<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Ihanaista ja plussantäyteistä uutta-vuotta 2011 kaikille esikoisesta haaveileville! <3 ootte ollu kyl ihan aarteita tänä vuonna!

Tiuhti: Kiitos vinkeistä ja tsemppauksesta :) Kyllä ne rahat nyt tuommosiin testeihin riittää, ku tulee niin paljon turhempaankin rahaa laitettua...
 
mimmu1984, täällä sama kokemus, ihmeesti taukojen (etten sanos jopa että pihtaamisen) jälkeen makkarielämä ihan villiintyy ;)

Ja kuutosista dokkarin katsoin kans, melkoiselta näytti sekä raskaus että elämä vauvojen syntymän jälkeen, mutta ihmeesti sitä kaikkeen sopeutuu ja oppii. Ja mikäs siinä, ku kerralla sais useamman nii suurperhe ois äkkiä kasassa :)

Huspois nyt kaikenlainen pessimismi! Uutta vuotta kohti avoimin mielin. Paraskin sanomaan ku ite sorrun siihen joka tilanteessa...

Gabrielle, ajattelinkin että varmaan ovistelun kanssa jotain tekemistä, mutta yritän olla hämääntymättä kroppani juilimisista ja muista kummallisuuksista kun nyt ite tuntuu kuuntelevan jokaista oiretta tarkemmin, yleensä en ovista edes tunne tai huomaa erityisemmin. Ja niinpä, ei oo helppoa missään vaiheessa kiertoa ku menkkojenkin aikana jo saa ihan tarpeeksi kärsiä.

Toivottelen kaikille tasapuolisesti mukavaa uuttavuotta ja tsemppiä bongailuihin ja plussabonuksia ensi vuodelle! :heart:
 
Heippa tännekkin :). Kirjottelin muutama kuukausi sitten vielä tänne, kun plussasin 12.9. Ajattelin kertoa kuulumisiani kun niitä kaivattiin tuossa ja niistä tykättiin :), eli oma raskaus ensiviikolla jo puolessa välissä ja voin kyllä sanoa, että on se aika nopeasti mennyt. Ultrassakin käyty jo 12.11. Sitten myös 12.1 on rakenneultra jo.

Plussatuulia teille kaikille ja hyvää uuttavuotta 2011 :).
 
Muutama suositteli lääkäriin hakutumista pitkän kierron takia (nyt 43/34). Tyhmä kysymys, mutta kysyn kun en tiedä, että mihin lääkäriin mun nyt sitte pitäs mennä? Tai siis, että missä tämmösiä otetaan vastaan? :D

OIKEIN IHANAA JA PLUSSARIKASTA UUTTA VUOTTA TEILLE JOKAISELLE!!! :heart:
 
Hei ja hyvää vuoden ensimmäistä päivää! :)

heti hiukan omaanapaa: Ovis oireita ollut tänään ja eilen illalla, kirkasta limasta vuotoo ja tänään alamahaa pakottanut/nipistellyt.. Nyt olis siis kp 15/32 ? (18.12 tuli täti) eli tulis kierto päivän pari lyhyemmäks kuin yleensä.. Voinee varmaan johtua siitäkin että ed. kierto oli ihan kumma ja ovis tuli niin myöhään, jos tuli ollenkaan..? Hmm. No aktiivisia on oltu eli suunilleen jokatoinen pvä peittoja heiluteltu, ettei ainakaan pitäis olla "missattu" tätä jos nyt oliskin se ovis =) iik, aika menee niin nopeeta. Justhan mä vasta oottelin sitä tätiä että pääsis ootteleen tätä hetkeä :D

Nyt ajattelemaan muuta ja rentoutumaan, kullan kanssa katsomaan Sopraanosta..
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! :)

Kiitos kaikille myötäeläjille tsempityksistä! Menkat alkoivat eilen uuden vuoden kunniaksi ja ilta menikin sitten ystävien seurassa päätä nollaillen. Kylläpä tekikin hyvää irroittautua ajatuksistaan edes yhden illan ajaksi! Tämän aamun olot oli kyllä kaikkea muuta kuin hyvät :D

