<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

"Mary Jane"]Ke 11.8.2010 The Esikoisesta Haaveilevat



anu84.......................kp 116/35........................................yk 25




aamuhapan korppu.....kp 60/30/42.......................................yk 17




iloksi..........................kp 41/ ?........................................yv 4+
Shih...........................kp 40/27-35...................................yk 6




Tipetsu.......................kp 37/27........................................yk 7
Jessie82.....................kp 35/24-33...................................yk 17
kirsikkainen19.............kp 30/27-41...................................yk 6




Supuliini......................kp 28/32.........................................yk 1
beabee......................kp 26/35-40...................................04/09
susse83.....................kp 23/30.........................................yk 1
niuku..........................kp 22/44-53......................................yk 12
Mary Jane....................kp 21/28..........................................yk 1
Päivänsäde82..............kp 21/27.........................................yk 2
Miipeli........................kp 20/28-36......................................yk 19




AnniSofia...................kp 17/28(?)........................................yk 1
NiQ............................kp 15/30-33......................................yk 2
mimmu1984...............kp 14/31-32.......................................yk 3
chiaraa.......................kp 14/28-35......................................yk 3
MyDream....................kp 13/28..........................................yk 8




Tiikkis........................kp 7/32-33........................................yk 3




Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08

 
Täällä tätiä odotellaan... eipä vielä ole saapunut..mutta mieliala on kyllä hyvin ärsyyntyvä, mikä aina ennen kuukautisia, joten eiköhän ne sieltä tupsahda kylään jälleen :) Oireita ei raskauteen viitaten ole laisinkaan...

Tervetuloa uudet :hug:
 
Onpas tänne tullut tekstiä parissa päivässä! En oo vielä ehtinyt kunnolla lukea kaikkien tekstejä, joten en nyt enempiä kommentoi kellekään..

Tervetuloa mukaan, Jomi, BeBop ja Lumpe!!

Ääääh, nyt huomaa että tässä ihan tosissaan yritetään vääntää lasta. Pari päivää sitten ei ois yhtään tehnyt mieliä seksiä, mutta mies ois halunnut ja huomasin ajattelevani, että kai nyt ois kuitenkin pakko, koska on nää otollisimmat päivät just menossa. Vitsi, en haluis et se menee tälläseen väkisin tekemiseen - varsinkaan näin varhaisessa vaiheessa. Ovista en kyllä oo edes bongannut ollenkaan :/
 
Heip taas!

Viikonloppu vierähti mukavasti mökkeillessä, tosin kovin rentouttavaa ei ollut kun nyt väsyttää ihan kauheasti. Mutta kivaa oli kuitenkin!

Täällä on menossa nyt yk 1 ja kp 2. Ovista odotellessa siis... Jännittää myös se, minkä mittaiseksi nämä luomukierrot muodostuu. Aiemmin mulla oli vajaan vuoden mittainen tauko pillereistä, ja silloin kyllä kierrot oli suhteellisen säännöllisiä, siinä 30 päivän hujakoilla. Toki toivoisin plussaavani heti tästä ekasta kierrosta, mutta yritän olla toivomatta liikoja.

Tsemppiä kaikille jännääjille, toivottavasti tulee lisää plussia pinoon! =)
 
Tää viikonvaihde on ollu ihan syvältä. Olin jo aivan varma että raskaana ollaan, kroppa käyttäyty sen mukaisesti, oli sopivia kiinnittymisvuotoja sopivassa kohtaa, menkat myöhässä mitä ei oo ikinä ollu... Ukkokin oli ihan varma, ehdittiin ehkä vähän innostua. Mutta sitten ne läjähti ne vuodot ihan puskan takaa, voi paskan paska! Eilen harmitti niin paljon, että itkukin tuli. Mutta mieskin oli pahoillaan, vaikka se ei ehkä niin paljon vielä lasta kaipaa kuin minä. Joten siitä tuli vähän parempi olo, että yhdessä tätä tietä taivalletaan. Uutta matoa koukkuun miehen mielestä, ja mikäpä muu siinä auttaa. Itse en vaan jaksaisi yhtään näitä vuotoja ja se yrittäminenkin tuntuu niin raskaalle...

