Rosalinda:lle tulin kirjoittamaan noista audit pisteistä, että ei voi muuta kun päätään pyöritellä! ÄLä nyt suotta huoli niistä pisteistä, eiköhän kaikki ymmärrä(enkä halua provosoida ketään!), että raskausaikana ei ihan samallalailla nautiskella alkoholia, kun ennen sitä. Ja ne pisteethän lasketaan vuoden ajalta, mulla ainakin loppui alkoholin liikakäyttö
D) kun aloin suunnittelemaan raskautta, eikä siinä todellakaan vuotta kestänyt. Että höpöhöpöjuttuja on sulle selitelty, kyllä saisit aikamoinen alkoholisti-lastenhakkaaja ollakin jos kyseinen terkkari meinaisi sulta lapset saada pois! Elä turhaan hätäile! :hug:
Voisin tässä nyt kun vauhtiin pääsin niin kommentoida muutamaa juttua, olette ainakin puhunut vanhempien
hössöttämisestä. Että juu, oma äitini ei ole lompakko kädessä kierrellyt joka kauppaa läpi(toki on muutamat vaatteet ostanut, mutta mielestäni vielä ihan kohtuuden rajoissa), mutta on kyllä meinannut jäädä
vuorotteluvapaalle töistä että saa olla mun ja vauvan kanssa! No siis joidenkin mielestä varmaan todella ihana ajatus, mutta ei, itse en kyllä kestä omaa äitiäni yhtään sen enempää kuin tällä hetkellä, ja sekin on jo ajoittain liikaa. Täytyy koittaa toitottaa sille, että sillä ei oo varaa, tai jotain!
Kestovaippailusta sen verran, että mä ainakin meinasin kokeilla, ainakin osa-aikaisesti. Mutta kun en mitään ihan järjetöntä kasaa niitä haluaisi ostaa, ja vauva kasvaa aika nopeasti, niin kuinka kannattavaa se sitten loppupelissä olisi.. Kun sitten niitä saisi olla ainakin se yksi koneellinen ja vähän ektraa, ja jos joka kokoa pitäisi vielä suunnitella, niin ihan yhtä vararikossahan tässä oltaisiin, kuin normivaippojenkin kanssa. Meinasin, että jos ne kasvuvauhdikkaimmat kuukaudet siitä alta hoitaisi normivaipoille, ja kun kasvu vähän hidastuu, niin ostaa sitten niitä kestoja. Vinkkejä otetaan vastaan!
Äippäloman kanssa mulla kävi aivan mieletön pulla! Mun aivan ihana pomo kirjoitti mun määräaikaisen sopparin mun äippäloman alkuun asti, vaikka periaatteessa sen olisi kuulunut loppua n. viikkoa aikaisemmin! Ja olen ihan fiiliksissä tämän vuoksi, kerrankin tuntuu, että tulee jotain omaan pussiin!
Kerron nyt mielestäni ihana työjutun, ei-kiinnostuneet voi skipata!
Kun siellä päiväkodissa olen siis töissä, niin yksi ehkä maailman hellyyttävin 4-vuotias poika oli kysynyt toiselta hoitajalta, että "Tuleeko
minulle vauva, kun sen maha on tommonen?" Että eipä tätä kai voi kauheasti salailla enää!:heart: Tai missä vaiheessa mä nyt olisinkaan salaillut...
Voisin myös valittaa sen verran, että mä en pysty makaamaan selälläni kovalla alustalla ollenkaan. Meinaan nyt, että vaikeuttaa huomattavasti rannalla löhöämistä, kun ei oikein mahallaankaan voi olla. Mutta siis, maatessani selälläni, musta tuntuu että mun lantio lähtisi irti. Ja vasen jalka siinä samalla. En voi jännittää vatsalihaksia tai nostaa jalkoja, ja ylös pääseminen on äärimmäistä tuskaa. No, kolme tuntia sinnittelin lahnana siellä rannalla, ja kun sain itseni ylös kömyttyä(näytin varmaan naurettavalta), niin tuo
vasen jalka ei kantanut ollenkaan.
Siinä sain varmaan 5min seisoa, ennen kuin sain linkutettua itseni autolle ja kotiin. Ohi meni yöllä, mutta kyllä tuo rasituksessa ja selällää maatessa tuntuu edelleen. Ei taida olla raskausoire?
Taisin kirjoittaa romaanin, sori! Mut ihkua kesänjatkoa