En valitettavasti muista ketkä kaikki oli minulle kommentoineet ja konekkin tökkii (taas) niin pahasti, etten jaksa ryhtyä selaamaan. Tosiaan harmittaa tilanteessa eniten se että tää oma elimistö alkaa prakaamaan, vaikka on aiemmin ollutkin niin säntillinen... Voihan se olla että tää oli joku satunnainen kierron venyminen. Toivotaan ainakin näin. Nyt ainakin pääsee sitten jatkamaan kun muisti tuo tätikin tulla kylään :)

Hirvittää ajatella että kohta on yritystä takana jo kaksi vuotta! Kaipa se olisi aika lähteä tutkituttamaan itsensä ja hyväksyä se tosi asia että apuja taidetaan tarvita. Tuntuu jotenkin vaikealta myöntää sitä itselleen, mutta paras kai yrittää tottua ajatukseen.

Gabrielle Minulla on tänään siis menossa kp 2 mikäli tahdot sen päivittää. Kierron pituudeksi voi varmaan edelleen merkata tuon saman mikä se on ollutkin. Itselle tuolla päivityksellä ei ole niin väliä kun seuraan nuo kiertopäivät muutenkin :ashamed:

Plussa tuulia kaikille! Tuokoon uusi vuosi tullessaan kaikille sen kaivatun plussan ja paljon muuta ihanaa! :)
 
Hei vaan ja oikein ihanaa alkanutta uutta vuotta kaikille! :heart:

Mekin juuri kotiuduttiin Lapin reissulta viimeinkin kotia, ovis on luultavasti nyt käsillä kun toissapäivästä asti panettanut suorastaan ihan hirveästi ja limoja tullut antaumuksella, ja onneksi tuon miehen olen saanut kellistettyä eilen ja toissapäivänä. En kyllä hirveitä odotuksia tälle kierrolle nosta, mutta onpahan ainakin tullut koettua uusia juttuja, mm. rakastelua rakettien paukkeessa. :D
Ajattelin että tämän kierron odottelen vielä, sitten soittelis kun täti tulee kylään niin itselle sitä gyneaikaa, eli Gabrielle jos haluat kertoa terveystalon hyviä ja asiansa osaavia gynejä niin otan suosituksia vastaan! :)

Noniin neidit, sitte vaan uuden vuoden lupauksia kehiin, minä ja kaverini luvattiin että ollaan tänä vuonna raskaana. :D kovasti ainakin yritetään miekkosen kanssa toteuttaa tämä lupaus. ;)
 
Moikka

Minä häpeissäni :ashamed: tulen taas tänne huutelemaan. Aika vähän on tullut palstailtua ja vielä vähemmän tässä ketjussa...
Kiertopäivätkin on unohtunut tulla päivittämään...

Hoidot alkavat hyvin pian - perjantaina alkaa ensimmäinen lääkitys ja siitä sitten kohti punktioo ja alkionsiirtoa pikkuhiljaa.
Katsotaan kuinka tässä käy.

Hyvää ja Hedelmällistä Uutta Vuotta kaikille!

iloksi kp 18/31-33 yv 4,5 +
 
Puna-Musta Ompas hyvä, että sullakin nyt täti tuli vihdoin kylään! Suosittelen tutkimuksia niin saat tietää mikä on. Ei se oo mikään häpeä, jos tarvitsee apua raskautumiseen. Onneksi meillä on sellaista apua mahdollista saada! Kaks vuotta on kyllä niin pitkä aika ettei itse voi ees tajuta sitä tässä vaiheessa! Hirveesti tsemppiä!