Ollaan vasta vähän aikaa yritetty, mutta tuntuu että kaikilla muillla on tärpänny heti. Huoh!
Varmaan olo paranee kunhan menkat loppuu ja pääsee taas toivomaan uutta tärppiä.

Anteeks valittaminen! :ashamed:
 
NiQ
!!!pikkuinen ällövaroitus!!! Vähänkö olis taas tyhmä kysymys :LOL: eli oottekos huomannu, että muuttuuko sperma emättimessä sellaseks jellyks kun tulee loppuja ulos seuraavana päivänä? Mä oon nyt huomannu tuossa kp14 ja kp18 vessassa käydessäni paperissa sellasen ihme hyytelömäisen venyvän jutun ja molempina edeltävinä löydöspäivinä kyllä pupuiltiin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja NiQ:
!!!pikkuinen ällövaroitus!!! Vähänkö olis taas tyhmä kysymys :LOL: eli oottekos huomannu, että muuttuuko sperma emättimessä sellaseks jellyks kun tulee loppuja ulos seuraavana päivänä? Mä oon nyt huomannu tuossa kp14 ja kp18 vessassa käydessäni paperissa sellasen ihme hyytelömäisen venyvän jutun ja molempina edeltävinä löydöspäivinä kyllä pupuiltiin....
:p joo tääl ainaki huomattu.
ehkä ällöintä on nyt et kun on pupuiltu niin koetan malttaa lojua sängyllä ketarat kohti kattoa ok tottakai pyyhin pahimmmat pois, sittän pieni alapesu mut hitti ku sitä vaa valuuuuuuuu... yrgh.
:whistle:

hitti miul on ollu iha k.a.m.a.l.a päivä (miehellä varmasti 100 kertaa pahempi trust me...)
oko viime yön hää väänti musahommia et sais biisipojat tehtyy valmiiks.. tää päiä meniki si nukkuessa. ärgh ja miul alko heti aamusta ihme kiukkuuntuminen (ei ollenkaa miun tapaista).
tuli si ärhenneltyy pitki päivää välillä itketti iha pieninki ja yhtäkkii ja sit varoittamatta kiukutuspuuska. koko päivänä ei oo ruoka maistunu tahtois aa jätskii ja lisää jätskii.. ja kamalast makeaa.. kumma.
mahaa juilinu koko päivän ja päätä särkeny. nukuin päikkäritki ja saunassa tuli huon olo. nyt otin kahvia eikä si maistukkaa. äsht.
no pitää ny jännäillä alkaako menkat 1pvä vaiko ei.
viime menkatki oli niin oudot.
mies sanoisi että "kosmista huumoria" jos olisinki raskautunu jo viime kuussa kun tässä kuussa otettiin vasta asia nyt ihan kunnolla puheeksi ja yrityskin iha ajatuksella. :p
 
Huomenia kaikille! :)

Tännepäs on tullut taas paljon kirjoituksia viime käynnin jälkeen.

Chiaraa: Mulle tuli ihan sama olo eile ku vielä illalla yritettiin murun kanssa pupuilla, ei tainnu kumpaaka kovin himottaa ja kesken jäi koko homma. Onneks eilen aamulla kuiteski saatiin homma loppuun.. Huomasin et me mennäänki aikas samoja päiviä sun kaa :) Saadaan yhessä jännätä miten käy! :)

NiQ: Ihan samat huomiot myös täällä :D

ON: Mulla ovis nähtävästi oli nyt viikonloppuna. Satuin eilen kokeilemaan et mitä tikut näyttää ja pikkusen haaleempi viiva ovistestiin tuli, tänä aamuna tein uudestaan ja ei viivan viivaa. Mut ainakin on ovis hyödynnetty, sillä viime viikolla ja viikonloppuna tuli pupuiltua ja onneks ihan silleen et molempia halutti! Olin kyl oviksesta melko varma ilman tikutustaki sillä limaa tuli ja paljon ja nyt oikeeta tissiäki on juilinu koko viime yön ja tänään. Nyt siis päivät hmm.. 19/31-32.
 
