvä.. aamulla ei tosiaan tarvinut kun maistaa kahvia niin täytyi juosta vessaan, maha meni niin sekasin ja sain istua pöntöllä pariinkin otteeseen kaffikupillisen aikana.. Töissä rupes öklöttämään ja etomaan ihan yhtäkkiä (ihan ilman kahvia), mutta onneks meni ohi ilman vessakäyntejä :x Päiväkaffilla ei ollu enään niin suurta vaikutusta asiaan, eli ei tarvinut vessaan mennä vaikka vatsa kujersi kuin parvi puluja... Ja nokka vuosi ihan kummasti, kirkasta limaa tuli niin että meinasin olla pulassa sen kanssa kun ei ollut paperia saatavilla heti! :D

Muutenpa täällä ollut ihan normi meininki, ei mitään kerrottavaa :p Vklopuksi mennään anoppilaan, saa nähä pääsenkö nettiin kun koko 8 henkinen perhe paikalla.. :D
 
Täällä testattu aamulla taas nega, KP 35 menossa. Harmaa viivanpaikka tuli testiajalla, siinä kaikki. :kieh: Alkoi myös hieman tiputella rusehtavaa valkovuotoa, joka enteilee pahasti menkkoja. :| Katsotaan nyt, että muuttuuko kunnon vuodoksi. Mut voi lisäillä kans listoille, menossa yk 3.

Harmittaa vaan niin älyttömästi.. :'(

Plussaonnea kaikille kuumeilijoille! :heart:
 
Mikella, meillähän on samat kierronpäivät menossa! Minulla kanssa taitaa olla 21kp ja samoihin aikoihin kuin sulla pitäis menkat alkaa. :D Itse ajattelin testailla ehkä ensi viikonloppuna. Mutta jos maltan olla testaamatta niin sitten ehkä odottelen sitä tätiä. Mie pidän sulle peukkuja, nyt jompi kumpi plussaa!
 
The Esikoisesta Haaveilevat PE 7.1.2011



BlueNote..............kp 73/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 63/28.............................yk 6
AnniMu................kp 59/32.............................yk 2
soleigh.................kp 56/28............................5/10
Ella83..................kp 50/34.............................yk 3



tiksutin.................kp 35/??............................yk 3
Angela88..............kp 30/24-38.......................yk 0/1



mimmu1984...........kp 27/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 26/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 25/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 24/35............................yk 3
Jomi......................kp 23/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 23/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 23/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 22/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 22/25-29.......................yk 5
elmiju.....................kp 22/27-30.......................yk 7
Mirwu.....................kp 21/28............................yk 1
Mikella....................kp 21/32-?.........................yk 1



t84........................kp 19/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 18/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 16/28-31.......................yk 3



Lilli88.....................kp 9/?................................yk 2
Puna-Musta............kp 8/26-28........................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 6/29..............................yk 7
jonna_82...............kp 6/29-32.........................yk 8
Gabrielle.................kp 5/32..............................yk 5
tiuhti_....................kp 4/25-28........................yk 4
AnniSofia................kp 1/30.............................yk 5
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle Katos, oli jäänyt kierron pituus ilmottamatta eli tänään kp 6/29-32.
AnniSofia Hemmetin täti :mad:
tiksutin :hug: tuttu tunne.. miten korkealta sitä voikaan pudota :hug:

).( Hitaasti kuluu aika näin alku kierrosta. Vuoto loppu todella lyhyeen tällä kertaa ja oli sen verran niukkaa, että tein r-testin. Negatiivinenhan se oli ihan odotetusti, koska mitään oireita ei ollut. Viikon päästä alan testaamaan ovista. Jos tämä olisi the kierto :whistle: Miten sitä saakin aina nostettua itsensä sieltä tädin kaivamasta pimeästä kuopasta uuteen kiertoon positiivisellä fiiliksellä? :)
 
Törkeästi kopsaan tän tuolta km:n jälkeen kuumeileville-pinosta :)

Hei vaan kaikille hei , täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija varhaisen km:n jälkeen.

Eli esikoinen olisi toiveissa , takana varhainen km 12/2012 ja kiertopäivät tällä hetkellä 22/27-30.
Yk 7 menossa.