Mikella ja Chiba Voi teillä on nyt sitten totuuden hetket käsillä. Nyt vain tosiaan peittoja heilumaan niin saadaan teidät plussanneisiin! :)

Täällä on selvitty tädin tuomasta pettymyksestä ja itselläkin oli eilen ihan hyvä nollaus-ilta. Nyt oon toosi innoissani uudesta kierrosta ja aion olla tarkkana, ettei turhia taukoja paittojen heilutteluun tule niin kuin viime kierrossa. Ostin liukkaria, joka ei vahingoita pikku kavereita. Ehkä siitäkin on apua.. ;) Testauspäivät osuukin aika lähelle meidän kihlajaispäivää. Helmikuun alussa ollaan siis oltu vuosi kihloissa. Olis kyllä aivan täydellinen kihlajaislahja saada plussa testiin! :heart:
 
Tiudeliini : Ihana kuulla et sulla on raskaus sujunut hyvin ja tosi paljon tsemppiä loppuraskauteen:) Tosiaan kiva että täällä käy porukka kuulumisiaan kertomassa plussaamisenkin jälkeen, osa nimimerkeistä jää mieleen ja sitä sit välillä miettii että mitä kellekin tällä hetkellä kuuluupi.

Ella83: Selvitäpä onko teidän suunnalla perhesuunnitteluneuvolaa jossa pääsisit lääkärille, muista mainita sit et vauvahaaveita on. Tai sit ite kävin yksityisellä gyekologilla, joka teki samalla ultran. Meilläpäin maksoi jotai 80€, mutta tää onki pikkupaikkakunta, joten voi olla täällä hieman edullisempaa..

Mikella:
Samaa oon aatellu, tää joulun seutu on kyl menny supernopeesti! Tosiaan tuntuu et vasta sitä alko uus kierto ja nyt jo taitaa olla kp 22.

Puna-Musta: Halit:hug: Tosiaan välillä nollaaminen tekee ihan superhyvää! Onneks sattu uusvuos ja oli tekemistä niin ei kerkee niin paljon sellasina päivinä harmittelemaankaan, vaikka kurjaahan se aina on. On teillä kyllä jo paljon yritystä takana, mie kyllä olin ihan tosi onnellinen sen jälkeen kun tuli käytyä gynellä ja sieltä se pco sit löyty "vahinkolöydöksenä", vaikka meninkin muun syyn takia siellä käymään. Lääkäri oli ainakin niin tsemppaava kun sanoi et kyllä teille oma vauva vielä saadaan hoitomuotoja on nykyisin niin paljon.

Chiba: Uudenvuoden toiveena lähetettiin johonki ylöspäin vauvatoivetta ilotulitusten paukkuessa.. Lupauksena taas täällä luvataan pudottaa rutkasti painoa!! 20kg olis tavoitteena ja avuksi ostettiin sit nintendo wii ja personaltraineri, oli tehokasta! Jospa tuo painonpudotus sit vähän helpommin sen vauvankin meille sois.

iloksi: Sitä palstaillaan sillon kun kerkeää ja jaksaa :) Täältähän aina joku löytyy pidemmänkin tauon jälkeen :) Tsemppiä ja jaksamista sulle hoitoihin!

ON: Täällä siis kp 22. Ovistesteihin ei plussaa näkyny tulevan, mutta viimeset pari päivää on kyllä vihlonu alamasua tosi paljon erityisesti oikealle puolelle ja ollu semmonen huono oksettava olo. Toivotaan et se ois nyt ollu se ovis, jota vaan oon väärään aikaan tikutellu.
 
Tiudeliini, onnea perheenlisäyksestä ja jaksamista loppuraskauteen! :) toivottavasti tullaan pian perässä!

Mikella ja Chiba, kiva kun tekin ihan kohta pääsette jännättämään loppukiertoa! =) itse en millään malttais odottaa sinne menkkojen alkuun...

iloksi, voimia hoitojen kanssa! toivottavasti kaikki menee hyvin!

Täällä on muutama päivä jo bongailtu kummallisia oireita, joille on tietty olemassa monta selitysmahdollisuutta. Aivastelukohtaukset (ei kuitenkaan kunnollista flunssaa...), outo maku suussa ja "kuiva suu -tunne" (erityisesti kahvinjuonnin jälkeen), pari ällötyskohtausta (ruoan jälkeen), vilu/palelu (lämpö 36,5 joka mulle tietääkseni vähän koholla normaaliin verrattuna).