Pahoitteluni siitä, etten ole pinoa muutamaan päivään päivittänyt, tuli vain niin kutsuttu "oikea elämä" eteen. Jos pinoa haluaa joku muu päivittää, siitä tulee ottaa tosiaan nuo "quote" merkit pois, päivittää päivityspäivä, kiertopäivät ja lisätä uudet, tippuneet ja plussanneet koko pinoon. Olisi tosiaan kauhean kiva jos noita päivityspäiviä voitaisiin vaikka jotenkin jakaa, otin tämän postin vaivihkaa kontolleni, ja ajattelin että riittäisi jos pinoja olisi yksi per keskustelun sivu. Varmaankin jokainen meistä osaa ilman jokapäiväistä pinoakin laskea oman kiertopäivänsä. :) Mutta jos niitä tosiaan halutaan joka päivälle omansa niin minä en sitä yksin ala tekemään, ihan kaikella rakkaudella. :D

haaveilija87, :wave: en hoksannut mistään liittymisviestiäsi, jossa olisi lukenut kiertopäivä ja yrityskertojen määrä, laitatko ne joko tähän tai mulle yksityisviestinä niin lissäillään.

Laitan tähän nyt uuden päivitetyn pinon, jota muokkaan kunhan nyt saan selattua juttua taaksepäin.
 
Ma 16.8.2010 The Esikoisesta Haaveilevat



anu84..........................kp 121/35...........................................yk 25




aamuhapan korppu.....kp 61/30/42.......................................yk 17




iloksi...........................kp 46/ ?.............................................yv 4+
Tipetsu.......................kp 42/27............................................yk 7



kirsikkainen19............kp 30/27-41.........................................yk 6
Supuliini......................kp 33/32..............................................yk 1
beabee.......................kp 31/35-40........................................04/09



susse83.....................kp 28/30.............................................yk 1
niuku..........................kp 27/44-53........................................yk 12
Mary Jane...................kp 26/28.............................................yk 1
Päivänsäde82............kp 26/27..............................................yk 2
Miipeli.........................kp 25/28-36.........................................yk 19
AnniSofia....................kp 22/28(?).........................................yk 1
NiQ.............................kp 20/30-33.........................................yk 2



mimmu1984................kp 19/31-32.........................................yk 3
chiaraa........................kp 18/28..............................................yk 3
MyDream.....................kp 18/28..............................................yk 8
BeBop.........................kp 16/31...............................................yk 2
Tiikkis..........................kp 12/32-33.........................................yk 3



Jomi...........................kp 3/30?................................................yk 1
Shih...........................kp 2/27-35 (43) ....................................yk 6




Plussanneet :heart: :heart: :heart:

Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
 
Laitatteko vielä ihan numeroin minulle seuraavat tiedot jotta saan teidät listaan eli pinoon eli rotlaan:

Kiertopäivä/kierronpituus ja yrityskertojen määrä. Eli muotoa

Mary Jane....................kp 26/28..........................................yk 1

Kiitos ja tervetuloa haaveilemaan!!! :flower:
 
Tänne ei mitään uutta, kohti pinon päällisiä noustaan, ja tuntuu kyllä siltä että sieltä aika vauhdilla tiputaan vielä ylihuomenna alas. Hätähousuna tein tänään überherkällä liuskalla aamutestin, mutta ihan puhdas nega. Olen kehitellyt tuntemuksia ja vaikka mitä mutta jotenkin on kauheen vaikea uskoa että olisin raskaana.

Nyt täytyy alkaa kirjoittamaan kesäkuun alusta saakka roikkunutta kokousmuistiota (työni häiritsee huomattavasti vapaa-aikaani), mutta

Onnea ja osanottoja ja tsempityksiä ja mukavia viikonalkuja kaikille tasapuolisesti!!!
 