Eli km viime kuussa viikoilla 5+ . Kävin tuolloin muutaman vuotopäivän jälkeen gynen polilla, jossa lääkäri meinas että vuotoa voi periaatteessa ajatella ihan normaaleina menkkoina kun oli niin alussa vasta.
Vuoto loppui viikon päästä ( alkoi 17.12 ) ja nyt olis taas yritys päällänsä. Ihmettelen vaan kovasti, kun en oo ikinä ovista huomannut mistään, oon vaan laskeskellut kalenterin perusteella ja laskelmien perusteella sitten puuhailtu ahkerasti, mutta nyt on semmonen tunne että ovis olis vasta nyt ollut. Tai sitten ei, ota tästä nyt selvää.
Pari päivää sitten alkoi järjetön valkovuoto ( joo, sori), siis ihan siinä määrin että pöksyt märkinä kuljeskelin ja se jatkuu edelleen.
Ikinä ei oo tällaista ennen ollut, olisko kuitenkin mahollista että ovis oliskin vasta nyt.

Tuo km:hän on saattanut laittaa kierrot sekaisin, eli kai se periaatteessa olisikin mahdollista.
No, pitänee kai jatkaa puuhailua varoiksi, jos näin olisikin päässy käymään.
 
Perjantaita! :)

Halit Annisofialle!:hug: Harmi et Tiksutin sullekin samanlaista enteilee, ajatellaan nyt kuiteski positiivisesti siihen asti kunnes hanat kunnolla aukee!

Elmiju: Tervetuloa!

Galluppiin:
Sama mielipide on mulla kuin mitä teilläkin. En pystyisi huolehtimaan vaikeasti vammaisesta lapsesta. Oon nähnyt läheltä ja muutenkin työn puolesta paljon, joten en pystyis siihen. Vaikka tosiaan tosi inhottavalta kuulostaa. Tosin onhan siinä sitten riskinsä jos keskeyttää.. miun tutulta epäilivät raskauden alussa että lapsella joku kehitysvamma on, päättivät kuitenkin synnyttää lapsen. syntyi kuitenkin terve tyttö, jolla oli pieni reikä sydämessä, mutta ei vaatinut minkäänlaisia toimenpiteitä.

ON: vihloo, vihloo, vihloo ja nippailee alamahaa ja välillä tosi kovasti, erityisesti oikean puoleiseen munasarjan kohdalle ja välillä alamahaan. Pahainen tätikö kolkuttelee vai olisko olisko jotaki muuta?? Tänään ehkä dpo 6, jos ovis nyt ois ollu viime la.
Minuu kyl vihloo ja pakottaa tällä hetkellä tosin vähän kaikkialle ku on niskat ihan superjumissa, viime yö meni vähän väliä valvoessa ku niskat on niin jumissa että pakottaa koko vasenta kättä. Uskaltaako Buranaa syödä?? Panadol ei auta ei ollenkaan koko kipuun... Vinkkejä miten saisin niskasta tuon jumin pois? Pitää ainaki mies laittaa tänään hieromaan..
 
mimmu, mulla on kanssa tällä hetkellä vasen lapa _aivan_ jumissa. En pysty niskaa kääntämään, en oikein vartaloa kiertämään entä kättä pahemmin nostamaan kun sattuu ihan helvetisti. Enkä tiedä miten oon saanu tuon noin jumiin, mutta ihan vasenpuoli lavasta särkee ja niskaan säteilee, kuten myös vähän olkaankin. Autolla ajaminenkin tekee todella pahaa, mietin jo että onko lihas pahasti tulehtunut tuolta kun meni näinkin kipeäksi.
Itse meinasin kyllä ottaa ihan ibuprofeiinia, elän ihan normaalisti niin kauan kunnes näyttää plussaa testi. Jos otat yhden kerran tai kaksi kertaa buranaa niin enpä usko että se mahdolliseen masuasukkiin mitenkään vaikuttaa, varsinkaan kun sinulla on vasta dpo6.
Mutta lämmin auttaa, esimerkiksi lämmin kauratyyny ja sauna. Sinuna ehkä ottaisin parina iltana tulehduskipulääkettä ja sen jälkeen vasta pyydät miestä hieromaan.
 