Oon (onneksi) lähdössä noin viikoksi kotipuoleen, joten toivottavasti tää kaikki hössötys unohtuu ja aika kuluu nopsaa muita asioita ajatellessa. Mukavaa viikkoa kaikille! :)
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille!!! Ja tänä vuonna ollaan kaikki raskaana, eiks vaan? :)

Ihan ekaks, kaikki plussanneet, ONNEA ONNEA ONNEA!! :flower: Paljon porukkaa päässyt plussaamaan, hienoa! :)

Tämä tyttö lopettaisi taustailun ja tulis mielellään takas pinoon, jos vaan sopii, OLI MUUTEN IKÄVÄ TEITÄ!! Kävin aina välillä salaa vakoilemassa kuulumisia.. ;)
Me siis jatketaan täällä yritystä ja koitetaan olla yrittämättä tai jotain..:D Niin ja teki ihan hyvää hylätä vauvajutut kokonaan taustalle, työasiat alkaa olla järjestyksessä ja piiiiiitkästä aikaa, mun menkat alkoi täysin ajallaan! JEI! josko rupeisi kroppa taas pikkuhiljaa toimimaan niinkuin kuuluu.:)
Niin ja fiksut uudenvuoden lupaukset.. Noooh, päivä kaksi ilman röökiä, oon ylpee. Kun röökiäkin meni kaks askia päivä, niin nyt on pakko himmata!

Huh, anteeks tytöt, tää oli pelkkää omaa napailua, mutta... Mulla on oikeesti ollut hiukan ikävä tänne.:heart:

Äipäksi91 kp 1/29 ja oisko sitten yk 7?
 
The Esikoisesta Haaveilevat SU 2.1.2011



BlueNote..............kp 68/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 58/28.............................yk 6
AnniMu................kp 54/32.............................yk 2
soleigh.................kp 51/28............................5/10
Ella83..................kp 45/34.............................yk 3



Gabrielle................kp 32/31............................yk 4



tiuhti_...................kp 25/25-28.......................yk 3
Angela88...............kp 24/24-38.......................yk 0/1
AnniSofia...............kp 23/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 22/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 21/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 20/34-39.......................yk 3



HelenaM.................kp 19/35............................yk 3
Jomi......................kp 18/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 18/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 18/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 17/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 17/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 16/28............................yk 1
Mikella....................kp 16/32-?.........................yk 1
t84........................kp 14/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 13/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 11/28-31........................yk 3



Lilli88.....................kp 4/?.................................yk 2
Puna-Musta............kp 3/26-28..........................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 1/29...............................yk 7
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Heips ihanaiset! :heart:

Tervetuloa takaisin Äipäksi91! Kiva kuulla että oot seuraillu meitä ja päätit alkaa taas kirjoitteleen, hyvä myös että tauko teki tehtävänsä! Mäkin oon sitä alkanu miettiin, mutta kattotaan nyt...

Puna-Musta :hug: Pahoittelut tädistä vaikka tavallaan hyvä ettet enää joutunu sitä odotteleen kun testit näytti negaa... Ymmärrän sua kyllä että lääkärille hakeutuminen on jollain lailla pelottavaakin, siinä vaiheessa kuitenkin mielikuvituskin alkaa laukkaamaan ja miettimään että mitä jos sieltä tuleekin ei niin miellyttäviä uutisia... Toivotaan että kaikki on hyvin ja jollain pienen pienellä avulla raskautuisit nopeasti!

mimmu1984 Noita oireitahan voi tulla muutama päivää ennenkin ovista, mulla alkaa vihlonnat noin 3 päivää ennen sitä. Tai sit tosiaan voi olla ovis vaikka tikuissa ei sitä näkyiskään!

iloksi Älä suotta häpeile! Täällä käyminen on täysin vapaaehtoista ja jokainen saa itse päättää kuinka usein käy! En viittiny sua taustailijoihin siirtää kun et ollut itse sitä toivonut. Kiva kun tulit päivittään tilannettas! Paljon tsemppiä lääkityksen alkamiseen, toivottavasti onnistuisitte heti ensimmäisestä kerrasta!