Chiaraa juuri tuota pelkään, ettei tässä lapsentekohommassa käy niin, että pakko harrastaa seksiä ovisaikoihin, vaikka ei niin haluttaisikaan.. hmm...ehkä se voisi helpottaa jos vähän unohtaisi tätä vauvatekohässäyshommaa ja antaisi mennä tunteella.. :) Eiköhän luontokin sitä asiaa niin hoida, että silloin haluttaa kun hedelmällinen aika on käsillä :)

Mary Jane sinulla jännät päivät edessä...itsekin tein lauantaina tyylipuhtaan negan..tänään mennään kp 33/32, mutta en myöskään jotenkaan laisinkaan usko että raskaana olisin, ei oikeastaan mitään oireita, paitsi välillä alavatsaa piikittelee, mikä saattaa olla täysin menkkojen alkuunkin liittyvää. Ei rinnoissa arkuutta.

ON: tosiaan kp 33/32 tätiä ei vielä näy. Alavatsalla piikittelyä aika-ajoin ja aivastaessa (jota teen usein) alavatsalla oikein vihlaisee... ei ole rintojen arkuutta laisinkaan eikä kyllä muitakaan oireita. Alavatsajutut saattavat enteillä tulevaa täti-vierailua. Ajattelin, että ostan tänään testin kaappiin ja huomenna aamulla testailen, jos menkat eivät ole alkaneet... ei se testi tädin tultuakaan kaapissa turha ole seuraavia kuukausia ajatellen. Epäilen kuitenkin raskaanaoloa vahvasti, sillä ovista ei hirveän hyvin käytetty hyväksi, perjantaina puputtelua ja maanantaina ovis. Noh...ensi kiertoa odotellessa :)
 
Moikka B)

Huh ompa tänne tullut viestejä viikonlopun aikana, en pysy yhtään perässä, sorry kun en kommentoi viesteihin, just ja just ehdin edes lukea niitä :/ Mutta kiva silti kun on vilkasta :) Kaikille siis tasapuolisesti tsemppiä ja plussaonnea, niin ja tervetuloa uusille!
:flower: :heart:

ON: Menkkoja tässä odottelen, eiköhän niiden tällä viikolla pitäis alkaa, jossei taas kierto veny niinku viimeks. Minkäänlaisia oireita ei ole, raskausoireita siis, joten empä usko, että olis tärpännyt. Rinnat on ollut arat koko ajan niistä ovisajoista lähtien (en tiedä tapahtuiko ovis...) Odotellaan=)

Sorry lyhkänen käynti, on vähän kiirettä. :)
 
ON: eilen testasin negan (ei tosin ollut aamupissasta) pregnant stickillä ( kai se sellanen oli :/ ). Nyt siis kp 28/30 eikä oikeen minkäänlaisia fiiliksiä ole kumpaankaan suuntaan. Alaselkä ollut kipeä monta päivää, mikä voi johtua myös tästä tietsan ääressä istumisesta. :LOL: Ällötysolo loppui vihdoinkin eilen ja tänään sain jo aamulla hieman aamupalaa syötyä. Varsinainen nälkä vain on tipotiessään. Kuivaa kautta ei tässä kierrossa ollut ollenkaa.Tuntuu että koko ajan jotain valahtaa housuihin. Eikös ennen menkkoja kuitenkin yleensä ole kuiva kausi? Odottelen nyt sitten vain menkkojen alkamista ja jos ei jostain syystä ala niin harkitsen testaamista uudelleen viimeistään lauantai aamulla kun illalla olis bileet tiedossa. :D

Mites teillä muille menee? =)
 
