Hips hei. Eilenkin jo kirjoittelin mutta pitkä teksti hävisi kun ihana mokkulanetti pätkäs niin en jaksanu kirjoittaa uutta tekstiä.
Kertomisista itse en ole vielä kertonut kenellekkään, en ole uskaltanut. Edellisestä kerroin ystävälle että "olin raskaana, saan keskenmenoa" niin ystävä totesi että hän on raskaana, edelleen. Lasketuissa ajoissa olisi ollut parin päivän ero. <3 Neuvolaankaan en vielä soittanut, ensi viikolla ajattelin. Täällä kun ensimmäinen neuvola on rv 8-10 niin ei sen puolesta ole kiirettä. Jotenkin sitä vain on niin varovainen, kauheesti pelkään että menee kesken... :/
Vaunuista vaikka pelkäänkin vielä niin katsoin jo että ORAn taiga vaunut voisin haluta.
ovat suomalaista tuotantoa, suomalaisille tehty ja näyttävätkin ihan mukavilta. ikäeroa tulee 3v 1kk ja ajattelin ihan seisomalaudan vain hommata varalle, muuten kun kuljetaan enimmäkseen ehkä autolla tai sitten vain opetetaan esikko kävelemään.
katsotaan. Nyt meillä on käytössä CARENAN swing yksöset, enkä enää koskaan osta kolmipyöräisiä vaunuja/rattaita. Pari kertaa neiti on mennyt niiden kanssa ympäri, kun rattaat keikkaa tosi helposti jos etupyörä on käätyvänä.
Hitsi miten kipeet tissit voi olla!!! :O Ei tartte kun hipasta, tai jos vähänkään liivit painaa niin heti meinaa päästä huuto. auts.
vielä kun tuota rintaakin löytyy vanhasta takaa jo mukavasti niin tuntuu viä että ovat entistäkin enemmän edessä.
Menkkajuolintaakin on esiintynyt silloin ja tällöin, yleensä alkaa iltaisin vihloa enemmän. mutta kun menee makuulleen niin nopeesti helpottaa, ehkä se on kehon merkki että pitää leväkkin joskus. VÄSYMYSkin on tullut sietämättömäksi. vähän on toki univelkaakin takana, mutta kyllä taitaa muutkin jutut siihen vaikuttaa. voisin nukahtaa koska vain, ku vain tuo esikkokin antaisi äidin nukkua.
Mutta ruoka maistuu, aivan kaikki. koko ajan tekee mieli syödä ja juoda jotain. vaa'alla en uskalla vielä käydä. Olen ostanut kuntosalikortin juuri ennen plussatestiä, sitä pitäisi vaan päästä käyttämään. ensi viikoksi jumppia onkin mukavasti jo varattu, jos pysyisi paino EDES samassa vielä hetken aikaa. edellisessa raskaudessa kiloja tuli 16kg.
Nyt tekemään lottoa kiskalle. josko onni olisi myöden..
tä + toukka rv 5+0 POKS