Ella83 Gynellä mä kävin kun mulla alko kierrot oleen lähelle 50-päiväsiä. Mulla ei oo kokemusta miten kunnallista kautta vois lähteä noita selvitteleen, tuntuu että siellä joutuu aina jonottaan ja odottaan aika lailla ennen kun mikään selviää... Kallistahan yksityisellä käynti on, että ei siellä kovin usein pääse käymään vaikka haluaiskin.

Tiudeliini Kiitos kun tulit kertoon meille kuulumisias! Täällä me vielä ollaan, toivottavasti päästäis pian seuraan sua sinne odottajien puolelle! Tsemppiä loppuraskauteen! :heart:

Chiba Mä käyn Antilan Anna-Maijalla, hyvä mutta kallis. Kävin ihan rutiinitarkastuksessa (sisälsi kyllä papan ja ultran) ja maksoin 140 euroa. Oon aikasemmin käyny myös Lindforsin Maritalla, oli muistaakseni vähän edullisempi.

ON: Nega testattu perjantaina, koville otti taas. Tuhru alkanut eilen, eiköhän yk 5 käynnisty tänään tai huomenna... Harmittaa ja surettaa...
 
Hyvää ja plussarikasta vuotta 2011 :D

itse juhlistin uutta vuotta selvinpäin kuskina :) lääkäri soitti perjantaina, maksa-arvoissa häikkää.. et silleen, tammikuun lopussa maksan ultraan ja uusiin kokeisiin, eli tämä tästä vielä puuttui! ihan pelottaa mitä siellä on :(

Gabrielle voi paska :( mä niin toivoin että edes sinä olisit plussannut! meinaan mullekkaan ei taida tästä kierrosta plussaa tulla.. eli YK4 odotellessa..

iloksi heipparallaa :wave: sinullahan asiat etenee hyvään suuntaan, tsemppiä ekaan siirtoon! sinulle erityisesti plussapuhuria +++++++++++:whistle:

Äipäksi91 tervetuloa vaan takaisin :)

Tiudeliini hui kun aika menee nopeasti, tulin hieman sinun plussasi jälkeen tänne kuumeilemaan :) sullahan alkaa sitten jo pian loppu häämöttämään! eli tsemppiä loppuraskauteen :)

Loppukierrossa oleville tsemppiä! :) :heart:

OmaaNapaa: Nega (olin näkevinäni jotain viivaa mutta??) testattu tänään, mutta missä menkat? eiköhän testi ois jo näyttänyt jos olisin raskaana:ashamed: KP26 menossa.. selkä niin saatanan kipeä :kieh: (ei saa edes sukkia jalkaan) ja tissikipukin on ihan omaa luokkaansa! lämpö on kohollaan, 37 -> (norm. 36.5) ,nivusia nippaa välillä, eli tässä olis jo jonkinäköstä oiretta, mutta käy kyllä menkkaoireista! rätinkin laitoin jo valmiiks :D eli tätiä odotellessa..
 
Viimeksi muokattu:
heippa! mahtuuko tänne mukaan haaveilemaan?=) ekaa yk:ta oltais täällä aloittelemassa, tosin saa nyt nähdä miten kroppa ylipäätään reagoi ensimmäiseen pillerittömään kuukauteen...

en oo vielä aiemmin kirjoitellu täällä minnekään, mutta ajattelin nyt kokeilla, onko tää yhtä koukuttavaa kuin itse ketjujen lukeminen:) vauva-asiat täällä ollut viime aikoina mielessä ihan liikaakin..onneksi viikon päästä alkaa taas luennot, niin on pakko keskittyä välillä jo vähän muuhunkin:LOL:
 
irme, tervetuloa vaan, tottakai ketjuun mukaan mahtuu! :)

Gabrielle, kiitos vinkeistä! Osaatko sanoa, että onko ollut pitkiä jonoja noille tyypeille? Kun ajattelin odotella että jos tän kierron menisi ja kun täti tulee, niin sitten varailisi aikoja. Ja ei saa harmistua ja surustua, voihan se olla että tulee tuhrua ja vuotoa, mutta olet siltikin raskaana. Onhan noita tapauksia, että on joutunut ihan kuukautissiteitä käyttämään kun muka menkat alkaneet, mutta siltikin se plussa pärähtänyt ruutuun muutaman päivän päästä. :hug:

ON: Onpa jotenkin kummallista että nyt olisi menossa jo 18 kiertopäivä. Kun yleensä alkaa kaikkia oireita pukata ja nyt ei ole ollut mitään. Eilen oikeastaan havahduin että jaa, joko se on kierto näinkin "pitkällä". En kyllä varmaan ole raskautunut (hieno asenne minulla :D) mutta sen näkee sitte varmaankin ensi viikon puolella. :D Kun asennoituu ettei siellä mitään ole, niin ei sitten pettymyskään (ehkä) ole niin iso. Sitten kun testi näyttää plussaa niin sitten voi ajatella, että on raskaana. Eli koitanpa työntää näitä laspiasioita sivuun, niin ehkä en sitten ole niin pahasti valeraskaana. :D
 
Jospa sitä pitkästä aikaa kävisi tännekkin rustailemassa jotain. :)

Ensimmäisenä pahoittelut kaikille tädin ilmaantumisesta :hug:

Olen yrittänyt hiukan vähentää tämän palstan selailua ihan vain oman mielenrauhan vuoksi. Ja olo onkin ollut paljon vähemmän stressaavampi, kun ei tule koko aikaa mietittyä raskausoireita yms. :) Kiertopäivistäkään ei ollut mitään haisua, onneksi täällä on lista josta voi käydä lunttaamassa nekin :D
Täällä oltu pari päivää ihmeen herkällä tuulelle. Kenkuttaa ja itkettää ilman mitään syytä. Nokka vuotaa ja on tukossa, väsymyskin on jotain mahdotonta. Toivottavasti ei tekisi flunssa taas tulojaan, juuri kun siitä paranin.

Oikein ihanaa ja plussarikasta uutta vuotta kaikille! :heart:
 
Gabrielle Voi ei sullekin saa täti tulla kylään! :/ Pahoittelut!

tiuhti_ Lupaavia oireita.. :) Voi kun se ois sitä mitä toivot! ;)

irme Tervetuloa mukaan! :) Itselläni on menossa yk 2 ja siis toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Kroppa meni sekaisin, sillä menkat oli viikon myöhässä, mutta tulivat sentään ilman hormonilääkettä. Itsekin ihan onnellinen kun ens viikolla alkaa luennot, että saa ajatuksia ees hetkeksi pois vauva-jutuista! :D

Chiba Menispä itselläkin äkkiä tää kierto! Hyvä asenne sulla! :)

iseeyou Hyvä jos olet saanut ajatuksia vähän muualle! Niinhän sitä sanotaan, et stressi vaan vaikeuttaa raskautumista, mutta vielä kun itsekin osais täältä olla pois edes hetken..

Aloitin sitten eilen juomaan greippimehua! :D Ajattelin, et jos ne limat ois vähän selkeempiä niin osais jopa bongata oviksen. Kierto voi heitellä niin paljon, ettei sen mukaan voi mitään ennustaa..Mietin, että oiskohan ne viime kierron kp 20 alkaneet "raskausoireet" voineet olla ovisoireita? Jos mulla olikin ovis noin myöhään kun tätikin myöhästy?
 
Lilli88, monesti ne ovisoireet on aika samankaltaiset mitä raskausoireetkin. On pahoinvointia, alavatsakipuja, päänsärkyä, väsymystä jne. :D Että voi hyvinkin mahdollista olla, että ne raskausoireet olikin juuri niitä. :)
 
irme Tervetuloa! :)

Chiba, Gabrielle Nyt mitään turhia toiveita toivottavasti en herättele kenenkään mielessä, mutta mummuni huomasi olevansa raskaana vasta myöhemmin, sillä hällä tuli 3 "normaalia" kiertoa raskauden alkamisen jälkeen.. :p Eli menkat tuli normi oireineen ja just täsmällisesti mutta sitten lääkärissä selvis että raskaus oli aloittanut jo useita kuukausia ennen luultua aikaa! :eek: Tosin, hän ei kyllä tehnyt raskaustestiä kun ei olettanutkaan odottavansa.