Mary Jane Mun mielestä riittää hyvin, että pinoja olis yks per sivu. Tietysti voi tehdä vaikka joka päivä jos joku muu haluaa, mutta olisi kohtuutonta vaatia että yhden ihmisen pitäisi se tehdä. Ehkä sitä itsekin vois ton opetella tekemään :) Ja mulla on muuten tuolla nyt väärä yk, eli pitäisi olla 3 eikä 8. Edellisessä pinossa se oli vielä oikein, eli vahingossa ilmeisesti nyt muuttunut..

mimmu1984 Juu aika samoissa näytetään menevän. Mä vaan luulen, ettei pahemmin tarvii jännittää, kun miehen kanssa ei nähty viime viikolla ku pikaisesti yhtenä päivänä.. sillon kyllä pupuiltiin mutta muuten ei siis ollenkaan. Ja oletan että ovis siis oli viime viikolla jossain vaiheessa.

Supuliini En tiiä pitäiskö yrittää relata tän yrittämisen suhteen vähän enemmän ja mennä vaikka puol vuotta vähän "kevyemmin". No joo, helpommin sanottu kuin tehty :) Mutta kun periaatteessa ei meillä nyt niiiiin kiire lapsen saannin kanssa olis, oon kuitenkin vasta 24 ja opiskelut kesken, mutta kun halu vaan olis niiiiin kova että jokainen lisäkuukausi yrittämiseen tuntuu niin pitkältä. Toivotaan että täti pysyy poissa sun luota!

susse83 Malta odotella vielä muutama päivä, niin ehkä sieltä tuleekin sitten plussa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chiaraa:
Mary Jane Mun mielestä riittää hyvin, että pinoja olis yks per sivu. Tietysti voi tehdä vaikka joka päivä jos joku muu haluaa, mutta olisi kohtuutonta vaatia että yhden ihmisen pitäisi se tehdä. Ehkä sitä itsekin vois ton opetella tekemään :) Ja mulla on muuten tuolla nyt väärä yk, eli pitäisi olla 3 eikä 8. Edellisessä pinossa se oli vielä oikein, eli vahingossa ilmeisesti nyt muuttunut.. /snip/
:ashamed: Hupsista s**tana! :D Mää vähän innostuin vääntelemään tossa noiden pisteiden kanssa niin siinä s'on livahtanu. Korjattu nyt.
 
mulla ollu tässä nyt pari päivää huonoa oloa..ja yöllä ihan hirveä nälkä aina..rinnat on vähän arat..alamahassa ihme tuntemuksia välillä..sit selkä iha jumis ja kipu säteilee lantioon ja alaselkä..myös pääkipua on..menkkojen pitäis alkaa joskus tuossa 18päivä jälkeen..ei noi kyl menkka oireilta vaikuta..
 
Mut voi poistaa pinosta, kun en aina muista tänne päivittää noita tietoja.. taidan siirtyä tuonne lapsettomuus puolelle kun yk18 lähti jo käyntiin ja eka käynti lapsettomuuspolille lähestyy, jospa sieltä apua löytäisi. Jatkan kyllä pinon lukemista taustalla. Tsemppiä kaikille ja paljon plussapuhureita!!
 
Päivänsäde82, oih, jospa se nyt ois Sitä!!! :D Toivotaan parasta, koska meinasit testata?

Jessie82, toivottavasti saatte apua ja kaikki kääntyy vielä hyväksi. :hug:

ON: Mun naama on räjähtänyt!!! |O |O |O Joku prkleen aikuisiän akne päällä... Kävin apteekissa vinkumassa, lykkäsivät jonkun Sebamed vaahdon ja geelin ja lupasivat että jos näillä ei lähde niin vaatii lääkärin huomiota. Mulla ei KOSKAAN ole ollut näin pahaa ongelmaa, edes lavameikki ei ole ärsyttänyt tällaiseksi ihoa. :(

Muuten kituuttelen täällä kierron vikoja päiviä, ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Kuten tuossa jo aiemmin mainitsin, kaikenlaisia tuntemuksia viime viikolla kehittelin, mutta nyt ei enää tunnu missään. Enköhän mä viimeistään torstaina tule alas tuolta... Möö.
 

Yhteistyössä