Kiitos Chiba:) Pitänee yrittää noita konsteja. Mulla ei oo oikeestaan ikinä ollu niskat jumissa tai ei ainakaan ikinä oo käteen säteilly ni oon ihan et apua mitä tälle voi tehdä. Särkee meinaan ihan kamalasti! Kauratyyny onkin ollu jo käytössä. Mietin vaan et jos siellä joku tulehdus on niin sitten se lämpö vaan pahentaa.. Huoh :(

Niin, on muuten hassu et on täysin sama puoli meillä molemmilla jumissa. Miulaki tuntuu pahin jumitus olevan vasemman lavan kohdalla. Liekkö tarttuu tän palsta kautta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Gallup Mekin ollaan juteltu asiasta ja todettu että meistä ei olis vammaisen lapsen vanhemmiksi. Eniten tossa mietityttää se, että vaikka nykyään on vaikka mitä testejä, joilla voidaan selvittää jo varhaisessa vaiheessa onko sikiössä jotain vikaa, kuinka luotettavia tulokset on. Oon kuullu tapauksia, joissa testit on näyttäny, että tulossa olis kehitysvammainen lapsi ja vanhemmat on siitä huolimatta päättäneet pitää lapsen ja kun on syntynyt kaikki onkin ollut hyvin. Toki näitä tapauksia on varmaan todella vähän, mutta silti... En silti uskaltais varmaan ottaa sitä riskiä jos testit näyttäis että lapsella ei ole kaikki hyvin.

Tervetuloa uusille! Toivottavasti tiksutin r-testi vielä vaihtuis plussaks! jonna_82 mennäänkin näköjään samoilla kiertopäivillä, päästään ehkä jännäileen yhdessä riippuen sun kierron pituudesta! Mitä laitan teille kierron pituudeksi?

tiuhti_ Onneks pääset kohta jo bongaileen ovista, mun pitää odottaa vielä yli viikko, taitaa mun molemmat puolet olla ihan yhtä hitaita... :) Mistäköhän sekin johtuu, että toisilla on nopeemmat kun toisilla? No pääsenpähän ensin jännäileen sun puolesta niin menee vähän nopeempaa tää tylsä alkukierto kun mitään ei tapahdu...

Chiba Oonko jossain kohtaa seonnu sun kp:issä, tuolla kun lukee 22? Reilu viikko enää niin pääsette testaan Mikellan kaa, jännää! Noista gyneistä piti vielä vastailla, että sille jolla käyn saa vähän huonommin aikoja kun pitää vastaanottoa vaan aamupäivisin. Sille toiselle luulisin saavan paremminkin. Voin vielä kysyä mun kaverilta, joka on siellä töissä että suosittelisko se jotain jolle sais hyvin aikoja eikä olis sieltä kalleimmasta päästä!

Monella alkaa oleen aikas jännät paikat! Kohta voitais saada tän vuoden ekat plussat! Mitäs olette mieltä, pitäiskö pinon yläpäästä siirtää vaikka taustailijoihin niitä, joista ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään? Tiedän, että siellä on pari pitkäkiertolaista eikä mitään hätää, kaikki saa kirjotella niin paljon tai vähän kun haluaa mut olis kiva että toi pino pysyis suht ajan tasalla... Jos muut ette oo samaa mieltä niin sit annetaan vaan olla! Ja tää ei siis koske ainakaan teitä AnniMu ja Ella83.

).( Tää alkukierto on sitten tylsää... Otin greippimehun mukaan tähän kiertoon, tuskinpa siitä haittaakaan on ja uusia keinoja alkaa kaipailemaan. Menkat oli kummalliset, ensin tuli tuhrua pari päivää (ennen teroja mulla ei koskaan ollu tuhrua), sit vuoto kesti päivän ja sitä tuli tuplamäärä normaaliin verrattuna ja sen jälkeen pari päivää tuhrua ja sit se oli siinä... Ei oo ennen tommosiakaan ollu, yleensä vuoto kestää sen 3 päivää...
 

Yhteistyössä