Toivottavasti ei ole sukuvika tuommoinen, mun hermot ei kestäis kun täti tulis kun toivoo muuta, ja sitten "äähähää, oletpas sittenkin ollut raskaana" :D

Lilli88 Mä muuten mietin ihan samaa viimekierron jälkeen, kun kp veny ja veny.. Varsinkin kun tässä kierrossa (luultavasti) onnistuin bongaamaan oviksen, oireet vaikuttivat tosi tutuilta edellisenkierron "raskaus"oireiluilta..
 
NiQ
Heippa kaikille ihanaisille naisille!

Tuun taas huutelemaan tuolta rajan toiselta puolelta, teitä on välillä hirvee ikävä <3
Käytiin tänään nt-ultrassa, tyyppi oli 6,2cm pitkä, nt oli 1,6mm ja aika vilkas kaveri, sätki ja hikotteli ja meni ultraa karkuun <3 kaikki näytti olevan hyvin siis :)

tiuhti_ sun oireet kuulostaa kyllä lupaavalta, toivotaan parasta :)

Onkos kellään käytössä noita vehnänalkioöljykapseleita? Mähän silloin "päätin" että yk4 tulee olemaan se kierto. Otin siis greippimehun, vehnänalkioöljykapselit, jalat ylöspäin menetelmät käyttöön ja ruokavalion muutin VHH. ja siitähän se sitten nappas. Noi kapselit ostin ihan cittarin luontaistuotehyllystä, maksoi jotain 6e. En tiedä onko noilla millään osuutta asiaan, mutta nyt ollaan onnellisesti raskaana :)

NiQ & Pena 12+4
 
Heippa taasen!

Lääkärissä on nyt sitten käyty. Gyne, jolla kävin oli aivan ihana ja empaattinen. Hän ultrasi ja totesi hormonihäiriön keltarauhashormonituotannossa ja siitä johtui kuulemma se, että kierto on venynyt. Aiemmat kierrothan mulla on ollu max. 34pv ja nyt mennään 47:) Ultratessaan sanoi myös, että minulla on monirakkulaiset munasarjat molemmilla puolilla. Hän myös sanoi, etten ollut tässä kierrossa ovuloinut lainkaan. Muuten sanoi kaiken olevan ihan tiptop tuolla ja edellytykset kohdillaan.

Sain Terolutit nyt kymmeneksi päiväksi, että ne menkat alkaisi ja sitten kahteen seuraavaan kiertoon päiville 15-24. Olin ihan paniikissa siellä, ja gyne sitten huomasi sen ja rauhoitteli, etten ole mikään harvinaisuus ja totesi vielä ovensuussa, että kyllä sinä vauvoja saat:)

Pääkaupunkiseudulla Mehiläisessä gyne velotti 95€ (sis. ultraus). Ei ollu musta mitenkään superkallis, tai olin varautunut maksamaan enemmänkin. Olen enemmän kuin tyytyväinen, että menin, enkä jäänyt kotiin itkemään menkkojen puutetta tekemättä mitään.

Eli nyt ihan hyvillä mielin odottelen menkkoja alkaviksi =)
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat MA 3.1.2011



BlueNote..............kp 69/29-?..........................yk 4
Karoliina87...........kp 59/28.............................yk 6
AnniMu................kp 55/32.............................yk 2
soleigh.................kp 52/28............................5/10
Ella83..................kp 46/34.............................yk 3






tiuhti_...................kp 26/25-28.......................yk 3
Angela88...............kp 25/24-38.......................yk 0/1
AnniSofia...............kp 24/30............................yk 4
mimmu1984...........kp 23/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 22/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 21/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 20/35............................yk 3



Jomi......................kp 19/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 19/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 19/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 18/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 18/25-29.......................yk 5
Mirwu.....................kp 17/28............................yk 1
Mikella....................kp 17/32-?.........................yk 1
t84........................kp 15/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 14/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 12/28-31.......................yk 3



Lilli88.....................kp 5/?................................yk 2
Puna-Musta............kp 4/26-28.........................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 2/29..............................yk 7
Gabrielle.................kp 1/32..............................yk 5
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 

Yhteistyössä